kysyä, että mitä sinulle ja elämääsi kuuluu. Mutta pelkään, että vastauksena on taas pelkkää hiljaisuutta tai sitten vain vastaus, että ihan hyvää. Eikä mitään muuta..
Tekisi nainen mieleni..
48
2193
Vastaukset
- kysymysmerkkinä
Sitä hiljaisuutta tulee silloin kun kysymyksen asettelu ei aukea. Ja kysymyksissähän yleensä on kysymysmerkki....
- kun-ei-kiinnosta
Juuri tuon takia en enää juuri kysy eräältä mitä kuuluu... kyllä hän yleensä vastaa jotain mutta niin ympäripyöreää että oikein ärsyttää. Joskus harvoin on oma-aloitteisesti kertonut elämästään. Eikä häntä juuri kiinnosta minun kuulumiset, kun ei niitä koskaan kysy.
Tämä siis ei aloittajalle, kommentoin vaan yhden pösilön käytöstä muuten vaan.Tähän täytyy kommentoida sen verran, että ainakin itse olen saanut sellaista palautetta, että "mitä kuuluu" -kysymykset ovat kuulemma vain muodollisia, eikä niihin kuulu vastata muuta kuin "hyvää" tms. Siksi ainakin itse olen vastannut nykyään vaan jonkun perusvastauksen, kun en enää tiedä, haluaako kysyjä oikeasti kuulla elämästäni vai kysyykö kysymyksen vain kohteliaisuuttaan. Aiemmin aloin aina kertoa, mitä minulle ja elämääni juuri kuuluu, mitä olen ehkä tekemässä jne.
Ja minua ainakin kiinnostaa erään miehen kuulumiset erittäin paljon. Kuulisin mielelläni joka päivä, mitä hänelle kuuluu, ja haluaisin muutenkin jutella hänen kanssaan kaikesta mahdollisesta. En vain aina tiedä, voinko kysellä, mitä kuuluu, vai kokeeko hän sen ahdistavana. Lisäksi jännitän usein tosi paljon, kun törmäämme, enkä aina siksi osaa toimia parhaalla mahdollisella tavalla, varsinkaan yllättävissä tilanteissa.Rehellisesti sanottuna olen pelkästään tänään miettinyt jo kolme kertaa, että kunpa voisin jutella hänen kanssaan puhelimessa tai kasvokkain. En siis vain meistä, vaan yleisesti kaikesta mahdollisesta, mitä päivään kuuluu, mitä asioita on meneillään, millaisia asioita on tekemässä, mikä mietityttää, jne. Kaikesta mahdollisesta. Kaipaan keskustelua hänen kanssaan.
Minulla se, etten välttämättä ole todella sosiaalisesti aloitteellinen, ei johdu siitä, ettei minua kiinnosta, vaan siitä, että ajattelen niin helposti, ettei muita kiinnosta jutella kanssani tai että miksi heitä kiinnostaisi jutella kanssani. Päinvastoin, haluaisin jutella tämän miehen lisäksi monen muun ihmisen kanssa ystävyysmielessä, kysyä kuulumisia ja tutustua paremmin. Mutta ajattelen helposti, että ihmiset joutuvat kuluttamaan aikaansa minuun, kun kohteliaisuudesta juttelevat kanssani, eivätkä kehtaa sanoa, ettei kiinnosta.- aloittajalta
Haluaisintietää kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna olen pelkästään tänään miettinyt jo kolme kertaa, että kunpa voisin jutella hänen kanssaan puhelimessa tai kasvokkain. En siis vain meistä, vaan yleisesti kaikesta mahdollisesta, mitä päivään kuuluu, mitä asioita on meneillään, millaisia asioita on tekemässä, mikä mietityttää, jne. Kaikesta mahdollisesta. Kaipaan keskustelua hänen kanssaan.
Minulla se, etten välttämättä ole todella sosiaalisesti aloitteellinen, ei johdu siitä, ettei minua kiinnosta, vaan siitä, että ajattelen niin helposti, ettei muita kiinnosta jutella kanssani tai että miksi heitä kiinnostaisi jutella kanssani. Päinvastoin, haluaisin jutella tämän miehen lisäksi monen muun ihmisen kanssa ystävyysmielessä, kysyä kuulumisia ja tutustua paremmin. Mutta ajattelen helposti, että ihmiset joutuvat kuluttamaan aikaansa minuun, kun kohteliaisuudesta juttelevat kanssani, eivätkä kehtaa sanoa, ettei kiinnosta.Minäkin haluaisin jutella hänen kanssaan kaikesta maan ja taivaan väliltä. Minusta tuntuu, että meillä olisi monenlaisia asioita mistä keskusteltavaa riittäisi. Noista muistakin asioista olen kanssasi samaa mieltä.
Vaikka en ole se nainen mutta nainen olen. minun on tehnyt vielä jatkuvasti sykkivää ja suonikasta.💕🌸💕🌸💕🌸
- Kertoisin
ne tuntemukseni ja kuulumiseni aivan toisaalla, siis en täällä.
- jossain.muualla
Ihan sama täällä. Kun ei edes tiedä kuka kysyy. Eikä ainakaan täällä tee mieli kysyä mitään häneltä kun saa vastauksia tuntemattomilta.
- tyhjätsanat
Jos saat ympäripyöreitä lyhyitä vastauksia, sillä ei ole aikaa sulle. Et kuulu hänen elämäänsä. eikä häntä kiinnosta. Minunkin olis ollut hyvä ymmärtää tämä jo aikaa sitten. Mutta joskus sitä on niin naiivi. No aina voi oppia jotain.
Ei ole aina siitä kiinni, ettei kiinnosta. Ihmistä voi yhtä lailla jännittää tilanne, eikä sellaisissa tilanteissa välttämättä aina tiedä, haluaako kysyjä oikeasti kuulla, mitä kaikkea toisen elämässä on meneillään.
- minunkintekisimieleni
Sen minäkin olisin sinulta mies kysynyt jos siihen olisi ollut sopiva tilaisuus. Siispä nyt vaan toivon että sinulla on kaikki hyvin, olet saanut asiasi selvitettyä ja ennen kaikkea että sinulla on joku jota rakastat.
- yksinhyväolla
Yhä viihdyn hyvin yksin. En jaksa muuta kuin olla yksin. Työasiat ovat vielä kesken.
- Smalltalkiako
Kysy paremmin ja laajemmin. Selkeesti vastaaja kuvittelee että kyselet kohteliaisuudesta eikä sua oikeesti kiinnosta.
Tässä minä olen, en tiedä olenko se oikea, tuskin, mutta voit kysyä 😊 jos uskallat?
- Norma
Oletko katsonut Bayerin motellia?
- Norma
Norma kirjoitti:
Oletko katsonut Bayerin motellia?
Batesin;)
- aloittajalta
Eri väriset silmät pitäisi olla..
- aloittajalta
Ladyloop8 kirjoitti:
Ja värin pitäisi olla?
Meillä molemmilla on vihreät silmät..
- Nainenkunolen
aloittajalta kirjoitti:
Meillä molemmilla on vihreät silmät..
No on..) ja mulla pidemmät ripset.
- aloittajalta
Tuolla aloituspohdinnalla tarkoitin tietenkin, että haluaisin kysyä noita juttuja ihan IRL. Täällä kyseleminen ei paljon auta asiaa..
Onko väärin vastata "ihan hyvää?".
Toki onhan se mukava kuulla jotain muutakin mutta entäpä jos ei ole antaa muutakaan?- aloittajalta
Eihän toki. Mutta.. Ainakin itse mietin, että miksi hän ei kerro enempää. Itse taidan kallistua sen puoleen, että hän ei ole oikein kiinnostunut..
aloittajalta kirjoitti:
Eihän toki. Mutta.. Ainakin itse mietin, että miksi hän ei kerro enempää. Itse taidan kallistua sen puoleen, että hän ei ole oikein kiinnostunut..
No joo toisaalta se kuulostaa vähän ettei kiinnosta, mutta ei kaikki pakosta tykkää kirjottaa pitkästi tai tiedä sitä että kiinnostaako sua kuunnella?
- aloittajalta
AinaNorsu kirjoitti:
No joo toisaalta se kuulostaa vähän ettei kiinnosta, mutta ei kaikki pakosta tykkää kirjottaa pitkästi tai tiedä sitä että kiinnostaako sua kuunnella?
Mitenpä siitä oikein voisi edetä jos ainoat vaihtoehdot ovat nuo kaksi sanaa tai täydellinen hiljaisuus? Eikös se ole vähän sama kuin, että "älä lähetä minulle niitä viestejäsi". Vai miten?
aloittajalta kirjoitti:
Mitenpä siitä oikein voisi edetä jos ainoat vaihtoehdot ovat nuo kaksi sanaa tai täydellinen hiljaisuus? Eikös se ole vähän sama kuin, että "älä lähetä minulle niitä viestejäsi". Vai miten?
Olisko mitään yhteistä mistä te tykkäätte?
Eihän siitä ihan hyväästä tartte vääntää juttua.- aloittajalta
AinaNorsu kirjoitti:
Olisko mitään yhteistä mistä te tykkäätte?
Eihän siitä ihan hyväästä tartte vääntää juttua.Juu, paljon olisi kaikenlaista yhteistä kiinnostuksen aihetta. Mutta.. En varmaan mahdu hänen elämäänsä.
aloittajalta kirjoitti:
Juu, paljon olisi kaikenlaista yhteistä kiinnostuksen aihetta. Mutta.. En varmaan mahdu hänen elämäänsä.
Miksi et muka mahdu hänen elämään? :D
Kerro syy siihen.- aloittajalta
AinaNorsu kirjoitti:
Miksi et muka mahdu hänen elämään? :D
Kerro syy siihen.Vain hän tietää vastauksen tuohon..
aloittajalta kirjoitti:
Vain hän tietää vastauksen tuohon..
Siinä on sulle sit selvitettävää.
Et vain voi olettaa että et mahdu hänen elämäänsä. :o
Onko se toinen osottanu minkäänlaista mielenkiintoo suhun?- aloittajalta
AinaNorsu kirjoitti:
Siinä on sulle sit selvitettävää.
Et vain voi olettaa että et mahdu hänen elämäänsä. :o
Onko se toinen osottanu minkäänlaista mielenkiintoo suhun?Kyllä tuo olettamus on ihan pitkällisen pohdinnan ja päättelyn tulos. Siihen ovat tietysti auttaneet täältä ikävä-palstalta saadut neuvot ja ohjeet.
aloittajalta kirjoitti:
Kyllä tuo olettamus on ihan pitkällisen pohdinnan ja päättelyn tulos. Siihen ovat tietysti auttaneet täältä ikävä-palstalta saadut neuvot ja ohjeet.
Jos olisin sinä ottaisin selkoa naiselta iteltään ;]
Täällä aika moni heittää kirveen kaivoon tosi nopeesti.
Ootko jutellu naamatusten sen kans?- aloittajalta
AinaNorsu kirjoitti:
Jos olisin sinä ottaisin selkoa naiselta iteltään ;]
Täällä aika moni heittää kirveen kaivoon tosi nopeesti.
Ootko jutellu naamatusten sen kans?Olen jutellut montakin kertaa. Sitten meille tuli jokin väärinymmärrys keskenämme ja molemmat on paennut toisiaan sen jälkeen. Että sellainen tapaus..
aloittajalta kirjoitti:
Olen jutellut montakin kertaa. Sitten meille tuli jokin väärinymmärrys keskenämme ja molemmat on paennut toisiaan sen jälkeen. Että sellainen tapaus..
No eikös ne pysty vielä korjatakki? :p
- Ootko
aloittajalta kirjoitti:
Olen jutellut montakin kertaa. Sitten meille tuli jokin väärinymmärrys keskenämme ja molemmat on paennut toisiaan sen jälkeen. Että sellainen tapaus..
Mun tuntema liki 40 vuotias naimisissa oleva "ikiteini" joka kyllästyy naiseen kuin naiseen melko nopeasti äitivihansa vuoksi?
J? - aloittajalta
AinaNorsu kirjoitti:
No eikös ne pysty vielä korjatakki? :p
Ei taida enää pystyä. Sen verran on pahaksi päässyt..
- aloittajalta
Ootko kirjoitti:
Mun tuntema liki 40 vuotias naimisissa oleva "ikiteini" joka kyllästyy naiseen kuin naiseen melko nopeasti äitivihansa vuoksi?
J?No en ole tuollainen.. En edes J.
aloittajalta kirjoitti:
Ei taida enää pystyä. Sen verran on pahaksi päässyt..
No ainakin sun pitäs ottaa ittees niskasta kiinni :P
- aloittajalta
AinaNorsu kirjoitti:
No ainakin sun pitäs ottaa ittees niskasta kiinni :P
Joo, on kyllä otettukin, mutta eipä se tähän juttuun auta..
aloittajalta kirjoitti:
Ootko aktiivinen jutteleen sen kans kun mietin sitäkin että ehkä hän ei vain halua häiritä sua?
- Hjälp_Du
aloittajalta kirjoitti:
Kartoitetaan tilannetta. Mikä sun ja hänen juttu on? Ootteko työ kavereita? Varattuja? Kysyn vielä mikä väärinymmärrys?
Hjälp_Du kirjoitti:
Kartoitetaan tilannetta. Mikä sun ja hänen juttu on? Ootteko työ kavereita? Varattuja? Kysyn vielä mikä väärinymmärrys?
Nuo hyviä :p
- aloittajalta
AinaNorsu kirjoitti:
Nuo hyviä :p
Niin minustakin.. :)
- 2hardtohandle
Kerro suoraaleras
- pelkkääsanahelinää
Lopeta tämä juoruilun ylläpito täällä palstalla etkö ymmärrä että tämä on kiusaamista sinulta ei mitään muuta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397840Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412019Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251950- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822