koska te olette eläneet koko ikänne vankilassa ja
loputtomassa kurjuuskierteessä.
Ja vankilaan ja kurjuuteen on syy.
Kaksi kirjainta
Ette osaa pyytää vapautta - koska ette ole koskaan eläneet
sellaisessa yhteisvastuun rauhassa.
Kyllä - kuraojasta nouseminen on pelottavaa.
Kun rajat poistetaan, alkaa yksilön kyttäys.
Kun tehtaat lopetetaan, uutena ammattina on kyttääjä.
Kun raha loppuu, alkaa velka.
Kun vapaus loppuu alkaa orjuus.
Kun sananvapaus loppuu, alkaa euvostoliitto.
Kun rauha loppuu, alkaa sota ja kaaos.
Suomi eli rauhassa ja hyvässä kehityksessä vain itsenäisyytensä ajan,
sitä ei ole enää ollut eikä EU sitä enää anna. Poliitikot ottivat ja antoivat sen pois.
Ei sitä olisi ollut pakko antaa - se otettiin ja kokkare osasi peittää ne "sopparit".
Suomi ajautuu vielä 30-40 luvun kaaokseen ja köyhyyteen,
tämän ajan nuoret joutuvat vielä turkin rajoille sotimaan.
Näen heidät puujunissa, surkeat tussarit käsissään.
NUORET - te ette tiedä mitä on vapaus
15
181
Vastaukset
- NuoriVielä
Amnesty julkaisi muutama vuosi sitten 50. vuotisjuhla-albumin nimeltä "Mitä vapaus on?". Olen sitä kuuntelemalla oppinut ettei vapauttaan voi vaatia kunnian kera. Ainoa tie millä tiedän saavan vapauden tämän planeetan herroista tulematta itse herraksi on narrin polku (path of the fool), joka näkyy Tarot-korttien Major Arcanassa. En vielä ol maagikkoa pidemmällä, mutta kyllä tässä on aikaa oppia.
Tässä tuo mainitsemani levy kuunneltavakasi.
https://www.youtube.com/watch?v=4E2E431It2U
Minulla on paljon enemmän henkistä vapautta ja mahdollisuuksia kasvaa henkisen tiedon polulla kuin sukupolvillani ennen. Fyysistä vapautta yhteiskunnan verkostosta kaipaan kyllä paljon, mutta en vielä ole lähdössä kerrostalosta viljelijäksi. Muuten myös vapaa-aikani opiskella tahtomiani asioita vähenee.- paskat.amnesteista
Edellisillä sukupolvilla ei ollut elatusautomaattia eli sosiaaliturvaa kuten sinulla. Ei ollut työttömyystukia, lapsilisiä, ei asumistukea, ei harkinnanvaraista sosiaalitukea jne. Köyhien lapsia myytiin huutokaupalla ja osa porukasta eli kerjäämällä. Sinä voit olla iloisesti se vapaa ideologinen työtön kuolematta nälkään.
- väärin.meni
Olen vakavan OCD:n vuoksi sairaseläkkeellä, joudun syömään lääkkeitä että saan tukeni. Olen ideologisten työttömien puolella niin kauan kun rahan luonti yhteiskunassamme rikollisesti yksityisten käsissä.
Se on totta, että entisaikaan oli hankalampaa, mutta silti sanon että perustulo kuuluisi kaikille (maailman)kansalaisille, talousjärjestelmää muuttamalla tämä olisi vielä täysin mahdollista toteuttaa. Tämä tietenkin vaatisi entisaikojen rohkeutta nousta Kansana kermaperseilijöitä kohtaan. - missä.Sampo
väärin.meni kirjoitti:
Olen vakavan OCD:n vuoksi sairaseläkkeellä, joudun syömään lääkkeitä että saan tukeni. Olen ideologisten työttömien puolella niin kauan kun rahan luonti yhteiskunassamme rikollisesti yksityisten käsissä.
Se on totta, että entisaikaan oli hankalampaa, mutta silti sanon että perustulo kuuluisi kaikille (maailman)kansalaisille, talousjärjestelmää muuttamalla tämä olisi vielä täysin mahdollista toteuttaa. Tämä tietenkin vaatisi entisaikojen rohkeutta nousta Kansana kermaperseilijöitä kohtaan.Perustulo veltostuttaisi ison joukon ihmisiä lisää, mistä se raha mielestäsi sitten oikein otettaisiin.
- perustulo.ei.toimi
väärin.meni kirjoitti:
Se on totta, että entisaikaan oli hankalampaa, mutta silti sanon että perustulo kuuluisi kaikille (maailman)kansalaisille, talousjärjestelmää muuttamalla tämä olisi vielä täysin mahdollista toteuttaa. Tämä tietenkin vaatisi entisaikojen rohkeutta nousta Kansana kermaperseilijöitä kohtaan.Kuka enää siivoaa ihmisten paskoja jos niiden siivoamisesta maksetaan saman verran kuin makaisi sohvalla. Arvonnallako ulosteen siivoajat valitaan? Perustulo ei toimi ellei 1. resursseja ei ole loputtomasti (tämä vaatisi jonkun scifielokuvuen materiamuuntimen keksimisen ja rajattoman energian lähteen), 2. joka ikinen työtehtävä pitäisi voida suorittaa roboteilla. Ennen sitä laiskottelun ja paskan siivoamisen välillä on oltava pakollinen harppaus elintasossa/vapaudessa.
- ItsepäOsansaValitsevat
Aloittaja on aivan oikeassa. Mikä kummallisinta, he ihan itse ajamalla ajavat itseään syvemmälle siihen vankeuteen.
Toisaalta, jos ei ole koskaan sitä vapautta kokenut, siitä ei osaa edes haaveilla. Surku ja sääli. - KurjuusTuntuuVakiolta
Niin se pitkälti justiin on, että mitä itse ei ole koskaan kokenut ei sitä oikein osaa kaivatakkaan.
- AsiaaOnSelvitetty
Kaikki on suurten ikäluokkien syytä.
- oi.miksi
Loivat perkeleet hyvinvointiyhteiskunnan sosiaali- ym tukineen, hirveä vahinko.
- TaasNarisee
"Kaikki"? Voisitko täsmentää?
- TullosAfrikanSarvi
oi.miksi kirjoitti:
Loivat perkeleet hyvinvointiyhteiskunnan sosiaali- ym tukineen, hirveä vahinko.
Sen hyvinvointivaltion, jota nämä nykyiset nuoret ovat nyt innolla jakamassa maailmalle...
- Changestreet
problems line over dose
- twogaganfreebassusaGNR
notjustme
- Terveisin.minä
Todellinen kurjuus on sitä, että ei elä, toisten huviksi.
Jeesus on valtaistuimella. Kuule, minulla on 33v. äiti joka ei voi käydä töissä ja saa Kelalta yms. tukirahoja jotta saa meille ruokaa yms. Se ei tarkoita että se olisi hänen vika! Nämäkin "ongelmat" johtuvat lapsena pahoinpitelystä! Joten jos olet kiinnostunut asiasta mieti ensin että ei välttämättä kaikki ole työkykyisiä! Ja ennen kun kukaan rupee laittamaan vihakommentteja tai ym. niin olen juu 12v. mutta tämä on myös ainut sosiaalinen media hommeli koska ei ole kavereita. Että joo...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174386
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261324Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 113928
- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75894Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18831