Viimeinen naula peruslajien arkkuun

BlueDevil

"Amerikkalaiset tutkijat ovat onnistuneet kasvattamaan sikiöitä, jotka ovat yhdistelmä sikaa ja ihmistä."

Niin, selittäkääpä arvon kretut tuo. Miten tuo on peruslajiopin mukaan mahdollista? Loiko jumala sian ja ihmisen samaksi lajiksi,mitä epäilen, vai olisiko kuitenkin niin, että evoluutioteorian mukainen yhteinen polveutuminen olisi sittenkin totta?

Ja ihan vaan bonarina, ei se tähän loppunut:

"Tutkijat loivat kokeissaan myös ihmisen ja lehmän sekä hiiren ja rotan yhdistelmiä eli kimeeroita."

Ja ennen kuin kauhistellaan, niin tällä koko jutulla on ollut ihan pointti, eli kasvattaa ihmisille sopivia elimiä, koska jonot elinsiirto operaatioihin tuppaavat järjestään olemaan niin pitkiä, että porukka kuolee jonoihin.

Mutta eikös nyt vaan olekin niin, että peruslajit voi haudata sinne muiden kretuideoiden hautausmaalle?

18

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BlueDevil
    • Ei.nyt.sentään

      Ei pidä uskoa sentään mitä tahansa. Tuollaisten yhdistelmien luominen on vastoin kaikkia lakeja ja asetuksia. Tuollaista ei takuuvarmasti tapahdu.
      Valeuutisia tulee myös tiederintamilta.

      • spällymälöö

        Sittenhän se on helppo kumota. Anna tulla linkkiä pätevämpään aineistoon.


      • BlueDevil

        Tuo on muuten ihan laillista ja tapahtunutkin. Arvasin tosin että kretujen kiemurtelu alkaa...


    • spällymälöö

      Eteläkorealaiset ovat siirtäneet koiraan meduusan geenejä ja saaneet aikaan koiran, jolla on pimeässä hohtavat kynnet. Tällaisista kokeiluista ei varmaankaan ole välitöntä hyötyä ja monet pitävät niitä epäeettisinäkin, mutta pitkällä aikavälillä ne voivat poikia keinoja synnynnäisten sairauksien parantamiseen.

      • Sitten noita koiria varmaan ruvetaan kauppaamaan, ensin amerikkalaisille hienostorouville, myöhemmin rankkurit toimittaa niitä löytöeläinten koteihin.


      • Sinun oppiesi mukaanhan (tähän saakka ainakin on ollut) kantasolu on tabula rasa, ja näin ollen sian kantasolusta pitäisi ihmissolujen joukossa tulla ihmissolu! Sillä "eihän DNA tee mitään" kuten julistat.


      • kekek-kekek kirjoitti:

        Sinun oppiesi mukaanhan (tähän saakka ainakin on ollut) kantasolu on tabula rasa, ja näin ollen sian kantasolusta pitäisi ihmissolujen joukossa tulla ihmissolu! Sillä "eihän DNA tee mitään" kuten julistat.

        No eihän sian kantasolu ihmisen solujen joukossa saa aikaan mitään sikamaista ominaisuutta, eli sian kantasolu saa ihmisen jonkin kudoksen mukaisen tehtävän. DNA ei siis ohjaa eikä kontrolloi yhtään mitään.


      • RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        No eihän sian kantasolu ihmisen solujen joukossa saa aikaan mitään sikamaista ominaisuutta, eli sian kantasolu saa ihmisen jonkin kudoksen mukaisen tehtävän. DNA ei siis ohjaa eikä kontrolloi yhtään mitään.

        "Aloitus on taas oiva esimerkki siitä, miten ateistien on jatkuvasti valehdeltava pitääkseen yllä harhaoppiaan evoluutiosta."

        JC:n seniliteetti taitaa olla tarttuvaa.


      • RaamattuJaarittelee
        RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        No eihän sian kantasolu ihmisen solujen joukossa saa aikaan mitään sikamaista ominaisuutta, eli sian kantasolu saa ihmisen jonkin kudoksen mukaisen tehtävän. DNA ei siis ohjaa eikä kontrolloi yhtään mitään.

        Dna:n informaation jatkuvan vähenemisen eli geneettisen rappeutumisen apostolina easiintyessäsi kuulisin mielelläni,kuinka paljon älykkyytesi on pienentynyt rappeutumisen voimasta verrattuna isääsi ,äitiisi tai esimerkiksi hänen isoisäänsä tai hänen äidinäitiinsä?
        Oppisi mukaan olemme yksillä raiteilla kiihtyvällä vauhdilla kohti fyysistä ja siten myös intellektuaalista romahdusta.
        Paradoksaalisesti olisi mahdollista lukea julistustasi tukevaksi se,että esimerkiksi Arkhimedes oli varsin lähellä keksiä integraalilaskennon jo vajaat kaksi tuhatta vuotta ennen Newtonia.
        Niinpä kristityt hihhulijoukot ottivatkin tavoitteekseen antiikin tieteellisen tradition juurimisen maailmasta vanhurskaan ristinkultin tieltä.


