Tuulipukukansa ei diggaa Natosta!

Arska_

Suomalainen tuulipukukansa: Pirret, Hansut, Reiskat ja Arskat ovat kantapään kautta oppineet elämään Venäjän naapurissa. Muodostaneet siellä parisuhteensa ja liittonsa, kasvattaneet kakarana kunnon SAK-duunareiksi Suomi-Neuvostoliitto-Seuran ja ammattiliiton hengessä.
Turha tälle porukalle taskuliina-pukumiesten on tulla kertomaan Nato-optiosta ja länsimaisesta kulttuuriperinnöstä.
Reiska tai Arska korkkaa keppanan ja laittaa firman pajalla hitsattuun rosterigrilliin hiillosmakkarat kypsymään ja kasettimankasta Alla Pugatsovan miljoona ruusua soimaan. Ja tuumii: Vitut mihinkään Natoon mennä!

18

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PaskaKalinka

      Ole sinä ryssä hiljaa ihmisten ilmoilla!

      Katsos Venäjästä ei tykkää KUKAAN joten vieraisiin pöytiin huutelun sijaan mene veivaamaan Ladaasi ja kuokkimaan kaalimaatasi.

      ME täällä Suomessa tulemme erinomaisesti toimeen ilman sinua ja ’ystävällisiä neuvojasi’.

      Tyhmä ryssä!

      • Huomio-

        Aloittaja on suomalainen duunari. Ei ryssä!


      • 8hg

        Tunge se taskuliinasi aunukseen!


      • PaskaKalinka
        Huomio- kirjoitti:

        Aloittaja on suomalainen duunari. Ei ryssä!

        Aloittaja oli kaalimaan trolli!

        Tätä Neuvostoliitto - YYA - Kekkonen - SAK - höttöä käyttää tyylikeinona esimerkiksi trolli Raksa-Rane :)

        Lapsellista ja läpinäkyvää.


    • 98797

      NATO-trollit huutavat: "Ottakaa varas kiinni!"

      • TurhaYritys

        Ei ketään tarvitse ottaa kiinni, mutta trollin tunnistaa jo kaukaa:-D vai kuunnellaan me Pugatsovaa.... HeHe


    • Tutkimuksesta

      Suomalaiset suhtautuvat tutkimusten mukaan verrattain myönteisesti Naton kanssa tehtävään yhteistyöhön.

      Puolustusministeriön alaisen Maanpuolustustiedotuksen suunnittelukunnan marraskuussa 2017 julkaiseman kyselytutkimuksen tuloksen mukaan sotilaalliseen yhteistyöhön Naton kanssa suhtautuu myönteisesti 61 prosenttia ja kielteisesti 32 prosenttia kyselyyn vastanneista.

      Myönteisesti suhtautuvien osuus on pienessä kasvussa edelliseen tutkimukseen verrattuna.

      https://defmin.fi/tehtavat_ja_toiminta/viestinta/maanpuolustustiedotuksen_suunnittelukunta_mts

    • Sepi.56

      Täällä postaavat tiltut ovat venäjän palkkaamia vihollisia. Nämä viholliset pitää kiinnisaadessa viedä tuomiolle.

      Nämä viholliset sotivat Suomen valtiota vastaan.

      Ps. Venäjä toimii vastaavasti. Tappaa vihollisensa.

      • lukutaidoton_tankkaaja

        Käräjillä tavataan.


      • JoBäckman
        lukutaidoton_tankkaaja kirjoitti:

        Käräjillä tavataan.

        Käräjille juuri maanpetturit kuuluvatkin..


    • Valmetin.rynkky

      Oikein. YYA-Suomi oli menestystarina, jossa Natomaat eivät käyneet menemässä konkurssiin kakattuaan ensin maisemat.

      KANUKIT GO HOME! Ja vittu pysykää siellä!!

      • OnneksiOnOhi

        YYA-Suomi ei ollut mikään menestystarina vaan kansallinen alennustila, joka huipentui vuoden 1974 poikkeuslakiin!


    • latvialainen-kappale

      On aika pahasti aloittajan kevyen musiikin tietämys kateissa! 'Miljoona ruusua' ei TODELLAKAAN ole Alla Pugatsovan kappale.'
      Miljoona ruusua on alun perin nimeltään 'Davaja Maria* jonka on säveltänyt LATVIAN kevyen musiikin hittigeneraattori RAIMONDS PAULS.
      Niin ikään LATVIALAINEN AIJA KUKULE lauloi sen LATVIAKSI ensimmäisen kerran vuonna 1981 LATVIAN tv:n Mikrofons-laulukilpailussa.
      Niin kuin paljon muutakin ja muuallakin kappale vohkittiin äkkiä russki-Pugatsovan laulettavaksi.
      Latvia oli silloin pakkoliitetty Neuvostoliittoon, mutta nythän se on ollut jo vuosia natomaa.
      Mutta antakaamme Aijan laulaa:
      https://www.youtube.com/watch?v=9sCHqgx4XPs

    • Suomalaiset ryssäfobiikot tuntevat alemmuuden tuntunteita venäläsiä ja Venäjää kohtaan!

      • JoBäckman

        Oliko tuo nyt se kukuluisa ansa?


      • JoBäckman

        Sinäkö se bäckmannia olet esittänyt..?

        Ansasassa?


    • Jausoissaan

      Puolet natokannattajista luulee, että Naton jokin uusi huume. Siitä sen kannatus kumpuaa.

      • JoBäckman

        Sittenkin tuossa olisi eroa, kun Venäjää kannatetaan vain ja ainoastaan huumehöyryissä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe