Nordea-pankki alkaa suosia mobiilipankkinsa käyttäjiä verkkopankin käyttäjien kustannuksella. Heinäkuun alussa voimaan tuleva uusi hinnoittelu tarkoittaa sitä, että mobiilikäyttäjät pääsevät Nordeassa reilusti halvemmalla kuin verkkopankkia käyttävät asiakkaat. Kilpailijat S-pankki ja OP eivät seuraa Nordean esimerkkiä, Kauppalehti kertoo.
Nordea kertoi äskettäin muuttavansa hinnoitteluaan ja kannustavansa asiakkaitaan käyttämään mobiilipankkia. Jatkossa Nordean peruspalvelupaketti maksaa verkkopankin käyttäjälle 7,5 euroa kuukaudessa. Mobiilipankin käyttäjä maksaa palveluista 3,5 euroa vähemmän eli neljä euroa kuussa.
Taidanpa vaihtaa pankkia! Ei näin voi eriarvoistaa asiakkaitaan!
Nordean etiikkaa!
2
168
Vastaukset
- mitäsittehäx
Jaa, no, meidän pankki ei ota mitään kuukausimaksua kun käyttää verkkopankkia. Mutta pitää olla tilillä pikkasen rahaa tai laina otettuna.
- tyytymätönasiakas
Nordean suhteen eivät säästöt tai useampi tilikään auta.
Nordea lokeroi nyt asiakkaitaan: Ylimpään kastiin kuuluvat Mobiilipankin käyttäjät, toiseen kastiin kuuluvat Verkkopankin käyttäjät ja alimpaan kastiin tiskillä asioivat asiakkaat.
Asiakaspalvelu on kääntynyt toimihenkilöiden palveluksi. Kaikki asiakkaat pakotetaan palvelemaan itse itseään 100 prosenttisesti ja sitä kutsutaan asiakkaiden kannustamiseksi.
Ilkeää ja ovelaa toimintaa, vai mitä olette mieltä? Missä on palvelualttius ja asiakkaiden arvostus!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472455
- 1761694
- 921578
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6875- 68851
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745