Voipäiväää

Kesänorvokki

Kuka äidin pikku kullannuppu ajelee mustalla audilla kun päätön ap€%a? Voisi pikkuhiljaa opetella ne liikennesäännöt tai lopettaa kokonaan ajelun.!!!! Vtuttaa tälläänen toiminta

17

1564

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Himmeänotko

Haluaa olla kuortaneen puhutuin, tuon se teettää kun leppälän loukolta pääse kirkolle. Pitää esittää ja olla miestä. Toivottavasti sivullinen syytön ei joudu kärsimään kun vahinko tapahtuu, itseään jokainen saa satuttaa.

• Anonyymi

Eli käytännössä liian vähän äksöniä

• Nimiä khiin, niin jo on kumma jos ei kaahaus lopu! Jos ei se itse ymmärrä lopettaa, niin sitä pitää vähän auttaa.

• Anonyymi00017

Älkää sitten käräyttäkö mua ku oon avannu lukot oon nopealla kierroksella

• Tunnentapauksen

Kateelliset huuteloo

• Anonyymi

Turva vyö päälle ettei vanhemmat saa seko pää kohtausta

• Onneongelmatsuuria

Eiköhän noilla teillä niitä muitakin kovaa ajavia henkilöitä ole... Valitettavasti voin myös heidän nimet täälä julkaista jos siitä on kiinni. Eri asia osata ajaa vauhdilla toisinaan kun nämä toiset ajelee kovaa mutta auton hallinta on toinen ääripää...

• Näiii

Paa ensi oma mimes enne ku muitte nimiä laitat

• Anonyymi

Nyt ois ihan hyvä käydä niitä peli sääntöjä sielä kotona. Eennen kuin lämpö karkaa ja laitta se kypärä päähän

• mäki

Voi Kiilto... ja kiilto.

• Anonyymi

Mitä tuos ny anna poija päryytellä!!

• Anonyymi

Kyl täällä vituttaa moni muukin asia.

• Anonyymi

Esim. kuppikunnat.

• Anonyymi

Ainahan sitä sattuu ja tapahtuu ,kuuluu nuoruuteen.

• Anonyymi

Nuorena saa ja pitää sotkea ja särkeä yhteistä omaisuutta. Niin mun vanhemmat sanoi. Ne on syntyneet -80 luvulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuorena saa ja pitää sotkea ja särkeä yhteistä omaisuutta. Niin mun vanhemmat sanoi. Ne on syntyneet -80 luvulla.

Vapaankasvatuksen hedelmää.

• Anonyymi00018

Bemulla

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      62
      1013
    2. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      80
      906
    3. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      19
      876
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      55
      812
    5. Huh huh...

Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik
      Sinkut
      208
      701
    6. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      569
    7. Mitä ajattelet

Kaivattusi elämästä
      Ikävä
      43
      546
    8. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      39
      515
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      50
      513
    10. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      37
      459
    Aihe