Mistä11v sais rahaa

Iida07

Eli haluisin rahaa äitini ei anna yhtään rahaa olen kerran käynyt kaverini kanssa leffassa En saa mihin kää rahaa. saan äitiltä syntäreilläni pussinkarkkia ja juhlia en saa järjestää. Mummoni antoi minulle viime jouluna ekan älypuhelimen honor 8lite. Synttäreillä sain mummolta M&M hupparin. Siivon joka viikko kämpän ja hoidan tiskit. Äitini mukaan en tarvitse lahjoja tai rahaa kun hän elättää minut. Isääni en tiedä kun äitini sanoi että olen yhen yön jutun vahinko 🙁. Minun kaverilla on hevonen ja pääsen ratsastamaan sillä joka viikko äitini mukaan ratsastamisesss kuolee joten sitäkään en saisi harrastaa. Joten voisiko joku auttaa?

1

229

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joulutonttu

koulunkuraattorille voi puhua jos ahistaa ja terveydenhoitajalle koulussa ainakin. joskus kotona voi olla kurjaa mutta koulutunnilta saa vapaata kun sanoo opelle että tarvitsee ajan terkkarille. koulun terkkarille voi puhua muustakin kuin että nyt on kuumeinen olo vaikka sanoa että nyt mulla on tosi paha olla ja voinko puhua esim .kotioloista. terveydenhoitaja on vaitiolovelvollinen kotiin päin asiastasi kumminkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe