Duplikaatti-Jumalat ja -Jeesukset

PlaneetanTerroristit

Meillä on maailmassa duplikaatti-Jumalia ja -Jeesuksia, iso liuta, eli sellaisia Valtiaita, joilla on Sama Nimi, jopa usein jopa samanlainen ulkonäkö ja Samaa Asemaa He vetävät. On vaikka kuinka monta Jahvea, Jehovaa (=kaikki Pahoja), on monta Abbaa, Sebaottia. Kaiken lisäksi meillä on Musta Jumala-pylvästö (Vartio-Torni), jossa He ovat hierarkiassaan asettuneet asemansa mukaisesti Omalle paikalleen. Se VartioTorni on Yksi KAiken Pää, joka käskee ja joita muut Valtiaat tottelevat. Heiltä tulee kaikki käsky viimekädessä.

Toki sen lisäksi ovat noi Alemmat Jumalat ja Jeesukset säveltäneet, säheltäneet IHAN Omia Lakejaan ja Käskyjään ja PAhojaan aiheuttaneet maailmaan, mutta He ovatkin Ne raamatussakin mainitut Lopun Ajan Jumalat ym., jotka ovat tottelemattomia, pahansisuisia, Vastustavat kaikkea hyvää (myös maailmassa) ja ovat kykenemättömiä sopimuksiin. Juuri Tämän porukan pilaamaa, tuhoamaa on kaikki tässä maailmassa, ihmisten olosuhteet ja kaikki tapahtumatkin. Juuri Nämä Jumalat ja Jeesukset ovat syypäitä siihen, että ISIS ym. jihadistit tulivat Pohjolaan asti, Eurooppaan ylipäätään. Juuri Nämä Jumalat ja Jeesukset ovat Osa sitä Jumal-porukkaa, joka usutti ISIksen tekemään murhansa lähi-idässä. He ovat varjelleet, suojelleet noita jihadisteja, olemalla ilmiantamatta niitä, vaikka Herrat tasan tarkkaan ovat tienneet heidän koordinaattinsa ja aikeensa.

Ja KAIKKI tämä perustuu VAIN Herrojen haluun harjoittaa apocalyptistä pelottelua, terrorisointia, vetävät Lopun Ajan ennustukset toteutumaan lujaa vauhtia (=Itse ennustavat ja sitten laittavat TOTEEN) ja kaikki maailman asiat muka ihmisten vika(=Herrojen on kaikki säädöistä ASTI). Ja alkujaan Heillä oli ilm. tarkoituksenaan perustaa Uusi Valtakunta , ilm. se Tuhatvuotinen VAltakunta, MUTTA Herrat RYSSIVÄT Sen enemmän kuin helvetin perusteellisesti, RIKKI repivät, tuhosivat perinpohjin kaiken, JUURI niin kuin Raamatussakin on varoitettu, että Kolmas Antikristus, kun tulee HALLITSEMAAN maailmaa, n. 23 vuotta, niin Hän rikki repii ja tuhoaa perinpohjin KAIKEN.

Ikävintä tässä faktassa on SE, ETTÄ Kaikki Jumalat ja Jeesukset ja Jotkut Muutkin Valtiaat ovat ITSE Niitä Antikristuksia EIKÄ Muita ole!

3

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Duplikaatti-Jumalat ja -Jeesukset "

      Se on se peilimaailman julle joka sieltä peilistä katsoo ja kohottaa katsojan itse suurjulleksi.

    • JumalanPervoKiikari

      Kaikki Jumalan/Jumalien antamien ennustusten, profetioiden perusteella voidaan todeta, että niin kaiken laittoivat toteen, mitä tulivat juuri ennen sitä profetioimaan. Tämähän on todisteena siitä, että lukuisat profetioiden, eli Jumalan Sanan saaneet, eivät voi keksiä itse noita asioita--No miten ihmeessä sitten niin monet asiat alkoivat tapahtua, oikeasti, jos kerta noi asiat olisivat olleet vain esim. uskovaisten mielikuvitusta?

      Minä ja monet sen tiedämme, että kun on lukuisat määrät todistajia, jotka kertovat aika lailla samaa t. samanlaista todistusta, niin silloin varsinkaan ei voi olla kyseessä, että esim. ihmiset itse olisivat kuvitelleet ton kaiken. Koska useimmiten, jos EI jopa aina, kyseiset ihmiset ovat olleet toisistaan kaukana ja useimmiten jopa tietämättä tai tuntematta toisiaan. Tähän perustuen väitän esim. ilmestysten, ilmikuvien, imagien näkemisen= samaan aikaan, eri puolella jopa kaupunkia on useinkin ihmisiä, jotka toisistaan tietämättä, jopa tuntematta toisiaan, voivat nähdä samoja t. samanlaisia asioita.

      JOten mekö niitä samanlaisia ajattelemme, kuvittelemme? Vaikkei meillä ole ensi alkuunkaan ollut edes ollut haluakaan ajatella jotain moisia, esitettyjä asioita?
      Joukko hallusinaatiotkaan eivät ole mahdollisia, kuin muuten kuin Henkimaailman ja Valtiaskunnan aiheuttamina, välityksellä=joten emme kuvittele tai näe omiamme yhtään kukaan, VAAN meille esitettyä, valmiiksi väritettyä fiktio-paskaa.

      Kaivan kaikki profetiat, Jumalan ilmoittamat asiat esille! Nyt saa loppua koko vale-paska-show! Kaikki asiat alkaa olla jo todistettu, Heidän osaltaan!

    • Anonyymi

      Julle-Jumala JYLLII kaiken välissä, kunhan vaan VALEIDENSA, kohtalokkaiden sellaisten, esityksiltä kerkiää. Esitystä lienee jatkossakin esillä.

      Identiteetti-kopio-olentomme pitävät yläilmoissa siitä huolen., että AINA jotkut lankeavat uskomaan Heaven's Horror Show:ta. Ihminenhän ei voi itse nähdä tai aistia ketään toista etäkautta, vaan kyseessä ovat Henkimaaikman ja Valtiaiden välittämä dis-informaatio, jolla halutaan saada vain ongelmia aikaan. Jo Homeros aikoinaan kertoi myös näistä ihmisten kaksois-olennoista, daimoneista (demon=Jumal-olento), jotka ohjaavat ihmisten elämää. Live-kuvan välittäminen toisten näkö/aistintakenttään on mahdotonta, johan sellaiset peilit heijastaisivat myös kirkkaita valovälähdyksiä.


      Kavalien Jumalien, Valheiden Luojien ja Isien kalasaaliiksi tarttuu moni, uskovat varsinkin ja kehtaavat sitten leimata, että ihminen on se likainen, valeessa elävä tai vika/ongelma ylipäätään! Uskovat ovat olleet auttamassa Jumalia näissä noita-vainojen uskottelussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7441
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      82
      4423
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      58
      2887
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1689
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      350
      1447
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1322
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1099
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      275
      1048
    Aihe