Kuusalaliittoelokuva

14

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käkätipuvani
      • palloviski

        Käykääpä jossain laboratoriossa tutkimassa jotain testi- tai mittausjärjestelyä. Ne voivat olla melkoisia viritelmiä, piuhoja pitkin ja poikin, nippusiteitä, jeesusteippiä jne. Niiden tarkoitus on toimia, ei näyttää idioottien silmissä vakuuttavalta.


    • Rantasipi

      Niin fiktioelokuvan, mitä sitten? Oliko se taas Illuminaatin piilovihjaus?

      • hähähähähähäääääää

        Jumalauta! Onko vielä olemassa ihminen joka uskoo Kuussakäynteihin?

        On. Nimimerkki Rantasipi on se.


      • kepsap

        Kyllä niitä edelleen löytyy. Minua ihan huimaa välillä kun mietin miten joku uskoo että the ämericcälaiset kävi pahvilaatikolla kuussa 1969? Heput seisoskelivat siellä kuin tiskijukat namiskuukkeleita väännellen, the eagle has landed!


      • hähähähähähäääääää kirjoitti:

        Jumalauta! Onko vielä olemassa ihminen joka uskoo Kuussakäynteihin?

        On. Nimimerkki Rantasipi on se.

        Ja minä. Sanoohan sen järkikin, että Armstrong ja kumppanit pistäytyivät siellä. Mutta jos muinaiset kirjoitelmat sanovat toisin...


      • Rantasipi

        Ette vastannu kysymykseen oliko se illuminaatin vihje?


    • Toinen dokumentti joka tapauksessa todistaa, että venäläiset kävivät Kuussa jo vuonna 1938:
      https://areena.yle.fi/1-4348054

      Asian kannaltahan (ei politiikan) on samantekevää, ketkä siellä ovat käyneet, kunhan ovat...

    • kurnsikas

      Nyt arvoisa hra pähkäilijä heitti tavoilleen kuulumattomia älyttömyyksiä.

      Vielä vuosi- pari ja hän tulee liittymään meidän flättäreiden iloiseen veljesjoukkoon!

      • Mukailin sarkastisesti aloittajaa, joka näköjään uskoo fiktioiden todellisuuteen.


      • ElokuvaOnHyvä

        Mitä hra pähkäilijä sekoilee?
        Aloittaja totesi kyseessä olevan Kuusalaliittoelokuvan ja antoi siihen linkin.
        Hän ei kertonut mielipidettään mistään.
        Kun luet niin opettele ymmärtämään lukemaasi ja mieti hetki ennen kuin kirjoitat mitään.


      • ElokuvaOnHyvä kirjoitti:

        Mitä hra pähkäilijä sekoilee?
        Aloittaja totesi kyseessä olevan Kuusalaliittoelokuvan ja antoi siihen linkin.
        Hän ei kertonut mielipidettään mistään.
        Kun luet niin opettele ymmärtämään lukemaasi ja mieti hetki ennen kuin kirjoitat mitään.

        Päättelen kyllä, että hänellä on taka-ajatus. Joka tapauksessa asia heti kääntyi todelliseksi salaliittoiluksi.


      • hähähähähääääääää

        Niin.
        Kyseessä oli Kuusalaliittoelokuva.


      • pähkäilijä kirjoitti:

        Mukailin sarkastisesti aloittajaa, joka näköjään uskoo fiktioiden todellisuuteen.

        En pidä perinteisiä kuusalaliittoteorioita järkevinä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe