Ei enää ikinä Lanttilaa! Ihan järkyttävää käyttäytymistä siellä, paikan myyjät vaativat että kustannan toisen asiakkaan "tuotteen" kyseisen asiakkaan vaatimuksesta koska olen sen muka varastanut häneltä ja se löytyi pöydältäni hänen tuotteensa (haloo, koska samoja tuotteita ei voi olla samanlaisia olemassa...). Selityksiäni ei otettu millään tavallaan vastaan vaan edelleenkin olen heidän silmissään syyllinen ja tälläistä syytöstä tehnyt toinen asiakas ei ollut edes paikalla asiaa selvittelemässä. Minä kun sitten menin kassalle kysymään, että mitä teen kun minulla on varastettu tuotteita heidän reaktionsa olikin sitten vähättelevä ja sanoivat että löytyvät kuitenkin muista pöydistä, ettei niitä olla kyllä varastettu. Paikan omistajassakaan ei ole mitään kehuttavaa, sivusta olen nähnyt kuinka hän on joillekin asiakkaille isotellut ja kohdellut erittäin alentavasti. Olen erittäin pahoillani näiden henkilöiden puolesta. Jalallanikaan en astu enään kyseiseen paikkaan kun tiedän jo millasta kohtelua sieltä voi olettaa saavansa. Olenko tosiaankin ainoa joka on huomannut nämä ongelmat? Ihmettelen jos ei heidän käyttäytyminen tule muuttumaan.
Lahden Lanttila
2
587
Vastaukset
- MaijaL
Jaahas, huomasin tän myös, ettei kaikki toimintatavat ole kohillaan. Käyn siksi keskustan kirppiksissä, suosittelisin teillekin. Täällä en ole mitään ongelmia huomannut.
- Kirppu8
Itsekin kierrän Lanttilan nykyään kaukaa! Muutaman kerran pöytää pitänyt ja palvelu aivan surkeaa! Tavara kävelee, kuin itsestään ulos vaikka hälyttimet olleet paikallaan. Pöytävuokrat pilvissä eikä ketään kiinnosta, jos jotain rikkoutuu. Tämän olen itsekin nähnyt. Olen itse ollut paikalla, kun yhdestä pöydästä joku tiputti lasi esineen ja se tietenkin rikkoutui. Se ääni joka siitä lähti kuului varmasti ulos asti, mutta ei kukaan henkilökunnasta ei vaivautunut edes käydä katsomassa... Kerran löysin tosi halvalla merkki kengät, mutta niitä ei mulle myyty koska "eivät ne voi olla tuon hintaisia, varmaan väärä hintalappu". Ja tarkkaavainen myyjä ei suostunut soittamaan edes pöydän vuokraajalle ja varmistamaan asiaa. Tästä tosin jo paljon aikaa. Nykyään en edes käy lanttilasta, koska sieltä ei vain löydä mitään. Suurin osa pöydistä tyhjiä ja joka nurkka täynnä kaupoille kelpaamattomia vanhoja nameja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1672293- 581295
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621177Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871048Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122998- 94989
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153972