Kamuttaja ostelee asuntoa Lieksasta

Välittäjä

Nyt on varma kuumma tieto. Kamuttaja on ostelemassa asuntoa Lieksasta jotain omakotitaloa tai vastaavaa jotain mistä pääsee Pieliselle. Muuttaa ainakin kesiksi ja osin talviksikin tänne. Sen tyttö tulee miehineen katsastamaan tarjottuja vaihtoehtoja. Tieto on varma.

49

1178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyyvvää

      Tervetuloa tutustumaan Lieksan tarjontaan. Alueella on monta ehdot täyttävää taloa .myynnissä kuten myös minun kotimökki.

    • hyvä.juttu.jos.tulee

      Me tarvitaan rikkaita eläkeläisiä Lieksaan joten eikun tervetuloa vaan Kamuttaja.

    • Eetlaa

      Mistä tiedät sen olevan Kamuttaja?

      • Välittäjä

        Olen seurannut hänen kirjoituksiaan ja nyt puhunut puhelimessa. Vähemmän taitaa olla Espoosta tulossa noin 80 v ikäisiä sivistyneitä tyyppejä joilla ei raha tee kiusaa jos sopiva paikka löytyy.


    • Oltava.tosi.hölmö

      Ja sinä hölmö julkaiset luottamuksellista tietoa täällä. Luuletko että hän oikeasti seuraa mitä täällä kirjoitellaan.

    • Ei.tänne

      Kamuttajan on paras pysyä poissa täältä muuten ei ole mikään pikku juttu se mitä siitä seuraa

    • liekarasse

      Onkohan Lieksaan koskaan tullut ainoatakaan nk. paluumuuttajaa. Ei tullut ennen somppuinvaasiota ja nyt vielä vähemmän.

      • Etkö.tiennyt

        Hienossa uudessa kerrostalossa on useita.


    • runsaasti.paluumuuttajia

      Kotikadulleni muutti pari viikkoa sitten paluumuuttajapariskunta. Myös entisiä koulukavereita on muuttanut maailmalta takaisin kotikonnulleen Lieksaan eläkepäiviä viettämään.

      • enmennylankaanmie

        Vaan ei mene monta vuotta kun katuvat paluutaan. Ja huono on saaha sitä halvalla Lieksasta hankittua asuntoa kellekkään kaupaksi.😀


      • tänne.jäävät
        enmennylankaanmie kirjoitti:

        Vaan ei mene monta vuotta kun katuvat paluutaan. Ja huono on saaha sitä halvalla Lieksasta hankittua asuntoa kellekkään kaupaksi.😀

        Joillakin menee enemmän aikaa ja toisilla vähemmän kun joutuvat kotiseuden hautausmaalle mullan alle. Hautausmaitakin on Lieksassa useita, riippuen siitä miltä kylältä on kotoisin. Tuskinpa kukaan palaa enää ruuhkasuomeen kun on päässyt sieltä vihdoin pois!


    • kui.o

      Kerro Kamuttaja pitääkö huhu paikkansa v<ai onk turhaa löpinää.

    • Miksei kukaan ole kertonut minulle, vaan joudun lukemaan sen täältä.
      Vai sellaista minä olen touhunnut viime aikoina.

      • Kyllä se joillekin on piikki lihassa tuo Kamuttaja, naapurikaupungin mies. Oikein huvittaa minkä työmäärän joku käyttää henkilöllisyyden selvittämiseen. Eipä taida onnistua. Vantaakin on muuten hyvä paikka asua, Lieksaan en minäkään muuta enää.


      • Unibanco_

        Se on kuules kamuttaja sellaista tämä ihmisen elämä ettei sitä itse enää muista eli tiedä eli ymmärrä mitä kaikkea on tullut ja tulee tehtyä kun vanhuuden höperyys iskee yllättäen ja pyytämättä!
        Noin on käynyt sinunkin kohdallasi kun menet ja tietämättäsi ostelet asuntoja ties miten monista muistakin paikoista kun Lieksasta. Siinäpä se sitten joskus aikoinaan tuleva sukupolvi yllättyy , mutta saavatpa viimein ihmettelylleen selityksen mihin olet ne kaikki miljoonasi tuhlannut..


      • Unibanco_ kirjoitti:

        Se on kuules kamuttaja sellaista tämä ihmisen elämä ettei sitä itse enää muista eli tiedä eli ymmärrä mitä kaikkea on tullut ja tulee tehtyä kun vanhuuden höperyys iskee yllättäen ja pyytämättä!
        Noin on käynyt sinunkin kohdallasi kun menet ja tietämättäsi ostelet asuntoja ties miten monista muistakin paikoista kun Lieksasta. Siinäpä se sitten joskus aikoinaan tuleva sukupolvi yllättyy , mutta saavatpa viimein ihmettelylleen selityksen mihin olet ne kaikki miljoonasi tuhlannut..

