Mun 14 vuotiaalla poika puolella on huomattavasti isompi lepokalu. Ja seisokissaki sanoo en olevan 16 cm.
Mulla vaa 12-13cm.
Joo ja ollaa aika pervo uusioperhe
poika puolella on isompi muna.
13
1879
Vastaukset
- KokeiltuOn
No jos pervoperhe,siitä sitten vasn äitille kookkaampaa munaa kun mitä omasi on...!
- 12senttine
Ei ehkä iha nii pervoja. Ja poikaki taitaa tykkää vähä pojista.
- 63v
Tuossa iässä kannattaa kokeilla poikien kesken ettei sitten vanhempana harmita ja kaduta...mulla ainaskin niin oon jo 64v ja ny on liian myöhäistä....
- Perhepervoilija
Kyllä äitee varmaan ottaa mielellään kaksi tuollaista nakkia yhtä aikaa sisään. Ohje alussa isompi eteen ja pienepi taakse. Myöhemmin voi kokeilla kahta nakkia pillussa ja dildoa anuksessa.
- joopasjoo
Poika on hyvin varustettu ei sun auta kun tunnustaa tappiosi.
- 12senttine
Näinhä se on olis kiva imee sitä, ja kattoo ku panis äitiinsä
Kuulostaa ihan hyvältä. Pojasta polvi paranee ja poikapuolella puolet isompi.
Sun kannattaa tehdä se seisokki mittaus omis käsin niin tulee tosi mitta.
-Millainen pervo?- Olen.isoveli
Muakin harmitti joskus kun mun pikku veljellä on isompi lepokalu...
- 12senttine
On sen pojan kalu ton 16 cm. Anto mun mittaa
- Äitykkä
Mielellään ottaisin isää ja poikaa yhtä aikaa!
Lainattuja siis, roolileikkiin.- 12senttine
Se olis kiva kokemus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt353288Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441629Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32989- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719