Rakas Taivaallinen Isä. Pyydän Sinulta, että lähettäisit minulle rukoustukea jotta vapautuisin kaikesta vihollisen otteesta. Herra Jeesus murra vihollisen linnakkeet, kahleet, siteet, sopimukset, kiroukset, taiat joita olen joutunut kokemaan! Ilmesty väkevyytesi voimassa voimallisesti! Anna minulle viisautta mitä tehdä ja varjele minua öin ja päivin Isä! Ota asiani käsittelyysi Isä ja sodi minun vihollisiani vastaan! Ole minulle armollinen ja johdata minut turvallisesti ja rauhassa kotiin Sinun tykö. Lopeta pahantekijöiden kiusanteko! Lohduta minua Isä jotta kestäisin tämän koetuksen. Anna Sinun rakkautesi ja valosi tulvia minustakin! Anna minulle aikaa tehdä parannus ja auta kodin sekä matkan kanssa. Lähetä minulle totisia uskovia tueksi ja auttamaan, jotta kaikki sujuisi Sinun tahtosi mukaan! Anna voima lukea Sinun Sanaasi sekä rukoilla ja paastota juuri niin kauan kuin on tarpeen! Älä luovuta minun suhteeni ikinä Herra! Poista minusta kaikki paha ja pimeys! Näitä minä anon Isä Jeesuksen Kristuksen nimessä. Amen.
Pyydän rukoustukea riivaajista vapautumiseen!
13
208
Vastaukset
Pimeyden voi helposti poistaa pistämällä valot päälle tai sytyttämällä järjen kynttilän.
Taikauskosta luopuminen on helppoa, kun tutustuu uskonsa perusteisiin - kynttilä syttyy, eikä pimeys enää vaivaa.- olelujauskossa
Kyllä vapaudut noista voimista. Älä pelkää. Jumala sallii nyt jostain syystä vihollisvoimien koetella sinua. Reilut viikko sitten uskovainen henkilö kertoi joutuneensa pahojen henkien ahdistelemaksi ja sitten lopulla oli tullut vapaus.
>Ota asiani käsittelyysi Isä ja sodi minun vihollisiani vastaan!
Jos sinusta tuntuu että sinulla on vihollisia, mietipä hetki peilin edessä mistä se voisi johtua. Tosin "uskovilla" ei palstahavaintojeni perusteella yleensä peiliä ole, mutta kaupasta saa.
Jumala ei varmasti sodi ketään vastaan, sillä eihän Hänen tarvitse sanoa kuin sana toteuttaakseen tahtonsa viimeistä piirtoa myöten. Jokin sekopäisen mielikuvituksen tuottama "Jumala" taas voi olla innokaskin kaveri sotimaan.- Eikiitosjeesus
Turha vaiva. Linja on suljettu 2000v sitten. Jesse oli ihmisen, jonkun kulkumulkun poika.
- jeesuksennimessä
Jeesuksen nimessä käske riivaajien poistua!
Auttaa todella ja heti.
On omakohtaista kokemusta. Kerron sen tässä.
Kävin tuttavaani tervehtimässä kun oli hoidossa psykiatrisessa sairaalassa.
Jotenkin joitakin riivaajahenkiä tarttui minuun siellä ja yöllä tulivat päälleni.
Jeesuksen nimessä ajoin ne pois. Ne oikein ujelsivat kun lähtivät pois. Kuulin ihan oikeasti sen ujelluksen!
On ollut muitakin kertoja, - ja aina Jeesuksen nimessä saa ne pois!
En aikaisemmin tiennyt tästä, mutta nyt tiedän.
Aja pois ne riivaajahenget Jeesuksen nimessä!- hockusmeum
Pitää mennä jonnekin sikatilallisen maille ja ajaa riivaajahenget raamatullisesti sikalaumaan..
- otayhteyttä
Pyytäisin aloittajaa etsimään luotettavan sielunhoitajan ja menemään hänen luokseen, jotta saat purettua noita asioitasi toisen luotettavan Herran palvelijan kanssa.
Ota siis yhteyttä paikkakuntasi seurakuntaan ja kysy, kuka voisi kuunnella sinun elämäsi tilannetta.- Eikiitosjeesus
Pyytäisin aloittajaa ja hengenheimolaisia hakeutumaan mielenterveyspalvelujen asiakkaaksi, ennen kuin on liian myöhäistä.
- voittoJeesuksessa
Olin reilut viikko sitten hengellisessä tilaisuudessa ja jo pitkään uskossa ollut nainen oli joutunut pahojen henkien vaivaamaksi. Oli alkanut muistella jotain demonista ohjelmaa jota oli seuraillut lapsuudessa. Pahat henget olivat alkaneet tulla peliin mukaan ja kiusaamaan häntä jatkuvasti. Oli rukoiltu ja jopa sivelty oven pielet öljyllä siunaten, mutta ei ollut tullut apua. Oli ollut sitten mukana avustamassa erästä evankelistaa ja oli pyytänyt sitten tilaisuuden lopussa rukousta puolestaan. Ja siitä hetkestä lähtien oli tullut vapaus ja ei ollut kotonakaan mitään ilmiöitä. Jumala oli varmasti sallinut kokemuksen että voisi auttaa ja rohkaista niitä, jotka kamppailevat pahuuden voimien ahdistamina.
- voittoJeesuksessa
Varastopölyä
sanon koska minä OLEN JEESUS
katso nimimerkkini - ristophoros
voittoJeesuksessa kirjoitti:
Varastopölyä
sanon koska minä OLEN JEESUS
katso nimimerkkiniTämä on tyhjä arpa, kiitos kannatuksesta.
- T..Mirka
Uskollasi todistat uskontojen järjettömyyden. Jumala, jeesus ja toimivat rukoukset ovat satua ja höpötystä.
Uskonto saastutti aivosi. Pyhä Henki kun koskettaa niin saa voiman ja vapauden vaeltaa voitolilsesti ja tässä linkissä tämä Jumalan voima vaikuttaa. http://www.ristintie.com/files/Minos-Emanuel-Keskiyon-hetkella-110286-Pori.mp3
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453136- 1082573
- 512561
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402228Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801914- 1101871
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521855Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91694Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151617R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241472