Tänään noin klo 15.00 kaksi paria(n/m) ja muutama hetero mies menossa treffeille doggingin merkeissä.Jos paria kiinnostaa liittyä hauskanpitoon,niin tervetuloa.Ei homomiehiä kiitos ja myös heteromiehet kohteliaalla käytöksellä mukaan.
N165/85M180/100N170/90M190/130M180/70
UITTAMON TANSSILAVAN KALLIOT
22
858
Vastaukset
- Buuahaha
Sinne vaan kaikki tippuri tiinat ja kukkakaali mulukut köyrimään kera löylykauhan
Feikki vai ei - kävikö joku siellä?
- Buuahaha
Löylykauha kävi köyrimässä
- Mukana
Ei ollut feikki.Yksinäisenä miehenä mukana...paikka oli kyllä lähempänä rantaa kun itse kalliolla
- hyihelkata
Olipa läskejä noi ämmät,hyi helvetti
- karpator
Olitko paikalla vai luitko vain speksit?
- hyihelkata
Paikalla
- K.u.t.s.u.n.i-
Tunnustetaan näin jälkikäteen.
Aloitus oli minun juoksutustani. - yöks
165/85...170/90...ei tollasia valaita kukaan pane !!! ton pituisilla max paino pitää olla 60-65...yök
- Buuahaha
Ethän sinä eunukki kykene kuin työntämään löylykauhan perseeseen
- P_o_M
Ilmankos siellä oli kova trafiikki iltapäivällä, taisivat tosiaan poistua alas rantaan paneskelemaan kun kallioilla sai olla ihan rauhassa - vai minun vuoksiko ne sinne alas rantaan menikin? :D
Eikä ollut edes löylykauhaa matkassa :)- Noaaahahaaaa
Ne lähti tuollasta kukkakaali mulukkua karkuun
- P_o_M
Se on viisasta se, kukkakaalia tahi ei :D
- noahahaaaaaa
P_o_M kirjoitti:
Se on viisasta se, kukkakaalia tahi ei :D
Rapajuoppo pompeli uhitelee vattapystyssä noahahaaaaaa. Mielesi teki mukaan mut sulle huuettiin mee vittuun läski :DDDDDD
- Ööhöhööö
Puhu omasta puolestas Ryhävalas
- P_o_M
noahahaaaaaa kirjoitti:
Rapajuoppo pompeli uhitelee vattapystyssä noahahaaaaaa. Mielesi teki mukaan mut sulle huuettiin mee vittuun läski :DDDDDD
*pyrsk* harvemmin homot pillun perässä :D
Sitäpaitsi tuolla aloituksessa harvinaisen selkeästi sanotaan että: "Ei homomiehiä kiitos". Vittuakos sinne änkee heteroita häiritsemään? Pitäkööt hauskaa keskenään... - Ööhöhööö
Vittuun tekin kukkakaali mulukkuanne ängette kaappihomo runkkarit
- P_o_M
Poikapilluun kyllä, mut vittu on viiden lapsen emätin eikä sellaista tää kukkakaalikikkeli o ikin nähnytkään :D Ei nykysuomessa tarvi kaapissa piileksiä :)
- omaveikkaus
p_o_m on oikea ämmähomo, Tipsuttelee pikkurilli pystyssä. Onneksi tulee talvi niin nuo neidit pysyvät sisällä takkatulen edessä siemailemassa viiniä.
- Niiihhh
Siemaile sinä kaappihomo runkkari löylykauha perseesees
- Oli-rauhallista
Tulin takaisin kotiin. Eipä ketään tullut, vaikka yhteystietoni olivat tuossa ylempänä.
- Niiihhh
Kyllä löylykauha perseesees olis tullut
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk1204319Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n312374Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj972243Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge371720Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111383- 371305
Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk181279Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.481139Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o301119Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit801054