TÄYDELLINEN ONNELLISUUS JA MITEN SEN SAAVUTTAA?

Moniko pystyy heittämään lonkalta miten saavuttaa täydellinen onnellisuus?

Moni kyllä yrittää kaiken maailman keinoilla saavuttaa onnellisuuden, osta sitä osta tätä ja mene tämän tyypin kanssa naimisiin, niin varmasti sinusta tulee onnellinen ja tee sitä ja tee tätä ja hanki paljon kokemuksia.

Kuitenkin kaikki tuollainen on yhtä tyhjän kanssa, ja ei tee sinua onnelliseksi, ja jopa sinut lopulta heitetään tulihelvettiin ikuisiksi ajoiksi, olet siellä aina ja jatkuvasti jopa miljardeja vuosia ja ei pääty piinasi ja rangaistuksesi jonka pahoilla töilläsi olet ansainnut.

Mikä siis ratkaisuksi?

Vastaus: Panemme Raamatun sille kuuluvalle paikalle ja tottelemme mitä se käskee meitä tekemään, niin lopulta saavutamme onnen, vaikka monesti joudumme ensin käymään tuskallisten ryteikköiden läpi.

Lopputulos on kun Raamattua noudattaa tässä elämässä, niin kuoleman jälkeen pääsee Jeesuksen kanssa paratiisiin, jossa saa olla ikuisesti ja jossa paikassa saa olla käsittämättömän onnellinen.

Minä siis pystyn heittämään lonkalta kuinka saavuttaa täydellinen onnellisuus!

5

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja minä vielä tarkennan, että kuinka tulee totella Raamattua, että pahimmillaan kenenkään mieleen ei tule ryhtyä ottamaan hengiltä niitä jotka eivät usko Raamattuun. Raamattua tulee totella kuinka se opettaa uskomaan Jeesukseen, Jeesukseen joka on Jumalan Poika.

      Jeesushan pitää ottaa vastaan omaksi Vapahtajaksi ja häntä tulee ryhtyä seuraamaan omassa elämässä, näin Raamattu opettaa, ja tämä on oikeaa Raamatun tottelemista.

      Ja Jeesushan on meidän synti- ja pahojen tekojemme rangaistuksien sijaiskärsijä, häntä rangaistiin meidän ihmisten edestä ja hän suostui kaikkeen tähän, niin ettei suutansa avannut, sanoo Raamattu.

      • Daniel-10

        Näin se on, Jeesus on todella ainoa tie pysyvään rauhaan, tyytyväisyyteen ja onnellisuuteen. Harmillisen vähän tätä tosiasiaa vaan tuodaan missään julki tänä päivänä. Kaikenlaisia lihaskunto-ohjelmia kyllä mainostetaan kovasti, joita noudattamalla muka saavutetaan tyytyväinen olotila. Kissan viikset ! Vain lukemalla Raamattua ja uskomalla sen opetuksiin voi saavuttaa tosi tyytyväisyyden ja onnellisuuden.


      • Daniel-10lle

        On totta että Raamatusta löytää elämän tarkoituksen ja merkityksen ja rohkeuden ja iloakin, mutta Daniel-10:n ja Aloittajan kannattaa muistaa, että kirjaimellinen Raamattuun ja sen sanaan uskominen saa aikaiseksi harhaanjohtavaa kirjanoppineisuutta.

        Tämä on yksi suurimmista syistä, miksi uskovat eivät usein osaa eivätkä onnistu vakuuttamaan ei-uskovia siitä mistä Raamattu kertoo. Hokeminen Jumalasta ja Jeesuksesta saa hyvin usein aikaiseksi vain ärsyyntymistä ja vastareaktion. Tässä muuten yksi suurin syy ateismin nousuun, ikäänkuin vastareaktiona.

        Sitäpaitsi itse Raamattukin ja sen sana tukee edellistä kirjanoppineisuuden vaaraa, sanoessaan jo käskyissään ettei uskova saa sanoa turhaan Jumalan nimeä.

        Tämä nyt vain mieleen nousseena huomiona ja muistutuksena.

        Ps. Itselläni on elämännuoraksi noussut yleiseen käyttöön tapa jossa en yleensä maailmassa kulkiessani koskaan puhu tai mainitse Jumalasta tai Jeesuksesta tai Raamatusta yhtään mitään, mutta jos/kun keskusteluyhteydestä nousee jokin asia jonka voi ja yleensä pystyykin vertauskuvin yhdistämään Raamatun sanaan. Silloin asia tulee julki itsestään ja luonnostaan eikä pakottaen. Kukko ei käskien laula.

        Ja mikä tärkeintä pitää muistaa että itse Jeesus puhui melkein aina vertauskuvin, sekä vertauskuvin selitti opetuslapsilleen kaikki asiat kunnolla juurta jaksain.


    • capiche

      Ei ole olemassa täydellistä onnellisuutta. Onnella on tapana paeta, mitä enemmän sitä ajaa takaa. Onni myös yllättää silloin kun sitä vähiten odottaa. Yhtäkkiä vain huomaa olevansa onnellinen, vaikka olosuhteet eivät olisikaan täydelliset.

      Paavali kirjoitti Timoteukselle: suuri voitto on jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa. Tyytyväisyyden ja onnen salaisuus on siis Jumala-suhteessa ja Jumalan käskyjensä noudattamisessa. Jumalan käskythän käsittelevät juuri sitä miten eletään sovussa sekä Jumalan että ihmisten kanssa. Tyytyväisyys ja kiitollinen elämä vaatii kuitenkin myös asenneremonttia. On myös suostuttava luopumaan jurnutuksessa ja huomattava kiitollisuuden aiheet.

      Tavallaan se kaikki kiteytyy tässä:
      5 Moos. 30:
      19 Minä otan tänä päivänä taivaan ja maan todistajiksi teitä vastaan, että minä olen pannut sinun eteesi elämän ja kuoleman, siunauksen ja kirouksen. Niin valitse siis elämä, että sinä ja sinun jälkeläisesi eläisitte.
      20. Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kuule hänen ääntänsä ja riipu hänessä kiinni, sillä siinä on sinun elämäsi ja pitkä ikäsi...

    • Samaatietä

      Ehkä se on tuo kvailemasi se täydellisyys, minkä voi saavuttaa maan päällä.
      Itse täydellisyys alkaa kerran taivaassa ja tämä maanpäällinen vajavainen täydelliayys lakkaa.
      Saamme uskovaisina jo tässä ajassa maistaa esimakua siittä taivaan täydellisyydestä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe