PYHÄPROFEETTA ON STALKKERI

tuhotaanprofeetta

Ilmestyi vuoden alusa nimimerkillä Luciferian tuhoamaan gang stalking -keskustelua ja silppuamaan käsitteen palasiksi, jotta kokonaiskäsitys siitä, että on kyse organisoidusta, ylhäältäpäin masinoidusta joukkovainosta hämärtyisi.

Ensin useampi ihminen kirjoitti samalla nimimerkillä.

On joutunut vaihtamaan nimimerkkiä.

Kun muut ihmiset lakkasivat kirjoittamasta viestejä, hävisi tämä stalkkerikin. Heti kun alettiin kirjoittaa, palasi tuhoamaan asiaviestit

MITÄ TEHTÄISIIN?

24

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PyhäProfeetta1

      "Kun muut ihmiset lakkasivat kirjoittamasta viestejä, hävisi tämä stalkkerikin. Heti kun alettiin kirjoittaa, palasi tuhoamaan asiaviestit"

      Asiaviestit? Tarkoitat kai 'asiaviestit'.

      • terkutbanaanilta

        PyhäProfeetta on stalkkeri.


      • PyhäProfeetta1
        terkutbanaanilta kirjoitti:

        PyhäProfeetta on stalkkeri.

        Olet kuin banaani, et muutu miksikään.


      • Tarkoittanet "asiaviestit".


    • onko.lääkkeet.hukassa

      Tää on vähän liian läpinäkyvää, aloittaa ketju jossa kiistelet itsesi kanssa.

    • sulanutmuovi

      Tämä PyhäProfeetta hallitsee tätä ketjua.

      Olisiko ehdotuksia, minne vertaistukikeskustelua haluavat voisivat siirtyä.

      • onko.vaikeaa

        Mites olisi vaikkapa sinne Vertaistuki -palstalle?

        Menkää sinne kaikki.


      • sulanutmuovi

        On se vaikeaa, kun sellaista suolessa ei ole.

        Peacepinkin suljetun Suomi-ryhmän. minne pitää rekisteröityä,ptäsi sellainen olla, mutta ei ole. Siellä on koko ajan stalkkereitakin kirjoittelemassa ja vielä useampiai kyttäämässä ja lukemassa.


      • etsivä.löytää
        sulanutmuovi kirjoitti:

        On se vaikeaa, kun sellaista suolessa ei ole.

        Peacepinkin suljetun Suomi-ryhmän. minne pitää rekisteröityä,ptäsi sellainen olla, mutta ei ole. Siellä on koko ajan stalkkereitakin kirjoittelemassa ja vielä useampiai kyttäämässä ja lukemassa.

        Onks tää taas Mandelaa?

        Sivun vasemmassa laidassa sinisen lootan "Aihealueet"alapuolella on "Etsi aihealuetta", kirjoita siihen "vertaistuki", sen alapuolelle ilmestyy palstan nimi, klikkaa sitä ja mene sinne keskustelemaan.

        Olkoon että se on "Terveys > Päihteet ja riippuvuudet > Vertaistuki"; mutta uskoisin että se silti on nimenomaan oikea paikka; päihteissähän sitä pääosa kirjoittajista on.


      • sdsdsddsdds
        sulanutmuovi kirjoitti:

        On se vaikeaa, kun sellaista suolessa ei ole.

        Peacepinkin suljetun Suomi-ryhmän. minne pitää rekisteröityä,ptäsi sellainen olla, mutta ei ole. Siellä on koko ajan stalkkereitakin kirjoittelemassa ja vielä useampiai kyttäämässä ja lukemassa.

        pacepinkkiin en saa tiliä tehtyä


      • PyhäProfeetta1
        sdsdsddsdds kirjoitti:

        pacepinkkiin en saa tiliä tehtyä

        Et ole ainoa, pyysin ohjeistusta useita kertoja tällä palstalla. Eli tilanne oli se, että joku tuli palstalle sanomaan, että hei liity peace pinkkin suomen jaokseen. En mielestäni ole huono täyttelemään kaavakkeita yms. netissä, silti en onnistunut liittymään peace pinkin suomen jaokseen.


        Jos onnistut missiossa, laita ohjeistus tälle palstalle otsikolla 'NÄIN LIITTYT PEACE PINKIN SUOMENJAOKSEEN'.


        Tuntuu siltä, että SKE on ainoa, joka pitää oikeasti vainottujen puolia ja ajaa oikeudenmukaisempaa yhteiskuntaa: he vaativat mm. perustuslakituomioistuinta. Oneksi SKE:hen liittyminen on helppoa:

        https://suomenkansaensin.fi/jasenyys/


    • tyhmäbanaani

      Olen jo talvella ihmetellyt, mikä täm trolli on, stalkkeriko ihan.

    • riksunbanaani

      Täytyy nostaa, ettei totuus unohdu.

    • MustaKissaNurkassa

      Profeetta on ainakin henkisesti sairas yksilö todisteiden valossa.

      • Pyhäprofeetta1

      • Eimegamesettäjä

        PyhäProfeetta1
        7.9.2018 10:16
        ''Ei niin, koska Marco oli hengästynyt ja näin ollen sanojen välillä oli taukoja, joten sanottua asiaa eivät katkokset sotkeneet.''

        Pyhäprofeetta1
        8.9.2018 16:24
        ''No mutta kun videopätkä selvästi vain pätkii, mikä on tyypillistä Tuben videoissa. Ei siitä ole mitään leikattu pois, ainakaan minun mielestäni!!!''

        Mistä voit tietää että katkoksen kohdalla on vain väittäämääsi hengitystä eikä puhetta?
        Tämän tiedon voi mielestäni tietää ainoastaan henkilö joka on nähnyt alkuperäisen leikkaamattoman version. Sinullahan on muutenkin hyvin tiedossa milloin Marcon henkilökohtaiset sivut on auki ja mille palvelimelle hän on niitä tarjonnut. Kuten tiedät myös etten ole ollut Marcoon yhteydessä henkilökohtaisesti. Senkin tiedon luulisi tietävän ainoastaan Marco itse.

        Voisin jopa luulla? Kiivaan puolustamisesi, Sken asiat hyvin tietävänä, sinun kuuluvan S ensuroi K aiken E nsin SensuuriOsastoon?

        En halua avata rikollisten ja megamesettäjien suosimia prepaid liittymiä. Ja henkilökohtaisesta tai työnumerosta soittaessa olisivat henkilötietoni, sähköpostini ja kuvani hyvin pian yleisessä jakelussa.


    • assasasasas

      peacepinkkiin kirjautuminen onnistui ohjeita seuraten ja gmailia sähköpostina käyttäen.Aikaisemmin on ollut vaikeuksia ja siksi kai siellä on aika vähän porukkaa.Nyt kaikki stalkatut sinne ja voi se jumalan lapsikin tulla

      • PyhäProfeetta1

        Laitapa ihan yksityiskohtaiset ohjeet. Tyyliin:


        Mene sivulle: https://suomenkansaensin.fi/

        Valitse kohta Jäsenyys: https://suomenkansaensin.fi/jasenyys/

        Ja lopuksi täytä lomake ja lähetä se.

        Eli tällaisia ohjeita monikin palstalainen on kaivannut peace pinkkiin liittymisestä. Käytin esimerkkinä SKE:n sivustoa, koska SKE on harvoja puolueita, joka taistelee oikeaa vainoamista vastaan, eikä mitään mielikuvitus rasismia. Peace pink on toinen järjestö, jonka väitetään taistelevan oikeaa vainoa vastaan: ei mitään mielikuvitus rasismia.


      • dssdsdsdaas
        PyhäProfeetta1 kirjoitti:

        Laitapa ihan yksityiskohtaiset ohjeet. Tyyliin:


        Mene sivulle: https://suomenkansaensin.fi/

        Valitse kohta Jäsenyys: https://suomenkansaensin.fi/jasenyys/

        Ja lopuksi täytä lomake ja lähetä se.

        Eli tällaisia ohjeita monikin palstalainen on kaivannut peace pinkkiin liittymisestä. Käytin esimerkkinä SKE:n sivustoa, koska SKE on harvoja puolueita, joka taistelee oikeaa vainoamista vastaan, eikä mitään mielikuvitus rasismia. Peace pink on toinen järjestö, jonka väitetään taistelevan oikeaa vainoa vastaan: ei mitään mielikuvitus rasismia.

        avainsana tais olla gmail tai sitten se on muuten alkanut toimia.Energiaa ei riitä stalkkaukselta


      • honey.pot.paljastui
        PyhäProfeetta1 kirjoitti:

        Laitapa ihan yksityiskohtaiset ohjeet. Tyyliin:


        Mene sivulle: https://suomenkansaensin.fi/

        Valitse kohta Jäsenyys: https://suomenkansaensin.fi/jasenyys/

        Ja lopuksi täytä lomake ja lähetä se.

        Eli tällaisia ohjeita monikin palstalainen on kaivannut peace pinkkiin liittymisestä. Käytin esimerkkinä SKE:n sivustoa, koska SKE on harvoja puolueita, joka taistelee oikeaa vainoamista vastaan, eikä mitään mielikuvitus rasismia. Peace pink on toinen järjestö, jonka väitetään taistelevan oikeaa vainoa vastaan: ei mitään mielikuvitus rasismia.

        Muistakaa antaa oikeat henkilötiedot niin tämäkin taho tietää ketä olette, ja missä asutte, ja mitä ajattelette.


      • PyhäProfeetta1
        dssdsdsdaas kirjoitti:

        avainsana tais olla gmail tai sitten se on muuten alkanut toimia.Energiaa ei riitä stalkkaukselta

        "avainsana tais olla gmail tai sitten se on muuten alkanut toimia.Energiaa ei riitä stalkkaukselta "

        Juurikin niin, viimeksi vietin tunnin verran turhaan sivustolla, kun suomen peacepinkiin oli mukamas niin "helppo" liittyä.


      • dsdswew
        PyhäProfeetta1 kirjoitti:

        "avainsana tais olla gmail tai sitten se on muuten alkanut toimia.Energiaa ei riitä stalkkaukselta "

        Juurikin niin, viimeksi vietin tunnin verran turhaan sivustolla, kun suomen peacepinkiin oli mukamas niin "helppo" liittyä.

        Jumala on rankaissut sua


    • LuciferinYstävä

      Pyhäprofeetta sentään yrittää saada teitä järkiinne säteilyttämisestä, vaikka totuutta tuntemassaan filosofiassaan ei tiedä.

      Moniulotteiset hyökkäykset ovat totta, tavallisia ihmisiä säteilyaseilla pommittavat viranomaiset eivät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe