Kiinnostaako naista

mies.kysyy

Yhtään miltä minusta tuntuu?

23

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllähän kiinnostaa mutta jos se on tietty niin sit en voi taata.

      • Oletko surullinen? Minulle kirjoitti yksi mies ja löysi naisen. Toivotaan että hän kehittää pitkän parisuhteen.


    • T.HanneleS.vm.73

      Tottahan toki.
      Hieron mielelläni valkaistua tukkaani
      miehuuttasi vasten. Ja suukkotelen pahan pois.

      Yhteinen on rakkautemme hedelmä,
      pienoinen poikamme paitaressu.
      T-miähelle kovalla kaipauksella.
      isoa halia odottaen..

      • Tapio.vm.68

        Isoa mitä...?
        Mennäänkö toimistolle tekemään taikoja?
        Kaimani tuskin on siellä nyt paikalla..


      • Psykoosipotilaalle
        Tapio.vm.68 kirjoitti:

        Isoa mitä...?
        Mennäänkö toimistolle tekemään taikoja?
        Kaimani tuskin on siellä nyt paikalla..

        Mistä oot saanut päähäsi, että nämä sinun timot ja muut vainoavat täällä sinua? Miksi sinä riepottelet heidän asioitaan täällä? Miksi sinä kulutat aikaasi täällä kuvitellen, että kaikki menneen elämäsi ihmiset ovat täällä? Kirjoitat timona ja hannuna ala-arvoisia ja sitten tuolla tyhjäpäisen nimimerkin takaa hoet päivästä toiseen yötä myöten noita samoja asioita.

        Tämän täytyy heijastua arkielämääsikin, ajatuksesi ovat niin pakonomaisia.

        Olit välillä pois kesällä, olit lataamossa?


      • harvoin.kirjoittava
        Psykoosipotilaalle kirjoitti:

        Mistä oot saanut päähäsi, että nämä sinun timot ja muut vainoavat täällä sinua? Miksi sinä riepottelet heidän asioitaan täällä? Miksi sinä kulutat aikaasi täällä kuvitellen, että kaikki menneen elämäsi ihmiset ovat täällä? Kirjoitat timona ja hannuna ala-arvoisia ja sitten tuolla tyhjäpäisen nimimerkin takaa hoet päivästä toiseen yötä myöten noita samoja asioita.

        Tämän täytyy heijastua arkielämääsikin, ajatuksesi ovat niin pakonomaisia.

        Olit välillä pois kesällä, olit lataamossa?

        Oliko tänä Jiimiehelle, hänhän on M-nainen, kuten Timokin, joten vainoaa sitten itseään😂. Hulluahan se on keksiä näitä ”hahmoja”, mutta ilmeisesti hänellä - tai teillä siellä kollektiivisesti - on paljon luppoaikaa!


      • Kirjoittaja
        harvoin.kirjoittava kirjoitti:

        Oliko tänä Jiimiehelle, hänhän on M-nainen, kuten Timokin, joten vainoaa sitten itseään😂. Hulluahan se on keksiä näitä ”hahmoja”, mutta ilmeisesti hänellä - tai teillä siellä kollektiivisesti - on paljon luppoaikaa!

        Tuo eimia on näitten timotapiotuulahannele-viestien


    • Kaikkimielipiteetjne

      Kiinnostaa paljon jos vaikka olisit hän.

    • En tiedä yhtään, kenelle kirjoitat. Mutta kyllä ainakin minua kiinnostaa todella paljon, miltä hänestä tuntuu. Tietenkin. Olen ajatellut sitä ehkä jopa liikaakin..?

      • Työnnyn.Pyllypuolelta.68

        Tuula Hannele

        saat minun, hänen miehen tuntemukset kyllä
        tietää, kun tulet kuumana ja hekumaisen hehkuvana
        taas luokseni, kirjanpitoa katsomaan.

        Olen tällä hetkellä Vuosaaren asunnolla.
        Ja hyvin valmis tyydyttämään ison halusi asettamat tarpeet,
        marilynini.


      • Työnnyn.Pyllypuolelta.68

        Alistan sinut nainen!

        Valtikkani koko sokaisee taas sinut
        kun kattokruunu yökkösen.

        Himosta sokeana heität stringisi rappuun TH.
        Kompuroit inahdellen viimeiset askelmat ovelleni.
        Sormet kiihkosta vapisten avaat oveni.
        (Jäihän sinulle avain, kun muutit pois! Muista avain TH.

        Ja rojahdat haarukka levällään mustaan nahkatuoliini...
        rakas Tuula, yökkeseni…


        Ota kortongit mukaan ettei tule niin sanotusti vahinkoja.


      • Psykoosipotilaalle
        Työnnyn.Pyllypuolelta.68 kirjoitti:

        Tuula Hannele

        saat minun, hänen miehen tuntemukset kyllä
        tietää, kun tulet kuumana ja hekumaisen hehkuvana
        taas luokseni, kirjanpitoa katsomaan.

        Olen tällä hetkellä Vuosaaren asunnolla.
        Ja hyvin valmis tyydyttämään ison halusi asettamat tarpeet,
        marilynini.

        Eikö tuo o eimia aika alatyylistä kerrontaa.


      • Närkästynyt_Timo.T.P
        Psykoosipotilaalle kirjoitti:

        Eikö tuo o eimia aika alatyylistä kerrontaa.

        Voisitko sinä psykoosista-vouhottaja ystävällisesti
        lopettaa minun ja Eero-pojan äidin asioihin puuttumisen!

        Jos et itse OSAA nauttia terveen ja viriilin,
        vapautuneen sukupuolielämän yms. iloista,
        älä häiritse muita.


      • Psykoosipotilaalle
        Närkästynyt_Timo.T.P kirjoitti:

        Voisitko sinä psykoosista-vouhottaja ystävällisesti
        lopettaa minun ja Eero-pojan äidin asioihin puuttumisen!

        Jos et itse OSAA nauttia terveen ja viriilin,
        vapautuneen sukupuolielämän yms. iloista,
        älä häiritse muita.

        Sinä oot se eimiaeiap. Kaikki tajuaa.

        Ke sinä luulet kiusaavasi näillä sairailla jutuillas.

        Miksi sua kaihertaa toisten elämä noin paljon?


    • nainen.vastaa

      Kiinnostaa kyllä

      • eeron-äiti-pien-

        Otan kondomipaketin mukaan,
        ettei tule taas vahinkoja!

        Möhömahaisesta von miehestäni
        ei ole paljon muuhun kuin pikkareitani haistelemaan,
        ja viiksillään himokkaita reisiäni kutittelemaan.
        Tyydytä minut rakas, kuten jo K:n Metsärinteen saunassa teit...
        Oma Marilynisi hyppää auton rattiin...N:Y:T.


      • Psykoosipotilaalle
        eeron-äiti-pien- kirjoitti:

        Otan kondomipaketin mukaan,
        ettei tule taas vahinkoja!

        Möhömahaisesta von miehestäni
        ei ole paljon muuhun kuin pikkareitani haistelemaan,
        ja viiksillään himokkaita reisiäni kutittelemaan.
        Tyydytä minut rakas, kuten jo K:n Metsärinteen saunassa teit...
        Oma Marilynisi hyppää auton rattiin...N:Y:T.

        Oot sinä sairas eimia.

        Aivan vauhkona latelet näitä houreitasi.


    • Novellisti_T.T.P.vm68

      Psykoosista vouhkaaja ja kohkaaja,
      mene hoidattamaan oma pääsi!

      Kirjoitan myös eroottisia novelleja.
      Lue niitäkin, jos kestät...
      konstailematonta pornoa.

      • Eivsikutasiltä

        Oot sinä eimia ihan pipi.

        Onko sulla ihan terve seksielämä tai ootko sinut seksuaalisuutesi kanssa.


      • Toivoo.Tuija-Kaarina
        Eivsikutasiltä kirjoitti:

        Oot sinä eimia ihan pipi.

        Onko sulla ihan terve seksielämä tai ootko sinut seksuaalisuutesi kanssa.

        "Erotiikkanovellisti T.T.P.68"

        Antabuksesi on apteekista noudettavissa.
        Viagraan tarvitsen uuden reseptin.
        Päälakikaluuntumista estävää shampoota
        löytyy kosmetiikkapuolelta - ilman reseptiä!


      • Peltomiehen_jortikka
        Toivoo.Tuija-Kaarina kirjoitti:

        "Erotiikkanovellisti T.T.P.68"

        Antabuksesi on apteekista noudettavissa.
        Viagraan tarvitsen uuden reseptin.
        Päälakikaluuntumista estävää shampoota
        löytyy kosmetiikkapuolelta - ilman reseptiä!

        Häh?

        Kaljuuntuva juoppoko, jolla ei oikein ota eteen?
        Erotiikkanovellistiko?

        Ilmankos hän on alkanut kirjoitella niitä kököjä runojaan...


    • no.mikä.ny.on

      No onko jano, nälkä, väsy, vitutus, ärsytys, inho, haikeus, ikävä, hullaannus, rakkaus, helpotus, sekavuus, selkeys vaiko vain kusihätä?

    • rakastanjavälitänedellee

      Eipä ole kuulunut yhtään mitään sinusta ja viesteihinikään et ole vastannut. Olen huolissani, koska viimeksi kun juteltiin puhelimessa, olit masentuneen oloinen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe