Moi mä oon tyttö ja seurustelen yhen tytön kaa, oon biseksuaali. Mut musta tuntuu et tykkää yhestä toisesta jätkästä tai siis tuntuu et mä rakastan häntä koska hän on niin ihana mut mä en uskalla sanoa siis mun tyttöystävälle koska tuntuu et tyttöystäväni vaan romahtaisi ja tulis niin surullinen ja kaikkee. Mut must tuntuu et kaikki sanat mitä mä sanon sille mun tyttöystävälle kuulu sille jätkälle koska se jätkä on vaan niin ihana ja jos mun tyttöystävä saisi tietää et oon ihastunu siihen toiseen jätkää, hän suuttuis mulle koska hänen mielestään tää jätkä on kusipää ja niin. Ja tämä jätkä on mua vuoden vanhempi mut se ei mua kauheesti kiinnosta. Auttakaa mitä teen!!!
Vastaukset 4
- Zzxx
Seukkasuhteista tulee aina jossain vaiheessa jollekin sydänsuruja, niin se vaan menee. Lopeta suhde tyttöön josta et enää sillä tavoin välitä, ei ole reilua olla suhteessa ja valehdella tunteistaan. Kerran se kirpasee ja kyllä se tyttö siitä ajan kanssa selviää.
Terveisin äiti - Pikkukani
Halleluja!!!!
Vakava lesbo ja homo sairaus on fyysisesti ja psyykkisesti raskas kokemus, ja vaikutukset voivat heijastua pitkälle tulevaisuuteen. Olet kuitenkin rakas lapsi menossa oikeaan suuntaan, nyt rohkeasti vaan miehen munaa metsästämään. Voisiko ajatella polyamorista suhdetta. Seurustelisin kummankin kanssa vuoroviikoin?
- kolmistaankaunihinpi
Niin harmi jos ei tykkää siitä jätkästä jos tykkäis voisitte harrastaa kimppaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901766
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,40951- 81916
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56821- 60668
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te60606Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19571Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38556- 21547