kaipaamasi nainen ota sinuun yhteyttä romanttisessa mielessä ?
Mitä luulet?
Mies, miksi
28
936
Vastaukset
- Eijaksa
mitään syyllisyydentunnetta nyt yhtään.
- jiimies
Ei ole kiinnostunut minusta. Ehkä pitäisi luovuttaa...
- oorpopiruu
Koska hän ei ole kiinnostunut minusta, eipä siinä minun tunteilla ole mitään merkitystä silloin.
- nauranhytkyen
En määkään ole siinä mielessä ottanu, johtusko siitä?
- miksetoleottanu
Juuri tässä on se syy!
- eivoimitään
Ei ole kiinnostunut minusta..
- eiköhänhänelläolejopano
Koska NAISET EIVÄT OTA YHTEYTTÄ!
On ihan täyttä kuvitelmaa että koskaan ottaisivat vaikka olisivatkin kiinnostuneita.- siitäjohtuu
Se johtuu siitä että naiset ovat luontaisesti heikkoja ja alistumiseen taipuvaisia.
- jokusivusta
siitäjohtuu kirjoitti:
Se johtuu siitä että naiset ovat luontaisesti heikkoja ja alistumiseen taipuvaisia.
Mä en ymmärrä tätä. Enkä tuu varmaa koskaa ymmärtämään... tulen siis olemaan yksin koko loppuelämäni.
- Pakenet
Ylpeä tollo, pelkää omia tunteitaan, juoksee itseään pakoon
Joo. Ei ole mulle, mutta voisi olla. Toivoisin vaan että tolloa vähän ravisteltaisiin, oli sitten kuka tahansa.
Kahviakiitos kirjoitti:
Joo. Ei ole mulle, mutta voisi olla. Toivoisin vaan että tolloa vähän ravisteltaisiin, oli sitten kuka tahansa.
Samaa mieltä.
Olisi ihan hyvä ravistaa.- höpsöentollo
Totta turiset, kiellän totuuden itseltäni.
- mitästähänmuuta
Voi todeta kuin että ei ole kiinnostunut. Kai olisi varmasti vastannut toisella tavalla silloin kun itse yritin lähestyä.
- Hirveäharmitus
Milloin se oli? Sen yhden kerran kun hän puhui näkemisestä, olin ihan hämmennyksissä ja tolaltaan enkä uskonut että tarkoitti kahdenkeskistä... Sitä voi mennä ihan sekaisin..
- mitästähänmuuta
Hirveäharmitus kirjoitti:
Milloin se oli? Sen yhden kerran kun hän puhui näkemisestä, olin ihan hämmennyksissä ja tolaltaan enkä uskonut että tarkoitti kahdenkeskistä... Sitä voi mennä ihan sekaisin..
En ole puhunut näkemisestä hänelle.
- yksiJmies
Hylkiö mikä hylkiö
- toivotonta
Ei sitä varmaan sitten kiinnosta, mä olen kyllä viestejä lähetellyt ja tehnyt selväksi että olen kiinnostunut. Mulla ole enää mitään keinoja vaikuttaa asiaan.
- Vastakysymys
Miksi kukaan olisi kiinnostunut minusta yhtään missään mielessä?
- syynälieneese
ettei hän edes tiedä olevansa kaipaamani nainen. Juttu jäi olosuhteista johtuen vähän kesken. ;-(
- oliskohyvä
Mitä jos vihjaisit hänelle asiasta?
- siitä.syystä
Koska olen varattu
- naisellinennainenoli
taitaa siinä olla vähintään yksi ylitsepääsemätön este.
- miksipäottaisi
Ei ole kiinnostunut, ja naisilla on aina tuhat miestä jonossa, ja saavat lähetymisiä kolme kertaa viikossa, niin ei tarvitse haikailla ketään.
- yjysjysjsty
Jotkut naiset lähtee siitä, että mies tekee sen ensimmäisen aloitteen eli pyytää treffeille selkein sanoin, ei vihjaamalla. Se on miehekästä. Jos nainen "joutuu" tekemään ekan aloitteen, voi mielenkiinto mieheen lopahtaa nopeasti, kun olettaa/huomaa miehen olevan passiivinen. Toisekseen on noloa, että nainen joutuu tekemään aloitteen, koska miehen kuuluisi se tehdä.
Tämä ei tarkoita sitä, etteikö kaikille olisi aloitteen tekeminen sallittua. Kannattaa miettiä tätä vaihtoehtoa sen sijaan, että luulee, ettei naista kiinnosta. Selvään kysymykseen saa selvän vastauksen, ainakin näin pitäisi olla. Ressukat jättää toisen ilman vastausta. - Sostaidotpuuttuvat
Miehet ei viitsi tehdä mitään aloitusta suhteen eteen. On ärsyttävää jos mies ei vastaa kunnolla viesteihin. Yhden sanan vastaukset antaa kuvan että ei kiitos. Jos soitat niin ei vastata puhelimeen vaan soitetaan kun on tylsää, halutaan viihdykettä. Sitten huomaakin että sehän jo onkin jonkun toisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895005
- 513982
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512621Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442061- 231913
- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271697Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131541- 151404