Paras pitsa

pepperonipitsa

Mikstä saa mielestänne Lapualta parasta pitsaa?

36

792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juustova

      Noin 25km päästä etelän suunnasta. Ei oo matka eikä mikään.

      • pepperonipitsa

        Et vastannut kysymykseen


    • Tuekeskusta

      Kannattaa tosiaan ajella seinäjoelle jos kunnon pitsaa haluaa.

      • Avaruuden

        Avaruuden pääkaupunkiinko? 😂😂 salli mun nauraa


      • Joopajooooo

    • 8520852

      Syäkää soosiperunoota pitsa ei oo ruakaa

    • Elmasta tietysti! Ainoa kauan toiminut ja hyvin menestynyt, joten tuhannet asiakkaat äänestävät kukkarollaan. 😋🍕

      • pepepate

        Elmassa on mauttomat pitsat.


      • pepepate kirjoitti:

        Elmassa on mauttomat pitsat.

        Se juuri on valtaisan menestyksen salaisuus, ettei ole liikaa mausteita, vaan maistuu jokaiselle.
        Jos tykkäät tulisemmasta, niin länttää tabascoa ja valkosipulia päälle. 🌶


      • kalmamedia

        Osuuskaupastaki saa parempaa!


    • InSben

      Atrian pizza s-marketista hinta alle euron.

    • Pizzafani

      Ei saa mistään. Italiassa ei uskaltaisi edes sanoa pizzaksi Lapuan viritelmiä.
      Elmassa käy porukka, kun vaihtoehtoja ei oikein ole. Kokeilkaa joskus oikeaa pizzaa,
      jotka väitätte Lapualta saavan hyvää pizzaa.

      Seinäjoelle pitää lähteä. Valitettavasti.

      • Wasa

        Seinäjoelle? Miks?i samaa paskaa tarjolla. Jos kaupunkiin haluat niin ajeleppa Vaasaan


    • Lapuanliiteriin

      Lapuallako hyvää pizzaa.Hahah.Menkää Liideliin siellä on teille parasta.

    • Bakare

      Omasta uunista on tullut tähän asti parhaat pizzat.

      • harvatekee

        On ihan mahtavan makuista oma pizza väillä, sitä ei saa mistään muualta.


    • SonHalapaa

      On se ny kumma jonsei maitoperunat kelapaa. Ja piimää ryypätä päälle, röyh! Aamupalaksi lenkkimakkaraa kylymänä tiätysti.

    • Ei lapualla ole hyvää lätty paikkaa. Lehmän paskasta ei pysty taikinaa tekemään. Eli sjoelle syömään kunnon pitsaa

      • kyrpee

        Ääsjoelle mennes haisoo paska niinpahoo notta menöö ruakahalut!


    • Pitsanystävä

      Lapuahovi! Niitten pitsoissa maistaa eri täytteet! Ootteko maistanu?

    • tietäämitäsyö

      Googaa pizza. Löydä sieltä hyvä ohje. Itelläni aina kaapissa värkit pizzaan. Ei tarvi ku jauhoja rasvaa,leivinjauhetta ja vettä........Päällisen voit tehdä niin mahtavan ku haluat. En vaan yksinkertaisesti saa alas noita paikallisia pizzoja :)

    • Pitsaaa

      No mikä siellä Seinäjoella on hyvä pitsapaikka jos vaikka lähtis. Prismassa on ainakin pitsabuffa. Saa syödä mahan täyteen.

      • pizzamaakari

        Saa syödä mahansa täyteen vaikka kivillä,eri asia miltä maistuu!?
        Prisman pizzapuffa,salli mun nauraa


    • hakoteillä

      Tässä kysyttiin lapun pizzapaikoista ja taas hairahduttiin sjoelle pakkomielteisesti

    • uuno

      S..tanan tunarit kun jauhatte paskaa jostain pitsoista. Lapualla on monta hyvää pitsapaikkaa. Se on makuasia mistä kukin pitsansa ostaa. Josetta lopeta tätä jauhamista mä tuun ja vedän turpaan.

      • junttilandianjuntti

        Nimimerkki pitäs olla juntti eikä uuno. Uunon muistoa halveksuva juntti.


    • pohjahyvä

      Kotipizza, sitä voittanutta ei ole eikä tule.

    • SiinäpäNeTaitaaOlla

      Hovin TexWilderistä saa laadukkaimman pizzan, toki se maksaa enemmän, 11-13 euroa.

      Perus krapulapizza kannattaa hakea Elmasta, hyvä ja halpa 7-9 euroa.

      Abc ja Kotipizza edustaa suunnilleen samanlaista einestasoa, hinta 10 molemmin puolin, hinta-laatu suhde ei aivan kohtaa.

    • pitsa

      Casa grande Paras Pitsa, antavat vaihtorahat myös oikein takaisin.

    • Patruuna_

      Kävin vaimon ja lasten kanssa pitsalla lapualla no tulos kaikilla ripulia kuumetta ja houruilua. Saatiin maata viikko sairaalassa. Ei enää ikinä Lapualle edes käymään, pitää pysyä sjoen pitsa paikoissa ei tautia ei huume huolia.

      • Valehtelet! Ei sinulla ole vaimoa ja lapsia. Tautia ja huumehuolia kyllä, mutta eivät liity mitenkään pizzoihin.


      • Se on sääli. Kun ei osata edes kunnon pitsaa tehdä. Huumeita on aina lapualla ollu ja osattu käyttää


      • Äääliööööö

        Kehari on kehari vaikka voissa paistais vai mitä paskaturpa


    • onhannoita

      Paras maku on Kotipitsan pitsoissa. Saa olla eri mieltä, mutta minä tykkään eniten.

      Marian Tallissa olen myös syönyt hyvää pitsaa.

      Ei noissa hinnoissa ihmeitä eroja vaikka söisi missä, kaikissa löytyy 10-15 hintaan lättyjä.

      • Houling

        Makuasia tietty, mutta jostain syystä mua taas etoo noi kotipizzan pizzat, niis maistuu jotenkin se rasva liikaa ja alkaa närästää. Parhaat pizzat on tullut syötyä Tampereella tai Turussa, en nyt muista enää minkä nimises paikas.


      • Varmaan oot imemy poika ystäväsi rulla kebabbia takapenkillä


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe