Edeltävä iso tapahtuma. Jossa paljon ihmisiä. Joki. Tumma. Vene , juha halisin veneessä lähemmäs häntä, (mies joka tullut kuvioihin eroni jälkeen jonka kanssa kemiat pelaa ja pelkään rakastua. Olin hänen luonaan taas yötä tämän unen aikana) lehtiä siis syksy, kuljettaja ajoi. puhelin ja lompakko putosveteen. Syytin juhaa, huusin ku se ei sanonu että ne voi pudota. Kuski ei suostunu pysähtyy. Jätin itse tavarat sellaseen kohtaan että putoaa koska halusin juhan lähelle. Juha ei reagoinut mitenkään.
Toinen uni : Valkoinen paku ilman kumeja.
Kolmas:Rahattomana kotona. Baarissa äiti. Laihana. Yrittisaada rahaa miehistä. Antoi minulle 7000e ja laitoin ne vahingossa äidin reppuun. Hetken päästä etsin. Ei löytynyt. Joku ihme dia /valkokangas esitys. Jossa tutkittiin äidin sukupuuta. Merkitty vaan lihava. Ei isää ei äitiä.
Mitähän nää tarkottaa.. T1kk sitten eronnut 6v suhteesta. Ja nyt rakastumassa jo? Luottamus selvitys oli tämän tyypin kanssa edellisenä iltana kun ulkovalvontakamera kuvasi suihkuun. Käynti siis ulkokautta pesutiloihin. Tiesinnkameroista ei haitannut ennenkin haudooin asiaa 2pv. N.29
Lompakko ja puhelin jokeen?
N.29
1
150
Vastaukset
Oman identiteettisi menetys ja kommunikointiongelmia. Kiinnitä huomiota raha-asioihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1275211Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1072012- 1381423
- 1061272
- 951242
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate1871101Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll271039- 471032
Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g651010IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57861