Nöyrryn myös palvelemaan ihmisiä, silloin kun se on oikein.
Minä nöyrryn Jumalan edessä
10
277
Vastaukset
mitä ihmettä sä puhut ?
kristinuskon jumala haluaa ylistämistä ja iloitsemista.. iloitse ja ylistä jumalaa eikä ihmistä... tomppeli- vainkerran
Sinä olet valheen ääni, olet paha ihminen.
Eikö sinua pelota ikuinen tuli ja helvetti?
Pahuus vie sinut sinne. olen varoittanut sinua, käänny.
Taivas on olemassa ja helvetti on olemassa, minä tiedän. jos mä oon paha, on maailmakin, koska maailma on minut tehny.. maailma tulkooon helvetin tuliin kanssani
- vainkerran
anti-jumala kirjoitti:
jos mä oon paha, on maailmakin, koska maailma on minut tehny.. maailma tulkooon helvetin tuliin kanssani
Ei maailma sinua tehnyt, synnyt Pyhästä Hengestä kuten kaikki maailman ihmiset.
Olemme kaikki siemeniä ja kuollessamme synnymme uudelleen. Synnymme ikuisuuteen. kysymys on, missä sen vietät. Oma valinta. - vainkerran
anti-jumala kirjoitti:
en muista mun edellistä elämää, oon siis uusi sielu ?
Varoitin sinua, työni on tehty.
Ihmisen pitää varoittaa veljeään kerran. Tein sen. vainkerran kirjoitti:
Sinä olet valheen ääni, olet paha ihminen.
Eikö sinua pelota ikuinen tuli ja helvetti?
Pahuus vie sinut sinne. olen varoittanut sinua, käänny.
Taivas on olemassa ja helvetti on olemassa, minä tiedän.No oletkohan oikea tyyppi varoittelemaan ketään. Hirveätä hirveän lietsontaa.
Hei vastaanottoja, et ole lainkaan paha nämä muut ovat,. yrittävät saada omi a intressäjään eli tarkoitusperiään sinulle mieleen jäämään. Niin se ei ole. Muista tämä ja kyseenalaista aina.
Jätä vastaamatta hourupäiden viestehin. Hyvää syksyä ja pian alkavaa talvea.Hei ! tattista.. :)
Oon vaan anti jumala... hulluja joka lähtöön...
miten voi tehdä sellaista mitä ei ole olemassa, eli ei mitään ?- lglgglgmm
Jumalan ja opetusministeriön sekä työnantajien tahdot eriävät toisistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581