eteneekö maailmanloppu valonnopeudella

linnunradanlaidalla

Kestää vielä tovin se maailmanloppunne.

11

249

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmistensynneistä

Okei. Risti jää maailmaan.

• acrux

Etelän risti ei huomaa meidän loppuamme.

• opri

maailmanloppuun on noin 4.miljartiavuottamutta ihmiset häviää enne sitä.mutta sillon tämä asumiskelvoton.maapallo pysyy paikallaan.lopuun asti.

• opri

lopun tultua ei auta maamme laulukaan.luonto menee omaa rataansa.jollet sopeutu muutoksiin joutaa poistua.joka sopeutuu niin menestyy.niinkun oletettu ilmaston muutos nyt.

• talvijakesä

Kylmään ja kuumaan sopeutunut selviytyy.

• hohhoijaataas

No, eipä nyt yritetä vähätellä asiaa millään tavalla. Arvioiden mukaan sukupuutto on kohdannut reilua 99% kaikista koskaan eläneistä lajeista eikä tässä suhteessa näytä tapahtuneen mitään kehitystä ainakaan parempaan suuntaan.

• hahaajahihii

Kehity tai kuole, sitähän se evoluutio on.

• 1234567---

Vitsaukset voimistuvat, ennen Jeesuksen toista tulemista.

• SuomenParasiittiRahtarit

Heinäsirkat ei pohjoisessa menesty.
        Teidän parasiittinne paleltuvat ennen kuin ehtivät sopeutua.

• En oikein usko, että tuo valonnopeus on katto tai maximi nopeus. Kun ajatellaan että jonkun kohteen pitää säilyttää magneettikenttänsä ja kun kuumuus uhkaa magneettikentän säilymistä niin silloin tuo magneettikenttä LAAJENEE salamanopeast renoiltaan. Jos esim. aurinko uhkaisi tulla niin kuumaksi, että sen magneettikentää sammuisi niin jossain Pluto planeetan tuolla puolen oleva magneettikentän reuna saattaisi laajeta Oortin vyöhykkeelle asti nopeammin kuin valo etenee. Ja niin tuo magneettikenttä ei katoa, vaan säilyy.

Oletko lukenut Alfred Besterin Sci-fi kirjan: Määränpäänä tähdet. Siinä on samantapainen ilmiö kuvattu JAUNTTAUKSEN keksimisen perustaksi.

• minänäen

Auringosta kestää valon saapua maahan 8-minuuttia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      154
      1422
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1150
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      849
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      772
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      642
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      34
      564
    7. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      562
    8. 46
      550
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      548
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      532
    Aihe