Kuka on valhettelija,

Jeesus-ei-salli-valhetta

1.Johanneksen kirje:
2:22 Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan.

28

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suuri-on-Jeesus

      Suoraa puhetta kaikille!

      • suurempi-on-totuus

        Miten antikristuksia on monta.


      • JohanneksenKirje

        Lapseni, viimeinen aika on käsillä. Te olette kuulleet, että on tulossa Antikristus (eli kristuksen kieltäjä), ja niin onkin nyt monia antikristuksia ilmaantunut. Tästä me tiedämme, että viimeinen aika (eli Jumalan valtakunta) on käsillä. He ovat lähtöisin meidän joukostamme, mutta he eivät olleet meidän joukkoamme. Jos he olisivat kuuluneet meihin, he olisivat pysyneet keskuudessamme. Mutta täytyihän käydä ilmi, etteivät kaikki kuulu meihin. Te taas olette Pyhältä saaneet Hengen voitelun, ja kaikilla teillä on tieto. En minä kirjoitakaan teille sen vuoksi, ettette tuntisi totuutta, vaan siksi, että te tunnette sen ja tiedätte, ettei mikään valhe ole lähtöisin totuudesta. Kuka sitten on valehtelija, ellei se, joka kieltää Jeesuksen olevan Kristus (eli messias)? Sellainen ihminen on antikristus, niin Isän kuin Pojan kieltäjä. Joka kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään, mutta joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä. Pysyköön siis teissä se, minkä jo alussa olette kuulleet. Jos se, minkä olette kuulleet alusta asti, pysyy teissä, tekin pysytte Pojassa ja Isässä. Ja tämän hän itse on meille luvannut: iankaikkisen elämän (eli teidän muistonne elää).

        Tämän olen kirjoittanut teille niistä, jotka tahtovat johtaa teitä harhaan. Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta. Hänen Henkensä opettaa teitä kaikessa ja on tosi, hänessä ei ole petosta. Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä.

        Niin, lapseni, pysykää Kristuksessa, jotta hänen ilmestyessään (eli paljastuessa tai tullessa esiin tai ilmaantuessa tai esiintyessä) voimme astua rohkeasti esiin emmekä joudu häveten väistymään hänen luotaan, kun hän saapuu. Kun tiedätte, että hän on vanhurskas (eli oikeudenmukainen), te myös käsitätte, että jokainen, joka noudattaa vanhurskautta (eli omatunnon ääntä), on syntyisin Jumalasta (huom. Jumala on rakkaus).


      • isä-ei-synnytä
        JohanneksenKirje kirjoitti:

        Lapseni, viimeinen aika on käsillä. Te olette kuulleet, että on tulossa Antikristus (eli kristuksen kieltäjä), ja niin onkin nyt monia antikristuksia ilmaantunut. Tästä me tiedämme, että viimeinen aika (eli Jumalan valtakunta) on käsillä. He ovat lähtöisin meidän joukostamme, mutta he eivät olleet meidän joukkoamme. Jos he olisivat kuuluneet meihin, he olisivat pysyneet keskuudessamme. Mutta täytyihän käydä ilmi, etteivät kaikki kuulu meihin. Te taas olette Pyhältä saaneet Hengen voitelun, ja kaikilla teillä on tieto. En minä kirjoitakaan teille sen vuoksi, ettette tuntisi totuutta, vaan siksi, että te tunnette sen ja tiedätte, ettei mikään valhe ole lähtöisin totuudesta. Kuka sitten on valehtelija, ellei se, joka kieltää Jeesuksen olevan Kristus (eli messias)? Sellainen ihminen on antikristus, niin Isän kuin Pojan kieltäjä. Joka kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään, mutta joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä. Pysyköön siis teissä se, minkä jo alussa olette kuulleet. Jos se, minkä olette kuulleet alusta asti, pysyy teissä, tekin pysytte Pojassa ja Isässä. Ja tämän hän itse on meille luvannut: iankaikkisen elämän (eli teidän muistonne elää).

        Tämän olen kirjoittanut teille niistä, jotka tahtovat johtaa teitä harhaan. Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta. Hänen Henkensä opettaa teitä kaikessa ja on tosi, hänessä ei ole petosta. Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä.

        Niin, lapseni, pysykää Kristuksessa, jotta hänen ilmestyessään (eli paljastuessa tai tullessa esiin tai ilmaantuessa tai esiintyessä) voimme astua rohkeasti esiin emmekä joudu häveten väistymään hänen luotaan, kun hän saapuu. Kun tiedätte, että hän on vanhurskas (eli oikeudenmukainen), te myös käsitätte, että jokainen, joka noudattaa vanhurskautta (eli omatunnon ääntä), on syntyisin Jumalasta (huom. Jumala on rakkaus).

