Konnakettu pokasi peppupupun

tykkääkönaiset

Ätmit jäi nuolemaan näppejään. Naiset tykkää pahoista pojista.

168

2115

5Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.natseja.turkuun

Onnea heille, natsit sopivat toisilleen.

• sinkut.rakastuvat

mitä onko heistä tullut pari tosi hieno juttu tämä oli hieno ja iloinen uutinen

• Helppo on konnaketulle.

• yleensäinhoatnaisia

Tykkäätkö peppupupusta?

• ätmikkä

Peppupupun seksikkäät kuvat korventaa näitä läskejä pillupaskojen äitejä.

• yleensäinhoatnaisia kirjoitti:

Tykkäätkö peppupupusta?

Sinä olet inhottava, se sinä olet. Inhoan huonosti käyttäytyviä. Ne kun on tuhmia. Huonosti käyttäytyjä haukkuu muita/alentaa/ antaa väärin ymmärtää kuin nytkin sinä, en inhoa naisia vaan huonosti käyttäytyviä.

Konnakettu saa naisen kuin naisen lankeen polvilleen.

• inhoatmuitanaisia
        valtakunta kirjoitti:

Sinä olet inhottava, se sinä olet. Inhoan huonosti käyttäytyviä. Ne kun on tuhmia. Huonosti käyttäytyjä haukkuu muita/alentaa/ antaa väärin ymmärtää kuin nytkin sinä, en inhoa naisia vaan huonosti käyttäytyviä.

minä saatan olla tuhma sinä tyhmä

• pahuus.on.kemia
        valtakunta kirjoitti:

"Konnakettu saa naisen kuin naisen lankeen polvilleen."

Aivan. Täällä on hoettu että väkivaltaiset miehet kiinnostaa naisia. Eiköhän se ole nyt viimeistään todistettu.

• inhoatmuitanaisia kirjoitti:

minä saatan olla tuhma sinä tyhmä

Ainakin olen viisaampi kuin sinä, ettei toi alistamisesi teetä minua tyhmemmäksi.

• pahuus.on.kemia kirjoitti:

Aivan. Täällä on hoettu että väkivaltaiset miehet kiinnostaa naisia. Eiköhän se ole nyt viimeistään todistettu.

Ei vaan tunteikkaat ja viisaat miehet.
        Frittaustaitokin on luovuutta.

Höpö höpö, jokainen puhuu vaan omasta puolestaan. Ei voi puhua kaikkien naisten puolesta. 🙂

• ääliököolet
        valtakunta kirjoitti:

Frittata on italialainen munakkaan tapainen munapohjainen ruokalaji.

• epätietoinen.sysmästä
        valtakunta kirjoitti:

Mitä on frittaus? Onko se jotain friteeraamista?

• pahuus.on.kemia
        valtakunta kirjoitti:

Tunteeton hakkaajahan se oli, eikä niin kovin viisaaltakaan vaikuttaisi. Kas, itsekin siis näet tunnetta ja viisautta väkivaltaisissa jännämiehissä.. olipa yllätys.

• ätmikkä kirjoitti:

Peppupupun seksikkäät kuvat korventaa näitä läskejä pillupaskojen äitejä.

Pupun kuvat ei ole minulle ykkösasia,minusta hänellekin saa olla mies miksei sit sitä mies armerijaa ja onnellinen. Siihen ei tarvita naisia.
        Olisi mahtavaa jos hän hommaisi haaremian miehiä😁 hänellä ei kukaan kiellä sitä mutta täältä löytyisi hyvin miehiä siihen.

Tunteeton hakkaajahan se oli, eikä niin kovin viisaaltakaan vaikuttaisi. Kas, itsekin siis näet tunnetta ja viisautta väkivaltaisissa jännämiehissä.. olipa yllätys.

Minä näen mutta sellaisen viisaan miehen kouluttaa kiltiksi jos ei sitä vielä ole varsikin, jos on viisaampi nainen.

• valtakunta kirjoitti:

Pupun kuvat ei ole minulle ykkösasia,minusta hänellekin saa olla mies miksei sit sitä mies armerijaa ja onnellinen. Siihen ei tarvita naisia.
        Olisi mahtavaa jos hän hommaisi haaremian miehiä😁 hänellä ei kukaan kiellä sitä mutta täältä löytyisi hyvin miehiä siihen.

valtis,mä haaveilen omasta armeijasta..liuta uniformuisia miehiä mitä voisin käskyttää;D ai niin,kenen peenis on mun kuvissa,löytyykö se veijari jo?? : p

• peppupupu kirjoitti:

valtis,mä haaveilen omasta armeijasta..liuta uniformuisia miehiä mitä voisin käskyttää;D ai niin,kenen peenis on mun kuvissa,löytyykö se veijari jo?? : p

Vähän kuin minä joskus mut mun mies on kyllä yksin valtias, joten mun on vain kunnioitettava hänen toiveita.

• LadyZorro kirjoitti:

Höpö höpö, jokainen puhuu vaan omasta puolestaan. Ei voi puhua kaikkien naisten puolesta. 🙂

Sinä et olekaan hänen listallaan.

• valtakunta kirjoitti:

Sinä et olekaan hänen listallaan.

No en tosiaan ole juu. ☺️

Sinä vissiin oot ihan kärkipaikalla pitkässä jonossa? Johan mä ehdotin teitä pariksi, mutta peppis on kyllä ehkä enempi konnalle sopivampi.

vahva tunteinen lyö suuttuessaan kuin nai vaan tunteesta.
        Järki on hyvin suotavaa kasvattaa

Järkeä hänellä on kuin sanoin viisas ja siitä on hyvä, viisasta pystyy kouluttaa kun ymmärtää.

• ääliököolet kirjoitti:

Frittata on italialainen munakkaan tapainen munapohjainen ruokalaji.

Flirtata ”sanat sekaisin” ei tee tyhmemmäksi mutta tekeekö se ,kun tahallaan ymmärtää väärin.

Kyllä mie ihan tunteella hakkasin...

• KonnaKettu kirjoitti:

Sinä se et kerro minulle syytä, mikä astu varpaille päälle. Oliko läheinen uhattuna.

• KonnaKettu kirjoitti:

Mikä ajoi pahoinpitelyyn?

• älyhoiäläjätä
        valtakunta kirjoitti:

Tunnet siis henk.koht konnaketun. Muussa tapauksessa et sitten ymmärrä että netti/live-elämän teot ei aina ole samanlaisia.
        Naisten typeryyttä on uskoa että täytyy olla ihana kun kirjoittaa niin kiltisti.
        Vankilassakin oli tietysti samasta syystä.
        Ymmärrät kai että juuri tälläiset kiusaavat kouluissa esim: sinun lapsiasi joilla on rajoitteita..tai ethän voi ymmärtää koska kirjoittaa niin ihanasti.
        Liaanit ne vie tietyntyyppisiä naisia.

• qqqq
        valtakunta kirjoitti:

Sinä se et kerro minulle syytä, mikä astu varpaille päälle. Oliko läheinen uhattuna.

Ymmärrätkö? Et saanut vastausta joten läheinen ei ollut uhattuna, kuvittelitko tosissasi niin? Sun teorialta putosi nyt pohja mutta mitäpä siitä välität kun elät haavemaailmassa jossa pitää synnyttää paljon lapsia joilla jättää jalanjälki maapallolle. Onneksi kaikki ei tee niin, joillakin on sentään järkeä.

• Ei_pätkääkään_empatiaa
        älyhoiäläjätä kirjoitti:

Tunnet siis henk.koht konnaketun. Muussa tapauksessa et sitten ymmärrä että netti/live-elämän teot ei aina ole samanlaisia.
        Naisten typeryyttä on uskoa että täytyy olla ihana kun kirjoittaa niin kiltisti.
        Vankilassakin oli tietysti samasta syystä.
        Ymmärrät kai että juuri tälläiset kiusaavat kouluissa esim: sinun lapsiasi joilla on rajoitteita..tai ethän voi ymmärtää koska kirjoittaa niin ihanasti.
        Liaanit ne vie tietyntyyppisiä naisia.

Tuollaisilla paskoilla ei ole pätkän vertaa empatiaa. KonnaKettu on itsekin myöntänyt rajoitteisten arvottomuuden.

• valtakunta kirjoitti:

No melkein..

Se kaveri oli raiskaaja, pikkutyttöjen hakkaaja, varasteleva nilkki jne.. Liero.

Täällä on aina ennenki jaettu oman käen oikeutta.

• make.72
        qqqq kirjoitti:

Ymmärrätkö? Et saanut vastausta joten läheinen ei ollut uhattuna, kuvittelitko tosissasi niin? Sun teorialta putosi nyt pohja mutta mitäpä siitä välität kun elät haavemaailmassa jossa pitää synnyttää paljon lapsia joilla jättää jalanjälki maapallolle. Onneksi kaikki ei tee niin, joillakin on sentään järkeä.

valtakunta on trolli tai päästään sekaisin

• make.72 kirjoitti:

valtakunta on trolli tai päästään sekaisin

Valtakunta on vaan kiltti ja ymmärtäväinen nainen. :)

• joo.joo.joojoo
        KonnaKettu kirjoitti:

jännämiehille kiltti

• joo.joo.joojoo kirjoitti:

jännämiehille kiltti

Jännämiehille se pitää just ollakki kiltti..

Tulee aina möhlittyä..

Tarvii vähän lämpöä.

• KonnaKettu kirjoitti:

No melkein..

Se kaveri oli raiskaaja, pikkutyttöjen hakkaaja, varasteleva nilkki jne.. Liero.

Täällä on aina ennenki jaettu oman käen oikeutta.

"Se kaveri oli raiskaaja, pikkutyttöjen hakkaaja, varasteleva nilkki jne.. Liero."

Oliko saanut tuomion törkeästä raiskauksesta tai törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksiköytöstä?????? Lähtökohtaisesti itse en kannata kuolemantuomiota mistään rikoksesta, mutta toki ymmärrän, jos tekee vakavan rikoksen monta kertaa, kuten nyt on ollut tapaus suomessakin sarjamurhaajasta, joka aina vankilasta vapauduttuaan tekee saman rikoksen. Ehkä tällaisissa tapauksissa voisi kuolemanrangaistus olla vähintäänkin ymmärrettävä.

Niin tuosta oikeuden ottamisesta omiin käsiin - pahimmassa tapauksessa väärä "omituinen hyypiö" lynkataan. Tästä harmittomien "omituisten hyypiöiden" lynkkaamisestahan mä olen tällä palstalla puhunut - jokaisen syyttömän elämän tuhoaminen on liikaa.

Toivottavasti sun pahoinpitelemä on sitten ollut sellainen, joka on toistuvasti tehnyt vakavia rikoksia.

• valtakunta
        KonnaKettu kirjoitti:

Kiitos sinulle. Ihmiset on vain täällä ikäviä kun eivät näe metsää syvemmälle.

• valtakunta kirjoitti:

Kiitos sinulle. Ihmiset on vain täällä ikäviä kun eivät näe metsää syvemmälle.

Ei nää paikalliset poliisitkaan mua minään hirveänä kriminaalina pidä..

Vaikka oonki suhteellisen korkeasti koulutettu kaveri niin mulla nuo tunteet palaa isolla liekillä.

Sillä tavalla kuitenki aika yksioikoinen tyyppi. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Vaikka oonki suhteellisen korkeasti koulutettu kaveri niin mulla nuo tunteet palaa isolla liekillä.

Oletko opetellut kehittämään itsehillintää tai oletko kiinnostunut metodeista, joilla harjoitellaan itsehillintää? Mä ymmärrän - en tuomitse nykyään ainakaan liian nopeasti, jos on vaikeuksia itsehillinnässä. Itsekin olen joutunut tekemään työtä impulsiivisuuden kanssa, vaikka en ole mitään rikosta tehnytkään. On ollut elämässä ihan tarpeeksi vaikeeta, joten elämä on opettanut näkemään monia asioita laajemmin ja tiedän, että vaikeuksia voi paljon myös voittaa.

Sä olet rikoksen tehnyt, vankilan suorittanut ja uuden mahdollisuuden saanut - lähtökohtaisesti ainakin mun puolesta pitää saadakin yrittää uudelleen. Tietenkään nyt ei voi hyväksyä, jos on yhä viattomille ihmisille vaaraksi. Minä en ole kuitenkaan poliisi.

Olisitko valmis avautumaan tällä palstalla vähän enemmän? Mä olen myös avautunut monista ongelmista ja kirjoittanut näkemyksiä tälle palstalle esimerkiksi mieskulttuurin väkivaltaisuudesta. Tosin meillä voi olla vähän eri näkemyserot mieskulttuurin väkivaltaisuudesta ja sen vähentämisestä.

Kuinka korkeasti olet koulutettu? Sulle varmaan luulis olevan ymmärrystä erilaisista syyseuraussuhteista. Näillä syyseuraussuhteilla, kun niitä ymmärtää laajemmin, voidaan muuttaa käyttäytymistä. Tosin ihmiset ymmärtävät jokatapauksessa asioita aina jollain tavoin ertiavalla, mutta syyseuraussuhteiden pohtiminen on jokatapauksessa hyödyllistä.

Itse olen paljonkin pohtinut näitä syyseuraussuhteita lähinnä siinä, kun olen opetellut tuota naisen pokaamista, jossa itse olen lähtötasoltaan erittäin surkea. Naisen pokaamisessa kyllä tarvii myös hyviä hermoja, koska naisen etsiminen on joillekin miehille lukuisia yrityksiä ja epäonnistumisia ja siitä seuraavaa epämukavuuden tunnetta. Tätä epämukavuuden sietokykyä kun voi kehittää ja sen seurauksena naisen pokaaminen tehostuu kun ei liikaa masennu pakeista.
        Tämä epämukavuuden sietokyky voi myös auttaa muussakin itsehillinnässä.

En häiritse enempää. Vastaat, jos kiinnostaa keskustelu tämän tyyppisista aiheista.

• KonnaKettu kirjoitti:

minullakin olisi ensimmäisenä mielessä kouhinta nukutuksessa sellaiselle eikä mikään vankeus aita sairasta.kerran tehnyt on altis uudelleen suorittaa mielihyvästä tilaisuudessa.

• KonnaKettu kirjoitti:

Siis aita on aura

• valtakunta kirjoitti:

Siis aita on aura

Auta se sana on ei Aurakaa

• valtakunta kirjoitti:

minullakin olisi ensimmäisenä mielessä kouhinta nukutuksessa sellaiselle eikä mikään vankeus aita sairasta.kerran tehnyt on altis uudelleen suorittaa mielihyvästä tilaisuudessa.

On se perseestä kun muuten menee asiat hyvin niin on tommosia epeleitä liikenteessä..

Ei voi oikeuslaitokseenkaan luottaa... Esim. se raiskatun 10-vuotiaan tytön tapaus..

Ei pistäny kuulemma hanttiin ja sen takia tuli mahmatille rangaistus helpoimman kautta.

Suvakki tuomari..

Jos mun tytölle tehtäis noin niin mie en soittais poliisille.. Mie käyn tappamassa sen mamun ja aivan sama tuleeko linnaa vai ei..

• todellavaikeeta kirjoitti:

Oletko opetellut kehittämään itsehillintää tai oletko kiinnostunut metodeista, joilla harjoitellaan itsehillintää? Mä ymmärrän - en tuomitse nykyään ainakaan liian nopeasti, jos on vaikeuksia itsehillinnässä. Itsekin olen joutunut tekemään työtä impulsiivisuuden kanssa, vaikka en ole mitään rikosta tehnytkään. On ollut elämässä ihan tarpeeksi vaikeeta, joten elämä on opettanut näkemään monia asioita laajemmin ja tiedän, että vaikeuksia voi paljon myös voittaa.

Sä olet rikoksen tehnyt, vankilan suorittanut ja uuden mahdollisuuden saanut - lähtökohtaisesti ainakin mun puolesta pitää saadakin yrittää uudelleen. Tietenkään nyt ei voi hyväksyä, jos on yhä viattomille ihmisille vaaraksi. Minä en ole kuitenkaan poliisi.

Olisitko valmis avautumaan tällä palstalla vähän enemmän? Mä olen myös avautunut monista ongelmista ja kirjoittanut näkemyksiä tälle palstalle esimerkiksi mieskulttuurin väkivaltaisuudesta. Tosin meillä voi olla vähän eri näkemyserot mieskulttuurin väkivaltaisuudesta ja sen vähentämisestä.

Kuinka korkeasti olet koulutettu? Sulle varmaan luulis olevan ymmärrystä erilaisista syyseuraussuhteista. Näillä syyseuraussuhteilla, kun niitä ymmärtää laajemmin, voidaan muuttaa käyttäytymistä. Tosin ihmiset ymmärtävät jokatapauksessa asioita aina jollain tavoin ertiavalla, mutta syyseuraussuhteiden pohtiminen on jokatapauksessa hyödyllistä.

Itse olen paljonkin pohtinut näitä syyseuraussuhteita lähinnä siinä, kun olen opetellut tuota naisen pokaamista, jossa itse olen lähtötasoltaan erittäin surkea. Naisen pokaamisessa kyllä tarvii myös hyviä hermoja, koska naisen etsiminen on joillekin miehille lukuisia yrityksiä ja epäonnistumisia ja siitä seuraavaa epämukavuuden tunnetta. Tätä epämukavuuden sietokykyä kun voi kehittää ja sen seurauksena naisen pokaaminen tehostuu kun ei liikaa masennu pakeista.
        Tämä epämukavuuden sietokyky voi myös auttaa muussakin itsehillinnässä.

En häiritse enempää. Vastaat, jos kiinnostaa keskustelu tämän tyyppisista aiheista.

Kyllä mie aattelen että kannattaako..

Mutta jos se hyvän olon tunne on suurempi kuin rangaistuksesta aiheutuva tuska niin valitsen sen hyvän olon tunteen.

Mie en voi antaa asian vaan olla.. Pakko toimia.

Kyllä mie voin olla vähän aikaa linnassa.. Sehän on vähän niinkuin olisi paskassa työpaikassa sen vuoden..
        Siellä on täys ylläpito. :D

Oon sähköinssi..

Oon kärsivällinen naisten kanssa.. Sieltä suunnasta tulee solvauksia jatkuvasti mutta en mie niistä suutu.. Naurahdan vaan.

Ykski nainen sano että se vihaa minua..
        Se juoruili mun naisvakoojien kanssa että mun kanssa samassa tilassa oleminen on täyttä tuskaa.. Ja että sillä menee punainen hälytys päälle aina kun näkee mut..

Mie sanoin sille että mie näin siitä unta jossa se kirmas alasti ja öljyttynä.

Pitkän väsytystaistelun jälkeen pääsin kuin pääsinki sen pöksyihin. :D

Naisten kanssa kannattaa olla itsevarma..
        Niistä tiiä minkä takia ne taas haukkuu..

• Mitä??:D me ollaan kyllä jubailtu pitkän aikaa,se on mun ystis niinkuin harmis ja nuuskis:) Ja mikä toi natsi juttu on?: p
      Saisitte tulla putsaamaan näitä mun mätiä tomaatteja niin ei mielikuvitus laukkaa noin villinä;D

• Älä.välitä.pupunen

No täällä on tuo muuan miespuolinen suvakki-ripulihousu kuka näkee natseja kaikkialla. Mutta sellaisiahan ne ovat.

• seliseli

seksisävyistä jubailua fwb

• Älä.välitä.pupunen kirjoitti:

No täällä on tuo muuan miespuolinen suvakki-ripulihousu kuka näkee natseja kaikkialla. Mutta sellaisiahan ne ovat.

joo,toi natsi höpisijä on ollut mun perässä,nyt vaan tarvitaan se yks sekoileva uskis vielä niin soppa on koossa ^-^

• Täytyykö sulle olla miehen persu vai kelpaako vihervasuri?

• todellavaikeeta kirjoitti:

Täytyykö sulle olla miehen persu vai kelpaako vihervasuri?

jaa-a,mä en silleen mieti enkä kysele tollasia heti,mua kiinnostaa itse ihminen. aatteet tulee perässä..muuuuttta,jos on liian poikkeava maailmankatsomus omasta ei se taitaisi toimia,pelkkää kinastelua. persuissa on hörhöjä mutta vihreissä on super hörhöjä(voitais sanoa,molemmat on perseestä) :)

• peppupupu kirjoitti:

jaa-a,mä en silleen mieti enkä kysele tollasia heti,mua kiinnostaa itse ihminen. aatteet tulee perässä..muuuuttta,jos on liian poikkeava maailmankatsomus omasta ei se taitaisi toimia,pelkkää kinastelua. persuissa on hörhöjä mutta vihreissä on super hörhöjä(voitais sanoa,molemmat on perseestä) :)

Kyllä varmaan tulee kinastelua, jos liian eri arvot, mutta mä pyrin olemaan itse vähän varovainen näiden arvojen vaatimusten suhteen - ei erilaisuus välttämättä ole ollenkaan huonokaan asia.

• pitkätukka-68

Senverti olen jo seuraillu, et saattais kelvata mullekekin. En kyl oi vielä varma, ja kai toisenkin mielipiteellä on jotain merkitystä.

• heili.karjalasta

sulle kelpaa kaikki O:-)

• pitkätukka-68
        heili.karjalasta kirjoitti:

sulle kelpaa kaikki O:-)

No ei tosiaan.

Vaikkei mulla suoranaisia kriteereitä olekaan, olen aikas nirso.
        En välttämättä vaadi edes aitoa punapäätä...

• pillupäät

tyhmät ämmät juoksee konnien perässä, kunnon naiset eivät juokse huorat!!!!!

• Ei ei ja ei!:D älä kuuntele näitä, ne nyt vähän kuumentu taas haha eilen konnan kanssa juteltiin ihmislihan kokkailusta tiedä sitten oliko toi koodi nimi joillekkin:D alkaa jo nolostuttaa joten porukka vois vähän rauhottua,kun ei ole mitään tollasta:)

• peppupupu kirjoitti:

Ei ei ja ei!:D älä kuuntele näitä, ne nyt vähän kuumentu taas haha eilen konnan kanssa juteltiin ihmislihan kokkailusta tiedä sitten oliko toi koodi nimi joillekkin:D alkaa jo nolostuttaa joten porukka vois vähän rauhottua,kun ei ole mitään tollasta:)

Ei, EI!!? Mä kun jo innostuin, että vihdoinkin jotain säpinää. 🤣

No vielä ehtii...😉👍

• LadyZorro kirjoitti:

Ei, EI!!? Mä kun jo innostuin, että vihdoinkin jotain säpinää. 🤣

No vielä ehtii...😉👍

mä harvoin punastun mut nyt kyllä posket punottaa..ompa noloa,mä en sit sanonu täällä yhtään mitään! ^-^ mä arvasin,te kaikki haluatte jotain säpinää tällä palstalla..ja vähän draamaa;D vai niin..suattaapi sitä tulla tai olla tulematta,aika näyttää:D ootte te kaikki kyl södejä ^ ^,

• peppupupu kirjoitti:

mä harvoin punastun mut nyt kyllä posket punottaa..ompa noloa,mä en sit sanonu täällä yhtään mitään! ^-^ mä arvasin,te kaikki haluatte jotain säpinää tällä palstalla..ja vähän draamaa;D vai niin..suattaapi sitä tulla tai olla tulematta,aika näyttää:D ootte te kaikki kyl södejä ^ ^,

Oishan se kivaa lukea " kuulla", että joku/jotkut on onnistuneet löytämään mussukkansa, vaikka täältä. Ois muutama sydän edes toistensa syleilyssä ja seurassa. Eikä ainakaan ypönä yssikseen. 🤘😃

• EdesUnissa
        LadyZorro kirjoitti:

Oishan se kivaa lukea " kuulla", että joku/jotkut on onnistuneet löytämään mussukkansa, vaikka täältä. Ois muutama sydän edes toistensa syleilyssä ja seurassa. Eikä ainakaan ypönä yssikseen. 🤘😃

"Eikä ainakaan ypönä yssikseen. "
        Huomaan että olet voimakkaasti tunne ihminen. Oletko joutunut ikinä tilanteeseen että joudut tunteidesi vuoksi hyväksikäytetyksi ?

• EdesUnissa kirjoitti:

"Eikä ainakaan ypönä yssikseen. "
        Huomaan että olet voimakkaasti tunne ihminen. Oletko joutunut ikinä tilanteeseen että joudut tunteidesi vuoksi hyväksikäytetyksi ?

Olen joutunut useammankin kerran. Mä olen ns. rakkaushöperö ihminen, mä haluan nähdä ja näänkin kaikkialla rakkautta, ilmeissä, eleissä, äänissä, hajuissa, mauissa, linnuissa, puissa, ihmisissä jne jne. :D

Jopa pilvet voi olla sydämen muotoisia. Rakkauden nimeen voin vannoa, muusta en niin mene takuuseen... :P

• LadyZorro kirjoitti:

Olen joutunut useammankin kerran. Mä olen ns. rakkaushöperö ihminen, mä haluan nähdä ja näänkin kaikkialla rakkautta, ilmeissä, eleissä, äänissä, hajuissa, mauissa, linnuissa, puissa, ihmisissä jne jne. :D

Jopa pilvet voi olla sydämen muotoisia. Rakkauden nimeen voin vannoa, muusta en niin mene takuuseen... :P

Paljastan yhden salaisiuuden ( ei niitä montaa olekaan), kun aistin rakkautta ympärilläni, vaikka ihmisten eleissä toisillee tms. mulle tulee fyysinen vilunväristys ja se käy läpi kropan. Ihan kuin hyvä musiikki, nostaa ihon kananlihalle ja se tuntuu aivoissa asti ihan konkreettisesti. Se on semmonen hyvä vilunväristys ja mielen valtaa hyvä mieli ja olo.

• LadyZorro kirjoitti:

Paljastan yhden salaisiuuden ( ei niitä montaa olekaan), kun aistin rakkautta ympärilläni, vaikka ihmisten eleissä toisillee tms. mulle tulee fyysinen vilunväristys ja se käy läpi kropan. Ihan kuin hyvä musiikki, nostaa ihon kananlihalle ja se tuntuu aivoissa asti ihan konkreettisesti. Se on semmonen hyvä vilunväristys ja mielen valtaa hyvä mieli ja olo.

Ja tätä väristystä tapahtuu mulle päivittäin, monia kertoja päivässä. Jonkun sortin päävika varmaan, mutta en ole ajatellut hakeutua hoitoon.

• LadyZorro kirjoitti:

Ja tätä väristystä tapahtuu mulle päivittäin, monia kertoja päivässä. Jonkun sortin päävika varmaan, mutta en ole ajatellut hakeutua hoitoon.

Jostakin luin ilmiön olevan ns. katarttinen tila ( samaistuminen) on äkkinäinen tunnetila tai kliimaksi, joka johtaa elämänhalun uudistumiseen, palautumiseen tai voimistumiseen.

• tieteellisestitutkittu

Jos ihosi menee kananlihalle ja selkäpiissäsi kulkevat väreet musiikkia kuunnellessasi, aivojesi yhteyksissä on tietty erityispiirre.

Musiikki voi saada aikaan kehossa kokonaisvaltaisen reaktion: iho nousee kananlihalle ja selkäpiissä kulkee väristyksiä.
        Toisille tämä ilmiö on hyvinkin tuttu, toisille ei lainkaan.
        Iso reaktio voi kertoa kyvystä tuntea tunteet erityisen voimakkaina.

Ihmiset reagoivat musiikkiin eri tavoin.

Joillakin tietynlainen musiikki saa ihokarvat nousemaan pystyyn ja kylmät väreet kulkemaan pitkin selkärankaa.