      • RaamattuJaarittelee kirjoitti:

        Dna:n informaation jatkuvan vähenemisen eli geneettisen rappeutumisen apostolina easiintyessäsi kuulisin mielelläni,kuinka paljon älykkyytesi on pienentynyt rappeutumisen voimasta verrattuna isääsi ,äitiisi tai esimerkiksi hänen isoisäänsä tai hänen äidinäitiinsä?
        Oppisi mukaan olemme yksillä raiteilla kiihtyvällä vauhdilla kohti fyysistä ja siten myös intellektuaalista romahdusta.
        Paradoksaalisesti olisi mahdollista lukea julistustasi tukevaksi se,että esimerkiksi Arkhimedes oli varsin lähellä keksiä integraalilaskennon jo vajaat kaksi tuhatta vuotta ennen Newtonia.
        Niinpä kristityt hihhulijoukot ottivatkin tavoitteekseen antiikin tieteellisen tradition juurimisen maailmasta vanhurskaan ristinkultin tieltä.

        ”Dna:n informaation jatkuvan vähenemisen eli geneettisen rappeutumisen apostolina easiintyessäsi kuulisin mielelläni,kuinka paljon älykkyytesi on pienentynyt rappeutumisen voimasta verrattuna isääsi ,äitiisi tai esimerkiksi hänen isoisäänsä tai hänen äidinäitiinsä?”

        Kuvittelisin niin, että selittäessään epigeneettisiä kuvitelmiaan kenelle tahansa, ROT pitää itseään aina fiksumpana kuin kuulijansa.


      • IlkimyksenUutispalvelu
        salmiakkisaluki kirjoitti:

        "Aloitus on taas oiva esimerkki siitä, miten ateistien on jatkuvasti valehdeltava pitääkseen yllä harhaoppiaan evoluutiosta."

        JC:n seniliteetti taitaa olla tarttuvaa.

        Oletko tullut huomanneeksi tämän ROTin purkauksen:

        "Pidä siis vain laput silmillä ja sormet korvilla. Ettet vaan ymmärtäisi, miten solun mekanismit toimivat. Ettei vaan uskosi evoluutioteoriaan hiipuisi. Tuo on niin tyypillistä ateisteille. He kieltäytyvät oppimasta uusia asioita, jotta voivat viimeisellä tuomiolla sanoa:
        "Ei meille kukaan sanonut sitä, ettei evoluutiota tapahdu. Me luotimme tieteeseen! Byäää!!""

        Tieteenharrastajakin on Rottiksen kirjoissa muuttunut ateistiksi...


      • IlkimyksenUutispalvelu kirjoitti:

        Oletko tullut huomanneeksi tämän ROTin purkauksen:

        "Pidä siis vain laput silmillä ja sormet korvilla. Ettet vaan ymmärtäisi, miten solun mekanismit toimivat. Ettei vaan uskosi evoluutioteoriaan hiipuisi. Tuo on niin tyypillistä ateisteille. He kieltäytyvät oppimasta uusia asioita, jotta voivat viimeisellä tuomiolla sanoa:
        "Ei meille kukaan sanonut sitä, ettei evoluutiota tapahdu. Me luotimme tieteeseen! Byäää!!""

        Tieteenharrastajakin on Rottiksen kirjoissa muuttunut ateistiksi...

        Kyllä huomasin. Megalomania alkaa olla samaa luokkaa kuin JC:llä, mutta JC ei sentään pottuile. Katsotaan miten taudinkuva kehitt... siis rappeutuu.


      • IlkimyksenUutispalvelu kirjoitti:

        Oletko tullut huomanneeksi tämän ROTin purkauksen:

        "Pidä siis vain laput silmillä ja sormet korvilla. Ettet vaan ymmärtäisi, miten solun mekanismit toimivat. Ettei vaan uskosi evoluutioteoriaan hiipuisi. Tuo on niin tyypillistä ateisteille. He kieltäytyvät oppimasta uusia asioita, jotta voivat viimeisellä tuomiolla sanoa:
        "Ei meille kukaan sanonut sitä, ettei evoluutiota tapahdu. Me luotimme tieteeseen! Byäää!!""

        Tieteenharrastajakin on Rottiksen kirjoissa muuttunut ateistiksi...

        ”Tieteenharrastajakin on Rottiksen kirjoissa muuttunut ateistiksi...”

        Joko on ROTin kanssa samaa mieltä tai on ”vihollinen”. ROT tekee tieteellisestä huuhaastaan uskonnollisen ”dogmin”.


      • Tämähän nyt on täysin päivastaista mitä sinä opetat?


      • BlueDevil

        Niin, jos peruslajit pitäisivät paikkansa, ei pitäisi toimia ollenkaan. Peruslajit on siis uopattu pyristelyistäsi huolimatta.


    • 123d12123d

      mitä väliä mitä te teette. uskon silti jeesukseen. ei kannattais leikkiä jumalia näillä sairailla kokeillanne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe