Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nainen,vartaloasi miettien.

EräsJ

Vartaloasi mietin useinkin.

45

1077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisellasituolla

      onko kurvit kohdallaan, pyöreäkin?

    • EräsJ

      Kurvit kohdallaan.
      Ei pyöreä.

      • EräsA

        Mukavaa, että pysyn edelleen mielessäsi 🤗


      • EräsL
        EräsA kirjoitti:

        Mukavaa, että pysyn edelleen mielessäsi 🤗

        Et voi olettaa tuollaisen lauseen perusteella,että sinusta mies puhuu😂😉


      • Trollaa
        EräsL kirjoitti:

        Et voi olettaa tuollaisen lauseen perusteella,että sinusta mies puhuu😂😉

        Trolli kyseessä


      • Trollaa
        EräsL kirjoitti:

        Et voi olettaa tuollaisen lauseen perusteella,että sinusta mies puhuu😂😉

        L oot kyllä naurettava


      • EiA
        EräsA kirjoitti:

        Mukavaa, että pysyn edelleen mielessäsi 🤗

        Ei A


      • Jmiesmielessäni
        EräsL kirjoitti:

        Et voi olettaa tuollaisen lauseen perusteella,että sinusta mies puhuu😂😉

        Iskikö taas ja oitis palstamustasukkaisuus ;D ;D?
        Kyllä täällä voi ja saa olettaa ihan mitä vain, anonyymeinä kun kaikki ollaan.
        Terkuin toinen A (n) sivusta.


    • Eräs_S

      Jos kyseessä olisi tuntemani J, vartaloni taitaisikin olla ainoa kaipaamasi asia minussa.

      • Erästoinen

        Miksi noin luulet?


      • Eräs_S

        Siltä minusta ainakin tuntui.


      • Erästoinen
        Eräs_S kirjoitti:

        Siltä minusta ainakin tuntui.

        Miksi tuntui tuolta?


      • Eräs_S
        Erästoinen kirjoitti:

        Miksi tuntui tuolta?

        Kyseinen mies kyllä tietää miksi. Luulin hänen olleen kiinnostuneen myös sisimmästäni, mutta olin väärässä. Sen vuoksi en halua häntä enää elämääni.


      • Eräs_S

        Vaikka en halua häntä elämääni, edelleen häntä usein ajattelen ja toivon hänelle kaikkea hyvää elämäänsä.

        Vaikka tuskin EräsJ olet hän. :-)


      • EräsJ
        Eräs_S kirjoitti:

        Vaikka en halua häntä elämääni, edelleen häntä usein ajattelen ja toivon hänelle kaikkea hyvää elämäänsä.

        Vaikka tuskin EräsJ olet hän. :-)

        Tuskin olen.Hyvä, että olet jutellut asiat selväksi ihmisesi kanssa,etkä luuloihin perusta .


      • Eräs_S
        EräsJ kirjoitti:

        Tuskin olen.Hyvä, että olet jutellut asiat selväksi ihmisesi kanssa,etkä luuloihin perusta .

        Vaikka asioista juttelee, voi väärinkäsityksiä tulla puolin ja toisin.


      • EräsJ
        Eräs_S kirjoitti:

        Vaikka asioista juttelee, voi väärinkäsityksiä tulla puolin ja toisin.

        Eli luuloihin vähän perustat tuntemuksiasi.
        Vain kysymällä naamatusten tiedät asian varmasti.Väärinkäsityksien mahdollisuus silloin hyvin pieni.


      • Eräs_S
        EräsJ kirjoitti:

        Eli luuloihin vähän perustat tuntemuksiasi.
        Vain kysymällä naamatusten tiedät asian varmasti.Väärinkäsityksien mahdollisuus silloin hyvin pieni.

        Tiedän. Normaalisti niin toimisinkin.

        Kaikkea hyvää sinulle!


      • EräsJ
        Eräs_S kirjoitti:

        Tiedän. Normaalisti niin toimisinkin.

        Kaikkea hyvää sinulle!

        Samoin.Eli voisi päätellä,ette ole tavanneet ja ei puheyhteyttä ole teillä.


      • Eräs_S
        EräsJ kirjoitti:

        Samoin.Eli voisi päätellä,ette ole tavanneet ja ei puheyhteyttä ole teillä.

        Kiitos. Olemme toki jutelleet, mutta siitä on pitkä aika, eikä puheyhteyttä enää ole. Näin on ehkä parempi.


      • EräsJ
        Eräs_S kirjoitti:

        Kiitos. Olemme toki jutelleet, mutta siitä on pitkä aika, eikä puheyhteyttä enää ole. Näin on ehkä parempi.

        Olette riidoissa siis.Ainakin yrität saada yhteyttä.


      • Eräs_S
        EräsJ kirjoitti:

        Olette riidoissa siis.Ainakin yrität saada yhteyttä.

        Kuulostaa ehkä kummalliselta, mutta emme ole riidoissakaan. Ainakaan minun käsittääkseni. Vaikka rakastin häntä ja taidan edelleen rakastaa, haluan rinnalleni samanlaisen ihmisen kuin itse olen: positiivisen, syvästi rakastavan, rehellisen ja luotettavan. En ihmistä, joka energian antamisen sijaan imee kaiken energian toisesta. Menetin hänen puhumattomuuden ja valheiden myötä uskoni häneen, enkä sen vuoksi halua häntä enää elämääni. Aikanaan uskoin hänen muuttuvan, mutta enää en siihen usko. Silti tunteet eivät niin vain kuolekaan...


      • ToinenJmies
        Eräs_S kirjoitti:

        Kuulostaa ehkä kummalliselta, mutta emme ole riidoissakaan. Ainakaan minun käsittääkseni. Vaikka rakastin häntä ja taidan edelleen rakastaa, haluan rinnalleni samanlaisen ihmisen kuin itse olen: positiivisen, syvästi rakastavan, rehellisen ja luotettavan. En ihmistä, joka energian antamisen sijaan imee kaiken energian toisesta. Menetin hänen puhumattomuuden ja valheiden myötä uskoni häneen, enkä sen vuoksi halua häntä enää elämääni. Aikanaan uskoin hänen muuttuvan, mutta enää en siihen usko. Silti tunteet eivät niin vain kuolekaan...

        Oletko edes antanut hänelle mahdollisuutta puhua sinun kanssa?


      • Eräs_S
        ToinenJmies kirjoitti:

        Oletko edes antanut hänelle mahdollisuutta puhua sinun kanssa?

        Hän voi halutessaan laittaa esim. sähköpostia tai tekstarin, tai vaikka soittaakin. En tosin usko hänen edes haluavan yhteyttä välillemme.


      • yksjiimonista
        Eräs_S kirjoitti:

        Hän voi halutessaan laittaa esim. sähköpostia tai tekstarin, tai vaikka soittaakin. En tosin usko hänen edes haluavan yhteyttä välillemme.

        No tämä ei ainakaan minulle ole. Olen laittanut viestiä muutamaankin kertaan. Ja sanonut pitäväni... silti olen tässä :(


      • Eräs_S
        yksjiimonista kirjoitti:

        No tämä ei ainakaan minulle ole. Olen laittanut viestiä muutamaankin kertaan. Ja sanonut pitäväni... silti olen tässä :(

        Ikävä kuulla. Ehkä teitä ei vain ole tarkoitettu yhteen ja elämääsi ilmestyy joku toinen, jota kohtaan tuntemasi rakkaus on aidosti molemminpuolista. Älä siis lannistu. Tsemppiä sinulle!


      • yksjiimonista
        Eräs_S kirjoitti:

        Ikävä kuulla. Ehkä teitä ei vain ole tarkoitettu yhteen ja elämääsi ilmestyy joku toinen, jota kohtaan tuntemasi rakkaus on aidosti molemminpuolista. Älä siis lannistu. Tsemppiä sinulle!

        Kävispä noin et tulis joku jota kohtaan tuntisi vähintään yhtä vahvasti :/


    • Erästoinen

      Hyvä että mies tietää ja olette asiat puhuneet.Ei tule väärinkäsityksiä

    • EräsJ

      Ei A_alkuinen nainen usein mietinnän kohteena.

    • Kaikkisemitämeilläoli

      Samoin J. En vain voi unohtaa! meistä vois tulla jotain enemmän, Ota yhteys toivoo K

      • EräsJ

        Erään J:n pitäisi ottaa yhteyttä erääseen K:n
        K?


      • Kaikkisemitämeilläoli
        EräsJ kirjoitti:

        Erään J:n pitäisi ottaa yhteyttä erääseen K:n
        K?

        Huh huh jos olisit hän. Tänään ajattelin ja tulin voimallisesti niinkuin aina. Miks hitosa se ei vois olla totta sun kanssa. Kaipaan... t. K


      • EräsJ
        Kaikkisemitämeilläoli kirjoitti:

        Huh huh jos olisit hän. Tänään ajattelin ja tulin voimallisesti niinkuin aina. Miks hitosa se ei vois olla totta sun kanssa. Kaipaan... t. K

        K?
        Tottakai mies haluaa tietää kuka tulee häntä ajatellen.


      • Sekaikkimitämeilläoli

        Saat tietää kun otat yhteyden. Tätä ei voi sivuuttaa oon miettinyt paljon J sua ja toivon et tää ei jää tähän. Oon koukussa suhun oot mun unelmien mies. Ajattelen sua koska mulla on tunteita aika paljon 😉 oon valmis sulle


      • EräsJ
        Sekaikkimitämeilläoli kirjoitti:

        Saat tietää kun otat yhteyden. Tätä ei voi sivuuttaa oon miettinyt paljon J sua ja toivon et tää ei jää tähän. Oon koukussa suhun oot mun unelmien mies. Ajattelen sua koska mulla on tunteita aika paljon 😉 oon valmis sulle

        Täytyyhän jotain tietää,jos yhteyttä pitäisi ottaa.


      • Sekaikkimitämeilläoli

        Jos oot se oikea tiedät mut ☺️ Sinuna en jättäisi väliin 👌👈 hahaa tää on hauskaa Ja ja Ka 🙏 forever love


      • jostääolismulle

        Niin kysynpähän vaan... miksi hiljenit silloin? Itse hiljenit ja lähdit muualle... jos muistat.


    • kuvailesitten

      millainen vartalo mulla on?

      • EräsJ

        Miksi pitäisi kuvailla????


      • siksi
        EräsJ kirjoitti:

        Miksi pitäisi kuvailla????

        enhän voi muuten tietää, jos kyse on omasta huippuvartalostani. :)


      • EräsJ
        siksi kirjoitti:

        enhän voi muuten tietää, jos kyse on omasta huippuvartalostani. :)

        Vartalon kuvailusta ei kukaan tiedä moista, eikä tarvetta kuvailla sitä.


      • EräsJ
        siksi kirjoitti:

        enhän voi muuten tietää, jos kyse on omasta huippuvartalostani. :)

        Mihin johtaisi tieto,jos kuvailu osuisi täysin oikeaan????


    • EräsJ

      En oikea😉

      • Hetimitenkuisnytniin

        Ketä K:TA kaipaat nyt nimi kehiin


      • EräsJ
        Hetimitenkuisnytniin kirjoitti:

        Ketä K:TA kaipaat nyt nimi kehiin

        En ole kirjoittanut kaipaaavani K:ta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2287
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe