perjantai iltana?
Mitäs puuhailette
23
432
Vastaukset
Katson Luciferin 2 kautta netflixistä. 😈
Selailen youtubea.
Mitä muutakaan.- teinsellaisia
Tulin töistä. Keitin kahvit. Paistoin lättyjä. Otin 15 minuutin torkut. Juoksin 10 kilometrin lenkin. Tein ruokaa. Kävin suihkussa. Tein drinkin, juon sitä ja istun nojatuolissa viltin alla palstailemassa.
- kuulostaahyvältä
olet ollut tehokas ja ansainnut drinkkisi. :)
- ihanvaan
rentoudun musiikkia kuunnellen. Luin ensin, että Norsu selailee facessa ja aloin kirjoittamaan, että onneksi en ole enää vuosiin joutunut olemaan kiinnostunut muiden tekemisistä, siis niiden joidenka kanssa en ole muutenkin tekemisissä. Iltalehdessäkin oli juttu että tuhannet on lopettaneet facessa roikkumisen ja kokeneet sen vapauttavana, myöskin siksie tteivät ole enää näyteikkunalla. Minulla ei ole mitään halua julkaista siellä omia matkakuviani vain siksi että muutkin näkee minun matkustavan, koska teen sen vain oman itseni takia, en pönkittääkseni omaa egoani. :)
Ei ole tullut oltua facessa sitten hetkeen. :D
Ei kiinnosta mitä muut siellä tekevät ja nekin ilmoitukset mitä tulee on tyyliä ''kävin paskalla,siivosin yms laatua''.
Justiin tuota ei halua olla näyteikkunalla eikä tarvi niitä tykkäyksiä.
ahdistava naamakirja.- hyvänorsu
AinaNorsu kirjoitti:
Ei ole tullut oltua facessa sitten hetkeen. :D
Ei kiinnosta mitä muut siellä tekevät ja nekin ilmoitukset mitä tulee on tyyliä ''kävin paskalla,siivosin yms laatua''.
Justiin tuota ei halua olla näyteikkunalla eikä tarvi niitä tykkäyksiä.
ahdistava naamakirja.minä oon aivan samoilla linjoilla. Naiivia kertoa kaikki tekemisensä ja kuvitella muiden olevan kiinnostuneita, vaikka kohteliaisuudesta tykkäisivätkin. :) Me vahvat ei tarvita omaa egoa pönkittääksemme tuollaisa foorumeja. Usein on niin, etteivät profiilin omistajat ole koskaan ikinä edes nähneet "kavereitaan", mutta niitä pitää olla että muut saa vaikutelman, että toinen on eikä todella sosiaalinen ja pidetty, vaikka tosiasiassa ei liikkuisi kämpästään ikinä.
hyvänorsu kirjoitti:
minä oon aivan samoilla linjoilla. Naiivia kertoa kaikki tekemisensä ja kuvitella muiden olevan kiinnostuneita, vaikka kohteliaisuudesta tykkäisivätkin. :) Me vahvat ei tarvita omaa egoa pönkittääksemme tuollaisa foorumeja. Usein on niin, etteivät profiilin omistajat ole koskaan ikinä edes nähneet "kavereitaan", mutta niitä pitää olla että muut saa vaikutelman, että toinen on eikä todella sosiaalinen ja pidetty, vaikka tosiasiassa ei liikkuisi kämpästään ikinä.
Mulla justiin moni kaveri ollut että tuu takas faceen yms.
Tokasin että voi muhun ottaa yhteyttä puhelimella kun sulla on mun numero sen koommin ei oo kaverista kuulunu ja sit ku siellä roikkuu niin ei kukaan loppujen lopuksi juttele.
Muutenkin eikö se fb oo jo last season.
Parhaat päivänsä nähnyt.
Sitähän ne haluaa näyttää jotenkin muille että tuntee paljon ihmisiä ja no jotkut hakee sitten huomiota sillä....
Ei jaksa roikkua siellä.- tottavirkat
AinaNorsu kirjoitti:
Mulla justiin moni kaveri ollut että tuu takas faceen yms.
Tokasin että voi muhun ottaa yhteyttä puhelimella kun sulla on mun numero sen koommin ei oo kaverista kuulunu ja sit ku siellä roikkuu niin ei kukaan loppujen lopuksi juttele.
Muutenkin eikö se fb oo jo last season.
Parhaat päivänsä nähnyt.
Sitähän ne haluaa näyttää jotenkin muille että tuntee paljon ihmisiä ja no jotkut hakee sitten huomiota sillä....
Ei jaksa roikkua siellä.sitähän se juuri onkin. Joidenkin menestyksen mittana on kaverimäärä ja kun omassa elämässä ei tapahdu mitään, niin sinne päivitetään todella noloja juttuja vain jotta saadaan aikaan kuvitelma että onpas kyseessä tosi cooli tapaus. :D:D Minä olen sen verran vahva jolla vähän liian suurikin itsetunto, niin en tarvitse facea. Matkustelen paljon, mutta miksi ihmeessä matkani kuvia pitäisi jakaa muille? Tyhmempikin tajuaa, että miksi jotkut tekee tätä.
