Mitä eroa on "Viikatemiehellä" ja Terroristilla?

Pööppi

Periaatteessa vain yksi ero, kun Ählämi vei tusinan muuta mukanaan, hän itsekin kuoli, ja jäikö luuroankoakaan jäljelle, ja jouduttiin taas uusi viikatemies palkkaamaan "Saddamin armeijaan"....
Oliko tämä vitsi? Puujalkavitsi? Okei, mitä eroa on puujalkaisella ja jalkapalloilijalla? EI varsinaisesti muuta, että jalkapalloilija ei ole vieläkään huomannut jalkansa menneen poikki...

10

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa paholaisen talutusnuorassa kulkijoita,paholaisen palvelijoita jotka menevät loppujen lopuksi helvettiin tuhoavat ihmisiä.

• samaaväkeäolet

Hehän menevät paratiisiin siksi tekevät tekonsa.
        Sinun pitäisi tämä uskovaisena ymmärtää, minä en ymmärrä.

• samaaväkeäolet kirjoitti:

Jeesuksen omat menevät paratiisiin,ei siinä ole mitään epäselvää,
        Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan: he joutuvat tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle. Tämä on toinen kuolema." Ilm kirjassa

• MEläjä

Miksi noidat?
        Eikö keskiajalla poltettu ja hukutettu 'noitia' summattomia määriä, missähän ne mahtanevat olla sinun mielestäsi?

• MEläjä kirjoitti:

Miksi noidat?
        Eikö keskiajalla poltettu ja hukutettu 'noitia' summattomia määriä, missähän ne mahtanevat olla sinun mielestäsi?

Minä en kommetoi noitien kohtalosta,ne jotaka ovat tunnustaneet Jeesuksen herrakseen ovat hänen omiaa,vaikka noita olisikin poltettu roviolla.

• MEläjä

Kirkko totesi syyttömäksi, kun hukkui....miltä tuntuu?
        Olisi syytä myös teilata nämä keskiajan tuomarit, jotka päättivät ketkä ovat noitia ja ketkä ei ja olivat kirkon ylimmissä portaissa.
        Toki asiakokonaisuuteen liittyy paljon muutakin Jeesuksen opin vastaista toimintaa.

• MEläjä kirjoitti:

Kirkko totesi syyttömäksi, kun hukkui....miltä tuntuu?
        Olisi syytä myös teilata nämä keskiajan tuomarit, jotka päättivät ketkä ovat noitia ja ketkä ei ja olivat kirkon ylimmissä portaissa.
        Toki asiakokonaisuuteen liittyy paljon muutakin Jeesuksen opin vastaista toimintaa.

Keski ajan tuomarit heitän syylisyytensä tai syyttömyytensä on viimeisellä tuomiolla,vastaavat tekemisistään Jeesusenn tuomio istuimen edessä. Kuten kaikki kansat,meille armon saaneille se on ihana uutinen pääsemme tästä vaivan paikasta ylistämään jumalaamme,ikuisesti.
        Siinä joukossa toivoisin mahdollisimma paljon kristittyjä olevan.myös itse mukana.

• koskavoinaloittaa
        leppä15 kirjoitti:

Keski ajan tuomarit heitän syylisyytensä tai syyttömyytensä on viimeisellä tuomiolla,vastaavat tekemisistään Jeesusenn tuomio istuimen edessä. Kuten kaikki kansat,meille armon saaneille se on ihana uutinen pääsemme tästä vaivan paikasta ylistämään jumalaamme,ikuisesti.
        Siinä joukossa toivoisin mahdollisimma paljon kristittyjä olevan.myös itse mukana.

Miten saa vaihdettua maallisen oikeuden tuomion viimeiseen tuomioon.

• koskavoinaloittaa kirjoitti:

Miten saa vaihdettua maallisen oikeuden tuomion viimeiseen tuomioon.

Ei mitenkään maallinen on maallinen.

• samaaväkeäolet kirjoitti:

Paratiisiin pääsee,vain Jeesuksen sovintoveren kautta,ei muutakautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      48
      2298
    2. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      145
      1873
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      57
      1851
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      107
      1446
    5. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      27
      1312
    6. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      54
      1140
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      68
      1075
    8. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1038
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      871
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      867
    Aihe