http://www.discovery.org/scripts/viewDB/filesDB-download.php?command=download&id=10141
Lista on päivitetty viimeksi v. 2017 ja sisältää kattavan joukon vertaisarvioituja tutkimuksia, jotka antavat tukensa Älykkäälle Suunnittelulle.
Tutkimuksia, jotka tukevat Älykästä Suunnittelua
2
98
Vastaukset
- Huuhaaseen_kyllästynyt
Ei ole kuule ROT uusi juttu tuo, että väität vertaisarvioitujen tutkimustulosten tukevan suunnittelua, mutta kun niitä tarkastellaan niin ne eivät IKINÄ MITENKÄÄN tue mitään mitä sinä väität ainakaan sellaisella tavalla, että samalla tuettaisiin suunnittelua. Tämä sama huuhaa mitä tarjoat on käsitelty läpi tällä palstalla jo miljoona kertaa ja sinä olet joka kerta hävinnyt mittelön. Yrität nyt ihan turhaan tuota samaa taktiikkaa uudestaan. Tuo ei mennyt täällä läpi ennen, eikä mene nyt eikä tule menemään vastaisuudessakaan.
- Tässä_lisää
On tosiaan jo käsitelty mitä tuo vertaisarvioitu ID oikein onkaan;
talkorigins.org/indexcc/CI/CI001_4.html
Tässä vielä äsken väärään ketjuun lipsahtanut linkki kuvaukseen asiasta PZ Myersiltä:
youtube.com/watch?v=5kRKnM7S9Zg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510232
- 816833
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon434922- 614547
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella714257Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme323829- 472888
- 362665
- 402300
- 2161912