Face voi myös romuttaa kuvaa henkilöstä, jonka olet luonut. Otin sitten muutama vuosi hetkeksi väliaikaisen profiilin käyttööni, koska muuten en päässyt katsomaan tietyn harrastuksen piiriin kuuluvaa infoa. Olin ammatillisesti ihastellut ryhmän vetäjää, mutta kunnioitukseni romuttui ja aloin tuntemaan myötähäpeää tämän puolesta lukiessani hänen päivityksiään ja se johti siihen, että lopetin tässä ryhmässä käymisen, siis fyysisen käymisen. Tlisäksi kuvia, jossa seisoo julkisissa paikoissa tämä nainen oli julkaissut kuviaan sixpäkistään ja päälläseisomiskuviaan esim. lentokentällä kuvattuna. Mielestäni tosi noloa, johon en syyllistyisi ja kuitenkin itsellä on samat resurssit täysin samanlaisiin kuviin..
Tässä oli ihan ääritapaus noloimmista facepäivityksistä, mutten voinut olla laittamatta kun aloin musitelemaan tapausta.
Ihmisten pitäisi todellakin miettiä, mitä sinne laittavat, muita saattaa nolotta joutuessaan todistemaan moita postauksia. - enjaksakorjata
tottavirkat kirjoitti:
sitähän se juuri onkin. Joidenkin menestyksen mittana on kaverimäärä ja kun omassa elämässä ei tapahdu mitään, niin sinne päivitetään todella noloja juttuja vain jotta saadaan aikaan kuvitelma että onpas kyseessä tosi cooli tapaus. :D:D Minä olen sen verran vahva jolla vähän liian suurikin itsetunto, niin en tarvitse facea. Matkustelen paljon, mutta miksi ihmeessä matkani kuvia pitäisi jakaa muille? Tyhmempikin tajuaa, että miksi jotkut tekee tätä.
Face voi myös romuttaa kuvaa henkilöstä, jonka olet luonut. Otin sitten muutama vuosi hetkeksi väliaikaisen profiilin käyttööni, koska muuten en päässyt katsomaan tietyn harrastuksen piiriin kuuluvaa infoa. Olin ammatillisesti ihastellut ryhmän vetäjää, mutta kunnioitukseni romuttui ja aloin tuntemaan myötähäpeää tämän puolesta lukiessani hänen päivityksiään ja se johti siihen, että lopetin tässä ryhmässä käymisen, siis fyysisen käymisen. Tlisäksi kuvia, jossa seisoo julkisissa paikoissa tämä nainen oli julkaissut kuviaan sixpäkistään ja päälläseisomiskuviaan esim. lentokentällä kuvattuna. Mielestäni tosi noloa, johon en syyllistyisi ja kuitenkin itsellä on samat resurssit täysin samanlaisiin kuviin..
Tässä oli ihan ääritapaus noloimmista facepäivityksistä, mutten voinut olla laittamatta kun aloin musitelemaan tapausta.
Ihmisten pitäisi todellakin miettiä, mitä sinne laittavat, muita saattaa nolotta joutuessaan todistemaan moita postauksia.hurjasti koneen aikaansaamia virheitä :( Toivottavasti asian ydin kuitenkin tulee esille. :D
enjaksakorjata kirjoitti:
hurjasti koneen aikaansaamia virheitä :( Toivottavasti asian ydin kuitenkin tulee esille. :D
Kyllä tuosta sai kiinni :D
Todellakin pitää olla tarkkana siitä minkälaisia kuvia pistää sinne fb yms päivitykset.
Jos oikein nolompi kuva saattaapi levitä sitten vähän muille ihmisille. 🤔
Nuo sixpäkin näyttäjät äh en oo koskaa ymmärtäny niitä ja mitään hienoa en näe kuvissa.. Ainoastaa sen että on "ylpeä" ihminen.- niinpäs
AinaNorsu kirjoitti:
Kyllä tuosta sai kiinni :D
Todellakin pitää olla tarkkana siitä minkälaisia kuvia pistää sinne fb yms päivitykset.
Jos oikein nolompi kuva saattaapi levitä sitten vähän muille ihmisille. 🤔
Nuo sixpäkin näyttäjät äh en oo koskaa ymmärtäny niitä ja mitään hienoa en näe kuvissa.. Ainoastaa sen että on "ylpeä" ihminen.ainakin minun arvostukseni tähän ihmiseen laski miinuksen puolelle ja aloin sääliin tätä. Enkä edes kehdannut enää mennä sen tunneille, koska pokkani ei olis pitänyt jo ihan siksikin, että olisin saanut itsestäni samanlaisia mutta paljon hienompia kuvia ja kyseessä oli kuitenkin "arvostettu" ohjaaja ja minä vain oppilas. .:D :D
Lisäksi huvittaa joidenkin facebookissa olevien "kohtalokkaat" töissä otetut selfieilmeet etenkin on tottunut näkemään toisen ihan toisenlaisessa valossa. Siis työelämässä, silloin näin kun oli harrastusten vuoksi se tekaistu profiili. :D
Iloinen olen, että pääsin koko profiilista eroon, vaikkakin "kavereille" ei lopetuksen yhteydessä tule tietoa, vaan luulevat joutuneensa suljetuksi porukasta. :(
Tämä palstailija lopettaa tältä päivältä, huomenna olisi paljon tekemistä.
