Kuka äidin pikku kullannuppu ajelee mustalla audilla kun päätön ap€%a? Voisi pikkuhiljaa opetella ne liikennesäännöt tai lopettaa kokonaan ajelun.!!!! Vtuttaa tälläänen toiminta
Voipäiväää
15
1339
Vastaukset
- Himmeänotko
Haluaa olla kuortaneen puhutuin, tuon se teettää kun leppälän loukolta pääse kirkolle. Pitää esittää ja olla miestä. Toivottavasti sivullinen syytön ei joudu kärsimään kun vahinko tapahtuu, itseään jokainen saa satuttaa.
- Anonyymi
Eli käytännössä liian vähän äksöniä
Nimiä khiin, niin jo on kumma jos ei kaahaus lopu! Jos ei se itse ymmärrä lopettaa, niin sitä pitää vähän auttaa.
- Tunnentapauksen
Kateelliset huuteloo
- Anonyymi
Turva vyö päälle ettei vanhemmat saa seko pää kohtausta
- Onneongelmatsuuria
Eiköhän noilla teillä niitä muitakin kovaa ajavia henkilöitä ole... Valitettavasti voin myös heidän nimet täälä julkaista jos siitä on kiinni. Eri asia osata ajaa vauhdilla toisinaan kun nämä toiset ajelee kovaa mutta auton hallinta on toinen ääripää...
- Näiii
Paa ensi oma mimes enne ku muitte nimiä laitat
- Anonyymi
Nyt ois ihan hyvä käydä niitä peli sääntöjä sielä kotona. Eennen kuin lämpö karkaa ja laitta se kypärä päähän
- mäki
Voi Kiilto... ja kiilto.
- Anonyymi
Mitä tuos ny anna poija päryytellä!!
- Anonyymi
Kyl täällä vituttaa moni muukin asia.
- Anonyymi
Esim. kuppikunnat.
- Anonyymi
Ainahan sitä sattuu ja tapahtuu ,kuuluu nuoruuteen.
- Anonyymi
Nuorena saa ja pitää sotkea ja särkeä yhteistä omaisuutta. Niin mun vanhemmat sanoi. Ne on syntyneet -80 luvulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorena saa ja pitää sotkea ja särkeä yhteistä omaisuutta. Niin mun vanhemmat sanoi. Ne on syntyneet -80 luvulla.
Vapaankasvatuksen hedelmää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1157305Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26564835Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243164Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381317- 501305
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e901158Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1171059Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi51956Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si27863Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50854