Mulle kävi yks päivä pieni vahinko... Oltiin porukalla saunassa ja sitten tultiin pois sieltä ja si yks kaveri meni istumaan sohvalle ja mää si kompastuin ja sen muna meni suoraan mun suuhun ja yks kaveri kompastui mun takana ja sen muna meni suoraan mun pyllyyn...
Mietin että tekeekö se musta homon?
Olenko homo?
Eka.kerta
4
1129
Vastaukset
- P_o_M
...ei kerta homoksi tee, ja kymmenennestä kerrasta nollaantuu!
Ei tee. Rakkaus tekee.
Mä jaa peppua kavereille. Se on vaan ihan fyysistä. Ei rakkautta eikä homoutta.- Loneliness98
No voi sua. No siis jos kyse oli todellakin vahingosta nii ei se tee homoa. Mut hyvin mahdollista että kokemus oli hirveä ja jos haluaa heterona pysyä nii siitä ei pidä nauttiakaan
- miksmenittekaappiin
kyllä se on nyt ihmisyys ja heterous menetetty, ihan kuule kerrasta niinkuin muutki korkkaukset. kumma tyyli teillä...en minä mitään tehnyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722410Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991289- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831201Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581145Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44962
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767