Kuukausittainen laatukoonti

9832

Mun seiskaan on tullut viimeksi tuo "suojaukseen liittyvä kuukausittainen laatukoonti x64-pohjaisille Windows 7-järjestelmille" joulukuussa 2017. Kummallista. Mitenkä muilla.

6

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mkirds

      Laatukoonti on mielestäni niputus niistä päivityksistä, jotka olet kieltänyt vastaanottamasta edellisessä päivityksessä.

      Esim. KB2952xxx tunkee siinä niille, jotka vimmatusti pyrkivät pysymään erossa siitä.

      • Nikke_Nakertaja

        Juuri näin.

        Jos haluaa tehdä W7 järjestelmästään torson ja entistä tietoturvattoman, niin kannattaa asentaa aina ihan kaikki päivitykset mitä MS tarjoaa. Windows Update vain automaatille, niin päivitykset hoituu kivasti ilman aivoja.


      • eettinen.pierijä
        Nikke_Nakertaja kirjoitti:

        Juuri näin.

        Jos haluaa tehdä W7 järjestelmästään torson ja entistä tietoturvattoman, niin kannattaa asentaa aina ihan kaikki päivitykset mitä MS tarjoaa. Windows Update vain automaatille, niin päivitykset hoituu kivasti ilman aivoja.

        Mites ne päivitykset nyt sitten ihan pahasta voivat olla....? Ei logiikkaa.


      • Nikke_Nakuttaja
        eettinen.pierijä kirjoitti:

        Mites ne päivitykset nyt sitten ihan pahasta voivat olla....? Ei logiikkaa.

        Perusteita löytyy riittävästi, eikä niitä tarvi edes kaivaa...


    • aslakkialatölviöstä

      Kyllä noita kuukausittaisia päivityksiä on tullut jatkuvasti ja tuli tänäänkin kun W7 :n "kuukausikäynnistyksen" tein.

    • seiskankäyttäjägrrr

      Nyt lokakuun 2018 tärkeänä päivityksenä W7Pro joka on vain kotikäytössä olevalle koneelleni tarjotaan KB3177467 joka on jo asennettu koneelle lokakuussa 2016. Tämä uusi tyrkytys taitaa kuulua niihin pakkopäivityksiin joka hidastaa konetta ja muuttaa tai ajaa ihmisiä käyttämäänkymppiä W7 ongelmien takia.
      Englanninkieliseltä käyttäjien sivustolta luin että että ei pidä asentaa mitään W 7 enää hidastuksen tms takia ja ettei niitä voi poistaa. Kuukausittaisilla tms päivityksillä ei ole enää merkitystä turvallisuuteen sanoo ammattikäyttäjät. On parempi estää päivitysten haku kokonaan. Itselläni on ollut asetus älä lataa älä asenna ilman lupaa ja nyt oli ladattuna valmiiksi ovelasti ja asentumaan sammutuksen yhteydessä. Eilen oli 2 päivitystä snapsat hiiri ja haittaohjelmapoisto mutta kun avasin koneen tänään oli ilmoitus em. päivityksestä valmiina asenettavaksi. Muutin asetusta ja sain koneen suljettua ilman päivitystä.
      MS haluaa tehdä W7 käyttäjien elämän vaikeaksi jatkuvasti? Torjuin 10 tyrkytyksen asetuksella mutta nyt on epäilyä että on koko ajan jotain hidastavaa haittaa tehty koneelle viime aikoina.
      Onko viime syyskuussa asennettu KB 44571441 päivitys viallinen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe