Kauno Mannosen kirja Uuden ajan Kalevala-avain?
Sen mukaan suomi on koodi-kieltä kuten ITSEKKYYS= ITSE.KYYS Ihminen on pahempi kuin käärme itsekyydessään jne
Jatkoin päätelmiäni näin. ONNI= ON.NI Jokin on niin eikä voi muuksi sitä muuttaa. Onnea ei kannata tavoitella koska onni on jo tässä hetkessä.
Entä mistä on tullut sanahirviö SUUNNITELMALLISUUS. Olisiko SUUN. ITEL MALLI. UUS Eli kun suullasi asetat itsellesi tavoitteen ja mallin,siitä ei mitään hyvää seuraa. Koska kohtalo on päättänyt kaiken toisin ja homma kusee täysin.
Ottakaa kantaa.
Kiinnostaako muita
yksissarvinen
0
191
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.631969Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt281546- 991102
- 45840
- 87783
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21632- 29610
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56538- 31533
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,120500