Keitä meitä täällä on?

Tutustutaannn

Olisi kiva tietää paljonko meitä täällä on, joten kertoisitko jotain itsestäsi ja kauanko olet Arin uraa seuraillut? :)

13

1105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autiotaon

Joko selkis, että ei ole ketään.

• Anonyymi

"Joko selkis, että ei ole ketään."
        No on täällä ainakin Eikka täältä Torniosta. Olen seurannut Arin taiteellista uraa jo lähes 20 vuotta. Kuuntelen mielelläni Aria.

• En_ole_kuullutkaan

Mitä tämä Ari on tehnyt, kun hänelle on ihan oma foorumi perustettu?

• Anonyymi

"Mitä tämä Ari on tehnyt, kun hänelle on ihan oma foorumi "
        Ari on suomalainen heavy metal- ja rocklaulaja. Hän myös soittaa kitaraa. Hänen laulunsa on erityisen herkkää. Laulaa usein silmät kiinni, jotta pääsee oikeaan tunnelmaan. Äänitteitä voit kuunnella vaikka Spotifysta tai Youtubesta.

• Anonyymi

Minä olen Urkki ja olen seuraillut kulmasilmällä Arin bisneksiä jo yli 50 vuotta. Ari on hyvä laulamaan. Sukunimi on kirjoitettu väärin täällä.

• Anonyymi

Minä olen Mäsä J. 30-vuotias mies Sipoosta, kahden lapsen isä. Kuuntelen paljon Arin musiikkia.

• Anonyymi

Yksi ja sama näkyy olevan joka palstalla yötä päivää.

• Anonyymi

"Yksi ja sama näkyy olevan joka palstalla yötä päivää. "
        Sinun pitää muistaa nukkua riittävästi ja käydä välillä ulkona kävelemässä.

• Itse olen Matti Viikate, Bloggaaja/sijoittaja ja olen seuraillut Arin uraa vähän satunnaisesti siitä kilpailusta lähtien josta hän nousi kuuluisuuteen.

• Anonyymi

"olen seuraillut Arin uraa vähän satunnaisesti siitä kilpailusta lähtien"
        Hyvä. Niin sitä pitää. Jatka samaan malliin! Minäkin olen seuraillut Arin jälkiä jo pari vuotta.

• Anonyymi

Minä olen Tane Tuusulasta, 29 vuotta. Olen seurannut Arin taiteilijauraa 14 vuotta. Pidän hänen herkästä laulamisesta. Tämä onkin mainio keino Arin faneille pitää yhteyttä.

• Anonyymi

Minä olen Aleksi Jyväskylästä. Olen seuraillut Karin tekemisiä jo 40 vuotta.

• Anonyymi

"Minä olen Aleksi Jyväskylästä."
        Kertoisitko vielä ikäsi, kiitos! Teen graafista kuvaajaa Karin ihailijoiden ikäjakaumasta ja sukupuolesta. Jos et ole mies, ilmoita samalla myös sukupuolesi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2274
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      26
      1117
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      83
      998
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      922
    5. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      883
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      127
      867
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      783
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      769
    Aihe