IlmestyskirjaNyt?

scaup

"Jumala näet panee heidät toimimaan oman suunnitelmansa mukaisesti."
Ilm. 17:17

Tässäkö selitys jumalattomien, militanttien ateistien ja antiteistien sinänsä aika menestykselliseen rynnäkköön ja väsymättömään propagandasotaan internetissä, sosiaalisessa ja muussa mediassa... ja siis myös näillä S24 kristinuskoaiheisilla keskustelusivustoilla?

Jos näin on, niin osannet itsekin päätellä, paljonko kannattaa vastaan "taistella".

Koska he toteuttavat vain Jumalan tuomiota terveestä uskosta jo kauan sitten kauas pois poikenneille, enää lähinnä vain nimellisesti kristityille kirkoille ja seurakunnille?

2

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo lienee niitä mahdollisimman ympäriä Raamatusta ja juu, tuohon voit sovittaa kaiken.

      Voidaan toki alkaa vaan odottaman loppua ja fiilistellä, että pääsisi herkuttelemaan kun naapuri joutuu helvettiin . Tosin Raamattuhan ei lupaa, että pääsisi sipsien ja sixpackin kanssa tuosta katselemaan. Tai sitten voi tehdä vaikka nämä tytöt, yrittää jo matkallaan vaikuttaa asioihin.

      https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/ruusuvuoren-koulussa-opitaan-tekemaan-hyvaa-toisille

      Kun tekee sellaisia pieniä käytännönasioita niin harvemmin jää aikaakaan niin paljon, että kehittelisi jotain "salaliittoteorioita"sillä tottahan se on mitä vanhakansa sanoin "joutilasmieli on piruntyömaa"

    • Etsillai

      Ja ihan niiden hyväksi, joille on nähnyt tarpeen päätyä jonnekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1804
    2. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      13
      1334
    3. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      109
      1291
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1095
    5. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1088
    6. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      67
      1064
    7. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      63
      903
    8. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      883
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      837
    10. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      173
      835
    Aihe