        Äiti ja tytär voittaa isän ja pojan.


      • monimutkainen-oppi

    • Näin sitä uskonharha muuttaa valkoisen mustaksi ja valheesta tulee totuus.

      Ei mitään häpyä, kun jumalvalheesta on kyse.

      • uskonharhaiselle

        Gal 4:4-> Mutta kun aika oli täytetty,
        lähetti Jumala Poikansa,
        vaimosta syntyneen,
        lain alaiseksi syntyneen,

        lunastamaan lain alaiset,
        että me pääsisimme lapsen asemaan.

        Ja koska te olette lapsia,
        on Jumala lähettänyt meidän sydämeemme Poikansa Hengen,
        joka huutaa:
        "Abba! Isä!"

        Niinpä sinä et siis enää ole orja,
        vaan lapsi;
        mutta jos olet lapsi,
        olet myös perillinen Jumalan kautta.

        Mutta silloin,
        kun ette tunteneet Jumalaa,
        te palvelitte jumalia,
        jotka luonnostaan eivät jumalia ole.


    • Viehtelemätöntä

      Vaatteet on puettava.

      • nudistiranta

        Eläimetkin pukevat vaatteensa, jotta eivät häpeä.


      • Suloja
        nudistiranta kirjoitti:

        Eläimetkin pukevat vaatteensa, jotta eivät häpeä.

        Muuan mies väkijoukosta sanoi Jeesukselle: "Opettaja, sano veljelleni, että hän suostuisi perinnönjakoon." "Mitä?" kysyi Jeesus. "Onko minut pantu teidän tuomariksenne tai jakomieheksenne?" Hän sanoi heille kaikille: "Karttakaa tarkoin kaikenlaista ahneutta. Ei kukaan voi rakentaa elämäänsä omaisuuden varaan, vaikka sitä olisi kuinka paljon tahansa."

        Ja hän esitti heille vertauksen: "Oli rikas mies, joka sai maastaan hyvän sadon. Hän mietti itsekseen: 'Mitä tekisin? Minun satoni ei mahdu enää mihinkään.' Hän päätti: 'Minäpä teen näin: puran aittani ja rakennan isommat niiden sijaan. Niihin minä kerään koko satoni ja kaiken muun, mitä omistan. Sitten sanon itselleni: Kelpaa sinun elää! Sinulla on kaikkea hyvää varastossa moneksi vuodeksi. Lepää nyt, syö, juo ja nauti elämästä!' Mutta Jumala sanoi hänelle: 'Sinä hullu! Tänä yönä sinun sielusi vaaditaan sinulta takaisin. Ja kaikki, minkä olet itsellesi varannut -- kenelle se joutuu?' Näin käy sen, joka kerää rikkautta itselleen mutta jolla ei ole aarretta Jumalan luona.

        Älkää siis kootko itsellenne aarteita maan päälle. Täällä tekevät koi ja ruoste tuhojaan ja varkaat murtautuvat sisään ja varastavat. Kootkaa itsellenne aarteita taivaaseen. Siellä ei koi eikä ruoste tee tuhojaan eivätkä varkaat murtaudu sisään ja varasta. Missä on aarteesi, siellä on myös sydämesi. Kukaan ei voi palvella kahta herraa. Jos hän toista rakastaa, hän vihaa toista; jos hän toista pitää arvossa, hän halveksii toista. Te ette voi palvella sekä Jumalaa että mammonaa."

        Jeesus sanoi opetuslapsilleen: "Sen tähden minä sanon teille: älkää huolehtiko hengestänne, siitä mitä söisitte tai joisitte, älkää ruumiistanne, siitä millä sen vaatettaisitte. Eikö henki ole enemmän kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet?

        Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä, eivät ne leikkaa eivätkä kokoa varastoon, ja silti teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ja olettehan te paljon enemmän arvoisia kuin linnut! Kuka teistä voi murehtimalla lisätä elämänsä pituutta kyynäränkään vertaa? Mitä te vaatetuksesta huolehditte! Katsokaa kedon kukkia, kuinka ne nousevat maasta: eivät ne näe vaivaa eivätkä kehrää.

        Minä sanon teille: edes Salomo kaikessa loistossaan ei ollut niin vaatetettu kuin mikä tahansa niistä. Kun Jumala näin pukee kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna joutuu uuniin, niin tottahan hän teistä huolehtii, te vähäuskoiset!

        Älkää siis murehtiko: 'Mitä me nyt syömme?' tai 'Mitä me juomme?' tai 'Mistä me saamme vaatteet?' Tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne tietää kyllä, että te tarvitsette kaikkea tätä. Etsikää ennen kaikkea Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskasta tahtoaan, niin teille annetaan kaikki tämäkin. Älkää siis huolehtiko huomispäivästä, se pitää kyllä itsestään huolen. Kullekin päivälle riittävät sen omat murheet.

        Älä siis pelkää, pieni laumani. Teidän Isänne on päättänyt antaa teille valtakunnan. Myykää, mitä teillä on, ja antakaa köyhille. Hankkikaa kukkarot, jotka eivät tyhjene, kootkaa taivaisiin aarre, joka ei ehdy. Siellä ei varas pääse siihen käsiksi eikä koi tee tuhojaan. Missä on aarteenne, siellä on myös sydämenne."

        Hoqhma

        Kuulkaa! Viisaus kutsuu,
        ymmärrys korottaa äänensä.
        Kukkulan laella, tien vierellä se seisoo,
        siellä missä polut haarautuvat eri suuntiin.
        Markkinapaikoilla, tungoksen keskellä, kaupunkiin vievillä porteilla se huutaa:
        "Teitä minä kutsun, ihmiset,
        teille kaikille osoitan sanani.
        Hankkikaa viisautta, te ymmärtämättömät,
        hankkikaa tietoa, te houkat!
        Kuulkaa! Minä puhun totuuden sanoja,
        puhun ilman vilppiä, kun suuni avaan.
        Minkä kieleni tuo julki, se on kaikki totta,
        huuleni kauhistuvat jumalattomuutta.
        Minkä puhun, se pitää paikkansa,
        puheeni ei ole kieroa eikä väärää.
        Se on selkeää sille, joka ymmärtää,
        helppoa sille, joka on tavoittanut tiedon.
        Arvostakaa ohjeitani enemmän kuin hopeaa,
        tietoa enemmän kuin kalleinta kultaa,
        sillä viisaus on koralleja arvokkaampaa, mitkään aarteet eivät vedä sille vertaa.
        Minä, viisaus, viihdyn älyn seurassa,
        harkinta ja tieto ovat kumppanini.
        Joka Herraa pelkää, vihaa kaikkea pahaa.
        Ylpeyttä minä vihaan, kopeaa mieltä,
        pahoja tekoja ja vilpillistä puhetta.
        Minulta tulee ajatus, minulta sen toteutus,
        minä olen ymmärrys, minun on voima.
        Minun avullani kuninkaat hallitsevat,
        maan mahtavat säätävät oikeat lait.
        Minun avullani valtiaat pitävät valtaa,
        kansan johtajat antavat oikeat tuomiot.
        Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat,
        ne, jotka etsivät, löytävät minut.
        Minun kanssani tulevat rikkaus ja kunnia,
        ehtymätön vauraus ja suuri siunaus.
        Minun antini on parempaa kuin puhtain kulta,
        minun lahjani paremmat kuin paras hopea.
        Minä vaellan totuuden tietä,
        horjumatta minä kuljen oikeuden polkua.
        Jotka minua rakastavat, ne minä palkitsen, minä täytän heidän aittansa ja varastonsa."


    • SääntöSuomi

      Niin ja valkoiset vaatteet. Muuten ei voi olla uskossa, eiks je?

      • monta-niitä-on-ollutkin

        Aivan oikein mahdi tulee valheen kaikella voimalla..... Kasokaa Yliluonnollista ohjelma niin saatte oikean kuvan tuosta mahdista. http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=16390 -->
        Yliluonnollista - Vieraana Walid Shoebat, entinen muslimiterroristi kasvatettiin vihaamaan Israelia. Islamilaisen maailman odottaman messiaan piirteet sopivat Raamatun kuvaan Antikristuksesta.


      • monta-niitä-on-ollutkin kirjoitti:

        Aivan oikein mahdi tulee valheen kaikella voimalla..... Kasokaa Yliluonnollista ohjelma niin saatte oikean kuvan tuosta mahdista. http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=16390 -->
        Yliluonnollista - Vieraana Walid Shoebat, entinen muslimiterroristi kasvatettiin vihaamaan Israelia. Islamilaisen maailman odottaman messiaan piirteet sopivat Raamatun kuvaan Antikristuksesta.

        Walid Shoebat on kristinuskonharhaisten synnynnäiseen tapaan valehtelija, jonka menneisyys on selvitetty ja hänet valehtelijaksi havaittu aikaa sitten.

        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Walid_Shoebat

        Onko uskonharhan ehdoton vaatimus, ettei paskanpuhujien taustoja edes yritetä selvittää, vaan uskotaan koska uskotaan?


      • Kristus-on-vastaus
        he-ma kirjoitti:

        Walid Shoebat on kristinuskonharhaisten synnynnäiseen tapaan valehtelija, jonka menneisyys on selvitetty ja hänet valehtelijaksi havaittu aikaa sitten.

        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Walid_Shoebat

        Onko uskonharhan ehdoton vaatimus, ettei paskanpuhujien taustoja edes yritetä selvittää, vaan uskotaan koska uskotaan?

        http://www.tv7.fi/vod/player/46525/ Hebrealaisten mukaan kuningas Salomo on esikuva antikristus pedosta ja muslimien mahdi josta http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=16390 -->Walid Shoebat joka oli
        muslimiterroristi ja kasvatettiin vihaamaan Israelia. Sanoo, että
        Islamilaisen maailman odottaman messiaan piirteet sopivat Raamatun kuvaan Antikristuksesta.

        he-ma on eksynyt ja sen vuoksi hän muitakin eksyttää.


    • jeesus_valehteli

      Jeesus kristus ei ollut jumalan poika vaan valehtelija, joka tuomittiin.

      • Sinun syntis takia kärsi ristinkuolemankin, että saisit elämän Jeesuksen kautta.


    • Kirjakääröt

      1Joh.4:3 Biblia (1776) Ja jokainen henki, joka ei tunnusta Jesusta Kristusta lihaan tulleeksi, ei se ole Jumalasta: ja se on antikristuksen henki, josta te kuulitte, että hän on tuleva, ja on parhaallansa maailmassa.

    • jotainrakennusta

      entäs ne joilla on r-vika ja myöntää jesuksen klistukseks ...

    • Hengestä-syntynyt

      Joh 3:3->Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa." Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?" Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan. Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki. Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä. Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt."

    • Otetaan esimerkiksi ylösnousemus kertomukset. Evankeliumit kertovat tapahtumat eri tavoilla. Tämän takia evankeliumit eivät voi olla yhtä aikaa totta. Raamattu siis sisältää valheita.

      • Kristus-on-vastaus

        Evankelistojakin oli neljä ja nämä kaikki kirjoittivat ilosanomaa eri näkökulmista käsin. Otetaas yksi esimerkki oletetaan, että kaikkien neljän henkilön olisi kuvailtava norsua sellaiselle henkilölle joka ei norsua tunne.
        Ensimmäinen kuvailisi norsun kärsää,
        toinen sen valtavia korvia.
        kolmas norsun mahtavia jalkoja.
        neljäs norsun kokoa ja "saparoa.
        Ja vaikka heidän kuvauksensa olisivat oikeita niin ainoastaan yhden kuvakulman mukaan et kykenisi tunnistamaan norsua.

        Me tarvitsemme kaikki neljä evankeliumia ja myös Apostolien teot ymmärtääksemme. Mittä henki seurakunnille sanoo


      • Kristus-on-vastaus kirjoitti:

        Evankelistojakin oli neljä ja nämä kaikki kirjoittivat ilosanomaa eri näkökulmista käsin. Otetaas yksi esimerkki oletetaan, että kaikkien neljän henkilön olisi kuvailtava norsua sellaiselle henkilölle joka ei norsua tunne.
        Ensimmäinen kuvailisi norsun kärsää,
        toinen sen valtavia korvia.
        kolmas norsun mahtavia jalkoja.
        neljäs norsun kokoa ja "saparoa.
        Ja vaikka heidän kuvauksensa olisivat oikeita niin ainoastaan yhden kuvakulman mukaan et kykenisi tunnistamaan norsua.

        Me tarvitsemme kaikki neljä evankeliumia ja myös Apostolien teot ymmärtääksemme. Mittä henki seurakunnille sanoo

        Norsuvertaus ei toimi, koska siinä kukin kuvailee omaa osaansa norsusta eikä sano toisten osista mitään ristiriitaista. Evankeliumeissa kuvataan samaa tapahtumaa ja kukin ( ja Apostolien teot ja Paavali vielä lisäksi) kertoo eri kertomuksen. Eri kertomus samasta tapauksesta. Esim. kuinka monta naista meni haudalle pääsiäisaamuna? Johannes sanoo yksi, Matteus kaksi, Markus kolme ja Luukas vielä enemmän. Tämä ei ole näkökulmaero vaan aivan selvä ristiriita. Ja näitä ristiriitoja on paljon.


    • entäs ne joilla on r vika ?!!?!?!?!?!?!? ne ei oikeasti osaa myöntää kristukseks !!!!!!!!!! päätelkää ny vähä herranjumala sentään

    • Kristus-on-vastaus

      Joh 20:18 Maria Magdaleena meni ja ilmoitti opetuslapsille,
      että hän oli nähnyt Herran
      ja että Herra oli hänelle näin sanonut.

      Samana päivänä,
      viikon ensimmäisenä,
      myöhään illalla,
      kun opetuslapset olivat koolla lukittujen ovien takana,
      juutalaisten pelosta,
      tuli Jeesus
      ja seisoi heidän keskellään
      ja sanoi heille:
      "Rauha teille!"

      Ja sen sanottuaan hän näytti heille kätensä
      ja kylkensä.
      Niin opetuslapset iloitsivat nähdessään Herran.

      Niin Jeesus sanoi heille jälleen:
      "Rauha teille!
      Niinkuin Isä on lähettänyt minut,
      niin lähetän minäkin teidät."
      Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä
      ja sanoi heille:
      "Ottakaa Pyhä Henki.

      Joiden synnit te anteeksi annatte,
      niille ne ovat anteeksi annetut;
      joiden synnit te pidätätte,
      niille ne ovat pidätetyt."

      Mutta Tuomas,
      jota sanottiin Didymukseksi,
      yksi niistä kahdestatoista,
      ei ollut heidän kanssansa,
      kun Jeesus tuli.

      Niin muut opetuslapset sanoivat hänelle:
      "Me näimme Herran."
      Mutta hän sanoi heille:
      "Ellen näe hänen käsissään naulojen jälkiä
      ja pistä sormeani naulojen sijoihin
      ja pistä kättäni hänen kylkeensä,
      en minä usko."

      Ja kahdeksan päivän perästä hänen opetuslapsensa taas olivat huoneessa,
      ja Tuomas oli heidän kanssansa.
      Niin Jeesus tuli,
      ovien ollessa lukittuina,
      ja seisoi heidän keskellään
      ja sanoi:
      "Rauha teille!"
      Sitten hän sanoi Tuomaalle:
      "Ojenna sormesi tänne
      ja katso minun käsiäni,
      ja ojenna kätesi
      ja pistä se minun kylkeeni,
      äläkä ole epäuskoinen,
      vaan uskovainen."
      Tuomas vastasi
      ja sanoi hänelle:
      "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

      Jeesus sanoi hänelle:
      "Sentähden,
      että minut näit,
      sinä uskot.
      Autuaat ne,
      jotka eivät näe
      ja kuitenkin uskovat!"

      Paljon muitakin tunnustekoja,
      joita ei ole kirjoitettu tähän kirjaan,
      Jeesus teki opetuslastensa nähden;

      mutta nämä ovat kirjoitetut,
      että te uskoisitte,
      että Jeesus on Kristus,
      Jumalan Poika,
      ja että teillä uskon kautta olisi elämä hänen nimessänsä.

    • Jeesuksen-veren-voimaa

      mutta nämä ovat kirjoitetut,
      että te uskoisitte,
      että Jeesus on Kristus,
      Jumalan Poika,
      ja että teillä uskon kautta olisi elämä hänen nimessänsä.

    • Eikiitosjeesus

      Jokainen uskovainen valehtelee, ainakin itselleen. Patologinen oikein taitava valehtelija alkaa sitten uskoa jo itsekin.

      • Jumalan-armoa-totuudessa

        Jaak 3:14-> Mutta jos teillä on katkera kiivaus
        ja riitaisuus sydämessänne,
        niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan.

        Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee,
        vaan se on maallista,
        sielullista,
        riivaajien viisautta.

        Sillä missä kiivaus
        ja riitaisuus on,
        siellä on epäjärjestys
        ja kaikkinainen paha meno.

        Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas,
        sitten rauhaisa,
        lempeä,
        taipuisa,
        täynnä laupeutta
        ja hyviä hedelmiä,
        se ei epäile,
        ei teeskentele.

        Vanhurskauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille.


    • Kristus-on-vastaus

      Joh 8:45 Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden.
      8:46 Kuka teistä voi näyttää minut syypääksi syntiin? Jos minä totuutta puhun, miksi ette minua usko?
      8:47 Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan sanat. Sentähden te ette kuule, koska ette ole Jumalasta."
      8:48 Niin juutalaiset vastasivat ja sanoivat hänelle: "Emmekö ole oikeassa, kun sanomme, että sinä olet samarialainen ja että sinussa on riivaaja?"
      8:49 Jeesus vastasi: "Minussa ei ole riivaajaa, vaan minä kunnioitan Isääni, ja te häpäisette minua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe