Herjausketjujen hengellinen hyöty?

kysyn

Ymmärrän, etteivät palstalla vatvovat kaikenkritisoijat välitä uskosta ja hengellisyydestä, mutta mikä hyöty on uskovalle lähteä vuosi vuosien perään uudelleen mukaan henkilöihin kohdistuviin herjausketjuihin mukaan?

13

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et.silleen

Palstan modejen tehtävä ei muuten ole hengellisyyden puntaroiminen, toisin kuin sinä näytät tietävän tuonkin parhainten, vaan se, että onko kirjoitus asiallinen.

Samaa mieltä olen kyllä tuosta, että ihan paskaa ovat nämä henkilöihin kohdistivat aloitukset. Tosin lienevät sen yhden ainoan ihmisen tuotosta.

• havainto

Tämä koko palstahan on henkilöiden rääpimistä ja mollamista. usko.vainen saa joka päivä paskaa niskaansa ilman mitään syytä.

• viimeinen.tuomio.2
        havainto kirjoitti:

Tämä koko palstahan on henkilöiden rääpimistä ja mollamista. usko.vainen saa joka päivä paskaa niskaansa ilman mitään syytä.

Joo. Kyllä sinne voisi lorottaa kustakin sekaan, niin olisi vähän vaihtelua.

• Voisin kysyä, että minä h y ö t y koko tästä palstasta on🤔❓

• Hahhahhaa

Kyllä täällä on ollut hyviäkin aloituksia ja kirjoituksia. Sinä kyllä voisit mennä jauhamaan paskaasi jonnekin muualle. Sinua ei jäisi kukaan kaipaamaan:)

• Näköjään se hyöty, että saat purkaa sydäntäsi.

• No voi kun ei edelleenkään olla sama ihminen. Tyhmempikin tuon kyllä näkee jo kirjoituksista mutta niin joo, sinähän olitkin se joka oli olevinaan ruotsinkielinen äidinkieleltään tai sillä selittelit jotain virheitä, mutta sehän loppui sitten siihen kun ruotsilla sinulle vastasin.

• viimeinen.tuomio.2

Tuo tuli varmasti ihan sydämestä tuo freudilainen lipsahdus "minä hyöty" :DDDDDDDDDDDDDDD

Usko.vainen. ota seuraavaksi nimimerkiksesi MINÄ.MINÄ.MINÄ niin ei jää epäselväksi kenestä tällä palstalla on kysymys ja kuka on suurempi kuin Jeesus :D

Kippis Cola Zeroa sinulle :D

• kysyn

Hyöty tästä palstasta on, että täällä voi keskustella luterilaisuudesta ja kristinuskosta ylimalkaan ventovieraiden mutta sanavalmiiden ihmisten kanssa. Valitettavasti keskustelu menee usein tuolle tasolle, jolla puhutaan ulostamisesta tai muuten käytetään vastenmielisiä kielikuvia.

• olen.huomannut
        kysyn kirjoitti:

Hyöty tästä palstasta on, että täällä voi keskustella luterilaisuudesta ja kristinuskosta ylimalkaan ventovieraiden mutta sanavalmiiden ihmisten kanssa. Valitettavasti keskustelu menee usein tuolle tasolle, jolla puhutaan ulostamisesta tai muuten käytetään vastenmielisiä kielikuvia.

No, jos keskustelee ventovieraiden ihmisten kanssa bussissa tai torilla luterilaisuudesta, ei yleensä päädy puhumaan ulostamisesta. Että sillä tavalla tämä(kin netti)palsta on niin ihan erilainen.

• viimeinen.tuomio.2

Tänään voisi vetää kännit.

• viimeinen.tuomio.2

Siinähän vetelet, kopio :D

Montakohan litraa Cola Zeroa sinulta tällä kertaa siihen menee?

• Tällä palstalla keskustellaan ylipäätään ottaen hyvin vähän. Pääsääntöisesti tämä on pelkkä parin trollin terapiapaikka.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3550
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3503
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3322
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2769
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2036
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1962
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1695
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1625
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1390
    Aihe