Jos ja kun joku ydinvoimalamme pamahtaa paskaksi niin ainoa turvamme on minun tietääkseni apteekeista jaettavat jodipillerit. Ne ovatkin oikein hyviä ehkäisemään massatuhoja:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Joditabletti
Ovatko nämä turman sattuessa ilmaisia? Tämä kiinnostaa maamme miljoonaa vähävaraista eläkeläistä.
Riittääkö jodipillereitä kaikille?
4
221
Vastaukset
- PilleriNakki
Jodix- tabletteja nautitaan vain viranomaisten määräyksestä:
https://www.apteekkituotteet.fi/Jodix-joditabletit
Viranomaiset laittavat kullekin sähköisen reseptin että Jodixit saa tilattua.
Nämä on tarkoitettu vain ydinräjähdyksen tai ydinonnettomuuden sattuessa nautittaviksi.
Pakkauskoko on 10 tablettia ja pillerin vaikutusaika 3- 4 tuntia.
Hinta vain 9,99 ja toimitus jo seuraavana päivänä.Joditabletteja kannattaa ostaa ennen ydinonnettomuutta. Ne säilyvät noin 5 vuotta jonka jälkeen ne on vaihdettava. Ennen ostoa tarkista pakkauksesta viimeinen käyttöpäivä. Joskus apteekit myyvät tarjouksena sellaisia joditabletteja, joissa on paljon vähemmän aikaa jäljellä. (Tiedot vovati olla osittain vanhaa. Korjatkaa jos on eri tietoa).
Joditabletit pvat erittäin halpa terveysvakuutus ydinonnettomuuden jälkeistä kilpirauhassyöpää vastaan kaikille keski-ikäisille ja sitä nuoremmille.
- MilloinPamahtaa
Ovatko nuo jodipillerit ainoa turvakeino ydinvoimalan räjähtäessä?
Väestösuojiakaan ei ole kuin murto- osalle kansasta eikä niitä ole tarkoitettu ehkä vuosien oleskeluun. - Anonyymi
Ei riitä juuri kenellekään, eikä viranomaiset tee asialle mitään; jo viikkoja loppu vaikka Ukrainan ydinvoimalat ovat olleet tuhon partaalla jo viikkoja, kuten moni muukin ydinvoimala; Suomen ja Ruotsin mukaan luettuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1381676Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill551548Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591158
- 1191045