Olisi kiva tietää paljonko meitä täällä on, joten kertoisitko jotain itsestäsi ja kauanko olet Arin uraa seuraillut? :)
Keitä meitä täällä on?
13
1088
Vastaukset
- autiotaon
Joko selkis, että ei ole ketään.
- Anonyymi
"Joko selkis, että ei ole ketään."
No on täällä ainakin Eikka täältä Torniosta. Olen seurannut Arin taiteellista uraa jo lähes 20 vuotta. Kuuntelen mielelläni Aria.
- En_ole_kuullutkaan
Mitä tämä Ari on tehnyt, kun hänelle on ihan oma foorumi perustettu?
- Anonyymi
"Mitä tämä Ari on tehnyt, kun hänelle on ihan oma foorumi "
Ari on suomalainen heavy metal- ja rocklaulaja. Hän myös soittaa kitaraa. Hänen laulunsa on erityisen herkkää. Laulaa usein silmät kiinni, jotta pääsee oikeaan tunnelmaan. Äänitteitä voit kuunnella vaikka Spotifysta tai Youtubesta.
- Anonyymi
Minä olen Urkki ja olen seuraillut kulmasilmällä Arin bisneksiä jo yli 50 vuotta. Ari on hyvä laulamaan. Sukunimi on kirjoitettu väärin täällä.
- Anonyymi
Minä olen Mäsä J. 30-vuotias mies Sipoosta, kahden lapsen isä. Kuuntelen paljon Arin musiikkia.
- Anonyymi
Yksi ja sama näkyy olevan joka palstalla yötä päivää.
- Anonyymi
"Yksi ja sama näkyy olevan joka palstalla yötä päivää. "
Sinun pitää muistaa nukkua riittävästi ja käydä välillä ulkona kävelemässä.
Itse olen Matti Viikate, Bloggaaja/sijoittaja ja olen seuraillut Arin uraa vähän satunnaisesti siitä kilpailusta lähtien josta hän nousi kuuluisuuteen.
- Anonyymi
"olen seuraillut Arin uraa vähän satunnaisesti siitä kilpailusta lähtien"
Hyvä. Niin sitä pitää. Jatka samaan malliin! Minäkin olen seuraillut Arin jälkiä jo pari vuotta.
- Anonyymi
Minä olen Tane Tuusulasta, 29 vuotta. Olen seurannut Arin taiteilijauraa 14 vuotta. Pidän hänen herkästä laulamisesta. Tämä onkin mainio keino Arin faneille pitää yhteyttä.
- Anonyymi
Minä olen Aleksi Jyväskylästä. Olen seuraillut Karin tekemisiä jo 40 vuotta.
- Anonyymi
"Minä olen Aleksi Jyväskylästä."
Kertoisitko vielä ikäsi, kiitos! Teen graafista kuvaajaa Karin ihailijoiden ikäjakaumasta ja sukupuolesta. Jos et ole mies, ilmoita samalla myös sukupuolesi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402919
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010