Tutkimuksen mukaan tällaisilla ihmisillä saattaa olla kyky erityisen voimakkaisiin tunteisiin.
        Tutkimus julkaistiin Social Cognitive and Affective Neuroscience -lehdessä ja siitä kertoi artikkelissaan Business Insider.

Tutkimuksessa oli 20 opiskelijaa, joista puolet oli niitä, jotka kertoivat saavansa jonkinlaisia väristyksiä musiikkia kuunnellessaan.
        Aivojen välillä on eroa

Kun tutkijat tarkkailivat erilaisilla laitteilla sitä, mitä tutkittavien aivoissa tapahtui ja mitä eroa näillä aivoilla näytti olevan toisiinsa verrattuna, eroja löytyi.

Väristyksiä saaneilla tutkittavilla oli aivojen tietyillä alueilla muita enemmän hermosäikeitä niiden aivoalueiden välillä, jotka liittyvät kuullun informaation käsittelyyn ja tunteisiin.
        Mitä enemmän säikeitä, sitä voimallisempaa on näiden kahden alueen välinen yhteys.
        Tutkijat päättelivät, että musiikista väristyksiä saaneilla ihmisillä on muutenkin taipumusta väkeviin tunnekokemuksiin.

Suuria tunteita

Esteettisen stimulaation aikaansaamat emotionaaliset reaktiot ovat kiehtovia kokemuksia sekä tutkijoille että ihmisille itselleen.

Saamme paljon mielihyvää, kun näemme tai kuulemme jotain itsellemme merkityksellistä.
        Kun pelästymme tai kun tunnemme olomme uhatuksi, kehossa vapautuu adrenaliinia, joka leviää joka puolelle kehoa. Tästä puhutaan usein pakene tai taistele -reaktiona.
        Adrenaliinin tehtävä on saada keho valpastumaan mahdollista toimintaa varten.

Kummallista kyllä adrenaliinia vapautuu myös silloin, kun näemme esimerkiksi elokuvan, joka koskettaa meitä vahvasti tai kuulemme musiikkia, jota rakastamme.
        On vielä hämärän peitossa, miksi näin käy.

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/201711102200524473_we.shtml

• tieteellisestitutkittu kirjoitti:

Jos ihosi menee kananlihalle ja selkäpiissäsi kulkevat väreet musiikkia kuunnellessasi, aivojesi yhteyksissä on tietty erityispiirre.

Musiikki voi saada aikaan kehossa kokonaisvaltaisen reaktion: iho nousee kananlihalle ja selkäpiissä kulkee väristyksiä.
        Toisille tämä ilmiö on hyvinkin tuttu, toisille ei lainkaan.
        Iso reaktio voi kertoa kyvystä tuntea tunteet erityisen voimakkaina.

Ihmiset reagoivat musiikkiin eri tavoin.

Joillakin tietynlainen musiikki saa ihokarvat nousemaan pystyyn ja kylmät väreet kulkemaan pitkin selkärankaa.

Tutkimuksen mukaan tällaisilla ihmisillä saattaa olla kyky erityisen voimakkaisiin tunteisiin.
        Tutkimus julkaistiin Social Cognitive and Affective Neuroscience -lehdessä ja siitä kertoi artikkelissaan Business Insider.

Tutkimuksessa oli 20 opiskelijaa, joista puolet oli niitä, jotka kertoivat saavansa jonkinlaisia väristyksiä musiikkia kuunnellessaan.
        Aivojen välillä on eroa

Kun tutkijat tarkkailivat erilaisilla laitteilla sitä, mitä tutkittavien aivoissa tapahtui ja mitä eroa näillä aivoilla näytti olevan toisiinsa verrattuna, eroja löytyi.

Väristyksiä saaneilla tutkittavilla oli aivojen tietyillä alueilla muita enemmän hermosäikeitä niiden aivoalueiden välillä, jotka liittyvät kuullun informaation käsittelyyn ja tunteisiin.
        Mitä enemmän säikeitä, sitä voimallisempaa on näiden kahden alueen välinen yhteys.
        Tutkijat päättelivät, että musiikista väristyksiä saaneilla ihmisillä on muutenkin taipumusta väkeviin tunnekokemuksiin.

Suuria tunteita

Esteettisen stimulaation aikaansaamat emotionaaliset reaktiot ovat kiehtovia kokemuksia sekä tutkijoille että ihmisille itselleen.

Saamme paljon mielihyvää, kun näemme tai kuulemme jotain itsellemme merkityksellistä.
        Kun pelästymme tai kun tunnemme olomme uhatuksi, kehossa vapautuu adrenaliinia, joka leviää joka puolelle kehoa. Tästä puhutaan usein pakene tai taistele -reaktiona.
        Adrenaliinin tehtävä on saada keho valpastumaan mahdollista toimintaa varten.

Kummallista kyllä adrenaliinia vapautuu myös silloin, kun näemme esimerkiksi elokuvan, joka koskettaa meitä vahvasti tai kuulemme musiikkia, jota rakastamme.
        On vielä hämärän peitossa, miksi näin käy.

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/201711102200524473_we.shtml

Näitä vilunväristyksiä menee läpi kropan, muuallakin kun selkäpiissä. Kasvoissa, niskassa, kyljissä, käsissä, jaloissa...ja niitä aiheuttaa muukin kun musiikki, josta pidän. Kuten vaikka juuri tuo ihmisten välisten tunteiden aistiminen ja näkeminen, kosketus, joku kaunis asia joka iskee mun tajuntaan ja aiheuttaa väristyksen ja kyyneliä silmiin. Aivoissa kuohahtaa valtava mielihyvän tunne, vertaisin sitä melkeenpä orgasmiin. :D

Se tuntuu ihanalle ja tekee onnelliseksi. :D

• LadyZorro kirjoitti:

Näitä vilunväristyksiä menee läpi kropan, muuallakin kun selkäpiissä. Kasvoissa, niskassa, kyljissä, käsissä, jaloissa...ja niitä aiheuttaa muukin kun musiikki, josta pidän. Kuten vaikka juuri tuo ihmisten välisten tunteiden aistiminen ja näkeminen, kosketus, joku kaunis asia joka iskee mun tajuntaan ja aiheuttaa väristyksen ja kyyneliä silmiin. Aivoissa kuohahtaa valtava mielihyvän tunne, vertaisin sitä melkeenpä orgasmiin. :D

Vaikka tämä saa aikaan ns. sarjaorgasmin iholla ja päässä. :D
        https://youtu.be/b1_B-IKEufg

Siinä on jotakin mikä ottaa valtaansa...

• LadyZorro kirjoitti:

Ja kyllähän surukin tuntuu samalla tavalla, mutta se on ns. katkeransuloista. Tunne ottaa valtaansa ja kouraisee sisuskalujen kautta. Nuorempana oli kamalaa olla ihmisten keskellä, kun nämä fiilikset tuntui silloin enemmän epämukavalle ja hämmentävälle. Nyt mä jo koen olevani sinut asian kanssa. Joillekin vaan jotkut asiat aiheuttaa vahvoja ärsykkeitä...

• EdesUnissa
        LadyZorro kirjoitti:

Jostakin luin ilmiön olevan ns. katarttinen tila ( samaistuminen) on äkkinäinen tunnetila tai kliimaksi, joka johtaa elämänhalun uudistumiseen, palautumiseen tai voimistumiseen.

Noin tulkitsinkin asiaa. Eli samaistut hyvin helposti tunteisiin. Vaikka kysyin että oletko joutunut joskus niiden kanssa hyväksikäytetyksi, niin en suinkaan halunnut peloitella. Se voi olla rikkaus jos ympäristösi sen vain sallii.
        Parempi olla heikko ja samaistua toisten tunteisiin, kuin olla kykenemätön näkemään toisten tunteita.

• EdesUnissa kirjoitti:

Noin tulkitsinkin asiaa. Eli samaistut hyvin helposti tunteisiin. Vaikka kysyin että oletko joutunut joskus niiden kanssa hyväksikäytetyksi, niin en suinkaan halunnut peloitella. Se voi olla rikkaus jos ympäristösi sen vain sallii.
        Parempi olla heikko ja samaistua toisten tunteisiin, kuin olla kykenemätön näkemään toisten tunteita.

Juu, semmonen mä olen. Mä en vaan itse koe sitä heikkoudeksi, vaan vahvuudeksi. Pystyn kokemaan asioita mitä kaikki ei ehkä pysty ja noista kokemuksista kun kerran saa iloa ja elämänhalua, niin mun on helppoa pysyä elämänsyrjässä kiinni.

Mä tarvin vaan jotakin mikä saa mut tuntemaan...musiikki, kaunis maisema, tunteet, hymyt jne...jokin mikä mulle on tärkeää.

• LadyZorro kirjoitti:

Ihan ypöyksin olen.. Pimiässä.. :D

Et ole kateellinen ihminen.. Jotkut ne kadehtii toisten rakkautta, autoa, taloa, rahaa..

Mie saatan ruveta kadehtimaan jos jollaki on nainen joka oikeasti kuuluis mulle. :D

Mutta muuten olen vaan tyytyväinen kun joillain pyyhkii hyvin.. Tarkottaa sitä että mulla on mahikset samaan. :)

• KonnaKettu kirjoitti:

Ihan ypöyksin olen.. Pimiässä.. :D

Et ole kateellinen ihminen.. Jotkut ne kadehtii toisten rakkautta, autoa, taloa, rahaa..

Mie saatan ruveta kadehtimaan jos jollaki on nainen joka oikeasti kuuluis mulle. :D

Mutta muuten olen vaan tyytyväinen kun joillain pyyhkii hyvin.. Tarkottaa sitä että mulla on mahikset samaan. :)

Eikö yhtään hirvitä olla yssikseen pimiässä? :)

En kyllä koe olevani kateellinen ihminen, vaikka joskus harmittaakin se että maailmassa jotkut ihmiset tuntuu aina saavan osakseen enemmän kannettavaa, kun toiset. Se tuntuu joskus epäreilulle ihmisien puolesta.

Mutta noin lähtökohtaisesti moni menestys ja menestyminen on paitsi oman työn tulosta, myös yhteensattumien ja sopivien hetkien tarjoutumista. Monien myötävaikuttimien myönteinen aalto, jos näin voi sanoa. Kuitenkin ajattelen, että mitä mulla ei ole ja sitä kovasti haluan, mun täytyy muutella toimiani niin, että pääsen liikkumaan kohti tavoitettani.

Toivoa, että mun oma yritys on vaivan arvoinen ja muutkin sen huomaa, sillä harvoinpa täällä menestyy ilman toisia ihmisiä. Muut ihmiset myötävaikuttaa näihin asioihin. Jopa se omaan mieleen sopiva kumppani ehdokas on oltava myönteinen sulle, muuten sun räpiköinti ei paljon auta. :D

Ei kadehtimalla mitään saavuta, ainoa hyöty pienestä kateudesta voi olla motivaation saaminen muuttaa oman elämänsä suuntaa tavoitteiden osalta erilaiseksi. Mutta se, että inhoaa jotakin jolla on jotain mitä mulla ei ole, se on ihan turhaa. Tyhmää eikä vaan turhaa. Energian haaskausta. Lapsellista.

Pikemminkin onnelliset ja elämäänsä suhtkoht tyytyväiset ihmiset on niitä, jotka nimenomaan myötäauttaa sinuakin menestymään. Näin mä sen nään. Harvoinpa tyytyväisillä ihmisillä on tarvetta estää muiden onnellisuuttakaan. :)

• MitesSitten

Entäs kun livenä se läski peräkammarin ätmi paljastuu nettihahmon takaa?

• Elluhalloyb

Näin kävi ladyzorrolle, mutta ei se välittänyt kun halusi pakonomaisesti jonkun...

• Elluhalloyb kirjoitti:

Näin kävi ladyzorrolle, mutta ei se välittänyt kun halusi pakonomaisesti jonkun...

Höpö höpö taaskin,mä sain ihanan könsikkään.. 👌

Rakas on ja rakkaana pysyy...💖

• Elluhalloyb

Ei oo mun...
        Matkija suksi kuuseen....😕😛👍👌😈

• pitkätukka-68
        LadyZorro kirjoitti:

Höpö höpö taaskin,mä sain ihanan könsikkään.. 👌

Rakas on ja rakkaana pysyy...💖

Könsikäs on kyllä käsittämän ruma sana. En taida olla sellainen.

• pitkätukka-68 kirjoitti:

könsikäs
        =
        seksuaalisesti puoleensavetävä, yleensä lihaksikkaan vartalon omaava mieshenkilö

• Kumpaa tarkoitat?

Mä käytän usein kynsikkäitä..

Onhan se ehkä vähän seksistinen. 😋

• pitkätukka-68
        Wwuwuw kirjoitti:

Kumpaa tarkoitat?

185 mut alle 80 kg. En siis varsinaisesti kamalan lihaksikas.
        Siitä toisesta sit voi olla omia mielipiteitä.

185 mut alle 80 kg. En siis varsinaisesti kamalan lihaksikas.
        Siitä toisesta sit voi olla omia mielipiteitä.

Mun ukkokin on suunnilleen samoissa mitoissa..suhteessa. Mutta on sillä lihaksiakin.
        Enkä mä nyt sua tarkoittanut..

• kiltti.ja.kunnollinen

Väkivaltarikolliset saa naista, kiltti ja kunnollinen mies ei.

• Pokaan ladyzorron

;-)

• Lässyn lää...

• Siinä kans yks kiusankappale.😕

• pitkätukka-68

Tavallaan hauska keskustelu tämä.
      Mietin et miten tätä lukevat he, jotka eivät ole päässet poikuudesta eroon.

• Kateellisina vemputtaa

• eräsnainenn

Sä olet kyllä niljakkaan limainen ällötys

• pitkätukka-68
        eräsnainenn kirjoitti:

Sä olet kyllä niljakkaan limainen ällötys

Kanske. Haha.

• no arvaa onko hauskaa mulla : p saa olla viimonen kerta kun jutellaan ihmislihan syönnistä lol
        jaa-a..mitäpä mahtaa miettiä ne jotka ei oo ikinä harrastaneet seksiä..ei kannata miettiä ^_^

• lllllkkkoo
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Kanske. Haha.

Ei tarkoittanut sua mutta tulipa tyhmyys esiin.

• kanske
        lllllkkkoo kirjoitti:

Ei tarkoittanut sua mutta tulipa tyhmyys esiin.

ketä se tarkoitti?

• Oho...Amon amarth...Iso peukku...Luulin et kuuntelet pelkkää shittiä, mut tää futaa ja tuo mielestäni heidän paras albumi..
        Tää on minkä nyt laitan on yks parhaita hevi biisejä mikä ikinä tehty..Täs on tunnetta ja kasvaa kasvamistaan....Lähes orgasmin tuottava kipale...:
        https://www.youtube.com/watch?v=62uCuLQtBkk

• Kerro jotain uutta. Vanha palstatotuushan tuollaisessa vain todistuu jälleen kerran. Itseasiassa olisin aika yllättynyt jos ei jokainen palstanainen vuorollaan ihastuisi konnaketun ronstreihin juttuihin ja linnataustaan. joskus muistaakseni palstanaisia vähän arvostelinkin tuosta naisten globaalista ominaisuudesta että niin heloosti lankeavat jännämiehen pikutuhmailuihin, aina niin hillitty ladyzorrakin suuttui mulle siitä.

• Lady on ehkä kunnollisimpia naisia mitä olen eläissäni tavannut missään

• super-ytm kirjoitti:

Lady on ehkä kunnollisimpia naisia mitä olen eläissäni tavannut missään

Joo mutta niinpä vain lankeaa ladykin jänniin miehiin, niin se on aina ollut ja niin se tulee aina olemaan.

• Harmaaritari kirjoitti:

Joo mutta niinpä vain lankeaa ladykin jänniin miehiin, niin se on aina ollut ja niin se tulee aina olemaan.

Olen eri mieltä

• 457645674567

Mutta mitä oikeaa hyötyä nettitarinoista on, jollei sitten laske sen varaan että oikeasti toinen näkisi ätmin kuoren alle ja unohtaisi paskapuheet. Minkä todennäköisyys on varmastikin sama kuin lottovoitossa, siis päävoitossa eikä neljä oikein.

• vuosia.on.yrittänyt

ei onnistunut super-ytmi pokaamaan sönkköä. :-)

• vuosia.on.yrittänyt kirjoitti:

ei onnistunut super-ytmi pokaamaan sönkköä. :-)

Naiset tarvitsee toki valkoritareita ja aisureitakin, super-yttmillä on siin paikkansa ravintoketujussa mutta ei naiset rakastu edellämainittuihin, siihen pitää olla tyly jännämies.

• yrittänyt.on.konnakin
        Harmaaritari kirjoitti:

Naiset tarvitsee toki valkoritareita ja aisureitakin, super-yttmillä on siin paikkansa ravintoketujussa mutta ei naiset rakastu edellämainittuihin, siihen pitää olla tyly jännämies.

ei onnistunut konnakaan pokaamaan sönkköä :-)

• yrittänyt.on.konnakin kirjoitti:

ei onnistunut konnakaan pokaamaan sönkköä :-)

Henkisesti pokasi. Konnakettu, silloinen eris oli kuulemma "hyvö keskustelija"kun sönkönkin paikat sai kostumaan jutuillaan. Olihan täällä silloinkin muitakin, varmaan paljon syvällisempiäkin juttelevia mutta ei niitä mainittu "hyviksi keskustelijoiksi". Hyvään keskustelutaitoon kuuluu saada paikat kosteaksi, muuten olet lähinnä tylsä.

Henkisesti pokasi. Konnakettu, silloinen eris oli kuulemma "hyvö keskustelija"kun sönkönkin paikat sai kostumaan jutuillaan. Olihan täällä silloinkin muitakin, varmaan paljon syvällisempiäkin juttelevia mutta ei niitä mainittu "hyviksi keskustelijoiksi". Hyvään keskustelutaitoon kuuluu saada paikat kosteaksi, muuten olet lähinnä tylsä.

Harmis,älä ny viitti..sä tiedät että olet yks tärkeimmistä tyypeistä täällä,ei tää palsta olis sama ilman sua. Ja sun mielipiteitä! Mä ainaskin luen ne aina ja fanitan sua. Sä olit myöskin ensimmäisiä joka alkoi juttelemaan mun kanssa ekaksi kun muut nyrpisteli nenäänsä..

• peppupupu kirjoitti:

Harmis,älä ny viitti..sä tiedät että olet yks tärkeimmistä tyypeistä täällä,ei tää palsta olis sama ilman sua. Ja sun mielipiteitä! Mä ainaskin luen ne aina ja fanitan sua. Sä olit myöskin ensimmäisiä joka alkoi juttelemaan mun kanssa ekaksi kun muut nyrpisteli nenäänsä..

No vähän piti palstatotuuksista muistuttaa ja muutenin kun en oikeen tykänny tuosta henkilöivästä otsikosta jossa osoitetaan suhun kun jos on yhtään perää niin kyllä ne muutkin palstan naiset, jopa kunnollinen zönggö nyk. lady Z on sortuneet :D

Kiits fanituksesta, mäkin sua :)

En kyllä ite oo huomannu että sulle ois hirveesti nyrpistelty, ainakaan miehet, jos on niin ne on olleet päästään vialla selvästikin.

Pitää mennä nukkumaan, hyviä öitä pepåpikselle :)

Se, että tykkää jonkun olevan hyvä keskutelija ei suinkaan tarkoita minkäänlaista pokaamista. Ei henkistä eikä fyysistä. Eräät vaan nosti äläkän, kun keskustelu sujui vissiin liian sujuvasti.

Pokaaminen on sentään eri asia, kun hyvä keskutelukyky. :)

No vähän piti palstatotuuksista muistuttaa ja muutenin kun en oikeen tykänny tuosta henkilöivästä otsikosta jossa osoitetaan suhun kun jos on yhtään perää niin kyllä ne muutkin palstan naiset, jopa kunnollinen zönggö nyk. lady Z on sortuneet :D

En kyllä ite oo huomannu että sulle ois hirveesti nyrpistelty, ainakaan miehet, jos on niin ne on olleet päästään vialla selvästikin.

Juuri tällaisista nimiin käyvistä aloituksista ja kommenteista ne kaikki kakka aina alunsa saa...jopa niistä kun se kehu tota eikä mua. :D

• 33lk
        Harmaaritari kirjoitti:

Pöntöllehän riittää kun mies on iso, muulla ei ole mitään väliä. Roistot ja väkivaltaiset on siihen päälle sitten vain plussaa. Eli tyypillinen nainen.

• LadyZorro kirjoitti:

Se, että tykkää jonkun olevan hyvä keskutelija ei suinkaan tarkoita minkäänlaista pokaamista. Ei henkistä eikä fyysistä. Eräät vaan nosti äläkän, kun keskustelu sujui vissiin liian sujuvasti.

Pokaaminen on sentään eri asia, kun hyvä keskutelukyky. :)

Naisten mielestä hyvän keskustelijan tunnistaa.
        - Pikkutuhmat jutut
        - jännittävä tausta, mielellään väkivaltahistoriaa
        Naisten mielestä ihan huono keskustelija on:
        - Omia mielipteitä omaava'
        - rehellinen
        - mielistelemätön
        - jne.

Naisten mielestä hyvän keskustelijan tunnistaa.
        - Pikkutuhmat jutut
        - jännittävä tausta, mielellään väkivaltahistoriaa
        Naisten mielestä ihan huono keskustelija on:
        - Omia mielipteitä omaava'
        - rehellinen
        - mielistelemätön
        - jne.

Tärkein on minusta se, että tajuaa toistensa sanoja samoin. Eli kommunikoinnin sujuvuus. Jos toinen puhuu kuin eri kieltä, eikä toinen tajua mitä toinen tarkoittaa ompahan vaan vaikeeta keskustella sujuvasti. :)

Omat mielipiteet on aina hyvä asia.

• LadyZorro kirjoitti:

Tärkein on minusta se, että tajuaa toistensa sanoja samoin. Eli kommunikoinnin sujuvuus. Jos toinen puhuu kuin eri kieltä, eikä toinen tajua mitä toinen tarkoittaa ompahan vaan vaikeeta keskustella sujuvasti. :)

Täällä kirjoittelussa se vielä korostuu, kun ei ole ilmeitä ja eleitä, äänenpainoja tukemassa kommunikointia. On vain sanat blancolla, jotka pitäs tajuta oikein, jotta vuorovaikutusta tapahtuu....

• Tarkennus
        LadyZorro kirjoitti:

Täällä kirjoittelussa se vielä korostuu, kun ei ole ilmeitä ja eleitä, äänenpainoja tukemassa kommunikointia. On vain sanat blancolla, jotka pitäs tajuta oikein, jotta vuorovaikutusta tapahtuu....

Eräketun alias Konnaketun salaisuus on hymiö: ":D"

:D

• Ananias.Palstamäki

• Ananias.Palstamäki kirjoitti:

Miten mies joka kirjoitteli palstalla 5 vuotta ätminä onkin yht'akkiä ryhtynyt mustasukkaiseksi muiden miesten saamasta huomiosta?

En minä olen mustasukkainen. Koetan vaan varjella palstan naisia sun ja konnan kaltaisilta hyväksikäyttäjiltä herättämällä ajattelemaan mutta kuten tuolla itsekin auliisti myönnän naiset tuntuu teidän kaltaisiin tuntevan kovasti vetoa.

• Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

En minä olen mustasukkainen. Koetan vaan varjella palstan naisia sun ja konnan kaltaisilta hyväksikäyttäjiltä herättämällä ajattelemaan mutta kuten tuolla itsekin auliisti myönnän naiset tuntuu teidän kaltaisiin tuntevan kovasti vetoa.

Olethan sinä mustasukkainen, et sinä muuten näkisi niin paljon vaivaa pyrkiäksesi mustamaalaanaan niehiä jotka saavat huomiota.

Sulla on vain rasitteena oma historiasi, harva nainen pitää sinuakaan nappivalintana.

Olethan sinä mustasukkainen, et sinä muuten näkisi niin paljon vaivaa pyrkiäksesi mustamaalaanaan niehiä jotka saavat huomiota.

Sulla on vain rasitteena oma historiasi, harva nainen pitää sinuakaan nappivalintana.

En minä tässä hirveästi vaivaa näe ja ilmiönähän naisten sortuminen jänniksiin on aina mielenkiintoista, kuinka naiset aina sen olamassaolon kiistää mutta kuitenkin käytös aina osoittaa olevan totta että jännyys kiehtoo. En minä sinällään kettuakaan mustamaalaa, miehellähän on hyviä mielipiteitä esim. maahanmuuttokysymyksissä eikä se ketun vika ole että naiset hurmaantuu jännätaustaan.

• Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

En minä tässä hirveästi vaivaa näe ja ilmiönähän naisten sortuminen jänniksiin on aina mielenkiintoista, kuinka naiset aina sen olamassaolon kiistää mutta kuitenkin käytös aina osoittaa olevan totta että jännyys kiehtoo. En minä sinällään kettuakaan mustamaalaa, miehellähän on hyviä mielipiteitä esim. maahanmuuttokysymyksissä eikä se ketun vika ole että naiset hurmaantuu jännätaustaan.

Sinähän olet yksi palstan pahimmista naisvihaajista, kumma kun se ei kuitenkaan vetoa hirveästi.

Uudessa roolissasi kamupoikana olet saanut nyt jo päänsilitystäkin.

• Kannabiskannibaali
        Harmaaritari kirjoitti:

Hurmaannuthan sinäkin naisesta jota ilmeisesti kiinnostaa kannibalismi ja joka on pössytellyt kannabista. Eli jännänainen kiinnostaa.

Sinähän olet yksi palstan pahimmista naisvihaajista, kumma kun se ei kuitenkaan vetoa hirveästi.

Uudessa roolissasi kamupoikana olet saanut nyt jo päänsilitystäkin.

Puheet naisvihamielisyydestäni ovat suuresti liioiteltuja. On toki totta että rehellinen mies saa niskaansa vihan purkauksia naisilta kun kirjoittaa miten asiat ovat, totuus ei aina ole miellyttävä. Naisten tulisi kuitenkin ymmärtää että vittuilu on välittämistä, jos linkitän palstalle jännämiesuutisen teen sen siksi että palstan naiset osaisivat jännämiehiä varoa.

• Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

Puheet naisvihamielisyydestäni ovat suuresti liioiteltuja. On toki totta että rehellinen mies saa niskaansa vihan purkauksia naisilta kun kirjoittaa miten asiat ovat, totuus ei aina ole miellyttävä. Naisten tulisi kuitenkin ymmärtää että vittuilu on välittämistä, jos linkitän palstalle jännämiesuutisen teen sen siksi että palstan naiset osaisivat jännämiehiä varoa.

Miksi vittuilusi ei tehonnut?

Nyt kamupoikana olet sitten suosiosi huipulla.

Miksi vittuilusi ei tehonnut?

Nyt kamupoikana olet sitten suosiosi huipulla.

Kuten jo toisessa ketjussa sulle totesin olet aika jäävi kuittailemaan kamupoikailuista kenellekään.

• Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

Kuten jo toisessa ketjussa sulle totesin olet aika jäävi kuittailemaan kamupoikailuista kenellekään.

Älä nyt hermostu Harmis, palstateoriat vain pätevät sinuun erityisen hyvin.

• Kannabiskannibaali kirjoitti:

Hurmaannuthan sinäkin naisesta jota ilmeisesti kiinnostaa kannibalismi ja joka on pössytellyt kannabista. Eli jännänainen kiinnostaa.

Mä en ole missään sanonut että mua kiinnostaa kannibalismi lol pössyttelyä..yes,silloin kun olin nuorempi. Mä olen olettanut että porukka varmaan tajuaa etten ehkä ole (ollut) kaikkein kiltein tyttö :)

• Ananias.Palstamäki
        peppupupu kirjoitti:

Mä en ole missään sanonut että mua kiinnostaa kannibalismi lol pössyttelyä..yes,silloin kun olin nuorempi. Mä olen olettanut että porukka varmaan tajuaa etten ehkä ole (ollut) kaikkein kiltein tyttö :)

Aika roiseja (hyviä sellaisia) kuvia olet laittanut julkisesti näytille.

Sanoisin että jännyyden rajat paukkuvat jo tuolla teolla aika kirkkaasti ja sehän lienee yksi syy miksi Harmis onkin niin ihastunut.

Ainahan sä olet linkkailut noita..ja mä yleensä peukutan tai kommentoin,varsinkin tauti juttuja lol. Älä välitä harmis näistä jutuista, kyllä sä itse tiedät että olet yksi "näkyvimpiä" merkkejä täällä,niinkuin sanoin jos sä lähdet,palstalta puuttuu jokin ^_^ Mä olen monesti analysoinut sua,vaikea sanoa täysin millainen olet..vaikka noi sua sanoo vässykäks on sullakin spicy puoli,usein räjähtelet ja se on hyvä se;D Varmaan vetelisit turpaankin jos tarttis: p Joten rauhotu,olet tärkeä ^^, <3

Aika roiseja (hyviä sellaisia) kuvia olet laittanut julkisesti näytille.

Sanoisin että jännyyden rajat paukkuvat jo tuolla teolla aika kirkkaasti ja sehän lienee yksi syy miksi Harmis onkin niin ihastunut.

Kiits, joo siellä on kaikenlaista,jopa se ylläri-höijäri haha:D noita kuvia..mulla oli aikasemmin enemmän lateksi-puku kuvia,vasta viime aikoina oon alkanut lisäämään enemmän normaali kuvia. Muutenkin avaudun enemmän..ehkä musta on tulossa pehmo,tää palsta muutti mut haha:D
        Mä olen tehnyt paljon jänniä juttuja mun elämässä,osa tuli vähän pakosta..joo,mut ei se tarkoita sitä että olisin "huono" nainen nykyään,olen oikea kesy pupu:) Mä ja harmis ollaan aina tultu toimeen,jopa ennen mun kuvia.

• Ananias.Palstamäki
        peppupupu kirjoitti:

Kiits, joo siellä on kaikenlaista,jopa se ylläri-höijäri haha:D noita kuvia..mulla oli aikasemmin enemmän lateksi-puku kuvia,vasta viime aikoina oon alkanut lisäämään enemmän normaali kuvia. Muutenkin avaudun enemmän..ehkä musta on tulossa pehmo,tää palsta muutti mut haha:D
        Mä olen tehnyt paljon jänniä juttuja mun elämässä,osa tuli vähän pakosta..joo,mut ei se tarkoita sitä että olisin "huono" nainen nykyään,olen oikea kesy pupu:) Mä ja harmis ollaan aina tultu toimeen,jopa ennen mun kuvia.

Niin, aika rohkea tyttöhän sinä olet ollut. Harva laittelisi tuollaisia kuvia omilla kasvoillaan.

Teillä on vähän kuin palstarakkautta ilmassa...miksi haaskaatte elämänne yksinänne kun kumppani on löytynyt?

• LadyZorro kirjoitti:

Kyllä mie kuuntelen ja yritän ymmärtää murheita... Ja suurimmalti osin ymmärrän enkä vaan yritä.

• 1313131313
        Tarkennus kirjoitti:

Harmiskin hymiöittää

zönggö nyk. lady Z on sortuneet :D

• hattivatitr
        KonnaKettu kirjoitti:

Kyllä mie kuuntelen ja yritän ymmärtää murheita... Ja suurimmalti osin ymmärrän enkä vaan yritä.

ladyZ sinua siksi varmaan puolustikin.

Niin, aika rohkea tyttöhän sinä olet ollut. Harva laittelisi tuollaisia kuvia omilla kasvoillaan.

Teillä on vähän kuin palstarakkautta ilmassa...miksi haaskaatte elämänne yksinänne kun kumppani on löytynyt?

Noh..eihän noi kuvat nyt niiiiin rohkeita ollut,kun vertaa mitä monet muut laittelee:)
        Kuule,mä luulen et harmis ei kyllä hyväksyis mua,mä olen kuitenkin vähän liian raisu,ehkä? ^_^

• wanhamestari

super-ytmillä on tuomio pahoinpitelystä, paljasti ml-palstalla kännissä hakanneensa miehen tohjoksi. rikollisia palsta täynnä!

• hymiötpois
        wanhamestari kirjoitti:

super-ytmillä on tuomio pahoinpitelystä, paljasti ml-palstalla kännissä hakanneensa miehen tohjoksi. rikollisia palsta täynnä!

Sukujuuret superilla ovat myös lapista vink vink.

• peppupupu kirjoitti:

Ainahan sä olet linkkailut noita..ja mä yleensä peukutan tai kommentoin,varsinkin tauti juttuja lol. Älä välitä harmis näistä jutuista, kyllä sä itse tiedät että olet yksi "näkyvimpiä" merkkejä täällä,niinkuin sanoin jos sä lähdet,palstalta puuttuu jokin ^_^ Mä olen monesti analysoinut sua,vaikea sanoa täysin millainen olet..vaikka noi sua sanoo vässykäks on sullakin spicy puoli,usein räjähtelet ja se on hyvä se;D Varmaan vetelisit turpaankin jos tarttis: p Joten rauhotu,olet tärkeä ^^, <3

Juu, enhän minä tässä treihu, kiltti & kunnollinen kun olen. Lähinnä yritin vähän lämmittää noita muita, Pertsa selvästikin alkoi jo vähän kiihtymään, Ladyynhan taas ei iske oikein mikään :D

• Ananias.Palstamäki
        peppupupu kirjoitti:

Noh..eihän noi kuvat nyt niiiiin rohkeita ollut,kun vertaa mitä monet muut laittelee:)
        Kuule,mä luulen et harmis ei kyllä hyväksyis mua,mä olen kuitenkin vähän liian raisu,ehkä? ^_^

Aika rohkeitahan ne oli, harva sellaisia laittelisi.

Harmis on puhunut pepustasi usein, sanoisin että kyllä kiinnostaa. Usko minua, Harmiksella on rakastuneen miehen puheet.

• hymiötniinvanhajuttujo
        Tarkennus kirjoitti:

No toi hymiön viljely on vaan epätoivonen "tehokeino" yrittää esittää ylimielisyyttään.

• sivusta
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

Aika rohkeitahan ne oli, harva sellaisia laittelisi.

Harmis on puhunut pepustasi usein, sanoisin että kyllä kiinnostaa. Usko minua, Harmiksella on rakastuneen miehen puheet.

Kyllä he taitavat olla pari, Harmaaritari ja peppupupu. Minunkin mielestäni Harmaaritari on ollut hyvin mieltynyt naisen kuviin.

• sivusta kirjoitti:

Kyllä he taitavat olla pari, Harmaaritari ja peppupupu. Minunkin mielestäni Harmaaritari on ollut hyvin mieltynyt naisen kuviin.

Apua..Ei varmana haha Musta tuntuu että harmis näkee mut vähän kuin pikkusiskona:) Hänen naisihanne taitaa olla iiihan eri : p

• Ananias.Palstamäki
        peppupupu kirjoitti:

Apua..Ei varmana haha Musta tuntuu että harmis näkee mut vähän kuin pikkusiskona:) Hänen naisihanne taitaa olla iiihan eri : p

Pikkusiskojen perseet ei kiinnosta ihan yhtä paljon kuin sinun istumalihaksesi kiinnostavat Harmista.

En minäkään ole pystynyt katselemaan kuviasi veljellisesti, kyllä ne kuvat ovat saaneet minussa ihan fyysisia reaktioita aikaan.

• Kaisanoasaa

Sellaisia naiset on. Toivottavasti ei tule palstalle valittamaan sitten kun mies käytti patjana.

• Mua ei käytä kukaan mies!: p laitan ne ojennukseen ;)

• gggggl
        peppupupu kirjoitti:

Mua ei käytä kukaan mies!: p laitan ne ojennukseen ;)

Aha, millä lihaksilla`?

• gggggl kirjoitti:

Aha, millä lihaksilla`?

kyynärpäällä tai polvella killuttimiin, potku polveen saa kenet tahansa polvistumaan lol. niillä lihaksilla mitkä ovat meillä kaikilla : p tietenkin toivon ettei mitään kovisteluja tarvita,koskaan! ^-^

• eryteyeyeyeryey
        peppupupu kirjoitti:

kyynärpäällä tai polvella killuttimiin, potku polveen saa kenet tahansa polvistumaan lol. niillä lihaksilla mitkä ovat meillä kaikilla : p tietenkin toivon ettei mitään kovisteluja tarvita,koskaan! ^-^

Noikin liikkeet vaan ovat huomattavasti helpompia netissä kirjoittaen kuin oikeasti.