Hyvää yötä norsu. :) niinpäs kirjoitti:
ainakin minun arvostukseni tähän ihmiseen laski miinuksen puolelle ja aloin sääliin tätä. Enkä edes kehdannut enää mennä sen tunneille, koska pokkani ei olis pitänyt jo ihan siksikin, että olisin saanut itsestäni samanlaisia mutta paljon hienompia kuvia ja kyseessä oli kuitenkin "arvostettu" ohjaaja ja minä vain oppilas. .:D :D
Lisäksi huvittaa joidenkin facebookissa olevien "kohtalokkaat" töissä otetut selfieilmeet etenkin on tottunut näkemään toisen ihan toisenlaisessa valossa. Siis työelämässä, silloin näin kun oli harrastusten vuoksi se tekaistu profiili. :D
Iloinen olen, että pääsin koko profiilista eroon, vaikkakin "kavereille" ei lopetuksen yhteydessä tule tietoa, vaan luulevat joutuneensa suljetuksi porukasta. :(
Tämä palstailija lopettaa tältä päivältä, huomenna olisi paljon tekemistä.
Hyvää yötä norsu. :)Nuokin "kohtalokkaat" kuvat ovat pitäneet ottaa uudelleen ellei sitten ole käynyt helvetin hyvä tuuri kuvien ottamisen kanssa.
Eipä tainnut sun silmässä enää kovin arvostettu opettaja olla :D
👋 hyvät yöt 👋
- kahvimustana
Kävin työpaikalla mutkan selvittämässä yhden asian. Laitoin pyykit pyörimään ja imuroin. Nyt katson Star Warsia ja samalla pohdin mitä teen viikonloppuna, lähtisikö reissuun vai jäisikö tänne ja kävisi morjenstamassa yhtä tyttöä huomenna työpaikallaan 🤔
- Knainen
Juon kaakaoo ja katson Psykoo telkkarista.
Katoin tän 14 vuotiaana ja silloin tää oli pelottava mut nyt mun on niin vaikea päästä tunnelmaan kun tuo miesnäyttelijä vince Vaughn on tuttu monesta katsomastani romanttisesta komediasta. En pysty suhtautuun siihen kahelina kun se on hempeillyt muissa leffoissa ruusukimppujen ja sormuksien kanssa- AnthonyPerkins
Väärä Psyko, cmon. Hitchcockin versio ainoa ja oikea.
- Knainen
AnthonyPerkins kirjoitti:
Väärä Psyko, cmon. Hitchcockin versio ainoa ja oikea.
Katsoin YouTubesta pätkän kun en muistanut olenko sitä versioo elokuvasta nähnyt. En ollut.
Oon kattonu vaan tän 1998 tehdyn version psykosta - AnthonyPerkins
Knainen kirjoitti:
Katsoin YouTubesta pätkän kun en muistanut olenko sitä versioo elokuvasta nähnyt. En ollut.
Oon kattonu vaan tän 1998 tehdyn version psykostaKannattaa katsoa se alkuperäinen, se on aikaa kestänyt klassikko. :)
- ilmannimmaria
Lenkillä ja saunassa käyty. Ihan väsy, ennen viittä jo aamulla lähtenyt.
- urheiluhullu
Koko viikko on urheiltu ja käyty töissä. Perjantaina on hyvin ansaittu lepopäivä. Töiden jälkeen saunaan ja pari olutta / lonkeroa. Telkkarista katsoin suomi/ruotsi maaottelut ja kuuntelin retroperjantaita.
- ettäsemmosta
Kävin saunassa ja sitten laitoin hellaan tulen. Keitin kurpitsaa puolukoiden jasokerin kera. Ja toisella kattilalla sianliha paistia. Tuli samalla mukavasti lämpöä tupaan. Nyt maistelen mitä tuli keitettyä. Hyvää on. Siirrän nälkää hieman eteenpäin.
- yrittäjähenkinenminäkin
Sattui vapaapäivä joten olen siivonnut melkein koko päivän. Lajitellut tavaroita ja vaatteita, siivonnut kaappeja, pyykännyt, vaihtanut huonekalujen paikkaa. Käytin koiria lenkillä juoksemassa, lisäksi koiratreenejä pitkin päivää pentukoiralle. Tein lohikeittoa ja katson Star Warsia miljoonannen kerran ja tietysti pikkusen ikävöin häntä. Katselin myynnissä olevia yrityksiä ja puntaroin mitä tekisin tulevaisuudellani. Alkaisinko yrittäjäksi vai opiskelemaan vai molempia.
- lukutouko
Luin sen jännärikirjan loppuun; hyvä oli, käänteitä ihan viime metreille saakka. Söin samalla karkkia ja välillä pitsaa. Yritin vielä katsoa tv: tä, mutta silmä alkoi niin luppasemaan, että pakko on painua petiin nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895005
- 513982
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512621Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442061- 231913
- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271697Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131541- 151404