Reaganilta: Kärsämäkistä ehdokasasettelua ilmassa

Seu­ra­kun­ta­vaa­lien vii­mei­nen eh­do­kas­lis­to­jen jät­tö­päi­vä on 17. syys­kuu­ta. Nel­jä vuot­ta sit­ten pi­de­tyis­sä vaa­leis­sa menestyi ryhmä "seurakunta osana elämää." Tätä ennen on Kärsämäellä vaalit pidetty myös sopuvaaleina. Tehdäänkö näistä vaaleista jälleen oikeat vaalit Kärsämäellä? Kaikki riippuu siitä saadaanko ehdokkaita tarpeeksi ja eri listoja luotua. Eh­dok­kaik­si tar­vi­taan kai­ke­ni­käi­siä, eri­lai­sis­ta taus­tois­ta ja elä­män­ti­lan­teis­ta tu­le­via ih­mi­siä, jot­ka an­ta­vat ko­ke­muk­sen­sa ja nä­ke­myk­sen­sä seu­ra­kun­nan käyt­töön. Ja mikä tärkeitä, tar­vit­aan mah­dol­li­sim­man mo­ni­puo­li­nen am­ma­til­li­sen ja elä­män­ko­ke­muk­sen omaa­vien ih­mi­sten ryhmä eri puo­lilta pi­tä­jää. Ei pelkästään kirkonkylältä vaan mielellään joka puolelta Kärsämäkeä. Muistutan nyt kaikkia vanhempia, että motivoisivat myös jälkikasvuaan äänestysuurnille, sillä vaa­leis­sa saavat ää­nes­tää vaa­li­päi­vään men­nes­sä myös 16 vuot­ta täyt­tä­neet hen­ki­löt. Vaalipäivä on 18.11.2018. Katsotaan kuinka vaalien käy.:)

Kärsämäen seurakuntavaalien 2014 tulokset:

Seurakunta osana elämää:
Ari-Matti Autio 10, Eevi Kiiskinen 27, Kaisa Myllymäki 55, Marketta Lapiolahti 21, Markku Koponen 8, Markku Koski 46, Marko Tiikkainen 28, Martti Pietikäinen 20, Pirjo Pirnes 30, Seija Laitila 35, Simo Pulkkanen 16, Tapio Myllymäki 11, Teija Surakka 36, Tuomo Pesonen 20, Väinö Parkkila 17

https://www.youtube.com/watch?v=90HDy8fPo4k

http://karsamaenseurakunta.fi/seurakuntavaalit

10

314

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1800luvuntasoa

Kärsämäen Seúrakunta-ja Kirkko on niin kuin seisova vesi tasaista, ettei siinä tarvii kun Pappi ja lukkari ja paritalonpoikaa, tietysti haudankaivajaa unohtamatta, mutta joko hänetkin on ulkoistettu.
      Ainua johon pitäis tulla muutos on, ettei #hoitokokuksia annettais vieraille muualta töihin tulleille.

• erosin

.. minä ainakin järkytyin valtuutettu Parkkilan aktiivista ja sain postraumaattisen takautuvan stressin, semminkin, kun niissä kokokuksissa ei sanottu miksi?

• kaikkikatteettomia

..itse luulen, että johtuu, kun shekillä maksoin ostokset?

• pimiänpuolenpalvelijoita

..tosin viime vaaleissa ei oikeinkaan kannatusta, joten se hiemntasottaa stressiäni, aivan kuin "veetirti keväillinen invaasio, he tosin, luullakseni, ei olleet kirkonmiehiä?

• jaaatämävainajamenee

.. myös toukokuu 1964 ukkini sunaus #helvettiin pohjusti tuleviin Pajalan ideoloogian kurituksiin.

• energiamiehiä

siellä ukkini vartoo..

• hillintäpettää

pakkohan se on jonkun vastata Reaganin aloituksiin,..joain, the kärsämäen "piruparat ette uskalla mitään, on teidät niin peloteltu..tai siis ette siksi kun ..

• seonvarmaniin

Koski v-86 sanoi, että kansainvälisyyttä pitää´is saada Kämäkeen, niin juuri, tämä Kämäen uskonkulttuuri tappaa kehityksen ja ajaa nuoret iivantiiraan, ennen jäämistä ahistuneeseen Kmäkeen, vain sitähän te ette ymmärrä, muuta kun kyttäämisestä ja moittimesesta korostaaksenne itsenne hyvyyttä Pajalan-hengelle!
      Menishän se muuten Mutta tulevassa Maakunnassa kehittyneet kunnat joutuu teidän KuxLuxKlaaninne pimeitä-hoitokokouksia maksamaan.

• syysoidinta

noh, ottipa se taas laukalle " kuin meton perässä juoksu!

• veneheittonvalkama

voiehan valkama... en vihjaa mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      63
      779
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      157
      753
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      25
      750
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      98
      712
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      708
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      667
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      193
      636
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      582
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      572
    10. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    11. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      34
      516
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      460
    13. 39
      455
    14. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      445
    15. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      429
    16. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      427
    17. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      423
    18. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      74
      422
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      408
    20. On kyllä tosi surullista

jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais
      Ikävä
      68
      397
    Aihe