Edelleen hidastavan W10, pettyneenä kun jo osa odotti keventymistä.
Nyt ovat raportoineet noin 5% hidastumisesta.
Nytkö halpakonee celeronit on sitten täysin OUT?
Testaajat raportoi uusimman päivityksen
9
285
Vastaukset
- Huonoetiäinen
Ei kaipas kyllä yhtään enään plösööntymistä
- MunkinMielestä
Ei. se on ihan liian raskas jon nyt.
- Voiviiittu
Ei saisi hidastua, sais vaihka nopeentua?
- ei_hidastunut
Win10 uusin versio on yhtä nopea kuin kaikki aiemmatkin versiot.
Vista/7/8:iin verrattuna huomattavasti nopeampi. - Bourbonangel
ei_hidastunut kirjoitti:
Win10 uusin versio on yhtä nopea kuin kaikki aiemmatkin versiot.
Vista/7/8:iin verrattuna huomattavasti nopeampi.Ei pidä paikkaansa....mulla on win8.1 joka on huomattavasti nopeampi kuin ne 4 Win10 konetta jotka mulla on, Win10 startti on hidas ja win10 päivitykset ovat tuskaa.....tämmöisiä ongelmia ei ole ollut koskaan Win 8.1:ssä.
- exBersel
Onneksi Kymppi toimii vaikka vuoden 2005 Pentium nelosella, kuten teille on jo osoitettu. Kukaan mistään tietävä ei tietenkään osta mitään Celeronia.
- ikkunat_rikki
Älä usko eskoo, esko puhuu pelkkää paskoo.
- pettävä_windows
Windows pettää aina.
- yhtä_nopea
Benchmarkkien mukaan win10 april update toimii yhtä nopeasti kuin aiemminkin.
https://www.tweakhound.com/2018/04/30/windows-10-april-update-benchmark/
Kannattaa lukea UPDATE May 2, 2018 kohtaan asti.
Testaaja sanoo asentaneensa 391.35 ajureiden tilalle Nividia 390.65 ajurit (samat jolla april updatea edeltävät testit oli tehty), ja tulokset ovat taas yhtä hyviä kuin aina ennenkin. Nopeuserot johtuivat nvidian v391 ajureista, ei win10-päivityksestä.
Myös uudemmilla 397.31 ajureilla mitään nopeusongelmia ei ole (UPDATE #2).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1296874
Mitäs persut nyt kun poliisit menee lakkoon?
Jatkaako kok.pers. hallitus yhä kyykytyslinjaa ja palkkojen polkemista? Vai onko hallituksen tarkoistuskin antaa rikolli2402021- 2331646
Tänään tuli uskoa
Siihen että kyllä me ehkä uskalletaan sanoa toisille nämä tunteet. Ilman molemminpuolista pelkoa valituksesta. Se the to201252Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?
Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.571156Aatelkaapaa jos maailmaa hallitsisivat mummot
Nyt näyttää hallinta olevan hiekkalaatikkoikään jääneillä papparaisilla. Tuskinpa mummut ainakaan huonompia olisivat?1041028Hei sinä siellä
Mun on kyllä pakko kohta kysyä sua kahville tai jotain – alkaa oikeasti hajottaa, kun mietin sua koko ajan. Viimeksi kun321027IS:n vaaliajan propagandajuttu "Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa"
IS: "Monet saavat Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa – näin se on mahdollista Kymmenet suomalaiset saivat viime vuo34985Miten pitkään
Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo22871Revon Martti
Sekö piti vielä tämäkin kuulla, että rääväsuu Repoilkka haikailee Haapaveen turhimman viranhaltijan l. Martin perään. Se22730