FBssä joku uusi hankoryhmä

Heihoihanko

Onks joku kuullu siitä jostain uudesta ryhmästä feississä?

87

3472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FRivilläänpä

      Kaikki sen tietää. Pariskunta ylläpitäjänä. Mollauksia, uhkailuja ja pelkkää negatiivisuutta. Ihmettelen että miten kukaan edes on tuossa myötähäpeä ryhmässä. Käykää lukemassa.

      • Hhhhhhhhhhh

        Unsensored Hanko?


      • Jepjepjepulis

        Jep, jep. Se on Hanko Unfiltered. Nimi vaihtunut jo useasti. Pöyristyttävää luettavaa.


      • Heihoihanko

        Mä diggailen siitä ihan hulluna. Mut kuka sitä pitää, joku pariskunta vai?


      • hankkoikk

        En mä ainakaan tiedä sellaista ryhmää. Onko siinä jotain vikaa jos pariskunta pitää keskusteluryhmää?


      • hevonkukkua

        Paha olo siellä lähinnä on vaan ylläpitäjällä ja ukollaan. Pelkkää pahan olon oksennusta heiltä molemmilta ja yrittävät lietsoa muut samaan surkeuteen. Eivät ilmeisesti kotona keskustele kun juttelevat lähinnä kyseisen oksennusryhmän sivulla keskenään.


      • lottawll
        hevonkukkua kirjoitti:

        Paha olo siellä lähinnä on vaan ylläpitäjällä ja ukollaan. Pelkkää pahan olon oksennusta heiltä molemmilta ja yrittävät lietsoa muut samaan surkeuteen. Eivät ilmeisesti kotona keskustele kun juttelevat lähinnä kyseisen oksennusryhmän sivulla keskenään.

        Oon ihan samaa mieltä sun kanssa. Voisivat oksentaa pahaa oloa vaikka kotonaan mutta kai siitä saa julkisuutta kun tekee sitä tossa ryhmässä. Tosin aika monta on saanut lietsottua, kertoo mitä ihmiset hakee nykyään.


      • laiffe

        Onko siellä uhkailtu ihmisiä? Ja mollattu? miksi joku haluaa olla noin negatiivisessa ryhmässä?


      • anonyymiii
        Jepjepjepulis kirjoitti:

        Jep, jep. Se on Hanko Unfiltered. Nimi vaihtunut jo useasti. Pöyristyttävää luettavaa.

        Siis mistä tiedät että nimi on vaihtunut jo useasti. Kuinka useasti? Toi on vale, pöyristyttävä sellainen. busted


      • messwithhack

        Kaikki sen tietää. No on siinä aikamoisen vaikutuksen tehnyt ryhmä. Sinäkin olet käynyt lukemassa vaikka tunnet myötähäpeää. Ja ilmeisesti olet perehtynyt ryhmään hyvin koska tiedät sen perustuvan uhkailuun ja mollaamiseen. Voit varmaan kertoa mihin perustat väitteesi. Ja miksi pyydät ihmisiä lukemaan kirjoituksia ryhmässä jonka kanssa sinulla ei ole mitään tekemistä. ja muuten pieni pätkä koodia jossain sovelluksessa riittää siihen että "FRivilläänpä" saa oikeat kasvot.


    • Gerhardt_W

      Mikä ihme pariskunta tuo oikein on? Pyrkimässä valtuustoon myös Pure Hanko -ryhmänä?

      • fiftysixty

        😂😂😂 mistähän tuo Pure Hanko on repäisty?
        Pitäisi vähän katsoa, että mitä sieniä suuhunsa laittaa.
        Uskomatonta ja perätöntä juoruilua, hävetkää!


    • llokjoasjdpoaj

      Onko niiden ryhmä siis Pure-hanko? Kuulostaa aika mielenkiintoiselta. onko edes hankolaisia...?

    • annica88

      Eihän se nainen oo edes hankolainen. joku stadilainen kultalusikka pissis joka yrittää päteä. Jos on hankolainen ryhmä niin miten siihen liittyy joku joka ei oo ees hangosta

      • Ihmettelijä

        Tunnet siis henkilön?


    • Ne ei vissiin oikein pärjänneet isoissa ryhmissä pelkällä vitun hokemisella,niin piti perustaa oma pikku hiekkalaatikko.

      • antiko

        Kuules nyt. Mä perustin oman ryhmän siksi että mielipiteeni olivat monenmielestä liian hankovastaisia ja kaikella kunnioituksella poistuin. siellä oli muutama ihminen jotka kiittivät siitä että sanoin oman mielipiteeni liittyen hankoon koska he eivät itse uskaltaneet. tai jos olivat niin saivat paskaa niskaan. jos sana on vapaa niin miksi olisi pitänyt miettiä mitä kirjoitan. aluksi kirjoitin ihan asiallisesti siitä mitä hangossa on mielestäni pielessä. olin tietysti hankovastainen koska hangossa ei ole mitään vikaa ja kaikki on ihania. Mun tarkoitusperät olivat oikeasti hyvät mutta kun kaikki mitä ehdotin torpattiin ja pidettiin idioottina ( olin kuulemma sulkemassa satamaa melun takia) niin kaikki alkoi vituttamaan . Ja koska en jaksa vittuilla ihmisille jotka pitävät mua provosoivana kaikkitietävänä hankovastaisena mulkkuna eikä se johda mihinkään niin turha sitä on hokea. Pärjään kuule ihan hyvin sellaisessa ryhmässä missä saa ajatella omilla aivoillaan ja puhua omalla suullaan. Ja ihme kyllä niin moni muukin.


      • Susannahh

        ”Aluksi kirjoitin ihan asiallisesti...”


    • Autsista

      Varsinkin ton ryhmänpitäjän miehen käytös on kuin keskenkasvuisella koulukiusaajalla. Mitä muuta voi odottaa wannabe-prätkähiireltä. Valkoista roskasakkia.

    • sampo55

      katsokaa nyt itseänne. kuvottavaa. millä tavalla olette parempia kuin he? nimettömänä täällä haukutte ihmisiä, he sentään esittävät mielipiteensä omilla nimillään. itse en perusta kaikesta heidän kirjoittamastaan. mutta ihan oikeasti? koetteko olevanne ihmisenä sivistyneempiä kuin he? menkää itseenne ja miettikää. keskusteluryhmän perusteella voitte puhua valkoisesta roskasakista mikä minun ikäiselle karskahtaa korvaan. Eikö nykynuoriso osaa enää olla eri mieltä . kasvakaa aikuisiksi

      • Uvvb

        Anoppiko se siellä?


    • Ihmettelijä

      On helppo kirjoitella täällä nimettömänä ja arvostella muita, ja vielä pelkkien huhujen perusteella ja väärin tiedoin.

      • Susannahh

        Ihan kuule tämän kaksikon omia juttuja on seurattu. Ei tartte huhuille perustaa mielipidettä. Sama kaksikko näköjään täälläkin puolustelee itseään.


    • fsecct

      Vierestä seuranneena voin kertoa, ettei tarvitse olla kummoinen hakkeri selvittääkseen ip-osoitteen mistä viesti on lähetetty. Internetin ihmeellisessä maailmassa ei kannata piiloutua aliaksen taakse. Pienellä vaivalla saa ruudulle nimen. Varoituksena vaan..-

      • No ruudulle vaan nimet :)


      • SQLinjection

        Okei, eli periaatteessa ei ole nettiin liitettyä olemassa palvelinta tai tietokonetta, johon ei oikealla tiedolla ja taidolla pääsisi. Tunkeutuminen kestää maksimissaan muutamia päiviä, yleensä minuutteja tai tunteja.
        Windowsin palomuuri tai erilliset palomuurisoftat eivät paljoa pelasta, Evaasiotekniikat läpäisevät kaiken suojauksen. svchost.exe:n palvelut toimii kätevästi.
        Hokkuspokkus koodaan tämän C :lla tai koodaan tämä JAVAlla. Vinkkinä teille ketkä vittuilee ja teille keille vittuillaan. Kuullaan


      • Jööti

        Ja mitä meinaat et se ip osote kertoo, nimen, kengännumeron ja lempiruuan? Älä naurata.


      • tottttt

        Hakkerointihan on laitonta joten en ryhdy selventämään sinulle mitä ip-osoite kertoo tai tekee. Voin kuitenkin jalomielisesti neuvoa sinua siinä, että ihmisen nimimerkin takana saa helposti selville.


      • kuvakaappaus

        Sen verran osallistun ei oo kauhee välkkyy ilmottaa tommosista rikollisista aikeista.


    • justmep

      tässä teille copy pastella muutama mielipide hankolaisista
      "Hankolaiset on kovin sisäsiittoista porukkaa, eikä siellä ei katsota suopeasti ulkopaikkakuntalaisia, nehän saattaa vielä viedä naiset! Paikalliset steroidi-luupäät mätkii pienimmästäkin syystä (tai syyttä, mikäli aihetta ei muuten löydy) turisteja turpaan. Jos pieksettävää ei satu olemaan näköpiirissä, nuijivat toisiaan. Todellinen redneck-meininki, kaikessa karmeudessaan tuo mieleeni elokuvan Syvä joki."
      "Onpa hauska lukea näitä Hanko-juttuja , itse kun olen siellä asunut 20-vuotta , ja just muuttanut pois Espooseen. Hankolaiset ovat oikeasti sisäsiittoisia, ja tietenkin katsovat tarkasti jokaista vieraannäköistä, miettivät että mistähän tuokin on kotoisin.. no joo. Eivät tietenkään kaikki, mutta sellaisiakin löytyy ja paljon. Mutta varmaan aika normaalia pikkupaikkakunnilla. Ollaan uteliaita. "
      Hyvät hankolaiset. Olkaa suvaitsevia niin teidätkin suvaitaan.

    • Ivaryhmä

      Olin lyhyen ajan hankolaisessa FB ryhmässä jossa käytettiin aivan ala-arvoista kieltä. Erosin kyllä ryhmästä hyvin nopeasti. On oikein hyviä Hanko sivustoja joissa asiallisesti ja joskus vähän piikikkäästikin kommentoidaan ajankohtaisia asioita. Kenenkään ei ole pakko olla jäsenenä ivaryhmissä.

      Silloin kun nainen käyttää v...u sanaa on jotakin pahasti pielessä. Ei se sana kyllä kenenkään käyttämänä ole vähäisessäkään määrin fiksu. Halveksuva sana naisen sukuelimestä josta me kaikki olemme syntyneet. Lapset saavat vanhemmiltaan kielen jota he sitten oppivat käyttämään. Kuka haluaa sitä että lapsen sanavarastossa tämä v-sana on jatkuvasti toistuva.

    • vantaall

      Kannattaisi varmaan muuttaa suhtautumista ulkopaikkakuntalaisiin.

      Sisäsiittoisuus on luonnossa useimmiten seurausta pienestä efektiivisestä populaatiokoosta, jolloin yksilöille ei jää muuta vaihtoehtoa kuin pariutua lähisukulaistensa kanssa. Tällöin menetetään myös runsain määrin hyödyllistä geneettistä muuntelua. Samalla kelpoisuusarvoltaan heikompien joskaan ei välttämättä letaalien mutaatioiden rikastuminen populaatiossa heikentää yksilöiden kelpoisuutta ja jälkeläistuotantoa.
      Perimmiltään toisiaan muistuttavien (esim. sukulaisten) välinen pidempikestoinen, useampia sukupolvia käsittävä lisääntyminen, mistä seuraa perimien jatkuvaa samankaltaistumista populaatiossa, mikä johtaa perinnöllisten sairausten esiintyvyyden kasvuun ja älyllisen vajavaisuuden esiintyvyyden kasvuun populaatiossa, kunnes yksilöt ovat hyvin sairaita, älyllisesti vajavaisia ja lisääntymiskyvyttömiä.

