Rakas Taivaallinen Isä. Pyydän Sinulta, että lähettäisit minulle rukoustukea jotta vapautuisin kaikesta vihollisen otteesta. Herra Jeesus murra vihollisen linnakkeet, kahleet, siteet, sopimukset, kiroukset, taiat joita olen joutunut kokemaan! Ilmesty väkevyytesi voimassa voimallisesti! Anna minulle viisautta mitä tehdä ja varjele minua öin ja päivin Isä! Ota asiani käsittelyysi Isä ja sodi minun vihollisiani vastaan! Ole minulle armollinen ja johdata minut turvallisesti ja rauhassa kotiin Sinun tykö. Lopeta pahantekijöiden kiusanteko! Lohduta minua Isä jotta kestäisin tämän koetuksen. Anna Sinun rakkautesi ja valosi tulvia minustakin! Anna minulle aikaa tehdä parannus ja auta kodin sekä matkan kanssa. Lähetä minulle totisia uskovia tueksi ja auttamaan, jotta kaikki sujuisi Sinun tahtosi mukaan! Anna voima lukea Sinun Sanaasi sekä rukoilla ja paastota juuri niin kauan kuin on tarpeen! Älä luovuta minun suhteeni ikinä Herra! Poista minusta kaikki paha ja pimeys! Näitä minä anon Isä Jeesuksen Kristuksen nimessä. Amen.
Pyydän rukoustukea riivaajista vapautumiseen!
13
308
Vastaukset
Pimeyden voi helposti poistaa pistämällä valot päälle tai sytyttämällä järjen kynttilän.
Taikauskosta luopuminen on helppoa, kun tutustuu uskonsa perusteisiin - kynttilä syttyy, eikä pimeys enää vaivaa.- olelujauskossa
Kyllä vapaudut noista voimista. Älä pelkää. Jumala sallii nyt jostain syystä vihollisvoimien koetella sinua. Reilut viikko sitten uskovainen henkilö kertoi joutuneensa pahojen henkien ahdistelemaksi ja sitten lopulla oli tullut vapaus.
>Ota asiani käsittelyysi Isä ja sodi minun vihollisiani vastaan!
Jos sinusta tuntuu että sinulla on vihollisia, mietipä hetki peilin edessä mistä se voisi johtua. Tosin "uskovilla" ei palstahavaintojeni perusteella yleensä peiliä ole, mutta kaupasta saa.
Jumala ei varmasti sodi ketään vastaan, sillä eihän Hänen tarvitse sanoa kuin sana toteuttaakseen tahtonsa viimeistä piirtoa myöten. Jokin sekopäisen mielikuvituksen tuottama "Jumala" taas voi olla innokaskin kaveri sotimaan.- Eikiitosjeesus
Turha vaiva. Linja on suljettu 2000v sitten. Jesse oli ihmisen, jonkun kulkumulkun poika.
- jeesuksennimessä
Jeesuksen nimessä käske riivaajien poistua!
Auttaa todella ja heti.
On omakohtaista kokemusta. Kerron sen tässä.
Kävin tuttavaani tervehtimässä kun oli hoidossa psykiatrisessa sairaalassa.
Jotenkin joitakin riivaajahenkiä tarttui minuun siellä ja yöllä tulivat päälleni.
Jeesuksen nimessä ajoin ne pois. Ne oikein ujelsivat kun lähtivät pois. Kuulin ihan oikeasti sen ujelluksen!
On ollut muitakin kertoja, - ja aina Jeesuksen nimessä saa ne pois!
En aikaisemmin tiennyt tästä, mutta nyt tiedän.
Aja pois ne riivaajahenget Jeesuksen nimessä!- hockusmeum
Pitää mennä jonnekin sikatilallisen maille ja ajaa riivaajahenget raamatullisesti sikalaumaan..
- otayhteyttä
Pyytäisin aloittajaa etsimään luotettavan sielunhoitajan ja menemään hänen luokseen, jotta saat purettua noita asioitasi toisen luotettavan Herran palvelijan kanssa.
Ota siis yhteyttä paikkakuntasi seurakuntaan ja kysy, kuka voisi kuunnella sinun elämäsi tilannetta.- Eikiitosjeesus
Pyytäisin aloittajaa ja hengenheimolaisia hakeutumaan mielenterveyspalvelujen asiakkaaksi, ennen kuin on liian myöhäistä.
- voittoJeesuksessa
Olin reilut viikko sitten hengellisessä tilaisuudessa ja jo pitkään uskossa ollut nainen oli joutunut pahojen henkien vaivaamaksi. Oli alkanut muistella jotain demonista ohjelmaa jota oli seuraillut lapsuudessa. Pahat henget olivat alkaneet tulla peliin mukaan ja kiusaamaan häntä jatkuvasti. Oli rukoiltu ja jopa sivelty oven pielet öljyllä siunaten, mutta ei ollut tullut apua. Oli ollut sitten mukana avustamassa erästä evankelistaa ja oli pyytänyt sitten tilaisuuden lopussa rukousta puolestaan. Ja siitä hetkestä lähtien oli tullut vapaus ja ei ollut kotonakaan mitään ilmiöitä. Jumala oli varmasti sallinut kokemuksen että voisi auttaa ja rohkaista niitä, jotka kamppailevat pahuuden voimien ahdistamina.
- voittoJeesuksessa
Varastopölyä
sanon koska minä OLEN JEESUS
katso nimimerkkini - ristophoros
voittoJeesuksessa kirjoitti:
Varastopölyä
sanon koska minä OLEN JEESUS
katso nimimerkkiniTämä on tyhjä arpa, kiitos kannatuksesta.
- T..Mirka
Uskollasi todistat uskontojen järjettömyyden. Jumala, jeesus ja toimivat rukoukset ovat satua ja höpötystä.
Uskonto saastutti aivosi. Pyhä Henki kun koskettaa niin saa voiman ja vapauden vaeltaa voitolilsesti ja tässä linkissä tämä Jumalan voima vaikuttaa. http://www.ristintie.com/files/Minos-Emanuel-Keskiyon-hetkella-110286-Pori.mp3
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483