Osaisittekohan auttaa.. olen nuori nainen ja olen fantasioinit pitkään 60-80vuotiaasta miehestä.
Onkohan teillä kellään kokemusta tästä asiasta? Mitä kautta pystyisin lähestymään noinkin iäkästä miestä..
Iäkkäämpi mies
38
897
Vastaukset
- taitava
Saat puhelin numeroni jos haluat , helppo lähestyää , olen 63v virili ja kokenut ja taitavakin mies,haluatko numeroni
- Fantasiat
karh48rk kirjoitti:
Moi.fantasiat missä päin vaikutat ?
Helsinki
- herrasmi
Ihan rohkeasti vaan ja flirtillä mene niin kyllä mies innostuu jos annat ymmärtää että olet kiinnostunut seksistä …...ja niin olen minäkin nuoresta naisesta herra 60v Kuopio:)
- Tiedokas
Onko vanhalla parempi erektio ku pääsette paneen nuorempaa naista ku esim naitte ikäistänne.monella vanhalla iso kalu
- herrasmi
Tiedoksesi tiedokas että kyllä on parempi erektio kun monikin käyttää vielä lisäksi potenssilääkkeitä niin seisoo kuin härällä konsaan iso ja paksu kulli
- herrasmi
Jos on oikein nuori kiimainen pillu ja terhakat rinnat niin kyllä siinä kalu seisoo jöpöttää paremmin kuin vanhan naisen nihkeää ja jo hieman veltostuneita paikkoja hyväillessä.
- Misu__
Itse etsin kanssa vanhempaa miestä. Olen 24v ja itellä kans 65v ylöspäin. Monesti yrittänyt netistä etsiä missä iäkkäät miehet ois valmiita kimppaan. Eli ottaisi kaverinsa mukaan.. aina voi haaveilla :) jos löytyy joku joka haluaa kokeilla nii antakaa sähköposti nii kirjotan :) t. Misu__
- 63v
Täällä ois pian 65 vuotta täyttävä halukas vapaa ukko Mansesta....
- hiittinen
Voi pärkkele, ja väntta vielä 4 vuosi ja sitten flickalle kylään!
- Mitähel
Onko oikeesti vanhuksilla näin kova kysyntä.. mikähän siinä kiehtoo :o
- miramilla
Minä isken aina nykyään yli 60v miehen jos mahdollista ,ne tietää mistä tytöt tykkää ja voi olla oma itsensä ei tarvi esittää mitään ja aina on ollut stondikset kunnossa,olen itse 28v nainean
- kiimakalle
Missähän päin vaikutat olen 70 v
- Halföaöa
kiimakalle kirjoitti:
Missähän päin vaikutat olen 70 v
Saanko sähköpostisi jotta voin lähestyä? =)
- Tj74vm
Tietävät mistä nainen nauttii...vaikka erektio on laskenut nii ovat jatkaneet nuolemalla...ihanaa..
- old62
Kielellä onkivaa kiusata naisen kiimaa ja samalla sormettaa
- Tj74vm
old62 kirjoitti:
Kielellä onkivaa kiusata naisen kiimaa ja samalla sormettaa
Old62 te vanhemmat miehet sen kielen käytön osaatte...heh...olen myös itse yrittänyt parhaani tehdä suullani...onhan se kiihottavaa kun paksu ja suonikas vanha kulli alkaa purkautumaan suussani....
- old62
On kokemusta mistä "tytöt tykkää" tai mistä kaikki tytöt eivät vielä tiedäkään millaista oikean miehen käsittelyssä on ja milliset orkut niiltä saa kun kaikki herkimmät paikat käydään järjestyksessä useaan kertaan läpi.
Olis pohjoisen mieskin 70 v nuoren naisen käyttöön nakkatpaa viestii postiin
- Gimma_92
Vanhat miehet, miten te olette seuraa nuorista vai onko nuoret naiset löytäneet teidät? Itse flirttasin pelikoneilla tänään rollaattorilla menevälle vanhukselle. Iskin silmää ja näytin kieltä söpösti. Meni hetki niin hän kirjoitti numeronsa kuittiinsa!! Nyt oon kotona ja mietin et mitä teen, soitanko vai annanko olla..
- kiimakalle
soita jo hyvänen aika se tietää hyvää , mie ainakin oottaisin jo kalu kovana
- Gimma_92
Soitin.. nyt on treffit sovittu huomiseks. Puhuttiin 2 tuntia puhelimessa!! :)
- Kaeppa
Hei!
Olen 69/176/85 mukava,fiksu,kiltti,terve,vapaa,naista arvostava herrasmies lahden seudulta
Asun yksin uudehkossa omakotitalossa ihanassa paikassa
Jos haluat iloisen,halukaan,hellän miehen seurakseni niin vastaa ja vietämme mukavan viikonlopun yhdessä jos sellainen sopii
Terv.Kake- Faktwabs
Saanko aähköpostisi?
Miten olisi 54 vuotias mies Helsingistä?
- Tj74vm
Millaisia kokemuksia teillä vanhemmat miehet on nuorista naisista...ite oon huomannu et vanhemmat miehet haluu tulla suuhun ja panna pebaan..heh..niin ja kalut teillä aikasta kookkaita...täyttää kivasti pillun ja pyllyn..heh
- old62
Nuoret naiset on ujoja ja eivät juuri osallistu muuta kuin olemalla pantavana .
Olisikin kivaa löytää nuori nainen joka hieroisi ja hyväilisi myös samalla tavalla kuin minä teen naiselle kokovartaloa käsittävän hyväilyn ja pussailun.
Mistä löytyy vai löytyykö Kuopion suunnalta sellaista vai pitääkö matkustaa aina Helsingin seudulle`? - tiinukkainen
Miten sinuun saa yhteyden :)
Tiinukka
- Miksinäin
Fantasiat Helsingistä aloitti,mutta muualta Suomesta vanhemmat miehet.... Helsingissä ketään paksulla?
- syyshieroja
Hei ujompikin sinkkuneito,60wee nuorimies antaa kiireetöntä. kiihottavaa eroottista hierontaa, loputtomia kielikylpyjä, suihkussa-ja sängyssä. Nautinnon takeena myös erilaiset seksilelut, halujesi mukaan .Olen hellänrohkea mies Pk-seudulta. [email protected]
Minulle voit kirjoittaa nikki ät suomi24 fi. Tapaamme luottamuksella.
- Miksinäin
Eipä ole näköjään vanhempia setiä paksulla patukalla H:gistä ilmoitellut vai eikö kiinnosta/Hesassa riittävästi tarjontaa...?
- hegu53
Näyttäisi ympäri maan löytyvän selvästi vanhemmasta miehestä pitäviä naisia. Turun suunnalta olen yrittänyt etsiä vaan eipä löydy.
Jos sittenkin löytyy niin voi laittaa kikillä viestiä nimimerkkiin. Olen vajaa kuuskymppinen mies.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4213562Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944533135- 1301776
- 631749
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1061516- 611078
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s261072En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321022Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39965SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul181916