    • inkayllä

      Tässä Hanko unfiltered ryhmän ylläpitäjä Inka terve. Heti aluksi korjaan teitä siinä että olen yksin ylläpitäjä tässä ryhmässä joten ylläpitäjänä ei ole pariskunta.
      Täällä on monia jotka eivät pidä ryhmästämme ja kokevat oikeudekseen haukkua minua, miestäni ja koko ryhmää.
      Aika jännä huomata että näin inhottu ryhmä on saanut tälläisen suosion. . Meidän ryhmässä jokainen vastaa siitä mitä kirjoittaa ja mitä siitä seuraa. Jos yksilö uhkailee tai mollaa niin ei se määritä ketään muuta ryhmästä. Silloin ei kuitenkaan voi olla ylläpitäjä.
      Voin väittää että meidän ryhmässä on todella vähän negatiivisuutta. Ensimmäinen ryhmä jossa oikeasti voidaan keskustella hangon asioista ja olla samaa tai eri mieltä. Tai keskustella ja heittää läppää mistä tahansa. Esimerkiksi kaikesta mitä olette tänne kirjoittaneet.
      Parasta on kuinka upeita ihmisiä ryhmän kautta on löytynyt.

      Ja korjaan vielä muutaman täällä kirjoitetun epäkohdan:

      mulla ja miehelläni ei ole paha olo ja keskustellaan kyllä myös kotona. Ryhmän nimi vaihtunut vain kerran ei useasti. Olen kyllä hankolainen, mutta olen espoosta en stadista kotoisin. Pissis olin 20 vuotta sitten, mun ei tarvitse päteä. Ja olenko rikas? jääköön arvoitukseksi. Liityn tohon ryhmään siten että olen perustanut sen.

      Millä tavalla me ei pärjätty isoissa ryhmissä pelkällä vitun hokemisella? Miten siellä niinku pitää pärjätä? Olemalla samaa mieltä kaikkien kanssa? Me perustettiin ryhmä jossa pyritään oikeasti saamaan aikaan jotain ja itseasiassa ollaan saatu jo. Meillä on yli 200 jäsentä joilla on hyviä ideoita ja mielipiteitä. Eikä huumorintaju ole kirurgisesti poistettu. Siinä sulle pikku hiekkalaatikko.

      Mun mies ei ole ryhmänpitäjä mutta oot siinä oikeassa että kun se kiivastuu niin se käyttäytyy kuin keskenkasvuinen koulukiusaaja. Wannabeprätkähiiri on mun mielestä sellainen joka katsoo sons of anarchyä ei sellainen joka kuuluu moottoripyöräkerhoon. Eka kerta ku kuulen haukuttavan valkoiseksi roskasakiksi. Vitun rasisti.

      Ainoa asia josta olen samaa mieltä jonkun tänne kirjoittaneen kanssa on, että naisen ei pitäisi käyttää vittu sanaa. Mun äitikin ripitti mua siitä ja yritän minimoida sen käyttöä.

      Ja lopettakaa meidän stalkkaaminen.

    • Vitunhokemisella

      Hiihdetään pitkälle ja pärjätään tosi elämässä älyttömän hyvin sivusta seuranneena pitää todeta että sanavarasto on varsin suppea ja yksinkertainen ja kaukana sivistyksestä.ryhmä on muuten hyvä

    • Uusiatehosteita

      Kiitos sinulle Inkayllä. Kenenkään ei pitäisi käyttää v...u sanaa ja ne sanat varmasti ylläpitäjänä voisitte poistaa sivustoltanne jota kyllä lainkaan en tunne. Keskustella voi kaikesta sekä myötä että vastaan ihan ilman tällaisia tehosteita. Kummasti kehittää kielitaitoa kun etsii jonkun muun paremmin sopivan ilmaisun. Joka voisi kyllä olla muutakin kuin kirosana.

    • Enpä kovin suosituksi ryhmäksi sanoisi,jos jäseniä parisataa,muissa Hankoryhmissä taitaa olla tuhansia. Ja niistä parista sadasta on näköjään yli 20 jäsentä luonut uuden tunnuksen tänne päästäkseen sanomaan,mitä mieltä ryhmän ylläpidosta miehineen oikeasti ovat.

      • inkakkkk

        No jos täälläkin puhutaan koko viikonloppu meidän ryhmästä niin onhan se suositumpi ku seiskan uutiset Mulle on ihan sama pnko meillä kaksi vai tuhat jäsentä. Mutta meillä on jäseniä jotka oikeasti ovat siellä syystä. Mutta kaikki jotka liittyvät ryhmään sitoutuvat toimintakuvaan joka on seuraava:
        Tämä ryhmä on omistettu niille jotka uskaltavat esittää oman mielipiteensä ja ottaa siitä kehut tai paskat niskaan. Useimmiten paskat.
        Ne jotka ovat liittyneet tänne stalkkaamaan tai muuten vaan kyräilemään edustavat silti ryhmän arvoja ja sanomaa.
        Joten siinähän liittyy.
        Tiedätkö mulle on ihan sama monta tänne on luonut nimimerkin meidän jäsenistä että pääsee haukkumaan ylläpitoa. Noloahan se on ettei suoraan sanota mutta vielä nolompaa on pysyä ryhmässä.
        Se että meidän ryhmässä on vilpittömiä ihmisiä, ollaan luotu uusia ystävyyssuhteita ja keskustellaan aktiivisesti on ainoa mikä merkitsee mitään.
        Ja haukkukaa minkä jaksatte mut luulis että teillä olisi jotain tärkeämpää tekemistä suositussa ryhmässä.


      • innnnnnnnini

        Kerroppa mistä tiedät noin tarkkaan että 20 meidän ryhmästä haukkuu meitä täällä?


      • xsaffxchbsfxb

        vai puhutko paskaa. kerro nyt ku tiedät noin tarkasti niin voin kysellä ryhmässä


      • keebablksh

        Siis sä oot täällä meidän ryhmästä haukkumassa meitä???! mä en kestä, kuin noloo! Ja väität että muutkin tekee niin. vitun pelle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Sivustakatsoja

      Annetaan jokaisen vaan hakea seuraavissa vaaleissa valtuuston, jos niin haluaa. Tämä on vapaa maa!

    • Turtapalli

      Vaikee sitä on kieltääkkään jos ehdolle asettuminen voitais kieltää ei valta vaihtuisi koskaan

    • Tuskin

      Valtuustossa tarvitaan v viljelijöitä

      • kissmyass

        harmi ku anonyymit ei voi asettua ehdolle. ne on niin rohkeita


      • Muutenkyllä
        kissmyass kirjoitti:

        harmi ku anonyymit ei voi asettua ehdolle. ne on niin rohkeita

        Mutten halua tauteja


    • tinkauoui

      Jos kaupungissa lähes kaikki ovat sukua toisilleen niin onko se normaalia? No ei

      • svin.stiina

        ja holle mee


      • ojjaaojjaa
        svin.stiina kirjoitti:

        ja holle mee

        jaa o


      • SekasukuinenSieltä

        Jos joskus ovatkin olleet monet toisilleen sukua niin nykyään taitaa perimä olla aika hyvin sekoittunut. Eikös Hankoon aika lailla tullut porukkaa töihin muualta Suomesta 60-70-luvuilla?


    • Ivapuheet

      Hankolaiset on ihan mukavaa porukkaa. Ovat kiinnostuneita kotikaupungistaan sekä hyvässä että huonossa. Hyvin monia kerrostumia joista voi jokaisesta löytää ystäviä itselleen. On ruotsin- ja suomenkieliset. On alkuperäinen väestö ja tänne muuttaneet. On vapaa-ajan hankolaiset ja lomailijat. Pieni ryhmä natisee kaikesta ja se antaa kivan säväyksen kunhan ei mene siihen v....n hokemiseen. Nämä rumat ja kiroilulla höystetyt kommentit eivät sovi kenenkään suuhun. Sellaisille tyypeille sanon että peskää suunne saippualla

      • unikoni

        Oletko löytänyt ystävän joka kerrostumasta? Tinderin vai minkä kautta?