        Niin on tainnut käydä.
        Olenkin ihmetellyt minne ne miljoonat ovat alkaneet kadota.
        Se tuo ikä näköjään teettä kaikenlaista.


      • Unibanco_
        kamuttaja kirjoitti:

        Niin on tainnut käydä.
        Olenkin ihmetellyt minne ne miljoonat ovat alkaneet kadota.
        Se tuo ikä näköjään teettä kaikenlaista.

        Jos yhtään lohduttaa, niin minulla on vastaavanlainen ongelma: Rahat joita uskoni mukaan pitäisi olla, ei kuitenkaan ole, joten ilmeisestikin ne on sijoitettu muualle. Nyt kun vielä tietäisin mihin.
        Ehkäpä tämäkin salaisuus paljastuu joku päivä S24 -palstan erikoisasiantutijoiden toimesta.


    • eivät.kiinnosta

      Olen vieraillut tuttavieni luona sekä Vantaalla että Espoossa. Kumpikaan ei vaikuta kaupungilta kun niissä ei ole vilkasta keskustaa kuten kaupungeissa yleensä. Tikkurilan asemanseutu vaikuttaa hieman keskustalta, mutta siinä se sitten onkin. Ympäristössä on vain asumalähiöitä. En muuttaisi Hakunilaan tai Koivukylään, jotka ovat tulleet tutuiksi. Ja tietenkin Vantaan lentoasema on ollut välietappinani.
      No, onhan Espoon Otaniemessä entinen Teknillinen korkeakoulu, jossa tuli hieman opiskelutakin muinoin.

      • Äijän.kenttura

        Et ole opiskellut Otaniemessä, jos olisit niin et tekisi noin monta viehettä noin lyhyessä tekstissä.


      • olet.täyss.juntti

        Noin heikolla oikeinkirjoituksella et olisi ikinä selvinnyt ylioppilaskirjoituksista. Sinä olet vaan Kamuttajalle kateellinen valehtelija.


      • eivät.kiinnosta
        Äijän.kenttura kirjoitti:

        Et ole opiskellut Otaniemessä, jos olisit niin et tekisi noin monta viehettä noin lyhyessä tekstissä.

        Todellakin yhden rivin kirjoituksessasi on monta kielioppivirhettä. Minulla ei ollut yhtään.


      • oikoluku.ei.aina.pelaa
        eivät.kiinnosta kirjoitti:

        Todellakin yhden rivin kirjoituksessasi on monta kielioppivirhettä. Minulla ei ollut yhtään.

        Nyt kyllä oikolukuohjelmaan luotat liikaa.


      • jekura
        eivät.kiinnosta kirjoitti:

        Todellakin yhden rivin kirjoituksessasi on monta kielioppivirhettä. Minulla ei ollut yhtään.

        Mitä tarkoittaa "opiskelutakin"? Niin että mitä sinä siellä teit. Kirjoita ensi kerralla suomeksi mitä aiot valehdella.


      • jekura kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa "opiskelutakin"? Niin että mitä sinä siellä teit. Kirjoita ensi kerralla suomeksi mitä aiot valehdella.

        Taitaa olla sitä tekniikan kapulakieltä.


    • olen.tätä.mieltä

      Se on niin, että omaa tekstiään kun lukee, niin virheet jää huomaamatta paljon helpommin kuin toisen tekstistä. On ikään kuin sokea omille virheilleen.

    • Huhta.Laurasaari

      Niin se on. Esimerkiksi plagioidessaan toisen henkilön tekemää gradua, on vaikea huomata kirjoitusvirheet. Ne siirtyvät suoraan omaan graduun sellaisenaan.

    • kävin.mansessa

      En usko täällä kirjoittelevan ketään Otaniemen läpi käynyttä.

    • Olen kamuttajan suhteen aina ajatellut sillä tavalla, että ei hänen millään tavalla tarvitse haluamattaan asuntoa ostaa Lieksasta. Koska hänellähän on aivan oma ”luola”, ja jokikin Lieksassa.

      Naamioitumisessa on monimuotoista elämän kaikenlaista mekaniikkaa ja muuta. Hyvyyttä on, ja pahuutta. Kirkkautta ja sitä vastaan pilvisiä aikoja, jotta ette aurinkoa silmillenne aina, paatokseen asti saisi tai näe. Pimeyden jälkeen kirkkaus on sokaiseva. Kirkkaudesta taas, pimeään huoneeseen tullessamme, silmät jäävät edelliseen kirkkauteen. Järki ja silmät sitten tätä käsittelevät;)
      Huvittavaa, että ihminen on ymmärryksessään niin pieni. Yrittää nyt sitten maapalloa repiä kappaleiksi.

      Yksittäiset maat nyt repivät tuntojaan, vaaleissa ja tulevissa muissa tuoksinoissa.
      Olkaamme kuitenkin laivapoikia ja prinsessoja. Asukaa hyvin, omissa kodeissanne. Antakaa annetulle elämällenne arvo. Oma antakaa itsellenne ja arvo toisille kuuluva.

      Seuraava ei ole mikään kevennys. Se on.
      https://www.youtube.com/watch?v=k0v2i3d5z-U

      • Siellä joella (Jumalanjoki) minä soutelen ja laulelen Hoi laari laari laa.


    • Kamuttaja näkyi tänä iltana lyhdyn valossa pyörittävän isoja kiviä Piiroslouhen suuaukolta,sinne näemmä muuttaa.

      • No nyt sinä onneton paljastit uuden asuntoni, kohta on nimikirjoitusten kerjääjiä luolan suuaukko täynnä.
        Muuttokuorma tulee seuraavan täydenkuun aikana.


    • Kurapuro

      Terve Kamuttaja ,muuta vaan tänne,perustetaan valehtelijoiden kerho ja kirjoitellaan 24 mitä mieleen milloinkin juolahtaa, en ole varma osaanko nyt oikein
      kirjoittaa kansakoulu pohjalla,mutta pilkun viilaajia on maailma syrjällään ota yhteyttä kun löydät asunnon täältä tarjolla niitä kyllä on.Hyvää syksyn jatkoa sulle.

      • Jos joskus jostain syystä tulisin Lieksaan, niin eiköhän tavata.


    • Välittäjä

      Viikonloppuna kävi ja katsottiin kolmea paikkaa. Kovasti ottivat kuvia ja tietoja. Ei halua lähelle keskustaa.

      • pikkutila

        Mistäpäin kävi katsomassa. Meillä olisi perikunnalla Pielisen rannalla pientila tosi halvalla myynnissä. Olis vähän keskustasta pohjoiseen.


      • Protestimökinpoka
        pikkutila kirjoitti:

        Mistäpäin kävi katsomassa. Meillä olisi perikunnalla Pielisen rannalla pientila tosi halvalla myynnissä. Olis vähän keskustasta pohjoiseen.

        Kerro hieman enemmän alkoi kiinnostaa.


      • Protestimökinpoka kirjoitti:

        Kerro hieman enemmän alkoi kiinnostaa.

        Katsos tuota, nimimerkkivaras.
        Mitä iloa sinä tuollaisesta saat?


      • Protestimökinpoika
        kamuttaja kirjoitti:

        Katsos tuota, nimimerkkivaras.
        Mitä iloa sinä tuollaisesta saat?

        Mistä niin päättelet että olisin varas se olen minä joka en viitsinyt rekata nyt itseäni kuten tavallisesti,


      • Proteesimökinpoka
        Protestimökinpoika kirjoitti:

        Mistä niin päättelet että olisin varas se olen minä joka en viitsinyt rekata nyt itseäni kuten tavallisesti,

        Joo, nimimerkkisihän ei olekaan rotestimökinpoika. Vaan taitaa olla jokin Porotestimökinpoika.


      • Joku yrittää laittaa sanoja suuhuni, älkää uskoko.


      • vanaha.ukko
        rotestimökinpoika kirjoitti:

        Joku yrittää laittaa sanoja suuhuni, älkää uskoko.

        Ei kukkaan täysjärkinen usko on tuo ihme rosvo vie toisen nimimerkin.


      • rotestimökinpoika kirjoitti:

        Joku yrittää laittaa sanoja suuhuni, älkää uskoko.

        Johan tuon näkee vaikka otsallaan, ettei ole kyse sinun kirjoituksesta.
        Tämä joka on ihastunut meihin rekisteröityihin, on taas aktivoitunut.


    • Protestimökinpoika

      Olen oikeesti vähä lieksalainen

      • Niin taidat olla.


      • Diplomiinsinööri
        kamuttaja kirjoitti:

        Niin taidat olla.

        Ja sinä olet Lieksan suurin valehtelijja


      • Diplomiinsinööri kirjoitti:

        Ja sinä olet Lieksan suurin valehtelijja

        Sinä olet harvinaisen lukenut henkilö, nykyisen koulutuksesi lisäksi "linmoloki" (mikähän sekin on), eversti, hissanmaikk, ja mitä kaikkea löytyneekään.


      • lieka.suvakki
        kamuttaja kirjoitti:

        Sinä olet harvinaisen lukenut henkilö, nykyisen koulutuksesi lisäksi "linmoloki" (mikähän sekin on), eversti, hissanmaikk, ja mitä kaikkea löytyneekään.

        Taitaa olla liekarasse tosiasiassa


    • ole.kerrankin.rehellinen

      Miksi sinä kamuttja oikein tänne änkeet on meillä huumehörhöjä jo tarpeeksi omastakin takaa.

      • senni.hörhäke

        nii jos huumehörhöistä puhutaan niin siä olet pahinta laatua


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      287
      6701
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2092
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1541
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1351
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1107
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1053
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      307
      928
    8. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      767
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      763
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      44
      745
    Aihe