varma tästä jutusta? Siis siitä miten tämä meni.. Vai jäikö jotain minkä haluaisit olevan toisin?
Oletko nainen..
60
2162
Vastaukset
- tääriitti
Vttuako se näille palstalaisilta täällä kuuluu?
Hyvää yötä, vaikka tyhjiin kaikuu - Kahvia_vain_sinulle
mä en tarttis kuuta taivaalta , jos mulla ois sut..
Oisit mulle kaikkeni.- Kahvia_vain_sinulle
Kyllä olen.
(Katso: Leo : Mul on sut , ft Janna ) - Ettämitä
?????????????
- Timo_Tapio_
EiJeeeesuusMitäÄlyttömiä ,
Kuules nyt Tuula,
ei sulla ole ollut mitään 25 vuoden avioliittoa,
joka olisi päättynyt lentoturmaan.
Mistähän Kauniista ja rohkeista senkin keksit?
Tuula,
me tehtiin poika, kun sä olit 42-v.
ja mä 47-v.
Elettiin vuotta 2015.
Sä jätit mut, kun LVI-firma alkoi sukeltaa.
Menit naimisiin vonS:n kanssa.
Nyt olet kovaa vauhtia tulossa takas
mun tykö!
Siinä on sun pitkät suhteet., EiJeeeesuusMitäÄlyttömiä= Tuula! - hyvääyötä
Olen varma.
- jossiltätuntuu
No en todellakaan ja tietenkin haluan edelleen, jotenkin tuntuu, että ymmärsi minua viimeksi väärin, kun yhteys taas pätkii.
- Nainenjoo
En olis halunnut päättyvän... Jäin vastauksia vaille. Sinä oikeasti haluasit?
- Nainenjoo
Korjaus: Mitä Sinä oikeasti haluaisit?
- FineNow
Tässä ei ole ollut mitään "juttua" muualla kun sinun päässäsi. Toivoisin ettet ikinä olisi lähettänyt minulle yhtäkään viestiä.
- minulleko
Toivoisin ettet olisi laskeutunut tämän palstan tasolle.
- Osldndlsö
Annoit numerosi syytä itseäsi
- eisevarmastiollutsinulle
minulleko kirjoitti:
Toivoisin ettet olisi laskeutunut tämän palstan tasolle.
Älä omi jonkun hullun latistavaa kirjoitusta. Miksi kaipaamasi muka kirjoittaisi sinulle noin.
- ystävälle
Ystävyys sitähän halusit?
- ystävälle2
Ystävyys.
- taitaaliristä
ystävälle2 kirjoitti:
Ystävyys.
päässä vai kuinka, vai onko mielestäsi tuntemattomien kesken jotakin.
- Hävyttömälle
taitaaliristä kirjoitti:
päässä vai kuinka, vai onko mielestäsi tuntemattomien kesken jotakin.
Sekö on sinulta pois, että vastaa liittyen omaan tilanteeseen, juuri niinkuin ihmiset täällä tekevät?
- silloinkunonkiinnostunut
Kenelle kysymys on? Ystävyys syntyy mielenkiinnosta ja luottamuksesta jos on syntyäkseen. Pidän hänestä.
- aloittajautelee
Niin.. Jos edes ystäviä voitaisiin olla. Sitä taisin pyytää. Mietin vaan, että miten se ystävyys mahtaa näkyä tällä hetkellä.
- kenellealoitus
En ole varma mistään muusta kuin niistä asioista, jotka ovat minulle tärkeitä.
- tylsä_kynä_penaalissa
Mää mistään mittään tiijä, varsinkaan susta. Mulle tarttee kaikki tunteisiin liittyvä vääntää rautalangasta ja selostaa selekeellä suomen kielellä.
- xoxoxoAoxoxoxox
Vejä sinä mursu etukäteen -jos kykenet!
- Paskaakellonympäri
On se ahdistavaa tää nykypäivän meininki, kun kaikenmaailman hullut mielisairaaloissa saavat kirjoitella vapaasti nettiin
- Pyllyä-pum-pum
Var så god ! Du hade det som du vill…
Är det bra nu?
https://www.youtube.com/watch?v=HlTbeEMfOTo
- viisaatmäärää
Eiks tää menny just kuten halusit. Viisaammat aina tietää miten asiat pitää hoitaa, niihin olen aina luottanut ja niin nytkin luotin.
- eipämennyt
Molemmat päätyivät ikävä-palstalle. Ei mennyt niin kuin halusin.
Penaalin terävimmälle kynälle Raumalta
eli pitkähiuksiselle Raumamiehel:
https://www.youtube.com/watch?v=CPkVZeC60vQEn ollenkaan, en olisi halunnut, että mikään tässä meni niin kuin meni. Olisin halunnut, että olisin saanut elää kanssasi jo vuosia.
- Ketäsä
sitten kaipaat?
- naiseltamiehellle
jos olis häneltä,ni olen tosi varma :) jäi jotain,haluaisin yhä ;)
- pygmi_ja_bantu
Haha! Aloittaja on 100-varma-she-rölli ja sä tiedät sen ;)
- mieheltänaiselle
Niin minäkin haluaisin.
- naiseltamiehellle
mieheltänaiselle kirjoitti:
Niin minäkin haluaisin.
toivotaan sitten,että vielä nähdään :) hyvää yötä :)
- Jokuvaanjostainjuu
Olen varma kyllä.
- OIKEUDENVAAKAKUPIT
KUSI
KUSI
KUSI
TOTTELE ME MÄÄRÄTÄÄN.
HAISTAKAA PASKA!!
Tämä tullaan näkemään jokapaikassa ja PSSSSST teille ja te ITKETTÄ SITTEN!!!
- TotuusVoittaa
TE RÄÄKKÄÄTTE JA AJATTE NURKKAAN.
TAKAAN ETTÄ ETTÄ PÄÄSE VASTUISTA. 1001 dalmantialaista huumori.
KAIKKI PROSESSOIDAAN VITUN MONESTI VIELÄ JOSKUS. - suoraansanoen
No en minä kyllä näin tämän halunnut menevän/päättyvän :/ Mutta eipä ollut eka kerta ku mut hiljaisuuteen jätetään..
- molemmattasapuolisesti
Toinen on voinut kokea että sinä jätit hänet hiljaisuuteen.
- Ylpeytenne.ylivoimaisuus
Oisitta antanu tilaa.
Tästä tulee jäämään jälki ja syyllisten korviin voi tulla jokuvarmaan sanomaan PSSSST TEITKÖ, AUTOITKO, KERROPPA.
Kuka teitä auttaa kun että auta muita.
Tekin oletta vielä nöyriä.
MITEN KÄY YLPEILLE????? - olitutelias
Jäi ja olen tosi pahoillani että koskaan törmättiin täällä!
En ajattele susta kuin hyvää. Ehkä ei nähdä enää.- surullistajosnoinon
MIksi sitten haluat ettette näe enää?
- enkähalua
surullistajosnoinon kirjoitti:
MIksi sitten haluat ettette näe enää?
En mä niin toivo.
- Järisyttäväkokemus
Vaikka kävin helvetin läpi, ikävöin häntä edelleen. En ole enää itkeskellyt vähään aikaan, joten alankohan parantua.... vai mistä johtuu.. ? Taitaa johtua kuitenkin siitä, ettei olla nähty vähään aikaan.
Sen verran pisti polvilleen, että voipi olla parempikin ettei olla nähty. Ei tullut siitä silloin mitään, miksi nyt tulisi?- Hihhahhuhheheh
Hahahahhaaaaahahahahahahhhhaaaaa
- Eikaikkinaur
Hihhahhuhheheh kirjoitti:
Hahahahhaaaaahahahahahahhhhaaaaa
Eihän tuo ole naurun asia kun toinen kärsii.
Tuolle toiselle, elä välitä pilkkaajista. - Järisyttäväkokemus
Kyllä just ja just kestän anonyymipalstalla tulevan pilkan ;D
- sairastelupäivä
Ootko reilu ja laitat mulle jossain vaiheessa jotain selkeyttävää, vaikka täällä kirjoitankin. Mulla on ollut kurja olo. Hauku tai hyväksy. Sä et oo vastuussa kurjasta olosta etkä tiedä mitä kaikkee siihen liittyy, mutta jos silti. 😔
- suunnitelmanhuonous
Ei ole kenenkään yksittäisen ihmisen aiheuttamaa se erityispiirteisyyden vahvistuminen. Se johtuu liian paljosta määrästä ihmisiä ja siksi että se on jatkunut liian kauan ja liaan monessa paikassa. Mikään muutos ei ole mahdollinen ennen kuin on ollut täysin hiljaista jonkin aikaa. Kaiken toteutus taitaa olla sellainen ettei se mahdollista tätä eli tarve olla yksin vain vahvistuu.
- hannuristojiimies
Ei mulla ainakaan ole tarve olla yksin.
- paljonsurua
hannuristojiimies kirjoitti:
Ei mulla ainakaan ole tarve olla yksin.
siinä on ero ihmisten välillä, eikö niin, jos haluaa olla yksin on siihen täysi oikeus, lapsieni kädet käsissäni olen yhä elossa ja hengitän, muuten olisin pelkkiä luita, siltä se on välillä tuntunut, ehkä joskus vuosien päästä juttelemme
- Kiukkuinen
Mä en puhu.sulle koska sä.oot k#pää.
- SteelHorse
Olen todella tyytyväinen miten tämä loppupeleissä meni ja kaiken lisäksi pääsin hänestä eroon lopullisesti! Ei kovin suurta todennäköisyyttä joutua näkemään häntä enää. Ihanan helpottunut fiilis. Tämä ei siis kaivatulleni, vaan tyypille joka kuvitteli/kuvittelee olevansa kaivattuni.
- kukauskootuonmuka
Tulet ikävä-palstalle kertomaan kuinka et kaipaa.
- SomeDayWeLiveLikeHorses
Eikö tuollaiset kannattaisi hoitaa in real life eikä palstalla, varsinkin, jos jotain tärkeää? No, kukin tapojensa mukaan.
- SteelHorse
SomeDayWeLiveLikeHorses kirjoitti:
Eikö tuollaiset kannattaisi hoitaa in real life eikä palstalla, varsinkin, jos jotain tärkeää? No, kukin tapojensa mukaan.
Se onkin hoidettu irl suoraan henk koht viestillä, ja vastasin vain aloittajan kysymykseen.
- Lisäätunnisteitakiitos
Ai kaikkien asioiden osalta hoidettu IRL ? Vai luuletko etteikö toinen odottaisi vielä jotain tietoa jostain ?
- Vaioletkovielälapsi
SteelHorse kirjoitti:
Se onkin hoidettu irl suoraan henk koht viestillä, ja vastasin vain aloittajan kysymykseen.
Hyvä, silti vaikea ymmärtää miksi kukaan itse koskaan ihastuneena ollut ajattelisi toisesta ihastuneesta tuolla tavalla vaikka olisi kuinka ei toivottu ihminen? Toivoitko, että olisi täällä kaipaamassa ja lukisi viestisi? Ehkä se tyyppi väisti tietämättään luodin jos nyt oikeasti ei ole harhaisessa päässä roolit vaihtuneet kun oli sen verran katkeraa ja vahingoniloista tekstiä.
- oletanko
olen nainen, ja olen tehnyt suuren virheen kun minulla oli kk joka kk tein mihelleni aina käsinamin silloin kun en voinut olla sängyssä ja lopetin kun kk loppui, hän otti niin nokkiin että nyt ei tehdä sitä normaalisti ollenkaan, itken usein, vastausta miten saan kuntoon asian,
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1428018Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432091Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252020- 911673
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51970
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850- 24838