Vetäis tissit esiin niin jaksaisin kuunnella!!!!!!!!!!
2 isotissistä blondia vaaliekspertteinä YLEllä!!!
21
577
Vastaukset
- huvittavaa
Yle haastattelee omia "kylttyyrihenkilöitään".
Ruotsi on kuulemma Maria Sidin mielestä tosi turvallinen maa.- TawjaHawonen
Tottakai jos asuu Tukholman hienostoalueella
- Mustaakakkoseen
TawjaHawonen kirjoitti:
Tottakai jos asuu Tukholman hienostoalueella
Sid pitäisi viedä yöllä rinkebyhyn.
- Sid_ja-Husby
Mustaakakkoseen kirjoitti:
Mitenkähän Sid ja Husby rokkaa yhteen
- ruotsinmatkaaja
Mustaakakkoseen kirjoitti:
Eiköhän nainen tutustu tuohon porukkaan säännöllisesti lähemminkin.
- hjuuts-boobs
ruotsinmatkaaja kirjoitti:
Eiköhän nainen tutustu tuohon porukkaan säännöllisesti lähemminkin.
Missä boobsit
- Kyrvänder
Olis kyrvällä töitä, kyllä niin!
- stoppo
Yle laittoi "pillit pussiin".
Ilmeisesti vaalitulos ei ollutkaan mieluinen.- nassesetätietää
Älä huoli. Jatkuu kyllä yle ruotsinkielisellä kanavalla yle fem/teema. Inga problem för TV tittare. Tack ska du ha.
- yleä.johdetaan
nassesetätietää kirjoitti:
Älä huoli. Jatkuu kyllä yle ruotsinkielisellä kanavalla yle fem/teema. Inga problem för TV tittare. Tack ska du ha.
Yleä johdetaan svenska tv:stä?
- Sekundaneekeri
Tuota noin, en tiedä mistä ohjelmasta on kyse, mutta mitä ihmeellistä näet isotissisissä blondeissa? Minulle tissien koko ei merkitse mitään, kunhan vaan ovat hyvänmuotoiset, eivät loju kainaloissa selällään maatessa, eivät riipu liikaa seisoessa jne. Siksipä mielestäni parhaimmat tissit eivät olekaan isot, vaan sopusuhtaiset kiinteät.
Ja entäs blondit? Onko vaaleatukkainen mielestäsi jotenkin seksikkäämpi kuin tummahiuksinen? Minulle naisen hiusten värillä ei ole mitään merkitystä, tärkeintä on sillä, millainen ajukoppa siellä hiusten alla on.- vetyperoksidi.expertit
Ylen uusin veto vetyperoxidi
- pjietro_trolli
Uutisten lukijan tehtävä on esitellä maailman asioita ja ilmiöitä yleisölle eikä kärjistyä itse objektiksi muille kuin häiriintyneille. Kiinnostaako sinua Alepan kassalla jonossa enemmän se mitä ostit ja millä rahalla vai se että kassanhoitajalla ei ole alushousuja
Tuolta totuuden sälää rivien välistä nostoon mars mars tämä keskustelu
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15395437/ylen-puolivalheet-venajasta-jatkuvat! - hehehhehehh
Olisiko Ylen pitänyt palkata tilalle 2 sivutöinään huorana toimivia venäläisiä?
- jotainrajaataas
No ei kun onhan ylellä omasta takaa näitä, esim. J. Aro ja R. Liekki
- vaaliblondit---
Ylen heitti vaalit lekkeriksi ja kehiin vaaliblondit
- KyrpäTaneli
Minä voisin tulla vetämään MULKUN esiin. Kelpaisiko se?
- Merja-täti-Ylestä
No totta maar, kunhan se on pakkkksu.
- erikoisvaaliasiantuntija
Ylen erikoisvaaliasiantuntija Linda Juhola ylen vaali-illassa
"Ylen erikoisvaaliasiantuntija, meikkibloggaaja Linda Juhola pureutuu Ruotsin vaaleihin (9.9.2018)"
https://www.youtube.com/watch?v=7vu5l-RRPMA - Lukiolaislikka
Irakilaismiehet tulivat Ruotsin sijasta Suomeen, koska suomalaiset naiset ovat helpompia saada patjaksi. He myös suostuvat elättämään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324634
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233172Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132604- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471669- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281480
- 951211