Periaatteessa vain yksi ero, kun Ählämi vei tusinan muuta mukanaan, hän itsekin kuoli, ja jäikö luuroankoakaan jäljelle, ja jouduttiin taas uusi viikatemies palkkaamaan "Saddamin armeijaan"....
Oliko tämä vitsi? Puujalkavitsi? Okei, mitä eroa on puujalkaisella ja jalkapalloilijalla? EI varsinaisesti muuta, että jalkapalloilija ei ole vieläkään huomannut jalkansa menneen poikki...
Mitä eroa on "Viikatemiehellä" ja Terroristilla?
10
201
Vastaukset
Samaa paholaisen talutusnuorassa kulkijoita,paholaisen palvelijoita jotka menevät loppujen lopuksi helvettiin tuhoavat ihmisiä.
- samaaväkeäolet
Hehän menevät paratiisiin siksi tekevät tekonsa.
Sinun pitäisi tämä uskovaisena ymmärtää, minä en ymmärrä. samaaväkeäolet kirjoitti:
Sinun pitäisi tämä uskovaisena ymmärtää, minä en ymmärrä.Jeesuksen omat menevät paratiisiin,ei siinä ole mitään epäselvää,
Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan: he joutuvat tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle. Tämä on toinen kuolema." Ilm kirjassa- MEläjä
Miksi noidat?
Eikö keskiajalla poltettu ja hukutettu 'noitia' summattomia määriä, missähän ne mahtanevat olla sinun mielestäsi? MEläjä kirjoitti:
Miksi noidat?
Eikö keskiajalla poltettu ja hukutettu 'noitia' summattomia määriä, missähän ne mahtanevat olla sinun mielestäsi?Minä en kommetoi noitien kohtalosta,ne jotaka ovat tunnustaneet Jeesuksen herrakseen ovat hänen omiaa,vaikka noita olisikin poltettu roviolla.
- MEläjä
Kirkko totesi syyttömäksi, kun hukkui....miltä tuntuu?
Olisi syytä myös teilata nämä keskiajan tuomarit, jotka päättivät ketkä ovat noitia ja ketkä ei ja olivat kirkon ylimmissä portaissa.
Toki asiakokonaisuuteen liittyy paljon muutakin Jeesuksen opin vastaista toimintaa. MEläjä kirjoitti:
Kirkko totesi syyttömäksi, kun hukkui....miltä tuntuu?
Olisi syytä myös teilata nämä keskiajan tuomarit, jotka päättivät ketkä ovat noitia ja ketkä ei ja olivat kirkon ylimmissä portaissa.
Toki asiakokonaisuuteen liittyy paljon muutakin Jeesuksen opin vastaista toimintaa.Keski ajan tuomarit heitän syylisyytensä tai syyttömyytensä on viimeisellä tuomiolla,vastaavat tekemisistään Jeesusenn tuomio istuimen edessä. Kuten kaikki kansat,meille armon saaneille se on ihana uutinen pääsemme tästä vaivan paikasta ylistämään jumalaamme,ikuisesti.
Siinä joukossa toivoisin mahdollisimma paljon kristittyjä olevan.myös itse mukana.- koskavoinaloittaa
leppä15 kirjoitti:
Keski ajan tuomarit heitän syylisyytensä tai syyttömyytensä on viimeisellä tuomiolla,vastaavat tekemisistään Jeesusenn tuomio istuimen edessä. Kuten kaikki kansat,meille armon saaneille se on ihana uutinen pääsemme tästä vaivan paikasta ylistämään jumalaamme,ikuisesti.
Siinä joukossa toivoisin mahdollisimma paljon kristittyjä olevan.myös itse mukana.Miten saa vaihdettua maallisen oikeuden tuomion viimeiseen tuomioon.
koskavoinaloittaa kirjoitti:
Miten saa vaihdettua maallisen oikeuden tuomion viimeiseen tuomioon.
Ei mitenkään maallinen on maallinen.
samaaväkeäolet kirjoitti:
Sinun pitäisi tämä uskovaisena ymmärtää, minä en ymmärrä.Paratiisiin pääsee,vain Jeesuksen sovintoveren kautta,ei muutakautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1745623Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442643- 1562232
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne301376Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621327Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321233Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.108988