Voi jeesus mitä paskaa, ainaista höpinää!
4 idioottia A-Studiossa
9
291
Vastaukset
- Hfkfh
Suomen merkittävin ajattelija ja älykkö on Jussi Halla-aho
- miksivitsailet
Vitsailetko tarkoituksella?
- hyijjjmlta
Jotain ajattelijoitako siellä muka valittiin, Ahtisaarta ja Haloskaa näytettiin!
Vaihtui kanava nopeaan.- sivusta
YHTEISKUNNAN ELÄTIT LAULAA YHTEIKUNNALLE SUOTUSIA LAULUJA MISTÄ LEIVÄN SAAVAT ,pakko syöttöä demari mielistelyä kansalle joka on oppinut ajatelemaan itsenäisesti ,eli 60 luvun potaskaa syötetään ihmisille ,
- Eiollutsananhelinää
Harvinaisen asiallista keskustelua.
Persut saivat korvilleen ja ihan syystä. - H.A
Noista ajattelija ehdokkaista vain Pentti Linkola ansaitsee tuon avonimen. Ei varmaankaan nauti toimittajien tai kansan yleistä arvostusta... mutta hän on oikeassa.
Suomessa pääsee ajattelijaksi jopa Sixten korkman, jonka yksikään talousprognoosi ei ole osunut oikeaan, kunhan pääsee Yle:n keskusteluohjelmiin. Yle nosti Li Anderssonin poliittiselle uralle, vaikka ei ole kuin kaljakuppiloissa örveltävä häirikkö. Samaa luokkaa kuin Arhimäki.
Toinen on talutettava, kun toinen joudutaan kantamaan.Ylellä on huuhaa porukkaa, nyt ne nimittävät pakolaisiakin emigranteiksi, ja Suomen kärki ajattelija on ilmanmuuta Pentti Linkola, hän ajattelee ajatuksensa itse eikä keidenkään mielipiteiden mukaan, kuten nämä Sixtenit!
Late Lapista. SSSS Ry!- SanctaSimpicitas
Sattuuko ajattelu, jos siihen ei ole tottunut?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11410165
- 524970
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422161Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261874
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131551Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31961Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54957Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31932