Iäkkäämpi mies

Fantasiat

Osaisittekohan auttaa.. olen nuori nainen ja olen fantasioinit pitkään 60-80vuotiaasta miehestä.

Onkohan teillä kellään kokemusta tästä asiasta? Mitä kautta pystyisin lähestymään noinkin iäkästä miestä..

38

871

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taitava

      Saat puhelin numeroni jos haluat , helppo lähestyää , olen 63v virili ja kokenut ja taitavakin mies,haluatko numeroni

      • Moi.fantasiat missä päin vaikutat ?


      • Fantasiat
        karh48rk kirjoitti:

        Moi.fantasiat missä päin vaikutat ?

        Helsinki


      • Fantasiat kirjoitti:

        Helsinki

        liian kaukana


    • herrasmi

      Ihan rohkeasti vaan ja flirtillä mene niin kyllä mies innostuu jos annat ymmärtää että olet kiinnostunut seksistä …...ja niin olen minäkin nuoresta naisesta herra 60v Kuopio:)

    • Tiedokas

      Onko vanhalla parempi erektio ku pääsette paneen nuorempaa naista ku esim naitte ikäistänne.monella vanhalla iso kalu

      • herrasmi

        Tiedoksesi tiedokas että kyllä on parempi erektio kun monikin käyttää vielä lisäksi potenssilääkkeitä niin seisoo kuin härällä konsaan iso ja paksu kulli


      • herrasmi

        Jos on oikein nuori kiimainen pillu ja terhakat rinnat niin kyllä siinä kalu seisoo jöpöttää paremmin kuin vanhan naisen nihkeää ja jo hieman veltostuneita paikkoja hyväillessä.


    • Misu__

      Itse etsin kanssa vanhempaa miestä. Olen 24v ja itellä kans 65v ylöspäin. Monesti yrittänyt netistä etsiä missä iäkkäät miehet ois valmiita kimppaan. Eli ottaisi kaverinsa mukaan.. aina voi haaveilla :) jos löytyy joku joka haluaa kokeilla nii antakaa sähköposti nii kirjotan :) t. Misu__

      • 63v

        Täällä ois pian 65 vuotta täyttävä halukas vapaa ukko Mansesta....


      • hiittinen

        Voi pärkkele, ja väntta vielä 4 vuosi ja sitten flickalle kylään!


    • Mitähel

      Onko oikeesti vanhuksilla näin kova kysyntä.. mikähän siinä kiehtoo :o

    • miramilla

      Minä isken aina nykyään yli 60v miehen jos mahdollista ,ne tietää mistä tytöt tykkää ja voi olla oma itsensä ei tarvi esittää mitään ja aina on ollut stondikset kunnossa,olen itse 28v nainean

      • Olen 31v mies ja minullekin voi laittaa viestiä? 😊


      • kiimakalle

        Missähän päin vaikutat olen 70 v


      • Halföaöa
        kiimakalle kirjoitti:

        Missähän päin vaikutat olen 70 v

        Saanko sähköpostisi jotta voin lähestyä? =)


      • kiimakalle kirjoitti:

        Missähän päin vaikutat olen 70 v

        Posti löytyy täältä


    • Tj74vm

      Tietävät mistä nainen nauttii...vaikka erektio on laskenut nii ovat jatkaneet nuolemalla...ihanaa..

      • old62

        Kielellä onkivaa kiusata naisen kiimaa ja samalla sormettaa


      • Tj74vm
        old62 kirjoitti:

        Kielellä onkivaa kiusata naisen kiimaa ja samalla sormettaa

        Old62 te vanhemmat miehet sen kielen käytön osaatte...heh...olen myös itse yrittänyt parhaani tehdä suullani...onhan se kiihottavaa kun paksu ja suonikas vanha kulli alkaa purkautumaan suussani....


      • old62

        On kokemusta mistä "tytöt tykkää" tai mistä kaikki tytöt eivät vielä tiedäkään millaista oikean miehen käsittelyssä on ja milliset orkut niiltä saa kun kaikki herkimmät paikat käydään järjestyksessä useaan kertaan läpi.


    • Olis pohjoisen mieskin 70 v nuoren naisen käyttöön nakkatpaa viestii postiin

    • Gimma_92

      Vanhat miehet, miten te olette seuraa nuorista vai onko nuoret naiset löytäneet teidät? Itse flirttasin pelikoneilla tänään rollaattorilla menevälle vanhukselle. Iskin silmää ja näytin kieltä söpösti. Meni hetki niin hän kirjoitti numeronsa kuittiinsa!! Nyt oon kotona ja mietin et mitä teen, soitanko vai annanko olla..

      • kiimakalle

        soita jo hyvänen aika se tietää hyvää , mie ainakin oottaisin jo kalu kovana


      • missähän päin oottelet 70 v mut hyvää olis potikin pelaa ja voit arvatakin


    • Gimma_92

      Soitin.. nyt on treffit sovittu huomiseks. Puhuttiin 2 tuntia puhelimessa!! :)

    • Kaeppa

      Hei!
      Olen 69/176/85 mukava,fiksu,kiltti,terve,vapaa,naista arvostava herrasmies lahden seudulta
      Asun yksin uudehkossa omakotitalossa ihanassa paikassa
      Jos haluat iloisen,halukaan,hellän miehen seurakseni niin vastaa ja vietämme mukavan viikonlopun yhdessä jos sellainen sopii
      Terv.Kake

      • Faktwabs

        Saanko aähköpostisi?


    • Miten olisi 54 vuotias mies Helsingistä?

    • Tj74vm

      Millaisia kokemuksia teillä vanhemmat miehet on nuorista naisista...ite oon huomannu et vanhemmat miehet haluu tulla suuhun ja panna pebaan..heh..niin ja kalut teillä aikasta kookkaita...täyttää kivasti pillun ja pyllyn..heh

      • old62

        Nuoret naiset on ujoja ja eivät juuri osallistu muuta kuin olemalla pantavana .
        Olisikin kivaa löytää nuori nainen joka hieroisi ja hyväilisi myös samalla tavalla kuin minä teen naiselle kokovartaloa käsittävän hyväilyn ja pussailun.
        Mistä löytyy vai löytyykö Kuopion suunnalta sellaista vai pitääkö matkustaa aina Helsingin seudulle`?


      • tiinukkainen

        Miten sinuun saa yhteyden :)
        Tiinukka



    • Miksinäin

      Fantasiat Helsingistä aloitti,mutta muualta Suomesta vanhemmat miehet.... Helsingissä ketään paksulla?

    • syyshieroja

      Hei ujompikin sinkkuneito,60wee nuorimies antaa kiireetöntä. kiihottavaa eroottista hierontaa, loputtomia kielikylpyjä, suihkussa-ja sängyssä. Nautinnon takeena myös erilaiset seksilelut, halujesi mukaan .Olen hellänrohkea mies Pk-seudulta. [email protected]

    • Minulle voit kirjoittaa nikki ät suomi24 fi. Tapaamme luottamuksella.

    • Miksinäin

      Eipä ole näköjään vanhempia setiä paksulla patukalla H:gistä ilmoitellut vai eikö kiinnosta/Hesassa riittävästi tarjontaa...?

    • hegu53

      Näyttäisi ympäri maan löytyvän selvästi vanhemmasta miehestä pitäviä naisia. Turun suunnalta olen yrittänyt etsiä vaan eipä löydy.
      Jos sittenkin löytyy niin voi laittaa kikillä viestiä nimimerkkiin. Olen vajaa kuuskymppinen mies.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1393
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1205
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      934
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      139
      918
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      91
      897
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      813
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      804
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      786
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      784
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe