Vetäis tissit esiin niin jaksaisin kuunnella!!!!!!!!!!
Vastaukset 21
- huvittavaa
Yle haastattelee omia "kylttyyrihenkilöitään".
Ruotsi on kuulemma Maria Sidin mielestä tosi turvallinen maa.- TawjaHawonen
Tottakai jos asuu Tukholman hienostoalueella
- Mustaakakkoseen
TawjaHawonen kirjoitti:
Tottakai jos asuu Tukholman hienostoalueella
Sid pitäisi viedä yöllä rinkebyhyn.
- Sid_ja-Husby
Mustaakakkoseen kirjoitti:
Mitenkähän Sid ja Husby rokkaa yhteen
- ruotsinmatkaaja
Mustaakakkoseen kirjoitti:
Eiköhän nainen tutustu tuohon porukkaan säännöllisesti lähemminkin.
- hjuuts-boobs
ruotsinmatkaaja kirjoitti:
Eiköhän nainen tutustu tuohon porukkaan säännöllisesti lähemminkin.
Missä boobsit
- Kyrvänder
Olis kyrvällä töitä, kyllä niin!
- stoppo
Yle laittoi "pillit pussiin".
Ilmeisesti vaalitulos ei ollutkaan mieluinen.- nassesetätietää
Älä huoli. Jatkuu kyllä yle ruotsinkielisellä kanavalla yle fem/teema. Inga problem för TV tittare. Tack ska du ha.
- yleä.johdetaan
nassesetätietää kirjoitti:
Älä huoli. Jatkuu kyllä yle ruotsinkielisellä kanavalla yle fem/teema. Inga problem för TV tittare. Tack ska du ha.
Yleä johdetaan svenska tv:stä?
- Sekundaneekeri
Tuota noin, en tiedä mistä ohjelmasta on kyse, mutta mitä ihmeellistä näet isotissisissä blondeissa? Minulle tissien koko ei merkitse mitään, kunhan vaan ovat hyvänmuotoiset, eivät loju kainaloissa selällään maatessa, eivät riipu liikaa seisoessa jne. Siksipä mielestäni parhaimmat tissit eivät olekaan isot, vaan sopusuhtaiset kiinteät.
Ja entäs blondit? Onko vaaleatukkainen mielestäsi jotenkin seksikkäämpi kuin tummahiuksinen? Minulle naisen hiusten värillä ei ole mitään merkitystä, tärkeintä on sillä, millainen ajukoppa siellä hiusten alla on.- vetyperoksidi.expertit
Ylen uusin veto vetyperoxidi
- pjietro_trolli
Uutisten lukijan tehtävä on esitellä maailman asioita ja ilmiöitä yleisölle eikä kärjistyä itse objektiksi muille kuin häiriintyneille. Kiinnostaako sinua Alepan kassalla jonossa enemmän se mitä ostit ja millä rahalla vai se että kassanhoitajalla ei ole alushousuja
Tuolta totuuden sälää rivien välistä nostoon mars mars tämä keskustelu
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15395437/ylen-puolivalheet-venajasta-jatkuvat! - hehehhehehh
Olisiko Ylen pitänyt palkata tilalle 2 sivutöinään huorana toimivia venäläisiä?
- jotainrajaataas
No ei kun onhan ylellä omasta takaa näitä, esim. J. Aro ja R. Liekki
- vaaliblondit---
Ylen heitti vaalit lekkeriksi ja kehiin vaaliblondit
- KyrpäTaneli
Minä voisin tulla vetämään MULKUN esiin. Kelpaisiko se?
- Merja-täti-Ylestä
No totta maar, kunhan se on pakkkksu.
- erikoisvaaliasiantuntija
Ylen erikoisvaaliasiantuntija Linda Juhola ylen vaali-illassa
"Ylen erikoisvaaliasiantuntija, meikkibloggaaja Linda Juhola pureutuu Ruotsin vaaleihin (9.9.2018)"
https://www.youtube.com/watch?v=7vu5l-RRPMA - Lukiolaislikka
Irakilaismiehet tulivat Ruotsin sijasta Suomeen, koska suomalaiset naiset ovat helpompia saada patjaksi. He myös suostuvat elättämään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66799- 159790
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22787Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.101767Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks36558VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39465
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
- 40407