    • janikoi

      Te ruokitte kyseistä ryhmää jokaisella kommentilla, Jokainen vastaus täällä tukee sitä ettei hankolaiset uskalla puhua ku seläntakana. typerykset. toi akka on syönyt teidät elävältä

    • Sananvapautta

      Unikonille; kyllä olen. Ja ihan elävässä elämässä. En tarvitse tinderiä enkä fb:tä tutustuakseni ihmisiin. Ja juttu luistaa niin mukavista kuin vähemmän mukavista asioistakin. Ja mielipiteet voivat olla erilaisia. Vaan niinhän se usein on elävässä elämässä että halveksitaan toisten mielipiteitä. Ja hyväksytään vain omat. Se on sitä suomalausta ”sananvapautta”

    • Muualtatullut

      Nyt tämä pariskunta on todennäköisesti ajanut karille oman "suljettu ryhmänsä" kanssa. Moni kävi ihmettelmässä tällä sivustolla miten hyvin jolla on, kun on niin terävät mielipiteet muiden tekemisestä. Ja mistä tulee tämä innostus Hankolaisten asioiden ajamisesta ??? Pariskunta, joka on todennököisesti muuttanut Hankoon jokunen vuosi sitten. HuuHaa homma. Ja nyt he ovat ottamassa haltuunsa toinen FB ryhmä vanhoine toistoineen. Sillä lailla. YP:llä on varmasti miettimistä miten jatkossa..........

      • ex-hankolainen

        Toistoilla tehoa - sehän on jo ikivanha ja toimivaksi havaittu taktiikka, sillä kertaus on opintojen äiti. Kun asioita tarpeeksi toistetaan, yhä useammalle ne tulevat tutuiksi ja lopulta niistä tulee yleisesti hyväksytty fakta. Sama menetelmä on median käytössä kaikkialla!


      • Turtapalli

        Sama toimii myös tatin hakkaamisessa


      • nautiskeluja
        Turtapalli kirjoitti:

        Sama toimii myös tatin hakkaamisessa

        Niinpä tuo tekee!


    • Juuviikki

      Kerrostaloasukkaita muualta muuttaneita!

    • Huhhuh334

      Ei herranhelvetti. Perustaa oman ryhmän ja kun siellä sen muutama vaan äänessä ni siirrytään sit takas häiriköimään Hanko sana on vapaa sivustolle. Ihanaa kattoa joka ilta ku tuhat viestiä jommalta kummalta - ikinä ei positiivista ja sama levy soi jatkuvasti. Pakkomielle ajaa hangon asioita ja ihan yhtäkkiä. Tarve olla jotain? Eikö oo muuta tekemistä? Menkää vaikka kävelylenkille!

      • Satasalamaa

        Käsi ylös joka uskoo et näistä kumpikaan ajais hankolaisten asiaa?!
        Jos ei hyväksy ketään muuta tai muiden mielipiteitä niin kenenkä asiaa ajavat?


      • Niinpäniin

        Se on kyllä huomattu,että heidän mielipiteensä on ainoa muka oikea.


      • Robotti123

        Juurikin näin. Pelkkää huomiohuorausta ja muiden keskustelijoiden mielipiteiden moittimista sen sijaan, että tulisi itseltään juurikaan mitään rakentavia parannusehdotuksia.


    • Uuniinvaan

      Mistä täällä keskustellaan. No enihau mieleltään sairas yksilö pitäisi käydä lataamossa välillä tai ainakin lopettaa se sienien vetäminen ja savun polttelu. Mahtaa lapsoset olla ylpeitä nykysuomalaisista perheenmalleista. En nyt tiiä mihin tää liittyy.

