Kerran oli kilpailu, mitä kysyisit Paavilta jos saisit esittää hänelle kysymyksen. Minä kysyisin, eikö häntä lainkaan hävetä?
Pedofiilis
5
197
Vastaukset
- markku.lievonen
Erittäin valitettava todellisuus on miten katolilaisuuteen liittyy asioiden peittely ja selittämisen mestaruus.
Ajatellen sanatonta vestintää esim. Paavin olemuksesta julkisuudessa, niin todellisuus on aivan päinvastainen. Syvän hartauden taakse kätkeytyy vaikenemisen mestarillisuus ja erikoisesti tällä ohaus koko katolislaisuutta.
Se on todellinen ihme, miten JUMALAN aivituksiin uskova ihminen voi olla mukana / jäsen tässä uskonnollisuuden harjoittamassa puolueessa. Hyvin on ohjattu ja hallittu. - niin.se.on
Paavin ääni on Jaakobin ääni, mutta kädet ovat kuin Esaun jalat.
- systemaattinen.vaino
Kysymyksessä ei ole enää mikään yksittäisten kirkonhenkilöiden harrastama julmuus, vaan tämä on korkeammalta taholta johdettua, systemaattista lasten tuhoamista.
- ghgjhgjg
"Miksi palvelet väärää herraa? Etkö ollenkaan tajua, että Jeesus voittaa vielä sinun isäntäsi, ja elämme ihan viimeisiä aikoja? Valmistaudut avustamaan alieeni-antikristusta maailmanvaltaan; ajatteletko koskaan, missä vietät ikuisuutesi?"
- KirkkoTekeePahaa
Milloin on oikea aika perustaa pedofiileille oma keskustelupalsta/lahko?
Ainiin, sellaisenaan jo on nimellä katollilaisuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882