Voipäiväää

Kesänorvokki

Kuka äidin pikku kullannuppu ajelee mustalla audilla kun päätön ap€%a? Voisi pikkuhiljaa opetella ne liikennesäännöt tai lopettaa kokonaan ajelun.!!!! Vtuttaa tälläänen toiminta

17

1550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Himmeänotko

Haluaa olla kuortaneen puhutuin, tuon se teettää kun leppälän loukolta pääse kirkolle. Pitää esittää ja olla miestä. Toivottavasti sivullinen syytön ei joudu kärsimään kun vahinko tapahtuu, itseään jokainen saa satuttaa.

• Anonyymi

Eli käytännössä liian vähän äksöniä

• Nimiä khiin, niin jo on kumma jos ei kaahaus lopu! Jos ei se itse ymmärrä lopettaa, niin sitä pitää vähän auttaa.

• Anonyymi00017

Älkää sitten käräyttäkö mua ku oon avannu lukot oon nopealla kierroksella

• Tunnentapauksen

Kateelliset huuteloo

• Anonyymi

Turva vyö päälle ettei vanhemmat saa seko pää kohtausta

• Onneongelmatsuuria

Eiköhän noilla teillä niitä muitakin kovaa ajavia henkilöitä ole... Valitettavasti voin myös heidän nimet täälä julkaista jos siitä on kiinni. Eri asia osata ajaa vauhdilla toisinaan kun nämä toiset ajelee kovaa mutta auton hallinta on toinen ääripää...

• Näiii

Paa ensi oma mimes enne ku muitte nimiä laitat

• Anonyymi

Nyt ois ihan hyvä käydä niitä peli sääntöjä sielä kotona. Eennen kuin lämpö karkaa ja laitta se kypärä päähän

• mäki

Voi Kiilto... ja kiilto.

• Anonyymi

Mitä tuos ny anna poija päryytellä!!

• Anonyymi

Kyl täällä vituttaa moni muukin asia.

• Anonyymi

Esim. kuppikunnat.

• Anonyymi

Ainahan sitä sattuu ja tapahtuu ,kuuluu nuoruuteen.

• Anonyymi

Nuorena saa ja pitää sotkea ja särkeä yhteistä omaisuutta. Niin mun vanhemmat sanoi. Ne on syntyneet -80 luvulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuorena saa ja pitää sotkea ja särkeä yhteistä omaisuutta. Niin mun vanhemmat sanoi. Ne on syntyneet -80 luvulla.

Vapaankasvatuksen hedelmää.

• Anonyymi00018

Bemulla

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      20
      1791
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      156
      1789
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      339
      1495
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1122
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1118
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      142
      1106
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      985
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      985
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      969
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      928
    Aihe