Pettävää naista ei saa tappaa

aviorikos

150

1839

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiltti-Ja-Kunnollinen

Nainen halusi jännämiehen kanssa olla ja nainen tiesi kuolevansa.

• 12312312d3

"Kiltti-Ja-Kunnollinen" olet helvetin sairas ihminen. et kunnioita edes toisen kuolemaa. toivottavasti menehdyt pian. sinun laisia ihmisiä ei yhteiskunta kaipaa.

• 5.käsky

Ketään ei saa tappaa!

• raamatun.mukaan.saa

6. käsky kuuluu "Älä tee huorin". Raamatun ja islamin lain mukaan huorintekevä nainen tulee kivittää.

• ei_käy
        raamatun.mukaan.saa kirjoitti:

6. käsky kuuluu "Älä tee huorin". Raamatun ja islamin lain mukaan huorintekevä nainen tulee kivittää.

Mutta me emme olekaan mitään aavikkojumalaa palvovia takapajuisia barbaareita.

• ei_käy kirjoitti:

Mutta me emme olekaan mitään aavikkojumalaa palvovia takapajuisia barbaareita.

Ja sen kyllä huomaa lol.

• kihi
        raamatun.mukaan.saa kirjoitti:

Niin ja se ensimmäinen ja kaikkein tärkein käsky kuuluu, jotta älä tapa.

• ihania.naisia

eikö lapsetkaan olleet miehen niin tämmösii ne yhoot on samoin korkeastikoulutetut tinderinaiset

• 3456677

Haista Välis paska! Uhri ei ole syyllinen vaan tuo paska, joka tappoi.

• Oikein
        3456677 kirjoitti:

Haista Välis paska! Uhri ei ole syyllinen vaan tuo paska, joka tappoi.

Perseenjakajat puolustaa toisiaan .. jättäis ennen ku huorais

• nyteiymmärrä

Miten tunnekuohussa, pikaistuksissa tehty teko voi olla murha? Murhan määritelmää on ilmeisesti jossain vaiheessa muutettu, sillä joskus katsottiin että nimenomaan teon suunnitelmallisuus määrittelee murhan.

• Nokylläsevoiolla

Myös, jos on tehty erityisen raa'alla tai julmalla tavalla. Tässä tapauksessa teko on myös kestänyt niin kauan, että miehellä olisi ollut useasti mahdollisuus lopettaa ja soittaa hätänumerosta naiselle apua.

• En ymmärrä itsekään ja varsikin alkoholilla osuutta, ehkä olisi kannattaa jättää tunnustukset jättää selvinpäin.

• Karvamies

Jos teko osoittaa erityistä raakuutta on teko tuomittava murhana.

Tunnin ajan hyppii uhrin päällä uhrin pyytäessä lopettamaan ja uhrilla kaikki kylkiluut murtuneet. Ei ole pikaistuksissa tehty teko vaan tekijällä oli aikaa lopettaa tekonsa ja tämän jälkeen vielä kutsua apua. Mutta eheii kaveri alkoi ryypiskelemään.

Siellä on taas joku yhteiskunnan loinen elikkä Kakolan jermu vänkäämässä että väärä tuomio.

• mjhbn
        Karvamies kirjoitti:

Jos teko osoittaa erityistä raakuutta on teko tuomittava murhana.

Tunnin ajan hyppii uhrin päällä uhrin pyytäessä lopettamaan ja uhrilla kaikki kylkiluut murtuneet. Ei ole pikaistuksissa tehty teko vaan tekijällä oli aikaa lopettaa tekonsa ja tämän jälkeen vielä kutsua apua. Mutta eheii kaveri alkoi ryypiskelemään.

Siellä on taas joku yhteiskunnan loinen elikkä Kakolan jermu vänkäämässä että väärä tuomio.

Murha tosiaankin määritellään laissa tuolla sinun selittämälläsi tavalla.

• pysykäänaisetkaukana

Miehet on hulluja.

• Eihän ne hulluja ole.. nillä aina vaan välillä " naksahtelee päässä".

• jättäkää.ne.naiset

miehet älkää sortuko yhoihin ja korkeastikoulutettuihin ja tinderinaisiin niin ei heistä hyvää naista saa

• uskollinen

Mies tai nainen joka hermostuu noin paljon pettämisestä on kehitysvammaisen tasolla. Mitä väliä sellaisella teolla on, kumppanihan on silloin vain väärä? Miksi hermostua, en ymmärrä? Eron paikka se on, eikä toisen tappamisen ja oman elämän pilaamisen.

• Samaa mieltä. Kyllä elämässä on pienet murheet, ja helpolla päässyt, jos suurin tragedia on, kuka petti kännissä ketä. Teineillä tuon vielä ymmärtää, mutta aikuisilla ihmisillä, huoh.. Jos pettämistä ilmenee, se on eron paikka tai ainakin sen harkitsemisen. Elämä järjestettävä sitten uudelleen, kun toinen ei kerran ole sitoutunut. Miksi sotkea omaa elämäänsä, päättää toisen elämän ja samalla pilata monen muun, toisen ihmisen holtittomuuden takia? Ei pelkästään itsekästä, vaan myös järjetontä.

• Notodellakin

Näin juuri. Tai siis hermostua, suuttua ja loukkaantua saa, mutta ei äityä väkivaltaiseksi.

• Notodellakin

Tämä oli siis tarkoitettu vastaukseksi nimimerkin "uskollinen" tekstiin. Meni lainaus vähän pieleen.

• Pillujen--asiantuntija

Nainen kelpuutti jännämiehen ja tiesi miten käy. Ei varmaan ekaa kertaa komea jännämies potkinut naista. Kiltin ja kunnollisen ätmin kanssa nainen olisi elänyt 100 vuotiaaksi.

• olisitko

Olisiko " kiltti ja kunnollinen ätmi " huolinut kolmen lapsen YH:n?

• Hienoa, hienoa..taas hyvä esimerkki pysytellä pois miesten läheisyydestä, niillä tuntuu naksahtelevan aika usein nykyään.

• kiltti.ja.kunnollinen

Kiltillä ja kunnollisella ei naksahda

• kiltti.ja.kunnollinen kirjoitti:

.. Paitsi, jos Se on onkin Oikeesti MrNiceGuy, elikkäs TekoKiltti.. Niin kuin TodMonet Oikeesti On.. SukuPuolesta RiippuMati..;P

• kiltti.ja.kunnollinen kirjoitti:

mun kiltillä&kunnollisella naksahti mega lujaa ^_^

• EdesUnissa

Tarinan henkilöt olivat kännissä maanantai aamuna kello kuusi, ryypättyään yön jonkun kotona joka oli jo sammunut. Luultavasti heidän elämänhallintansa ei edustanut suurta massaa.

• Oikein

Oikeesti.. ihan oikein sille joka levittelee haarojaan tai munaansa .. miks seurustella jos tekee mieli jakaa

• hyvä.juttu_

Oikeus voitti. Kerrankin hovi ratkaisi asian oikein. Yleensä hovi lieventää paskojen tuomioita

• jep.jep

Jepulis!

• Kaisanoasaa

Ei saa tappaa mutta naiset saa ottaa jännämiehen koska kemiaa on näköjään naisten ja jännämiesten välillä todella paljon.

• lkjh

Tottakai saa ottaa, ihan samoin, kuin mieskin saa ottaa jännänaisen.

• Riippuu vähän tilanteesta..

• eimuutenriipu

Soinilaisittan: jokainen elämä on pyhä.

• jos et viittis leikkiä gangstaa..kill em bitches yo lol

• peppupupu kirjoitti:

jos et viittis leikkiä gangstaa..kill em bitches yo lol

No en leikikkään. :D

Sanonpahan vaan et en ihmettele jos pulttaa... Riippuen tilanteesta..

Jos vaikka on mun autoa lainattu ja sitten nussittu siellä takapenkillä. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Oletko mustasukkainen?

• tasa-arvoisesti

Eli sinutkin voidaan siis tappaa tapauksesta riippuen? Hyvä tietää. Sinunkaan elämäsi ei siis ole pyhä?

• KonnaKettu kirjoitti:

entä sitten? teethän säkin niin,kovin panomies? : p

• KonnaKettu kirjoitti:

Tekisitkö naiselle jotain? Miltä tuntuu, voisiko napsahtaa?

• peppupupu kirjoitti:

Niin, entä jos naisella kilahtaa?

• peppupupu kirjoitti:

Enhän tee. :D

• misspönttöuuni kirjoitti:

Miehet on niin kovia soimaamaan ja noita-syyttelemään naisia vaikka on itte ihan samanlaisia. Luultavasti toikin mielipuoli oli jo pettäny naistansa ja jotekin "kosto hakkas" paskaksi.

Ei huolta..

En vaan juo tai syö mitään sen tekemää ettei pääse myrkyttämään. :D

• tasa-arvoisesti kirjoitti:

Eli sinutkin voidaan siis tappaa tapauksesta riippuen? Hyvä tietää. Sinunkaan elämäsi ei siis ole pyhä?

Jos teen niinkin vittumaisen tempun että meen pettämään ja sitten yritän vielä viedä puolet omaisuudesta avioerossa...

Saa tappaa.. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Ei huolta..

Miesten pitäisi pysyä kaukana naisista.

No niin, annas tulla nyt. Oletko mustasukkainen itse?

• KonnaKettu kirjoitti:

Jos teen niinkin vittumaisen tempun että meen pettämään ja sitten yritän vielä viedä puolet omaisuudesta avioerossa...

Jos sinä petät, nainen saa pettää. Ei sullakaan ole siihen mitään sanomista.

Oletko mustasukkainen?

En juurikaan..

Mulla vituttaa enemmänki se että mua on pietetty jonain pellenä. :D

Todennäkösesti en pidä mahdollista pettäjää minkään arvosena joten en ole mitenkään investoinu siihen suhteeseen..

• tasa-arvoisesti
        KonnaKettu kirjoitti:

Eipä ollut avioero kyseessä tuossa vaan naisystävä..
        Eli KUN petät, petetty naisesi saa siis tappaa sinut.
        Laittakaa muistiin, hyvät palstalaiset.

• KonnaKettu kirjoitti:

Ei huolta..

Onkohan moni nainen yrittänyt myrkyttää sut?:)

• KonnaKettu kirjoitti:

En juurikaan..

Todennäkösesti en pidä mahdollista pettäjää minkään arvosena joten en ole mitenkään investoinu siihen suhteeseen..

"En juurikaan"

Mjaa-a. Tuo vastaus ei ollut ihan parhaimmasta päästä.

Missä kulkee raja, että mustasukkaisuus alkaa nousta? Ja missä tilanteessa koet, että olisit pelle?

"En juurikaan"

Mjaa-a. Tuo vastaus ei ollut ihan parhaimmasta päästä.

Missä kulkee raja, että mustasukkaisuus alkaa nousta? Ja missä tilanteessa koet, että olisit pelle?

Jos vaikka elellään mun rahoilla ja sitten käydään vieraissa..

Siinä pelehditään mun kustannuksella.. Kirjaimmellisesti.

Eipä ollut avioero kyseessä tuossa vaan naisystävä..
        Eli KUN petät, petetty naisesi saa siis tappaa sinut.
        Laittakaa muistiin, hyvät palstalaiset.

En ala suhteeseen jos meinaan pettää..

• KonnaKettu kirjoitti:

No se on kyllä jo aika härskiä. Jumankauta, en kattelis itekään.

• KonnaKettu kirjoitti:

Jos noin on sulle käynyt, onko nupissa naksahtanut? Mitäpä teit tilanteessa kun selvisi homman juoni?

• tasa-arvoisesti
        KonnaKettu kirjoitti:

Eli sulla ei ole kokemusta pitkästä ihmissuhteesta, jossa ei enää ole mitään ensihuumaa vaan vähän tylsistymistä jo toiseen. Puhutaan useista vuosista silloin.

• KonnaKettu kirjoitti:

Jokaiselle pitäisi olla helvetin selvää, että jos ollaan suhteessa, silloin ollaan sen yhden ihmisen kanssa. Ihminen on täysi paska jos muuta ajattelee.

Eli sulla ei ole kokemusta pitkästä ihmissuhteesta, jossa ei enää ole mitään ensihuumaa vaan vähän tylsistymistä jo toiseen. Puhutaan useista vuosista silloin.

Pitkä ihmissuhde ei oikeita millään lailla pettämiseen. Ensin pitää tehdä ero ja painua sitten vasta panemaan jos kerta niin kiimassa on. Toiselle on sanottava suoraan.

• tasa-arvoisesti
        misspönttöuuni kirjoitti:

Pitkä ihmissuhde ei oikeita millään lailla pettämiseen. Ensin pitää tehdä ero ja painua sitten vasta panemaan jos kerta niin kiimassa on. Toiselle on sanottava suoraan.

Sanopa miesmulkuille se. Panosonnithan vaan panee, eikös se nosta niiden egoo.

Sekö oikeuttaa pettämisen?

Eikö aikuinen ihminen voi pelata rehellistä peliä?

Jos kerran on niin surkeaa niin miksi jatkaa sellasessa suhteessa?

Vissiin niin, mutta minä antaisin samaa lääkettä triplana, mitä itse olisin saanut. Hmmm....saattaisin olla niin vmäinen.

Kokeilisin naisena, miltä se tuntuu kun egoa nostetaan. Miehet eivät kouluttamatta opi. Osa. Se on niin vaikea erottaa se kunnollinen p.skakasasta.

*kylmiä väreitä* ja sit kun pannosonnit vielä oikein kehuskelee..nykypäivänä se tarkottaa sitä että molemmat löytyy,sekä herpes ja papillooma (kondy)..nami nam ^_^

Jokaiselle pitäisi olla helvetin selvää, että jos ollaan suhteessa, silloin ollaan sen yhden ihmisen kanssa. Ihminen on täysi paska jos muuta ajattelee.

Niin se vaan on..

Parisuhde on lupaus.

Pitää sen verta olla luonnetta että pysyy uskollisena vaikka onki vähän tylsää. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Niin se vaan on..

Parisuhde on lupaus.

Pitää sen verta olla luonnetta että pysyy uskollisena vaikka onki vähän tylsää. :D

Näin on. Koska ensihuumahan on huippua, mutta järkevä ihminen tajuaa vuosien aikana, mitä muuta hyvää siihen mukaan tulee kun uutuuden viehätys on mennyt. Jostain niin arvokkaasta ei luovu kirveelläkään. Mä näen, että mulla on henkinen vastuu siitä kumppanista, ja hänelle ei voi tehdä mitä vaan. Voi olla kilometrejäkin väliä jos on vakaa luottopohja toiseen. Ja kyllähän sen silmistä näkee. Kun kotona on asiat hyvin, kaikki muukin on elämässä hyvin eikä ole mitään tarvetta panna kaikkea sekaisin, särkeä säpäleiksi.

Tylsyyshän tulee joka paikassa eteen (jollain tapaa), mutta siinä hetkessä onkin hyvä tajuta, että parasta on tavallinen arki. Pitää miettiä, mitä olen tuolta ihmiseltä saanut ja että hänhän rakastaa sinua. Lopulta kunnioitus toista kohtaan on niin syvää, että tympeämmätkin ajat menee soljuvasti ohi eikä missään nimessä tule mieleen petosreissut.

Mutta aika paljon näen asian niin, että kotoa tulee käytösmalli tähänkin. Se, miten lapsi on nähnyt äidin ja isän kohtelevan toisiaan, hän soveltaa sitä kaavaa omassa parisuhteessaan. Sen täytyy pitää paikkaansa. Lisäksi naisen olisi kyllä hyvä tarkkailla, miten mahd.mies kohtelee äitiään.

• KonnaKettu kirjoitti:

Niin se vaan on..

Parisuhde on lupaus.

Ethän sä ole mikään kiltti parisuhdemies;) Mukavaa että pano tyypit sisäistävät mikä aito parisuhde on mutta, enpä ottais niiden sanoja kovin vakavasti. Kaikki ei aina ole sitä miltä kirjoitettu teksti näyttää: p

• peppupupu kirjoitti:

Ethän sä ole mikään kiltti parisuhdemies;) Mukavaa että pano tyypit sisäistävät mikä aito parisuhde on mutta, enpä ottais niiden sanoja kovin vakavasti. Kaikki ei aina ole sitä miltä kirjoitettu teksti näyttää: p

Mulla hävettäis niin saatanasti että jätänpä pettämiset väliin. :D

Mie en saa mitään nautintoa siitä että kusen jonku naisen silmään.

Ja jos olen parisuhteeseen eksyny niin todennäkösesti sillä naisella on sitä jotaki jota muilla naisilla ei ole..

En ole sillä mielin liikkeellä että pitää tyytyä johonkin.

• EdesUnissa

Näin on. Koska ensihuumahan on huippua, mutta järkevä ihminen tajuaa vuosien aikana, mitä muuta hyvää siihen mukaan tulee kun uutuuden viehätys on mennyt. Jostain niin arvokkaasta ei luovu kirveelläkään. Mä näen, että mulla on henkinen vastuu siitä kumppanista, ja hänelle ei voi tehdä mitä vaan. Voi olla kilometrejäkin väliä jos on vakaa luottopohja toiseen. Ja kyllähän sen silmistä näkee. Kun kotona on asiat hyvin, kaikki muukin on elämässä hyvin eikä ole mitään tarvetta panna kaikkea sekaisin, särkeä säpäleiksi.

Tylsyyshän tulee joka paikassa eteen (jollain tapaa), mutta siinä hetkessä onkin hyvä tajuta, että parasta on tavallinen arki. Pitää miettiä, mitä olen tuolta ihmiseltä saanut ja että hänhän rakastaa sinua. Lopulta kunnioitus toista kohtaan on niin syvää, että tympeämmätkin ajat menee soljuvasti ohi eikä missään nimessä tule mieleen petosreissut.

Mutta aika paljon näen asian niin, että kotoa tulee käytösmalli tähänkin. Se, miten lapsi on nähnyt äidin ja isän kohtelevan toisiaan, hän soveltaa sitä kaavaa omassa parisuhteessaan. Sen täytyy pitää paikkaansa. Lisäksi naisen olisi kyllä hyvä tarkkailla, miten mahd.mies kohtelee äitiään.

"Mutta aika paljon näen asian niin, että kotoa tulee käytösmalli tähänkin. Se, miten lapsi on nähnyt äidin ja isän kohtelevan toisiaan, hän soveltaa sitä kaavaa omassa parisuhteessaan. Sen täytyy pitää paikkaansa. Lisäksi naisen olisi kyllä hyvä tarkkailla, miten mahd.mies kohtelee äitiään."

Älä usko tähän. Se vie sinut ehdottomasti harhaan. Jokainen ihminen luo oman arvomaailmansa eikä se periydy. Toinen menee siihen suuntaan kuinka vanhemmat elivät ja toinen vastakkaiseen.

• EdesUnissa

Sulla on asiasta niin voimakkaat näkemykset, että olet tainnut saada siipeesi joskus, etkä ole päässyt siitä vieläkään kokonaan yli ?

• EdesUnissa kirjoitti:

"Mutta aika paljon näen asian niin, että kotoa tulee käytösmalli tähänkin. Se, miten lapsi on nähnyt äidin ja isän kohtelevan toisiaan, hän soveltaa sitä kaavaa omassa parisuhteessaan. Sen täytyy pitää paikkaansa. Lisäksi naisen olisi kyllä hyvä tarkkailla, miten mahd.mies kohtelee äitiään."

Älä usko tähän. Se vie sinut ehdottomasti harhaan. Jokainen ihminen luo oman arvomaailmansa eikä se periydy. Toinen menee siihen suuntaan kuinka vanhemmat elivät ja toinen vastakkaiseen.

Älä höpötä. Kyllä jos lapsesta lähtien olet mallia nähnyt, se saletisti vaikuttaa. Miten isä kohtelee äitiä ja toisinpäin. On isän malli ja äidin malli. Siitä imetään alitajuisia vaikutteita eikä niitä välttämättä itse edes rekisteröidä. Kodin antama malli vaikuttaa kaikkeen, miten käytät rahaakin.

Totta kai persoona tuo omaa ja eletty elämä, mutta lapsuuden koti antaa vahvimman pohjavireen ihmiseen. Ainakin jos lapsuus on ollut onnellinen ja kelvollinen. Jos ei, ei ole mallia ollenkaan. Sitten voi tullakin ties mitä.

• EdesUnissa kirjoitti:

Sulla on asiasta niin voimakkaat näkemykset, että olet tainnut saada siipeesi joskus, etkä ole päässyt siitä vieläkään kokonaan yli ?

Arvomaailmani on vain hyvin vanhanaikainen ja suoraviivainen.

Minulla on kaikista asioista voimakkaat näkemykset. Ei ole sellaista kohtaa, missä ei olisi.

• KonnaKettu kirjoitti:

Mulla hävettäis niin saatanasti että jätänpä pettämiset väliin. :D

Mie en saa mitään nautintoa siitä että kusen jonku naisen silmään.

Ja jos olen parisuhteeseen eksyny niin todennäkösesti sillä naisella on sitä jotaki jota muilla naisilla ei ole..

En ole sillä mielin liikkeellä että pitää tyytyä johonkin.

Mutta teethän sä nytkin niin, vähän silleen vedätät ja annat ymmärtää online:) Et ole sitten ikinä kuullut sanaa "online player" ihan samaa paskaa ja noi tyypit just vetoaa tohon "sitten kun löydän sen oikean olen uskollinen..mitä nyt muutamasta sadasta naisesta jota vähän huijasin netissä ennen sitä" lol samaa bsittiä eri paketissa.
        Ja kun sä tolleen nirsoilet ja vähän "testailet" eri naisia,kohta koittaa aika kun kukaan ei sua halua.just sayin : p

• peppupupu kirjoitti:

Mutta teethän sä nytkin niin, vähän silleen vedätät ja annat ymmärtää online:) Et ole sitten ikinä kuullut sanaa "online player" ihan samaa paskaa ja noi tyypit just vetoaa tohon "sitten kun löydän sen oikean olen uskollinen..mitä nyt muutamasta sadasta naisesta jota vähän huijasin netissä ennen sitä" lol samaa bsittiä eri paketissa.
        Ja kun sä tolleen nirsoilet ja vähän "testailet" eri naisia,kohta koittaa aika kun kukaan ei sua halua.just sayin : p

Tässä oli paljon asiaa. Miehet ne vasta markkina-arvoaan testaavatkin. Se vaan verhotaan aina sopivimman mukaan.

• KonnaKettu kirjoitti:

Sullehan nää "päässä naksahtelut" onkin jo tuttuja.

• Wwuwuw kirjoitti:

Sullehan nää "päässä naksahtelut" onkin jo tuttuja.

Ja siltikki sie soitat suutas...

Eikö sulla tyttörukka ole yhtään järkeä päässä.. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Wuu on oikeassa. Naisen on testattava ensimmäisenä, missä asti mitkäkin rajat ovat. Minäkin tiedän, miten mies saadaan raivon valtaan ja pääkoppa sumenemaan. Se on jäätävä hetki kun se kytkin menee alas. Mutta se kohta on löydettävä.

Tässä oli paljon asiaa. Miehet ne vasta markkina-arvoaan testaavatkin. Se vaan verhotaan aina sopivimman mukaan.

Niimpä, helkkarin kuvottavaa. Luulis että edes tällä palstalla olis pahimmat pois mut noup. Noita playereitä on joka paikassa. Mikä mua risoo on se, että ne ei edes näe online naisia "oikeina" naisina,me ollaan kuin jotain viihdebotteja, valmiina käyttöön kun on tylsää pojilla, Sitten vaan tokaistaan "enhän mä luvannut sulle mitään" tai jotain muuta vammaista,nevermind miten sä kohtelet toista ihmisolentoa.

• peppupupu kirjoitti:

Niimpä, helkkarin kuvottavaa. Luulis että edes tällä palstalla olis pahimmat pois mut noup. Noita playereitä on joka paikassa. Mikä mua risoo on se, että ne ei edes näe online naisia "oikeina" naisina,me ollaan kuin jotain viihdebotteja, valmiina käyttöön kun on tylsää pojilla, Sitten vaan tokaistaan "enhän mä luvannut sulle mitään" tai jotain muuta vammaista,nevermind miten sä kohtelet toista ihmisolentoa.

Joo nainen on monesti lelu. Kun alkaa panettamaan, niin alkaa miehillä lirkuttelut. Mitenhän helvetin tyhmänä naisia pidetään, niinko muka ei tajuttais. Pah.

Noh, onhan tässä miehiltä oppia tullut...kuka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön.

Wuu on oikeassa. Naisen on testattava ensimmäisenä, missä asti mitkäkin rajat ovat. Minäkin tiedän, miten mies saadaan raivon valtaan ja pääkoppa sumenemaan. Se on jäätävä hetki kun se kytkin menee alas. Mutta se kohta on löydettävä.

Joo,tuli kokemuksia raivoapinasta myös. Joskus vaan silmiin katsominen sai raivarit päälle koska mulkoilen lol. Tämäkin oli "en ikinä vois pettää sua,olen kunnon mies" mitä nyt sitten oli koukussa online pornoon ja vähän "nauratteli" muita naikkosia : p

• peppupupu kirjoitti:

Joo,tuli kokemuksia raivoapinasta myös. Joskus vaan silmiin katsominen sai raivarit päälle koska mulkoilen lol. Tämäkin oli "en ikinä vois pettää sua,olen kunnon mies" mitä nyt sitten oli koukussa online pornoon ja vähän "nauratteli" muita naikkosia : p

Just. Ei ollu sun arvoses se...mitä tuommosia kattelemaan. Hyvä, että pääsit eroon.

Just. Ei ollu sun arvoses se...mitä tuommosia kattelemaan. Hyvä, että pääsit eroon.

Nooh,siitä on NIIN pitkä aika,kun mä edes olin parisuhteissa,yli 10 vuotta. Mä olen vanha pieru oikeesti;) Sanotaan, mulla ei ole ollut yhtään normaali suhdetta,aika pimeetä,nyt kun ajattelee..ei se ollut mun vika,mä olin oikein kiltin tytön esimerkki,vaikka sitten tyyli muuttuikin pysyin silti kilttinä,silleen..En tiedä,oliko sitten mun pärstä kun tunnun vetävän vain tietyn tyylisiä miehiä? Yksikään "kilttimies" ei ole ikinä kiinnostunut ei vaikka olisin tuputtanut pullaa&kahvia..moppi kädessä:D Sitten sainkin näitä "pahis" kilareita. Mutta ajat ovat muuttuneet,kun katsoo nykypäivän ihan perus miehiäkin,käytöstä..ei kiitos.

• KonnaKettu kirjoitti:

Tarkoittaen niin mitä?

Oliko se muuten nainen, jolle sen pysyvän vamman hakkasit?

• KonnaKettu kirjoitti:

En juurikaan..

Ihan vaan sulle tiedoksi, että.suurin osa ihmisistä pitää teitä uusnatseja pelleinä.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ihan vaan sulle tiedoksi, että.suurin osa ihmisistä pitää teitä uusnatseja pelleinä.

Tuo on just sitä putkiaivoisuutta.. :D

Älä höpötä. Kyllä jos lapsesta lähtien olet mallia nähnyt, se saletisti vaikuttaa. Miten isä kohtelee äitiä ja toisinpäin. On isän malli ja äidin malli. Siitä imetään alitajuisia vaikutteita eikä niitä välttämättä itse edes rekisteröidä. Kodin antama malli vaikuttaa kaikkeen, miten käytät rahaakin.

Totta kai persoona tuo omaa ja eletty elämä, mutta lapsuuden koti antaa vahvimman pohjavireen ihmiseen. Ainakin jos lapsuus on ollut onnellinen ja kelvollinen. Jos ei, ei ole mallia ollenkaan. Sitten voi tullakin ties mitä.

Tottakai se vaikuttaa, olen samaa mieltä.

Eikä vain oman perheen malli, vaan myös koko ympäröivän yhteisön malli.

Ylipäätään kaikki, mihin ihminen aivojaan saa, tai joutuu käyttämään, vaikuttaa ihmiseen itseensä.

• peppupupu kirjoitti:

Annan ymmärtää mitä?

Eihän täällä palstalla missään vakavassa parisuhteessa olla.. :D Ei sinne päinkään.

• KonnaKettu kirjoitti:

Annan ymmärtää mitä?

Eihän täällä palstalla missään vakavassa parisuhteessa olla.. :D Ei sinne päinkään.

Sulta meni toi pointti ohi..

• peppupupu kirjoitti:

Sulta meni toi pointti ohi..

Ai että testailua kunnes jää ilman. :D

• Wwuwuw kirjoitti:

Tarkoittaen niin mitä?

Oliko se muuten nainen, jolle sen pysyvän vamman hakkasit?

Eikös olis aika järkevää pitää suu kiinni väkivaltasten miesten seurassa? :D

Joo pahoinpitelin feministin pelkillä sanoilla...

Femakko tuomari napsautti linnaa..

Hänen mielestään olis pitäny vähintäänkin antaa sähkötuolia mutta kun Suomessa ei sitä enää harrasteta..

• KonnaKettu kirjoitti:

Eikös olis aika järkevää pitää suu kiinni väkivaltasten miesten seurassa? :D

Joo pahoinpitelin feministin pelkillä sanoilla...

Femakko tuomari napsautti linnaa..

Hänen mielestään olis pitäny vähintäänkin antaa sähkötuolia mutta kun Suomessa ei sitä enää harrasteta..

Seliseli. Itse oot kertonut, että hakkasit jonkun jo maassa makaavan aiheuttaen tälle pysyvän vamman ja siitä sait ehdottoman tuomion. Ilmeisesti jonkun naisen..

• Wwuwuw kirjoitti:

Seliseli. Itse oot kertonut, että hakkasit jonkun jo maassa makaavan aiheuttaen tälle pysyvän vamman ja siitä sait ehdottoman tuomion. Ilmeisesti jonkun naisen..

Onko sillä väliä oliko se nainen vai mies?

Tasa-arvo.. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Onko sillä väliä oliko se nainen vai mies?

Tasa-arvo.. :D

Ei lain mukaan. Mutta yleisen moraalin mukaan on aika iso ero siinä hakkaako jonkun fyysisesti heikomman ja vielä sellaisen, joka jo maassa makaa, kuin tapella jonkun jokseenkin tasavahvan kanssa.

Joo, mut vastasitkin jo mun kysymykseen.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei lain mukaan. Mutta yleisen moraalin mukaan on aika iso ero siinä hakkaako jonkun fyysisesti heikomman ja vielä sellaisen, joka jo maassa makaa, kuin tapella jonkun jokseenkin tasavahvan kanssa.

Joo, mut vastasitkin jo mun kysymykseen.

Fyysisesti heikomman kannattaa ottaa huomioon ympäristötekijät..

Joidenki turpavärkki käy nopeampaa tahtia kuin heidän pääkopan sisältö. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Ai että testailua kunnes jää ilman. :D

Ihmisten huijaamista ja käyttämistä omiin tarkoituksiin kun sattuu huvittamaan koska..eihän mikään ole todellista online. Joku roti sentään feikkaamisellakin täytyy olla varsinkin jos aikuiset kyseessä,niitä "roolipelejä" voi pelailla muissa mestoissa.

• peppupupu kirjoitti:

Ihmisten huijaamista ja käyttämistä omiin tarkoituksiin kun sattuu huvittamaan koska..eihän mikään ole todellista online. Joku roti sentään feikkaamisellakin täytyy olla varsinkin jos aikuiset kyseessä,niitä "roolipelejä" voi pelailla muissa mestoissa.

En minä sinua ole käyttäny..

Ootat vaan liikoja..

Ilmeisesti harrastat itekki pleijeri toimintaa. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

En minä sinua ole käyttäny..

Ootat vaan liikoja..

Ilmeisesti harrastat itekki pleijeri toimintaa. :D

que? aivan niin...si,si señor.

• EdesUnissa

Kaikki vaikuttaa ihmisen luonteen muodostumiseen, mutta me emme keskustelleetkaan siitä. Uskoit että toimintamalli periytyy, ja se ei todellakaan pidä paikkaansa.
        Useasti alkoholistin lapsi kieltäytyy kokonaan alkoholista jne. Eli nähdessään vääryyttä lapsi ja nuori helposti tekee myös päätöksen, että hän ei ainakaan toimi noin.

Sama juttu tuo äidin kohtelu. Kyllä henkisesti terveelle miehelle on suuri ero äidin ja vaimon roolin välillä. Niitäkään ei kannata rinnastaa.

• EdesUnissa kirjoitti:

Kaikki vaikuttaa ihmisen luonteen muodostumiseen, mutta me emme keskustelleetkaan siitä. Uskoit että toimintamalli periytyy, ja se ei todellakaan pidä paikkaansa.
        Useasti alkoholistin lapsi kieltäytyy kokonaan alkoholista jne. Eli nähdessään vääryyttä lapsi ja nuori helposti tekee myös päätöksen, että hän ei ainakaan toimi noin.

Sama juttu tuo äidin kohtelu. Kyllä henkisesti terveelle miehelle on suuri ero äidin ja vaimon roolin välillä. Niitäkään ei kannata rinnastaa.

Joo, mutta jos on kunnon mies, niin kunnioittaa äitiään ja siten myös vaimoaan. Se oli se juttu nyt. Jos ei pidä äitiään minään, niin mikäpä suhtautuminen on morsmaikkuun. Yhtä vähättelevä.

• KonnaKettu kirjoitti:

Fyysisesti heikomman kannattaa ottaa huomioon ympäristötekijät..

Joidenki turpavärkki käy nopeampaa tahtia kuin heidän pääkopan sisältö. :D

No tätä lausetta ei kyllä tarvitse sietää kenenkään. En ottais huomioon. Sanon kun on sanottavaa. Ai, että tuommonen asenne se alkaa äkkiä v.tuttamaan.

No tätä lausetta ei kyllä tarvitse sietää kenenkään. En ottais huomioon. Sanon kun on sanottavaa. Ai, että tuommonen asenne se alkaa äkkiä v.tuttamaan.

Kannattaa varoa mitä sanoo..

Kuuluisat viimiset lausahdukset alkaa sanoilla "sun äitis".. :D

Joo, mutta jos on kunnon mies, niin kunnioittaa äitiään ja siten myös vaimoaan. Se oli se juttu nyt. Jos ei pidä äitiään minään, niin mikäpä suhtautuminen on morsmaikkuun. Yhtä vähättelevä.

Niinpä..

Ja kun mie olen sanonut että äitien pitäs käyttäytyä nuhteettomasti niin mie olen vaan saanu femakkojen vihat niskaani..

:D

• KonnaKettu kirjoitti:

Minkä hel.etin takia varoa? Mitä se sinä nyt uhoat? Mulle ei tule mies sanomaan, että ole hiljaa. Voi kokeilla, mutta se on ku tuuleen huutelis.

Sinäkö nyt luulet parisuhteessa olevasi isäntä talossa? Korjaapa asennetta.

• KonnaKettu kirjoitti:

Eli tuolleen sinä uhkailet naista? Hhah.

• EdesUnissa

Arvomaailmani on vain hyvin vanhanaikainen ja suoraviivainen.

Minulla on kaikista asioista voimakkaat näkemykset. Ei ole sellaista kohtaa, missä ei olisi.

Suoraviivainen. Ei tuossa ajatusmaailmassasi ole mitään vanhanaikaista. Useimmat kai sen jakavat ainakin arvoissaan.

• EdesUnissa kirjoitti:

Suoraviivainen. Ei tuossa ajatusmaailmassasi ole mitään vanhanaikaista. Useimmat kai sen jakavat ainakin arvoissaan.

No sitähän sinä et tiedä, kun et vaivaudu lukemaan. Arvomaailma on vanhanaikainen. Ollut aiemmin ja on yhä.

Älä puhu siitä, mistä et tiedä.

Minkä hel.etin takia varoa? Mitä se sinä nyt uhoat? Mulle ei tule mies sanomaan, että ole hiljaa. Voi kokeilla, mutta se on ku tuuleen huutelis.

Sinäkö nyt luulet parisuhteessa olevasi isäntä talossa? Korjaapa asennetta.

Ilmeisesti parisuhde sun kanssa on sellasta että huuetaan kilpaa ja sulla ei ole minkäänlaista holttia mitä sieltä suusta pääsee ulos..
        Koska siehän saat sanoa ihan mitä haluat ilman minkäänlaisia seuraamuksia..

Hieman pelottava ajatus..

• EdesUnissa
        peppupupu kirjoitti:

Nooh,siitä on NIIN pitkä aika,kun mä edes olin parisuhteissa,yli 10 vuotta. Mä olen vanha pieru oikeesti;) Sanotaan, mulla ei ole ollut yhtään normaali suhdetta,aika pimeetä,nyt kun ajattelee..ei se ollut mun vika,mä olin oikein kiltin tytön esimerkki,vaikka sitten tyyli muuttuikin pysyin silti kilttinä,silleen..En tiedä,oliko sitten mun pärstä kun tunnun vetävän vain tietyn tyylisiä miehiä? Yksikään "kilttimies" ei ole ikinä kiinnostunut ei vaikka olisin tuputtanut pullaa&kahvia..moppi kädessä:D Sitten sainkin näitä "pahis" kilareita. Mutta ajat ovat muuttuneet,kun katsoo nykypäivän ihan perus miehiäkin,käytöstä..ei kiitos.

"Mutta ajat ovat muuttuneet,kun katsoo nykypäivän ihan perus miehiäkin,käytöstä..ei kiitos."

Tässä on kyllä perää. Ennen oli arvostettua toimia kuten herrasmies. Nyt meistä miehistäkin on tullut itsekkäitä "ämmiä."

• KonnaKettu kirjoitti:

Ilmeisesti parisuhde sun kanssa on sellasta että huuetaan kilpaa ja sulla ei ole minkäänlaista holttia mitä sieltä suusta pääsee ulos..
        Koska siehän saat sanoa ihan mitä haluat ilman minkäänlaisia seuraamuksia..

Hieman pelottava ajatus..

"Koska siehän saat sanoa ihan mitä haluat ilman minkäänlaisia seuraamuksia.."

No onhan sekin aika outoa ja pelottavaa jos siitä jokin "seuraamus" koituu. Meinaatko tosissas, että se ois oikein?

Huutaahan saa molemmat jos sellainen tilanne kohdalle sattuu, mutta tekstiiliin ei kyllä kiinni käydä. Paa siekii mielehes tulevaisuuttta varten.

Ei pitäs olla vaikeaa.

• EdesUnissa kirjoitti:

"Mutta ajat ovat muuttuneet,kun katsoo nykypäivän ihan perus miehiäkin,käytöstä..ei kiitos."

Tässä on kyllä perää. Ennen oli arvostettua toimia kuten herrasmies. Nyt meistä miehistäkin on tullut itsekkäitä "ämmiä."

"Ennen oli arvostettua toimia kuten herrasmies. Nyt meistä miehistäkin on tullut itsekkäitä "ämmiä." "

Nyt tuli jotain viisasta.

"Koska siehän saat sanoa ihan mitä haluat ilman minkäänlaisia seuraamuksia.."

No onhan sekin aika outoa ja pelottavaa jos siitä jokin "seuraamus" koituu. Meinaatko tosissas, että se ois oikein?

Huutaahan saa molemmat jos sellainen tilanne kohdalle sattuu, mutta tekstiiliin ei kyllä kiinni käydä. Paa siekii mielehes tulevaisuuttta varten.

Ei pitäs olla vaikeaa.

Mitä siinä pitäs tehdä kun nainen jatkaa päivästä toiseen eikä lopeta kun sanotaan..
        Tulee kaikennäköstä solvausta kokoajan..

Pitäskö oottaa niin kauan että joutuu ite osastolle hoitoon? :D

Paljon helpompaa vaan laittaa nainen maahan ja istua päälle. :D

• itsekkyyden.huipentumat
        EdesUnissa kirjoitti:

Koska ämmistä on tullut itsekkäimpiä ämmiä

• KonnaKettu kirjoitti:

Mitä siinä pitäs tehdä kun nainen jatkaa päivästä toiseen eikä lopeta kun sanotaan..
        Tulee kaikennäköstä solvausta kokoajan..

Pitäskö oottaa niin kauan että joutuu ite osastolle hoitoon? :D

Paljon helpompaa vaan laittaa nainen maahan ja istua päälle. :D

Joopa joo. Hyvää yötä nyt sinnekin..

• EdesUnissa
        Wwuwuw kirjoitti:

Tottakai se vaikuttaa, olen samaa mieltä.

Eikä vain oman perheen malli, vaan myös koko ympäröivän yhteisön malli.

Ylipäätään kaikki, mihin ihminen aivojaan saa, tai joutuu käyttämään, vaikuttaa ihmiseen itseensä.

Ei tämä ole mikään mielipide asia. Vaikuttaminen ei ollut keskustelun alla, vaan suuntautuminen, tosiasia ettei käytösmallit periydy suoraan.
        Kysy lapsiltasi rehellisesti mistä sinun luonteenpiirteestäsi he eivät pitäneet ja halusivat sen muuttaa itsessään. Silloin havaitset etteivät lapset ole aivottomia, eivtkä suinkaan ajattele että kaikki mitä aikuiset tekevät on oikein.
        Onko itselläsi samanlainen rooli vaimona kuin oli äidilläsi ja mummollasi ? Jos ei, niin miksi uskot että käytösmallit periytyisivät suoraan muiden ihmisten kohdalla ?

• EdesUnissa

No sitähän sinä et tiedä, kun et vaivaudu lukemaan. Arvomaailma on vanhanaikainen. Ollut aiemmin ja on yhä.

Älä puhu siitä, mistä et tiedä.

"Älä puhu siitä, mistä et tiedä."

Ai meillä on palsta-natsi, joka kertoo muille mistä saa puhua ? Emme tarvitse tekoälyä sensuuriin.

Ei sinulla ole arvomaailmaa tekstiesi perusteella. Olet melkoisen tyhjäpäinen höpöttäjä, jolle esiintyminen on tärkeämpää kuin itse asia. Se ei ole kuitenkaan negatiivinen asia keskustelu palstalla, joten tämä ei suinkaan ollut kritiikkiä, vaan teksti-analyysi.

• EdesUnissa kirjoitti:

Ai meillä on palsta-natsi, joka kertoo muille mistä saa puhua ? Emme tarvitse tekoälyä sensuuriin.

Ei sinulla ole arvomaailmaa tekstiesi perusteella. Olet melkoisen tyhjäpäinen höpöttäjä, jolle esiintyminen on tärkeämpää kuin itse asia. Se ei ole kuitenkaan negatiivinen asia keskustelu palstalla, joten tämä ei suinkaan ollut kritiikkiä, vaan teksti-analyysi.

Sinä et tiedä oikeasta henkilöstä hölkäsen pöläystä, että suuta supumpaan. En voi mitään sille jos vastaanotto toisessa päässä ei toimi tai ole tarpeeksi herkkä.

Se on sen tappio, keltä viesti ja sen sisältö menee ohi. Eikä se minua liikauta. Sinäkin nyt vain sorrut tuntemattoman naisen arvosteluun ja minullahan nollatoleranssi tuollaiseen.

Panen muistiin.

Mitä itse olet tuonut? Muuta kuin näykkäyksiä?

• EdesUnissa kirjoitti:

Minä olenkin isojen areenoiden ihminen, joten myös esiintyminen on tärkeää ja egoahan riittää.

• Rehellinen.tunnustus

Kodin antama malli saattaa silti olla sellainen mitä vastaan kapinoi koko elämänsä, eikä ikinä anna anteeksi jotain asioita mitä vanhemmat tekivät väärin, ja siksi tekee tarkoituksella päin vastoin kun vanhemmat halusivat. Olen kasvanut silleen hyvässä kodissa, että ei ollut oikeaa puutetta eikä köyhyyttä, eivätkä vanhemmat olleet mitenkään poikkeuksellisen huonoja ihmisiä vaan aikansa kasvatteja, ja jopa pehmeitä sellaisia, joissain asioissa. Tämä on minun mielipiteeni.

Kuitenkaan 10 vuotta nuoremmalla veljelläni ei ole yhtä hyvää kuvaa vanhemmistani, vaikka hän oli kuopuksena se, josta enemmän huolta kannettiin kun minä esikoisena taas menin vähän ruuhkavuosien ohessa. Keskiluokkaisen, kapitalistisen perheen lapsista siis yhdestä tuli keskiluokkainen kapitalisti, ja toisesta yltiöradikaali kommunisti joka tekee asioita ihan sen takia että häntä ei lapsena ymmärretty.

• 75575756
        EdesUnissa kirjoitti:

Tyhjäpäinen höpöttäjä. Jees.

Ei pöntöllä ole mitään hätää. Hankalat riivinraudat eivät kelpaa -muiden kanssa pääsee helpommalla.

Täälläkin todellinen luonne on tullut esiin.

Haluaa olla yksin, vaikka totuus on se, ettei kukaan noin vaikealuonteista ihmistä kauan kestä.

• 75575756 kirjoitti:

Tyhjäpäinen höpöttäjä. Jees.

Ei pöntöllä ole mitään hätää. Hankalat riivinraudat eivät kelpaa -muiden kanssa pääsee helpommalla.

Täälläkin todellinen luonne on tullut esiin.

Haluaa olla yksin, vaikka totuus on se, ettei kukaan noin vaikealuonteista ihmistä kauan kestä.

Pönttishän saattaa olla sen arvonen. :D

• uggelit
        KonnaKettu kirjoitti:

Pönttishän saattaa olla sen arvonen. :D

mikä tekee naisesta sen arvoisen?

• uggelit kirjoitti:

mikä tekee naisesta sen arvoisen?

Jos on hyväsydäminen, rakastava nainen niin sen kuittailuille löytyy varmaan ihan pätevä syyki. :D

• Oikein
        peppupupu kirjoitti:

Sun kommenteista vaikee päätellä että oot juossut vieraissa aika lailla ja saanut sen takia pataan .. oikein sulle

• Oikein kirjoitti:

Sun kommenteista vaikee päätellä että oot juossut vieraissa aika lailla ja saanut sen takia pataan .. oikein sulle

Ja sun ei kannata päätellä yhtään mitään koska menee metsään : p

• Mikä hel.etti se miehiä yleensä vaivaa. Antais mennä vaan sitten. Mikä se päässä "naksahtelee"? Ketään ei voi omistaa, ei miestä, ei naista. Pääasia, että on rehellinen, ja kuuli toiselta mitä hyvään, pitää pystyä kääntämään selkeä ja poistua lopullisesti, mutta tällaisia kavereita kuin esimerkkitapaus, ei arvosta KUKAAN.

Kyllä jokaisella ihmisellä on se paha puoli ja kiehuu, mutta hallittavissa se on oltava. Yksikään elävä täällä ei ole mikään päättämään toisen elonpäivistä.

• noita "naksahtelevia" miehiä on alkanut olla vähän liikaa viimeaikoina..rupeaa jo karmimaan:/

• 756u646u46u4u6

Just eihän ole ollenkaan naisia jotka tappavat, vieläpä joskus kuukausia myrkyttäen ja samalla "hoivaten",

• peppupupu kirjoitti:

noita "naksahtelevia" miehiä on alkanut olla vähän liikaa viimeaikoina..rupeaa jo karmimaan:/

Joo, ystäväni juuri tuumasi, että eiköhän ihan paras ole kun on yksin. Ukot luulee omistavansa ensimmäisen halin jälkeen ja yksistä treffeistä voi jo seurata painajainen. Mua ei omista koskaan kukaan, sen verta itsellinen olen etten voi sietää kyyläystä enkä roikkumista. Semmonen ukko saa äkkiä lähdöt. Toista ei kahlita.

Noh koko kesänhän oli noita uutisia kun miehillä on alkanut pultit pyörimään tyhjää ja matot rullaantumaan kasaan. Pitäiskö niille lisätä estrogeeniannosta tai jotain niin ei tarvitse uhkua ja puhkua kuin hyppivä suokukko.

• 756u646u46u4u6 kirjoitti:

Just eihän ole ollenkaan naisia jotka tappavat, vieläpä joskus kuukausia myrkyttäen ja samalla "hoivaten",

tai,hyväksikäyttävät pikkupoikia niinkuin taas uutisissa,kyllä,he ovat aivan yhtä kuvottavia ja nais predatorien ja murhaajien määrä on kasvussa. Mutta kyllä perusmiehetkin ovat alkaneet "napsua" enemmän viime aikoina..

Miehet tekevät naisista hulluja.

Mikä siinä on NIIN vaikea käyttäytyä hyvin, vanhojen arvojen mukaisesti? Mikä?

• Samaa miettiny! Kun on tsiigaillu tätä nykypäivän touhua verrattuna vaikka alku 2000-lukuun,huh huh..Mä haluan pestä käteni tästä hulluudesta haha Jotenkin tuntuu että miehen on liian mustasukkaisia nykyään,just toi et jos nähään muutaman kerran tai halataan,olette jo naimisissa ja sulla on tyyliin pallo jalassa. Tai mies muuttuu "napsahtelijaksi" Karmivaa..mulla on sama,introverttinä mä tartten oman tilan,tietyllä tavalla muuten mulla napsahtaa haha
        Uhkaava asenne on lisääntynyt huomattavasti,oikeastaan kaikessa..jopa penskat uhkailee kaduilla. Voisi sanoa, we all are mad here haha

• peppupupu kirjoitti:

Samaa miettiny! Kun on tsiigaillu tätä nykypäivän touhua verrattuna vaikka alku 2000-lukuun,huh huh..Mä haluan pestä käteni tästä hulluudesta haha Jotenkin tuntuu että miehen on liian mustasukkaisia nykyään,just toi et jos nähään muutaman kerran tai halataan,olette jo naimisissa ja sulla on tyyliin pallo jalassa. Tai mies muuttuu "napsahtelijaksi" Karmivaa..mulla on sama,introverttinä mä tartten oman tilan,tietyllä tavalla muuten mulla napsahtaa haha
        Uhkaava asenne on lisääntynyt huomattavasti,oikeastaan kaikessa..jopa penskat uhkailee kaduilla. Voisi sanoa, we all are mad here haha

Joo pennutkin potkii jo puistonpenkeillä istuvat harmittomat papparaiset. Vanhanajan kasvatus takaisin. Sieltä niitä oikeita miehiä ja naisia rupeaa kasvamaan.

"Se, joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuoloo."

Kyllä vanhakansa tiesi, ja syöksykierteessä jo ollaan. Ihminen ei arvosta eikä kunnioita enää mitään.

• eiennenollutparemmin
        peppupupu kirjoitti:

Samaa miettiny! Kun on tsiigaillu tätä nykypäivän touhua verrattuna vaikka alku 2000-lukuun,huh huh..Mä haluan pestä käteni tästä hulluudesta haha Jotenkin tuntuu että miehen on liian mustasukkaisia nykyään,just toi et jos nähään muutaman kerran tai halataan,olette jo naimisissa ja sulla on tyyliin pallo jalassa. Tai mies muuttuu "napsahtelijaksi" Karmivaa..mulla on sama,introverttinä mä tartten oman tilan,tietyllä tavalla muuten mulla napsahtaa haha

Kyllä väkivaltaa on aina ollut, ja aikoinaan enemmänkin kuin nykyään, mutta aika kultaa muistot sitä sanotaan.

• eiennenollutparemmin kirjoitti:

Kyllä väkivaltaa on aina ollut, ja aikoinaan enemmänkin kuin nykyään, mutta aika kultaa muistot sitä sanotaan.

Tässä uskallan väittää vastaan. Eipähän muuten ollut ainakaan tämänlaista,jätetään se wild wild west pois laskuista;) Koska porukka ei ollut vielä näin pipipäistä ja kakarat kasvatettiin. Miehet oli herrasmiehiä ja naiset naisellisia,olematta katulorttoja. Väkivaltaa on ollut aina ja tulee olemaan niin pitkään kun ihmisolento tallustelee tällä planeetalla. Mutta se mikä vaikuttaa on miten siihen suhtaudutaan,onko se hyväksyttyä vai ei. Onko kaikki..välinpitämättömiä..

Joo pennutkin potkii jo puistonpenkeillä istuvat harmittomat papparaiset. Vanhanajan kasvatus takaisin. Sieltä niitä oikeita miehiä ja naisia rupeaa kasvamaan.

"Se, joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuoloo."

Kyllä vanhakansa tiesi, ja syöksykierteessä jo ollaan. Ihminen ei arvosta eikä kunnioita enää mitään.

Näimpä,jopa kymmenvuotiaat KIRISTÄÄ vanhuksia ja tekee kaikkea muuta. Helvetti,tällänen ei olis tullut edes meidän päähän sillon kun oltiin ton ikäsiä..Onhan se kun 12 vuotiaatkin yrittävät raiskata aikuisia naisia,opettajia..mikä maailma..Näistä kun ei saa nykyään puhua,tulee keppiä jos kehtaa kritisoida meidän uutta upeaa maailmaa lol
        Vanha aika,mä kaipaan sua niin..vaikka elämä ehkä oli karumpaa mutta oli se silti parempaa,ainakin mikä tulee hyvyyteen ja toisten kunnioittamiseen. Vanhuksia arvostettiin,ei niitä kukaan ollut potkimassa ja raiskaamassa!
        Mä niin peukutan tota sun sanalaskua,se on totta.

• peppupupu kirjoitti:

Näimpä,jopa kymmenvuotiaat KIRISTÄÄ vanhuksia ja tekee kaikkea muuta. Helvetti,tällänen ei olis tullut edes meidän päähän sillon kun oltiin ton ikäsiä..Onhan se kun 12 vuotiaatkin yrittävät raiskata aikuisia naisia,opettajia..mikä maailma..Näistä kun ei saa nykyään puhua,tulee keppiä jos kehtaa kritisoida meidän uutta upeaa maailmaa lol
        Vanha aika,mä kaipaan sua niin..vaikka elämä ehkä oli karumpaa mutta oli se silti parempaa,ainakin mikä tulee hyvyyteen ja toisten kunnioittamiseen. Vanhuksia arvostettiin,ei niitä kukaan ollut potkimassa ja raiskaamassa!
        Mä niin peukutan tota sun sanalaskua,se on totta.

No eipä tähän lisäämistä. Olen myös vanhanajan kannattaja. Nyt on moni asia pilalla. Mietityttää, mitä lienee nykyihmisten aivojen tilalla.

No eipä tähän lisäämistä. Olen myös vanhanajan kannattaja. Nyt on moni asia pilalla. Mietityttää, mitä lienee nykyihmisten aivojen tilalla.

o tempora, o mores..sopii tähän aikaan:D Se tässä just huolestuttaa kun mitään ei olla tekemässä näille ongelmille,ei ole mitään muutosta näkyvissä,yhteiskunta uppoaa vaan syvemmälle paskaan(kohta joku tulee syyttämään mamuja tästäkin lol)
        Nykyihmisten aivojen tilalla on--silakka! :D

• 893942432

Pikkasen on nyt naiivi ja kullattu näkemys entisajoista, teillä molemmilla.

• 893942432 kirjoitti:

Pikkasen on nyt naiivi ja kullattu näkemys entisajoista, teillä molemmilla.

Mutta näiden käsitysten mukaan on hyvä elää. Kyllä tässä maailmassa tarvitsee jonkun punaisen langan, että voi olla itselleen rehellinen ja seistä suorassa ryhdissä. Olen lähipiirissä nähnyt vain 40-60 vuoden liittoja. En ero- enkä petosperheitä. Vanhoissa arvoissa ei ole koskaan mitään vikaa.

• 01234543210
        peppupupu kirjoitti:

Tässä uskallan väittää vastaan. Eipähän muuten ollut ainakaan tämänlaista,jätetään se wild wild west pois laskuista;) Koska porukka ei ollut vielä näin pipipäistä ja kakarat kasvatettiin. Miehet oli herrasmiehiä ja naiset naisellisia,olematta katulorttoja. Väkivaltaa on ollut aina ja tulee olemaan niin pitkään kun ihmisolento tallustelee tällä planeetalla. Mutta se mikä vaikuttaa on miten siihen suhtaudutaan,onko se hyväksyttyä vai ei. Onko kaikki..välinpitämättömiä..

Olet sen verran junnu ettei ole omakohtaista kokemusta vanhoista "hyvistä" ajoista, eikä vissiin oikein historiastakaan tietoa. Mutta et ole ainoa, monilla on jonkinlainen ihme ruusuinen kuva menneistä ajoista. Mutta tosiasia on ettei tartte mennä pitkällekään historiaan että ihmisen elämä oli aikas halpa. Kuolema oli jokapäiväistä eikä tarttenyt kellekään selitellä jos joku sattui kupsahtamaan. Jos sitä villin lännen meininkiä ajatellaan niin monella paikkakunnalla ei tartte mennä 70-80 lukua kauemmas kuin meno oli aika hurjaa.

• 01234543210 kirjoitti:

Olet sen verran junnu ettei ole omakohtaista kokemusta vanhoista "hyvistä" ajoista, eikä vissiin oikein historiastakaan tietoa. Mutta et ole ainoa, monilla on jonkinlainen ihme ruusuinen kuva menneistä ajoista. Mutta tosiasia on ettei tartte mennä pitkällekään historiaan että ihmisen elämä oli aikas halpa. Kuolema oli jokapäiväistä eikä tarttenyt kellekään selitellä jos joku sattui kupsahtamaan. Jos sitä villin lännen meininkiä ajatellaan niin monella paikkakunnalla ei tartte mennä 70-80 lukua kauemmas kuin meno oli aika hurjaa.

Kyllähän tuo on ihan tilastollinen totuus, että väkivalta kokonaisuudessaan On vähentynyt.

Ja lähes mitä tahansa hyvinvoinnin mittaria käyttääkin, niin Suomi on vähintään top kympissä mukana, usein jopa ykkösenä. Suomessa on jopa maailman puhtain ilma. Se vain, että ilman- ja vesistöjenkään saasteet eivät kunnioita ilma- tai mitään muita rajoja.

Kivahan se olisi jos Suomen päälle voisi rakentaa kuplan, kuten siinä yhdessä sarjassa ja tultaisiin vain omillamme toimeen.

• EdesUnissa

Miehet tekevät naisista hulluja.

Jos vilkaiset naismurhaajat läpi, niin voisi oikeastaan sanoa että "miehen puute tekee naisista hulluja".

• EdesUnissa kirjoitti:

Jos vilkaiset naismurhaajat läpi, niin voisi oikeastaan sanoa että "miehen puute tekee naisista hulluja".

Ei pitäs sitten pihdata.

• Totuus-

Miksi naiset nai mielenvikaisia jännämiehiä. Naiset näkee miehen komeuden joten on hyvä mies eikä tappaja

• Vihreälinja

Oikeuskäytäntö tulee muuttumaan. Kun sharialaki astuu voimaan, naisen uskottomuuteen suhtaudutaan vakavasti. Aivan kuin miehen omaisuuteen olisi kajottu.

• Ja miten miehen uskottomuuten tullaan suhtautumaan?

• näintuleekäymään

maahamme saadaan siveellisyyttä ja kunniaa lisäävät lait kiitos islamin.

• Pillujen--asiantuntija

Joopa joo. On naiset kyllä tyhmiä. Tuskin oli eka kerta kun jännämies potkii naista. Nainen mielummin kuolee kun kelpuuttaa kunnollisen miehen.

• .. Ei Kuulukaan Tehdä Pahasti.. Vuan Sannoo Vuan.. Hyvästi.. Ja on Ens Kerral Pal Tarkempi, ettei SamanKaltaiseen ainakaan Pahemmin Sekaannu.. ;P

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      636
      3287
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      98
      2672
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1691
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1592
    5. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      47
      1510
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1500
    7. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      69
      1444
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      342
      1414
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      27
      1328
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1233
    Aihe