• eryteyeyeyeryey kirjoitti:

Noikin liikkeet vaan ovat huomattavasti helpompia netissä kirjoittaen kuin oikeasti.

oletkos sä ikinä joutunut tappelemaan..oikeasti?;) mä olen..vähän liiankin monta kertaa plus mun suvussa opetetaan näitä juttuja jo nuorena: p

• peppupupu kirjoitti:

oletkos sä ikinä joutunut tappelemaan..oikeasti?;) mä olen..vähän liiankin monta kertaa plus mun suvussa opetetaan näitä juttuja jo nuorena: p

mun nenä ei ole suora,kundi löi siihen..mulla on puukon jälkiä reidessä ja halkeama leukaluussa,tuli maiharista.. että joo:)

• eryteyeyeyeryey
        peppupupu kirjoitti:

No se että on white trashia joka tappelee keskenään ei ole mikään saavutus tai kehu. Itse en tappele koska on rahkeet riittäneet, mutta junnuna tuli harrasteltua mm. nyrkkeilyä ja sekalaisesti hojóhojotellut, voimankäyttöä tuli reenailtua ollessaan spollina ja järkkärinä.

• Mun mielestä Suomeen pitäs saaha sellanen laki että jos soitat suutas niin se ratkassaan tappelulla.

Ottaa päähän kattoa kun joku stadilainen, piukkafarkkuinen "stylisti" kommentoi toisten ihmisten ulkomuotoa jossain kahvilassa ja sitten on heti uhriutumassa kun joku murjoo sen pärstän uuteen uskoon..

• eryteyeyeyeryey
        KonnaKettu kirjoitti:

Mun mielestä Suomeen pitäs saaha sellanen laki että jos soitat suutas niin se ratkassaan tappelulla.

Ottaa päähän kattoa kun joku stadilainen, piukkafarkkuinen "stylisti" kommentoi toisten ihmisten ulkomuotoa jossain kahvilassa ja sitten on heti uhriutumassa kun joku murjoo sen pärstän uuteen uskoon..

Tappeleminen on vajaaälyisten ja/tai mielisairaiden hommaa. Huvittavaa katsella miten joskus elämänkoululainen käy äksyilemään kun ei tajua viisaampien juttuja, ovat juuri sellaisia juntteja jotka kyselevät paljonko nousee penkistä. Mitäs jos tehtäisiinkin sellainen laki että kiista ratkaistaankin äo tms. testillä.

Tappeleminen on vajaaälyisten ja/tai mielisairaiden hommaa. Huvittavaa katsella miten joskus elämänkoululainen käy äksyilemään kun ei tajua viisaampien juttuja, ovat juuri sellaisia juntteja jotka kyselevät paljonko nousee penkistä. Mitäs jos tehtäisiinkin sellainen laki että kiista ratkaistaankin äo tms. testillä.

Ovela leuanheitto on asia erikseen..

Suvakkiapina hyppimässä ja ölisemässä kun toinen yrittää käyttää puheenvuoron onki sitten toinen juttu..

Semmosella napakalla oikealla koukulla on terapeuttisia vaikutuksia..

Kerralla tulee parempi mieli. :D

No se että on white trashia joka tappelee keskenään ei ole mikään saavutus tai kehu. Itse en tappele koska on rahkeet riittäneet, mutta junnuna tuli harrasteltua mm. nyrkkeilyä ja sekalaisesti hojóhojotellut, voimankäyttöä tuli reenailtua ollessaan spollina ja järkkärinä.

Kun kaikki tappelu/vakavat tilanteet eivät ole sinun päätettävissäsi varsinkin jos olet nainen. Kaikki ei asu jossain kirkonkylällä jossa repe ja jönssi huudattaa amis paskoja nakkikioskilla,haastaen riitaa..toi WT on niin laimee..vetää sitä mukaan joka paikkaan,mihin se ei edes kuulu. maailma on karu paikka varsinkin jos eksyt väärään seuraan..yksi tappelu tuli siitä kun menin väliin baarissa,äijä vähän läpsi ja töni heiveröistä naistansa. muut vaan töllötti,mä menin siihen..ja arvata saattaa mitä kävi. lennettiin kyllä kaikki ulos lol. toinen oli ryöstöyritys..sitten tarinoita sekopää ex:istä,pitääkö jatkaa? nyt vanhempana,olen rauhoittunut ja yritän pysyä poissa ongelmista mutta jos tollasta paskaa vielä koen,aivan varmana menen väliin.

• 01234543210
        KonnaKettu kirjoitti:

Ovela leuanheitto on asia erikseen..

Suvakkiapina hyppimässä ja ölisemässä kun toinen yrittää käyttää puheenvuoron onki sitten toinen juttu..

Semmosella napakalla oikealla koukulla on terapeuttisia vaikutuksia..

Kerralla tulee parempi mieli. :D

Joopajoo, sun oikeasta ei ole muuhun kuin hiirtä liikuttelemaan ja runkkaamaan. Jos on niin heikkopäinen ettei jonkun länkytystä kestä niin sitten voi mennä äidin helmoihin ja laittaa vaikka vielä korvatulpat. Oikealla miehellä kestää pinna eikä ala itse äksyilemään kuin jokin lapsi.

• elämäonn
        peppupupu kirjoitti:

Kun kaikki tappelu/vakavat tilanteet eivät ole sinun päätettävissäsi varsinkin jos olet nainen. Kaikki ei asu jossain kirkonkylällä jossa repe ja jönssi huudattaa amis paskoja nakkikioskilla,haastaen riitaa..toi WT on niin laimee..vetää sitä mukaan joka paikkaan,mihin se ei edes kuulu. maailma on karu paikka varsinkin jos eksyt väärään seuraan..yksi tappelu tuli siitä kun menin väliin baarissa,äijä vähän läpsi ja töni heiveröistä naistansa. muut vaan töllötti,mä menin siihen..ja arvata saattaa mitä kävi. lennettiin kyllä kaikki ulos lol. toinen oli ryöstöyritys..sitten tarinoita sekopää ex:istä,pitääkö jatkaa? nyt vanhempana,olen rauhoittunut ja yritän pysyä poissa ongelmista mutta jos tollasta paskaa vielä koen,aivan varmana menen väliin.

Siellä kirkonkylällä voi tulla helpomminkin pataan kuin jossain kallion räkälässä, ite olen ollu useasti eri miljoonakaupungeissakin ja häröintä porukkaa on just jossain perähikiällä. Vaikka ei se paikkaa katso vaan minne ja miten itsensä työntää.

Toi wt on usein aika kuvaava, ei normaali veronmaksaja Virtanen eläissään joudu vakavaan tappeluun, saati sitten usein. Tietty ei kenenkään pitäs joutua väkivallan kohteeksi, mutta jos sillai tuppaa tapahtumaan useasti niin ehkäpä pitäs miettiä mitä tekee väärin.

• 01234543210 kirjoitti:

Joopajoo, sun oikeasta ei ole muuhun kuin hiirtä liikuttelemaan ja runkkaamaan. Jos on niin heikkopäinen ettei jonkun länkytystä kestä niin sitten voi mennä äidin helmoihin ja laittaa vaikka vielä korvatulpat. Oikealla miehellä kestää pinna eikä ala itse äksyilemään kuin jokin lapsi.

Pienimuotonen mojautus tekee tietyille sankareille hyvää..

Joku toinen ei välttämättä ole niin helläkätinen.

• SaatananTeinit
        KonnaKettu kirjoitti:

Pienimuotonen mojautus tekee tietyille sankareille hyvää..

Joku toinen ei välttämättä ole niin helläkätinen.

Lopeta jo toi saman lässytys, vittu teitä teininulkkeja. No ehkä sitten kun sullakin alkaa parta kasvamaan ja saat ensimmäisen kerran naista alat aikuistumaan, tai sitten et. Ja toi idioottimainen hymiön viljely joka viestiin, voi jeesus.

• SaatananTeinit kirjoitti:

Lopeta jo toi saman lässytys, vittu teitä teininulkkeja. No ehkä sitten kun sullakin alkaa parta kasvamaan ja saat ensimmäisen kerran naista alat aikuistumaan, tai sitten et. Ja toi idioottimainen hymiön viljely joka viestiin, voi jeesus.

Korva tillikka helpottais sunki oloa.

• SaatananTeinit kirjoitti:

eipä täällä taida paljon teinejä olla :) miten joku voi raivota jostain hymiöistä?? tää varmaan haluis tappaa nuuskiksen siinä tapauksessa lol

• KonnaKettu kirjoitti:

Korva tillikka helpottais sunki oloa.

taas jakelemassa tillikoita ;)

• 8392323

En näe kenenkään pokanneen ketään. Ei pidä omiaan nähdä.

• rassattu.jo

Onko Konnakettu jo rassannut Peppupupun peräsuolta kormuskyrvällän?

• salee haluisit kattoa vieressä : p

• kaisanoasaa

Laulussakin sanotaan että "vanhan kansan kormuskyrpä se huoralta perseen särki". Että siltä pohjalta sano.

• kaisanoasaa kirjoitti:

Laulussakin sanotaan että "vanhan kansan kormuskyrpä se huoralta perseen särki". Että siltä pohjalta sano.

mä halusin vain tietää lisää kormuskyrvästä ja miksi huoran perse hajos,se viesti poistettiin:(

• cEfBpdro

Oletteko kokeilleet? Itse rekisteröidyin sivustolle https://Vipdevki.info/?id26564 ja yllätyin tuloksesta. Suomalaiselle miehelle tuntuu olevan melko paljon kysyntää :)

Naisetkin ovat omaan silmään kauniimpia kuin suomalaisissa sivustoissa ;)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      83
      7111
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7063
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      109
      6168
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5414
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5238
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5205
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5108
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4595
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      17
      3477
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3400
    Aihe