Mun seiskaan on tullut viimeksi tuo "suojaukseen liittyvä kuukausittainen laatukoonti x64-pohjaisille Windows 7-järjestelmille" joulukuussa 2017. Kummallista. Mitenkä muilla.
Kuukausittainen laatukoonti
9832
6225
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnetko piston sydämessäsiTunnetko piston sydämessäsi?
- Hyttikallion koulu homeessaHyttikallion koulu on homeessa ja opettajat on painostettu olemaan hiljaa asiasta, myöskään mitään korjauksia ei ole tehty, vakavia tapaturmia tapahtunut kun turvavälineet ovat lähteneet irti yms. Ilmeisesti halutaan kä…
Vastaukset 6
Vanhimmat
Laatukoonti on mielestäni niputus niistä päivityksistä, jotka olet kieltänyt vastaanottamasta edellisessä päivityksessä.
Esim. KB2952xxx tunkee siinä niille, jotka vimmatusti pyrkivät pysymään erossa siitä.
Juuri näin.
Jos haluaa tehdä W7 järjestelmästään torson ja entistä tietoturvattoman, niin kannattaa asentaa aina ihan kaikki päivitykset mitä MS tarjoaa. Windows Update vain automaatille, niin päivitykset hoituu kivasti ilman aivoja.
Mites ne päivitykset nyt sitten ihan pahasta voivat olla....? Ei logiikkaa.
Perusteita löytyy riittävästi, eikä niitä tarvi edes kaivaa...
Kyllä noita kuukausittaisia päivityksiä on tullut jatkuvasti ja tuli tänäänkin kun W7 :n "kuukausikäynnistyksen" tein.
Nyt lokakuun 2018 tärkeänä päivityksenä W7Pro joka on vain kotikäytössä olevalle koneelleni tarjotaan KB3177467 joka on jo asennettu koneelle lokakuussa 2016. Tämä uusi tyrkytys taitaa kuulua niihin pakkopäivityksiin joka hidastaa konetta ja muuttaa tai ajaa ihmisiä käyttämäänkymppiä W7 ongelmien takia.
Englanninkieliseltä käyttäjien sivustolta luin että että ei pidä asentaa mitään W 7 enää hidastuksen tms takia ja ettei niitä voi poistaa. Kuukausittaisilla tms päivityksillä ei ole enää merkitystä turvallisuuteen sanoo ammattikäyttäjät. On parempi estää päivitysten haku kokonaan. Itselläni on ollut asetus älä lataa älä asenna ilman lupaa ja nyt oli ladattuna valmiiksi ovelasti ja asentumaan sammutuksen yhteydessä. Eilen oli 2 päivitystä snapsat hiiri ja haittaohjelmapoisto mutta kun avasin koneen tänään oli ilmoitus em. päivityksestä valmiina asenettavaksi. Muutin asetusta ja sain koneen suljettua ilman päivitystä.
MS haluaa tehdä W7 käyttäjien elämän vaikeaksi jatkuvasti? Torjuin 10 tyrkytyksen asetuksella mutta nyt on epäilyä että on koko ajan jotain hidastavaa haittaa tehty koneelle viime aikoina.
Onko viime syyskuussa asennettu KB 44571441 päivitys viallinen?