    • Jepulisjuu

      Vaaditaan rehellisyyttä, sitte kun sanoo suoraan ja ilmaisee mielipiteensä aletaan uhkailemaan ja kyseenalaistetaan toisten mielipiteet sillä ne omat on ainoat oikeat. Liikaa ristiriitoja

    • Uuniinvaan

      Piti mennä Lappohjan vai oliko se Lohjan ryhmään toi kommentti.

    • Uuuuuuniinvaan

      Piti mennä lojon rymään toi kommentti;)

    • jarkkolehm

      Ton naisen suku on jotain tosi rikasta, tosta miehestä tiedän että se on hankolainen. Hulluja juttujahan niistä on kuullut, liittyivät katoamistapaukseen muutama vuosi takaperin

      • Kadonnenjäljillä

        Mikä tapaus? Vem har försvunnit?


    • Ruokakermaduunari

      Seurailin sivustoa myös ennen kuin laittoivat suljetuksi ryhmäksi. Kovasti kyllä kyllä kummastelin sitä, että pariskunnan kanssa eri mieltä olevat saivat paskaa niskaansa oikein urakalla. En edes halunnut lopulta liittyä ryhmään kun perustajan mies jopa jossain kommentissaan mainitsi että hänen kanssaan eri mieltä olevat ovat sitten häntä vastaan. Voiko olla mustavalkoisempaa ajattelua. Ja se ajatustapa, että ajavat hankolaisten etua....millä valtuutuksella, mandaatilla ja kenen hankolaisten pyynnöstä. Ja että oikein etua? En nähnyt muuta kuin yhden agendan arvostelua, eli merikylpylän. Ja jos joku erehtyi kylpylää kehumaan niin ylläpitäjä tai sen mies lähinnä kyllä muisti nostaa varsinkin yhden kehujan oikein nimeltä mainiten "seipään nokkaan" ja kaivella erimielisen nimellä netin syövereistä vallan muita asioita koskevat tekstit ryhmään ruodittavaksi. Toisinajattelijat nimetään kermaperseiksi. Jopa yhden ryhmästä poistuneen nimi piti erikseen mainita ja huolella sitä poistumistakin ruotia. Mä sanoisin tuommoista ihan selväksi vainoksi. Toisaalta voi olla kyseessä huomiohakuisuus ja itsekorostuksen tarve. Ryhmän ylläpitäjä on useaan otteeseen nostanut esille myös sen seikan, että isoisänsä oli Keskon pääjohtaja ja Urho Kekkosen hyvä ystävä. No ihan kiva tarina toki. En kyllä ymmärtänyt kuinka tämä kytkös hänen sukunsa historiassa liittyy Hangon asioihin. Minusta oli lähinnä noloa lukea siitä, kuinka ukkinsa olisi varmasti älähtänyt Hangon asioiden hoidosta jos vielä eläisi. Rauha hänen muistolleen, toivottavasti ei käänny haudassaan jos jostain toisesta ulottuvuudesta näkee saavutuksillaan ratsastettavan. Se anoppi on erityisen nolo peukutuksineen ja komppauksineen.....mutta sanotaanhan toki niinkin ettei omena kauas puusta putoa. Oman kertomansa mukaan lausahtelee Brysselistä käsin. Toivottavasti ei siellä mitenkään virallista Suomea ole edustamassa. Myötähäpeän tunne kalvaa sisuksissani.

      • marakalp

        Taitaa olla kateutta.. Hei jos joku on tuntenut UKK:n niin kyllä mäkin olisin ylpeä siitä. Ei toi yp mun mielestä ratsasta saavutuksilla, provo on provoa. Ja anopista en tiedä mitään muuta kun on vissiin kesähankolainen. mutta miksi ei saisi kommentoida hangon asioita. tuntuu että sulla on jotain henkkoht näitä vastaan? Häpeä sä kuule ittees


      • Ruokakermaduunari
        marakalp kirjoitti:

        Taitaa olla kateutta.. Hei jos joku on tuntenut UKK:n niin kyllä mäkin olisin ylpeä siitä. Ei toi yp mun mielestä ratsasta saavutuksilla, provo on provoa. Ja anopista en tiedä mitään muuta kun on vissiin kesähankolainen. mutta miksi ei saisi kommentoida hangon asioita. tuntuu että sulla on jotain henkkoht näitä vastaan? Häpeä sä kuule ittees

        Toki saa olla ylpeä merkkihenkilöiden tuntemisesta, jos siitä itselleen jotain lisäarvoa tai nostetta saa. Tosin samalla kaavalla ajateltuna minäkin voin olla ylpeä, koska tunnen entisen Miss Universumin velipojan. Polveudun itse tunnetusta runoilijasta ja tuttavapiiriini kuuluu muusikoita ja urheilijoita. Tästä kaikesta johtuen voi minuakin varmasti kadehtia, koska johtopäätöksenä yhteyksistäni olen siis itsekin kaunis, kirjallisesti lahjakas, musikaalinen ja urheilullinen? Kaikki ryhmien jäsenet voivat ihan vapaasti kommentoida Hangon asioita eikä minulla ole mitään henkilökohtaista itselleni tuntemattomia henkilöitä vastaan. Kateuskortin muuten heittävät pöytään jokerina yleensä sellaiset, joilla muut kortit ovat jokseenkin vähissä. Ihan mielelläni kuulisin mikä on se asia mistä mahdollisesti olisin kateellinen. Alatyylisestä kielenkäyöstä?


    • MahdollinenPaluumuuttaja

      Hanko unfiltered? Suljettu ryhmä, jonka kuvauksessa on maininta siitä, että "Ne jotka ovat liittyneet tänne stalkkaamaan tai muuten vaan kyräilemään edustavat silti ryhmän arvoja ja sanomaa". Inka-ylläpitäjä, liittyessään ei voi tietää mitkä ne arvot ja sanoma ovat, joten kun kumminkin tämän luet niin voisitko avata niitä arvoja ja sanomaa vähän enemmän, jotta mahdollinen ryhmän jäsenyyttä hakeva tietää mihin arvoihin sitoutuu liittyessään? Tämä ei selvinnyt ryhmän kuvauksesta, ryhmän säännöistä eikä kansikuvasta. Terkkuja Hankoon!

      • skappa

        Lue säännöt ennenkuin liityt. tv. vanha skappari


    • Ukillaonsaari

      Mihinhän he ovat kadonneet? Bittiavaruuteen tutkimaan anonyymien viestejä että kuka on kuka. Sitten voikin uhata polttaa talot.

      • aeio

        Eiköhän ne taas aktivoidu perjantai-tai lauantai-iltana,kun korkki aukeaa.


      • hannea

        Onks ne jotain spurguja?


    • janiholo

      Toi Inga on aika asia muija, kestää vittuilun aika hyvin ja näköjään on kaikkien huulilla.

    • Anonyymi

      Sitä vaan että kun mainostavat tehneensä paljon hankolaisten hyväksi niin tietääkö joku että mitä??

      • Anonyymi

        Ei tietääkseni mitään. Odotellaan mikä levy heillä seuraavaksi jää päälle :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietääkseni mitään. Odotellaan mikä levy heillä seuraavaksi jää päälle :D

        Tainnut lähtee taasen levy soimaan. On vissiin hakenu lonkeroo kaupast ja taas rupee vituttaa kaikki ja kaikkee. Hienosti uhriutuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tainnut lähtee taasen levy soimaan. On vissiin hakenu lonkeroo kaupast ja taas rupee vituttaa kaikki ja kaikkee. Hienosti uhriutuu.

        Joo, surullinen tapaus.
        Hirveä räkytys kirosanoilla höystettynä, takertuminen jokaiseen poikkipuoliseen sanaan ja jos joku on samaa mieltä, takertuu siihenkin.


    • Anonyymi

      mainostaa vai?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe