Pelastaako kirkko?

Eenokki12

Nykykirkko on laajennettu homoseksuaalien tähden että muutkin harhaviettiset luettaisiin myös "kristityiksi". Ensin on täytynyt ajaa tosi lutherilainen kirkko ulos ja kun se on täytetty täytetään se kirkko kaikella saastaisuudella, Jumalan rakkauden nimissä ja sekin on täytetty. Mutta pelastaako tämä kirkko sieluja ja onko Jumala heille armollinen vaikka Sodoman ja Gomorran hävitys ja niiden ympäristön ovat meille varma tieto Jumalan rakkaudesta että Jumala rakastaa sanaansa ja toteuttaa kaiken iankaikkisen muuttumattoman tahtonsa voimalla ja nykykirkkokin tulee kokemaan Jumalan vihan. Nyt siinä kirkossa syntyy kirkkouskoisia joille pelastukseksi riittää että on kastettu, käynyt ehtoollisella ja suorittanut rippikoulun. Sitä itse hankittua luulouskoa uskoa vahvistetaan Jeesuksen nimellä,mutta turhaan.

6

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä en ole koskaan kuullut Mäkisen, Askolan tai kenekään muunkaan liberaalin puhuvan mitään sielujen pelastamisesta 🤔

    • Eenokki12

      En minäkään ja tällä palstalla on heidän uskollisia palvelijoita runsaasti.

    • uhhlhuhi

      Jos pelastusasiat askarruttaa niin kannattaa olla yhteydessä paikalliseen pelastuslaitokseen.

      Kirkon hommiin kuuluu nykyään pelastuksen sijaan vain äpärälasten kastaminen ja homoparien naittaminen.

    • Luulen, että tällä palstalla kirjoittavat kyllä tietävät miten sielua pelastetaan, ilman huomautteluakin.

      Sama oletus koskee kyllä yhteiskuntaa laajemminkin sen kytkeytyessä kristilliseen historiaan Suomessa

    • TotuusVoittaa

      Jumalalle vihamieliset voimat ( perkele) on onnistumassa "valkeuden enkeli-projektissaan", jossa kirkko muutetaan valheellista turvallisuudentunnetta luovaksi "kaikki käy ja kaikki on sallittua"-lahkoksi joka tuudittaa sekaan erehtyvän kristityn pois Jumalan sanasta. Tilalle aivopestään ideologiat, kuten, monikulttuurisuus on ihanaa, suvaitsevaisuus on unelmaa, suomen lain rikkominen on ihan ok, vieraat jumalat kirkossa on nykypäivää, homous ei ole syntiä, naispappeus on nykyaikaa jne. Jumalan rakkaus hierretään sikojen pahnoihin ja tilalle syötetään ajatusta,miten kaiken hyväksymällä ja kaiken suvaitsemalla olet hyvä ihminen ja näin ollen pelastut.
      Voiko kauempana olla totuudesta. Luuleeko joku suvaitsevaisnaishomopappi puhuessaan homoseurakunnalle, että Juudan Leijona on suvaitsevainen? Kaukana siitä. Tehkää parannus. Armon aikaa on vielä hetki. Kun se päättyy, Kuningas ei syntiä katsele sekuntiakaan.
      Et tiedä päättyykö armon aika tänään. Siis parannus on tehtävä heti!

    • Tulemistavaille

      Ateistit ja uskottomat toimii niin kuin Raamattuun kirjoitettu. Kirkko on hajoitettu sisältä päin.
      Viimeisinä aikoina ihmiset on ahneita, ilkeitä , riidanhaluisia j.ne. muuten ei mainos ja markkinat toimi, lisäpotkua uus-seksuaalisuudesta, kulttuuriin saadaan lisää lannoitusta, - rivo-kukkaset saa kasvua , - luokattomuus korvaa taiteen laadun.

      Kirkossa on koreat muodot mutta sisältö on vailla henkeä,- ei kun siellä vallitsee rahastuksen henki, kuten muuallakin sisäpiireissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe